Jump to content
taiszo

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)

Recommended Posts

Tylko że Oni twardo twierdzą że to dekoder.

 

Podoba mi się opcja zgubienia karty. Jak się nie ugną to chyba zastosuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, roberttosat napisał:

Wystarczy, że powiesz o problemach z uprawnieniami na karcie i Ci wymienią.

 

@ircios rada z d..y. Policzą mu 60 zł i tyle na tym wyjdzie. Już lepiej podjeść wymienić, że zagubiona, policzą 60 zł a po tygodniu przynieść, że się znalazła i oddadzą te 60 zł na poczet abonamentu.

Z d..y jest kakao. Za co ma płacić? Niech udowodnią, że to on uszkodził najpierw. Rada z d..y. Wymienią, bo nie przepuszcza uprawnień. Oczy wywalą gdy zobaczą, że obraz jest. Gdyby nie puszczała uprawnień, to ciemność by była. Rada z d..y... co to ma być. Do klientów też tak się odnosisz? 

 

Karta zagubiona przepada. Nawet po znalezieniu. Jest wykreślona z systemu. To jakaś nowość, że po jakimś czasie można ją oddać, a oni kasę oddadzą.  Ciężko w to wierzyć. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ircios na prawdę z d..y te Twoje rady i tak się odnoszę do Twoich rad. Nie masz pojęcia o czym piszesz więc się może nie udzielaj w tematach w których nie masz zielonego pojęcia.

 

Uszkodzenie chipa to uszkodzenie i nie musi nic udowadniać, że to nie On ją uszkodził bo nie ma takiej możliwości że sam się złamał. Jedynie przepalenie wchodzi w grę ale Ty wyraźnie napisałeś "złam chipa" czym narażasz go na niepotrzebne koszta. W związku z tym rada z d..y tak jak napisałem.

 

Co do odnalezienia karty o zwrotu kasy to się mylisz.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Opcję z kombinowaniem z kartą zostawiam w spokoju. 

Jak dla mnie , jest to wszystko jakieś dziwne. Zapakowałam dziś powtórnie dwa Pace , udałam się do punktu ... znów inni pracownicy , tłumaczenie od początku . Gdy usłyszałam że mam iść gdzieś na godz. bo Oni muszą wszystko sprawdzić , odmówiłam . Tłumaczyłam dokładnie kiedy i jak tnie obraz . Po trzech minutach dekoder zachował się tak jak u mnie w domu , zaczął ciąć i tyle. Jak Pan sprawdził w systemie że dekodery wymienione dopiero co, a usterka taka sama jak poprzednio , został zbity z tropu. Próbował różnych rzeczy , nic nie pomogło. 

Efekt końcowy rozmowy :

Sprzęt wadliwy , ale nie wymienią na inny bo to nic nie da. Opcja zmiany karty nie do przejścia , na sugestię ze to innym pomogło odpowiedź " proszę w to nie wierzyć , to bajki" . Jak zapytałam co dalej to usłyszałam że " ma pani bardzo dobry pakiet w mocno okrojonej cenie" .

 

Mój wniosek ... masz babo problem bo płacisz za mały rachunek i Cię stać na to by płacić dzierżawę . Już nie wiem czy jestem zniesmaczona czy wściekła podejściem do problemu. Wygląda na to ze mam im dać spokój i się cieszyć z tego co mam. 

 

A teraz myśl, która mi jeszcze chodzi po głowie ... czy takie podejście z Ich strony nie daje mi prawa do zerwania umowy z Ich winy ?  Moja rezygnacja nie wchodzi w grę - za wysoka kara.

Edited by Beaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojciec wymienił kartę Cameleon na Caymana bez problemu, ale komunikat w Pace PVR, że ,,karta nie sparowana z dekoderem''. Zostały odświeżone uprawnienia i dalej to samo. Czyżby w punkcie nc+ nie sparowali dekodera z karta w systemie?

Dodam, ze karta została wymieniona tylko do Pace do Multiroomu. Główny dekoder pozostał z Cameleonem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
17 minut temu, Beaa napisał:

Opcję z kombinowaniem z kartą zostawiam w spokoju. 

Jak dla mnie , jest to wszystko jakieś dziwne. Zapakowałam dziś powtórnie dwa Pace , udałam się do punktu ... znów inni pracownicy , tłumaczenie od początku . Gdy usłyszałam że mam iść gdzieś na godz. bo Oni muszą wszystko sprawdzić , odmówiłam . Tłumaczyłam dokładnie kiedy i jak tnie obraz . Po trzech minutach dekoder zachował się tak jak u mnie w domu , zaczął ciąć i tyle. Jak Pan sprawdził w systemie że dekodery wymienione dopiero co, a usterka taka sama jak poprzednio , został zbity z tropu. Próbował różnych rzeczy , nic nie pomogło. 

Efekt końcowy rozmowy :

Sprzęt wadliwy , ale nie wymienią na inny bo to nic nie da. Opcja zmiany karty nie do przejścia , na sugestię ze to innym pomogło odpowiedź " proszę w to nie wierzyć , to bajki" . Jak zapytałam co dalej to usłyszałam że " ma pani bardzo dobry pakiet w mocno okrojonej cenie" .

 

Mój wniosek ... masz babo problem bo płacisz za mały rachunek i Cię stać na to by płacić dzierżawę . Już nie wiem czy jestem zniesmaczona czy wściekła podejściem do problemu. Wygląda na to ze mam im dać spokój i się cieszyć z tego co mam. 

 

A teraz myśl, która mi jeszcze chodzi po głowie ... czy takie podejście z Ich strony nie daje mi prawa do zerwania umowy z Ich winy ?  Moja rezygnacja nie wchodzi w grę - za wysoka kara.

Napisz reklamację.  Opisz wszystko. Podaj np. że masz znajomego, który  karty mógł wymienić bez problemu i wszystko mu teraz działa normalnie. Zgłoś sprawę do R.P.K. Płacisz abonament, wiec operator powinien zapewniać Ci bezproblemowy odbiór, nawet jesli wchodzi w grę wymiana na P.box. oczywiście za free, bo to oni mieszają z kartami.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisana... trzecia , dwie poprzednie z ofertą płatnego wifi premiumbox.

 

3 godziny temu, Mr. Brooks napisał:

Ojciec wymienił kartę Cameleon na Caymana bez problemu, ale komunikat w Pace PVR, że ,,karta nie sparowana z dekoderem''. Zostały odświeżone uprawnienia i dalej to samo. Czyżby w punkcie nc+ nie sparowali dekodera z karta w systemie?

Dodam, ze karta została wymieniona tylko do Pace do Multiroomu. Główny dekoder pozostał z Cameleonem.

 Dlaczego wymieniał ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego, że klasyczny problem opisywany w tym wątku. Pace tnie przy nagrywaniu i oglądaniu jednoczesnym.

Dodam, że nasz problem rozwiązany. Złe parowanie karty z dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr. Brooks

Złe parowanie karty z dekoderem, czyli co musiałeś zrobić by zadziałało Ci to i poprawnie sparowało kartę Cayman z dekoderem Pace PVR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem na infolinie NC+ do działu technicznego i poprosiłem o poprawne parowanie karty z dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też pojawił się problem przy nagrywaniu i oglądaniu innego kanału. Dzisiaj wymieniłem kartę (poprzednio miałem cameleon). Wygląda, że problem ustąpił. Pani w punkcie obsługi od razu powiedziała, że trzeba wymienić kartę i nie robiła żadnych problemów. Kolejny raz dzięki wszystkim za informacje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie.

Trzecia reklamacja znów odrzucona, czyli sytuacja bez zmian. Czytając odpowiedź nc+ doszłam do wniosku że czas zacząć czegoś wymagać . Zadzwoniłam do nc+ pytając co proponują by rozwiązać problem...trafiłam na bardzo wymijającego w odpowiedziach konsula, na wszystko odpowiadał "ale ja tu nic nie pomogę , proszę udać się do punktu i wymienić sprzęt". Tłumaczenie że wymiana sprzętu nie pomaga nic nie dało. Więc zrobiłam troszkę taki myk...idąc do punktu powiedziałam Pani że na infolinii powiedzieli, że jak nie pomaga wymiana dekodera, to maja wymienić karty. 

I pomogło ... miła Pani zadzwoniła gdzieś i wymieniła dwie karty. Wszystko wróciło do normy.

 

Dziękuję za podpowiedzi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Koniec utrapienia masz.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak mam w systemie sparowanego caymana do pace (karta jeszcze nie użyta) to czy jest opcja na infolinii zmienić parowanie na dekoder sagemcom? Robił ktoś taki myk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Oprócz zacinania się przy nagrywaniu, zgasł na pejsie niebieski wyświetlacz pokazujący nazwę programu lub godzinę (jak tam sobie ktoś ustawił). Zlikwidowali mi punkt w moim miasteczku. Bedę musiał wziąć kartę przy okazji do większego miasta...

na czasie konsultant proponował mi - wejść w Menu -> Ustawienia -> Ustawienia Terminala -> Ustawienia fabryczne  lub   wymienić ten dekoder na Wifi Premiumbox +.   kwota aktywacji to 79 zł, a opłata miesięczna za najem 10 zł.

Edited by inspektor Barnaby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cena za wymianę to nic innego jak naciągane. Nie faj się nabrać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Kolegów,

wiecie może, czy problem z zacinaniem przy nagrywaniu występuje także w Pace z v159i ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do osób korzystających jeszcze z tego zabytku. Czy macie włączoną funkcję Eco i czy lepiej z tego korzystać czy nie? Trochę słychać dysk ale jednak szybkie uruchamianie jest przydatne. Czy ta funkcja domyślnie jest włączona czy wyłączona?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odnośnie przydatności ECO się nie wypowiem, bo mam problem z tym dekoderem poruszany w innym temacie. Kupiłem taki dekoder NC+ TNK i domyślnie funkcje była wyłączona. Mam oprogramowanie 163 i pojawia mi się informacja o dostępnej aktualizacji. Feler, czy rzeczywiście jest nowe oprogramowanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro masz taki komunikat to musi być aktualizacja.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...