Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pejs za Pejs. Chcesz nowszy, to aktywacja 49 i +5/m do rachunku. Zadzwoń na infolinię, być może jest szansa na darmową wymianę. Mowa o Wi-fi Premiumbox. 

 

nc+ Go i HBO Go możesz oglądać z poziomu kompa podłączonego do tv. 

Samo HBO go na aplikacji w Smart tv., co jest najlepszym rozwiązaniem.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2019 o 11:49, alek710 napisał:

Witam.
1. Do dnia 5 III 2019 oba moje dekodery PACE z kartami Cameleon działały poprawnie na oprogramowaniu o ile pamiętam 154.
2. 5 III geniusze z NC+ uwalili mi te dekodery, prawdopodobnie wprowadzając FEDC, niestety dekoderów nie udało się zaktualizować do oprogramowania 162 i zostały wymienione w punkcie NC+ na inne z oprogramowaniem 162, wszystko zaczęło działać (tylko nagrań szkoda).
3. 8 III zauważyłem, że w przypadku nagrywania jednego programu i oglądania drugiego występują zacięcia obrazu i dźwięku, przeskakiwanie o kilka klatek zarówno na oglądanym programie jak również na nagraniu. Zauważyłem, że dotyczy to odpowiednio np. nagrywany – oglądany:
TVN Turbo – Polsat News, TTV – TV 4, TTV – Polsat, Polsat – Canal+ Film. Przy nagrywaniu TVN Turbo i oglądaniu Canal+ takiego objawu nie zauważyłem.
4. Na złożoną reklamację otrzymałem od NC+ badziewia, że mam dostarczyć uszkodzony dekoder do Autoryzowanego Przedstawiciela, gdzie przeprowadzą test dekodera/karty i ewentualnie wymienią na sprawne. A jak będzie OK to 20 zł mnie skasują.

 

Ciekawe, że oba dekodery (lub karty) zepsuły mi się w podobnym czasie, co niektórym ludziom, którzy piszą o takich problemach w tym wątku i również innych wątkach.
Nie wybrałem się jeszcze do serwisu, ogólnie to jestem zniesmaczony całym NC+, co tydzień lub dwa mam dekodery wymieniać?

 

A jak sytuacja u Was? Coś się zmieniło, byliście wymienić karty?
Może jak wymienią Cameleona na Caymana będzie OK?
Pytanie czy karta tak będzie w PACE działać, czy się sparuje i czy multiroom będzie dalej działał niezależnie?

 

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, piterk10 napisał:

Czy istnieje możliwość wymiany w punkcie NC+ tego dekodera (Pace PVR) na inny nowszy, który obsługiwałby HBO Go i NC+Go? Chodzi mi o darmową wymianę, czy jeśli np. dekoder szwankuje to wymiana jest 1:1 i dadzą nowego Pace-a czy może coś innego?

Tak istnieje ale bezpłatnie to na 99% będziesz miał tylko przy przedłużeniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję  kodu oraz instrukcji do zresetowania tego  tunerka.

 

Problem z działaniem po włączeniu włącza się  niebieska  dioda  i po chwili  dekoder  się  załącza, bez  możliwości  przełączania kanału.

Brak  wtedy  menu oraz brak  nazwy  kanały na panelu.

 

Próba  wyłączenia też niestety nie pomaga  z pilota.

Recznie  się  zapetla  i znowu  blokuje.

 

Kilka  razy  już był  w sklepie  restartowany i na jakiś czas wystarcza po czym znów  blokuje się.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wujek Google się kłania?

"Wyłączamy dekoder z sieci, wciskamy jednocześnie przyciski v- i v+ na dekoderze po czym włączamy wtyczkę do sieci cały czas trzymając wciśnięte przyciski. Należy tak trzymać przez kilka sekund a pojawi się menu serwisowe. Umożliwia ono między innymi całkowite wymazanie wszystkiego co mamy na twardym dysku. Można również wyczyścić pamięć flash oraz eeprom często to pomaga przy różnych niedomaganiach dekodera. Należy podać kod pin którym jest 555. Kasuje się wtedy również kod blokady dekodera który założyliśmy a nie pamiętamy pinu."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2019 o 21:32, Kr7 napisał:

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

Szkoda kasy na fachowca. To wina na 100 % nowego oprogramowania . Niemożliwe żeby tak dużej liczbie osób poprzestawiało nagle antenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie nt. wymian dekoderów. Czy można wymienić Pace na Mediaboxa, korzystać z niego kilka miesięcy, płacąc za jego wynajem, a następnie z powrotem wymienić Mediaboxa na Pace, wracając do stanu początkowego gdzie nie płacę za wynajem Pace?

Edytowane przez piterk10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, roberttosat napisał:

Nie wiem co to multibox 

Tak, chodziło mi o mediabox.

15 minut temu, ADUSIEK XPS 5 napisał:

Zapomnij i wymień na WifiPremiumBox+ nie raz dają za 0zł na wynajem. 

Może dają za 0 zł ale przy przedłużaniu umowy. Ja już swoją niedawno przedłużyłem i w sumie potrzebny mi lepszy dekoder tylko na 5 miesięcy, przez które mam HBO go za darmo. Potem znowu wystarczyłby mi dotychczasowy Pace.

Wiem, że można podłączyć kompa pod TV i w ten sposób korzystać z HBO Go ale w moim przypadku muszę trochę gimnastykować się z tym i chciałbym to uprościć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam niestety podobny problem z nagrywaniem czyli nagrywajac coś z jednego kanału, a oglądając inny nagranie jest rwane i praktycznie nie da się go oglądać. Problem pojawił się w połowie marca. Myślałem, ze to wina dekodera wiec go wymieniłem na taki same ( pace za pace, z tym ze miałem pace jeszcze z czasów cyfry+, służył mi bez zadnych problemów wiele lat ). Niestety problem jest nadal. Wynika to z aktualizacji dekodera czy z ustawienia anteny? Jeśli z tego pierwszego to czy wmiana na premiumbox+ pomoże?

 

W dniu 31.03.2019 o 21:32, Kr7 napisał:

Też tak miałem w swoim pejsie. Gdy oglądałem  TVN24, a nagrywałem na Polsacie, to zarówno obraz jak i dźwięk zacinały się. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani mi poradziła abym sprawdził ustawienie anteny, bo w czasie ostatnich wiatrów prawdopodobnie przestawiła się. Na wtorek / 02.04./ mam zamówionego fachowca który sprawdzi  ustawienie anteny i konwentera. Czy to coś da, nie wiem. Zakłócenia te faktycznie zaczęły występować w połowie marca, ale z tego co czytam problem nie dotyczy tylko mnie. Zapewne NC+ maczało w tym palce. Szkoda mi oddawać pejsa do jakiejkolwiek naprawy, bo trochę mam tam nagrane.

 

Czy fachowiec był, a jesli tak to czy coś jego wizyta pomogła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...