Jump to content
taiszo

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)

Recommended Posts

Posted (edited)
17 minut temu, PWojciechowska napisał:
34 minuty temu, piterk10 napisał:
Czy na tym dekoderze jest możliwość korzystania z NC+Go lub HBO Go?

Nie.

Czy w ogóle jest coś dostępne przez niego po podłączeniu do internetu, jakieś usługi VOD czy coś w tym stylu?

Edited by piterk10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy istnieje możliwość wymiany w punkcie NC+ tego dekodera (Pace PVR) na inny nowszy, który obsługiwałby HBO Go i NC+Go? Chodzi mi o darmową wymianę, czy jeśli np. dekoder szwankuje to wymiana jest 1:1 i dadzą nowego Pace-a czy może coś innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pejs za Pejs. Chcesz nowszy, to aktywacja 49 i +5/m do rachunku. Zadzwoń na infolinię, być może jest szansa na darmową wymianę. Mowa o Wi-fi Premiumbox. 

 

nc+ Go i HBO Go możesz oglądać z poziomu kompa podłączonego do tv. 

Samo HBO go na aplikacji w Smart tv., co jest najlepszym rozwiązaniem.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.03.2019 o 11:49, alek710 napisał:

Witam.
1. Do dnia 5 III 2019 oba moje dekodery PACE z kartami Cameleon działały poprawnie na oprogramowaniu o ile pamiętam 154.
2. 5 III geniusze z NC+ uwalili mi te dekodery, prawdopodobnie wprowadzając FEDC, niestety dekoderów nie udało się zaktualizować do oprogramowania 162 i zostały wymienione w punkcie NC+ na inne z oprogramowaniem 162, wszystko zaczęło działać (tylko nagrań szkoda).
3. 8 III zauważyłem, że w przypadku nagrywania jednego programu i oglądania drugiego występują zacięcia obrazu i dźwięku, przeskakiwanie o kilka klatek zarówno na oglądanym programie jak również na nagraniu. Zauważyłem, że dotyczy to odpowiednio np. nagrywany – oglądany:
TVN Turbo – Polsat News, TTV – TV 4, TTV – Polsat, Polsat – Canal+ Film. Przy nagrywaniu TVN Turbo i oglądaniu Canal+ takiego objawu nie zauważyłem.
4. Na złożoną reklamację otrzymałem od NC+ badziewia, że mam dostarczyć uszkodzony dekoder do Autoryzowanego Przedstawiciela, gdzie przeprowadzą test dekodera/karty i ewentualnie wymienią na sprawne. A jak będzie OK to 20 zł mnie skasują.

 

Ciekawe, że oba dekodery (lub karty) zepsuły mi się w podobnym czasie, co niektórym ludziom, którzy piszą o takich problemach w tym wątku i również innych wątkach.
Nie wybrałem się jeszcze do serwisu, ogólnie to jestem zniesmaczony całym NC+, co tydzień lub dwa mam dekodery wymieniać?

 

A jak sytuacja u Was? Coś się zmieniło, byliście wymienić karty?
Może jak wymienią Cameleona na Caymana będzie OK?
Pytanie czy karta tak będzie w PACE działać, czy się sparuje i czy multiroom będzie dalej działał niezależnie?

 

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dajesz do naprawy, tylko do wymiany, jak już. Sprzet operatora nie służy do przechowywania ulibionych nagrań, bo i tak będą prędzej czy później zlikwidowane.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, piterk10 napisał:

Czy istnieje możliwość wymiany w punkcie NC+ tego dekodera (Pace PVR) na inny nowszy, który obsługiwałby HBO Go i NC+Go? Chodzi mi o darmową wymianę, czy jeśli np. dekoder szwankuje to wymiana jest 1:1 i dadzą nowego Pace-a czy może coś innego?

Tak istnieje ale bezpłatnie to na 99% będziesz miał tylko przy przedłużeniu umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poszukuję  kodu oraz instrukcji do zresetowania tego  tunerka.

 

Problem z działaniem po włączeniu włącza się  niebieska  dioda  i po chwili  dekoder  się  załącza, bez  możliwości  przełączania kanału.

Brak  wtedy  menu oraz brak  nazwy  kanały na panelu.

 

Próba  wyłączenia też niestety nie pomaga  z pilota.

Recznie  się  zapetla  i znowu  blokuje.

 

Kilka  razy  już był  w sklepie  restartowany i na jakiś czas wystarcza po czym znów  blokuje się.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wujek Google się kłania😁

"Wyłączamy dekoder z sieci, wciskamy jednocześnie przyciski v- i v+ na dekoderze po czym włączamy wtyczkę do sieci cały czas trzymając wciśnięte przyciski. Należy tak trzymać przez kilka sekund a pojawi się menu serwisowe. Umożliwia ono między innymi całkowite wymazanie wszystkiego co mamy na twardym dysku. Można również wyczyścić pamięć flash oraz eeprom często to pomaga przy różnych niedomaganiach dekodera. Należy podać kod pin którym jest 555. Kasuje się wtedy również kod blokady dekodera który założyliśmy a nie pamiętamy pinu."

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, ircios napisał:

Wujek Google się kłania😁

 

 

To znalazłem  ale nie pomogło.

 

Dalej to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 31.03.2019 o 21:32, Kr7 napisał:

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

Szkoda kasy na fachowca. To wina na 100 % nowego oprogramowania . Niemożliwe żeby tak dużej liczbie osób poprzestawiało nagle antenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w ogóle można jeszcze wymienić Pace na Pace? Byłem dzisiaj w salonie NC+ i mogli tylko wymienić na mediabox, nawet turbobox-a nie mieli. Oczywiście oprócz tego mogli za większą dopłatą wymienić na 4k lub Wi-Fi boxa ale to mnie nie interesowało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jeszcze jedno pytanie nt. wymian dekoderów. Czy można wymienić Pace na Mediaboxa, korzystać z niego kilka miesięcy, płacąc za jego wynajem, a następnie z powrotem wymienić Mediaboxa na Pace, wracając do stanu początkowego gdzie nie płacę za wynajem Pace?

Edited by piterk10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co to multibox ale się domyślam, że chcesz wymienić na nowszy model. Po wymianie nie możesz zejść ze sprzętem na starszy model.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, roberttosat napisał:

Nie wiem co to multibox 

Tak, chodziło mi o mediabox.

15 minut temu, ADUSIEK XPS 5 napisał:

Zapomnij i wymień na WifiPremiumBox+ nie raz dają za 0zł na wynajem. 

Może dają za 0 zł ale przy przedłużaniu umowy. Ja już swoją niedawno przedłużyłem i w sumie potrzebny mi lepszy dekoder tylko na 5 miesięcy, przez które mam HBO go za darmo. Potem znowu wystarczyłby mi dotychczasowy Pace.

Wiem, że można podłączyć kompa pod TV i w ten sposób korzystać z HBO Go ale w moim przypadku muszę trochę gimnastykować się z tym i chciałbym to uprościć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@piterk10

Niestety taka kombinacja z wymianami dekodera nie jest możliwa nie masz Smart TV ? tam jest HBO GO.

Edited by ADUSIEK XPS 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam niestety podobny problem z nagrywaniem czyli nagrywajac coś z jednego kanału, a oglądając inny nagranie jest rwane i praktycznie nie da się go oglądać. Problem pojawił się w połowie marca. Myślałem, ze to wina dekodera wiec go wymieniłem na taki same ( pace za pace, z tym ze miałem pace jeszcze z czasów cyfry+, służył mi bez zadnych problemów wiele lat ). Niestety problem jest nadal. Wynika to z aktualizacji dekodera czy z ustawienia anteny? Jeśli z tego pierwszego to czy wmiana na premiumbox+ pomoże?

 

W dniu 31.03.2019 o 21:32, Kr7 napisał:

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

 

Czy fachowiec był, a jesli tak to czy coś jego wizyta pomogła?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz kartę wymienić na Caymana 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, ircios napisał:

Musisz kartę wymienić na Caymana 

 

Dziękuję za odpowiedź. A czy ta karta moze mieć jakiś wpływ na multiroom? Mam jeszcze go starego typu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.  Oczywiście jak nie dasz sprzętu do wymiany. 2 dekoderów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...