ircios Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Pejs za Pejs wymiana. Konsultantka bzdury gadała o zwrocie Cameli i opłacie 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tides Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Co w przypadku gdy punkt już pace'ów nie ma ? jest możliwa wymiana na wifipremiumboxa w tej samej cenie(mam dzierżawe zrabatowaną do 0zł) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Na 99% nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gebi Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Wczoraj dzwoniłem na info. w innej sprawie i konsul na koniec rozmowy poprosił poczekać na słuchawce, ponieważ musi coś sprawdzić. Chwilę to trwało. Po czym poinformował mnie że będzie mi przysługiwać wymiana deka ( aktualnie 2 pejsy), bo te już nie są wspierane. Mam czekać na smsa, w najbliższym czasie. Oczywiście żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. Co w przypadku gdy punkt już pace'ów nie ma ? jest możliwa wymiana na wifipremiumboxa w tej samej cenie(mam dzierżawe zrabatowaną do 0zł) ? Edytowane 5 Stycznia 2018 przez gebi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naskrecik Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 pytanie z innej strony : posiadam dekoder PVR BOX PACE z multiroom . W związku z tym, że dekoder nie działa poprawnie, NCPlus nie wspiera go techniczne, nie wyświetla treści za które płacę abonament czy możliwe jest rozwiązanie umowy. Tak się składa, że żaden inny dekoder mi się nie podoba a NC Plus kupiłem tylko ze względu na ten konkretny dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Jakich treści nie wyświetla ?Bo jeśli masz na myśli VOD to nie jest gwarantowana ta usługa. Jak Ci się nie podoba żaden inny dekoder a ten nie spełnia oczekiwań to masz tylko jedno wyjście.Nie przedłużać umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Co w przypadku gdy punkt już pace'ów nie ma ? jest możliwa wymiana na wifipremiumboxa w tej samej cenie(mam dzierżawe zrabatowaną do 0zł) ? W trakcie umowy nie. Szukasz innego punktu z PACEm albo dla Ciebie zamawiają. Przy przedłużeniu od superpremium są dostępne za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Macie program na pace elevensport 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuoreRosso Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 U mnie świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter08 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Witam. Czy ktos zna parametry transpondera, na jakim leci update softu do Pace? I w jakich godzinach mozna go zassac? Edytowane 7 Stycznia 2018 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Pace PVR HD (HDS7241, PVR BOX+ HD 500 GB) - pt. 2:00 - pn. 2:00 (aktualna wersja: 159/159i). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 GTI MD ja mam wersję 159 i proszę Cię o pomoc , czym się różni od 159i i czy warto aktualizować??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter08 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 a nie powinna byc wersja 163? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 @krzysz - 159 bez i - dekoder nie był podpięty do sieci albo nie uruchamiałeś aplikacji interaktywnych. "i" powinno samo zaskoczyć przy skorzystaniu z zasobów sieciowych, a na odbiornikach nie podpiętych zostanie bez "i", niczym się nie różni. Natomiast 163 jest niedostępny w OTA, a przynajmniej nie widziałem aby był ostatnio - on jest wgrywany do dekoderów wydawanych z Caymanami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Dzięki Mr. Orbita.....pozdrowienia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 GTI MD ja mam wersję 159 i proszę Cię o pomoc , czym się różni od 159i i czy warto aktualizować??????? Dokładnie tak jak mówi Mr. Orbita 159i zawiera aplikacje interaktywne, gdy nie podłączysz internetu, domyślnie nie ma ich w systemie aby odciążyć sprzęt, jak którąś otworzysz to powinnien nastąpić Upgrade. Wersja 163 włącza Caymana do obsługi dlatego go nie ma na satelicie, natomiast będzie gdy dojdzie do wymiany kart na Cayman (o ile wogóle). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Czy na Pace HD chodzi Wam kolekcja VOD CANAL PLUS SERIALE EXTRA? Bo u mnie niby seriale są, kilka można włączyć, inne jeszcze się nie pobrały,ale te które można włączyć niestety nie chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 U mnie też nie chodzi - na liście jest kilkanaście pozycji z tego może 3 już dostępne/ściągnięte ale po odpaleniu nic się nie dzieje. A to w ogóle nie miało być dostępne od 1 marca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshuaa Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) Witam mam problem z tym dekoderem. Dekoder mam ustawiony by korzystał z dwóch anten czyli TWIN. Oczywiście na obydwóch antenach jest sygnał i przez kilka lat nie miałem z nim problemów. Każde zaplanowane nagranie się nagrywało, może raz na jakiś czas trzeba było odłączyć wtyczkę, ale zdarzało się to bardzo rzadko, i jak na to, że dekoder ma już swoje lata byłem zadowolony, wymieniać nie chciałem... przyzwyczajenie do pilota itd. Niestety od jakiegoś czasu mam z nim problem. Kiedy dekoder jest uruchomiony wszystko działa, mogę nagrywać jeden program oglądać inny, czy też nagrywać dwa programy w tym jeden, który aktualnie oglądam. Jednak kiedy wyłączę dekoder na pilocie i potem uruchomię go, mam komunikat brak sygnału. Jak wchodzę w ustawienia anteny dekoder pokazuje, że jest sygnał. Jednak gdy przełączę na kanały cały czas mam ten komunikat. Pozostaje jedynie znów odłączyć dekoder z prądu i kanały są i znów wszystko funkcjonuje. Jednak gdy go wyłączę na pilocie znów ta sama historia i pozostaje tylko odłączyć z prądu. Najgorsze jest to, że teraz żadne zaplanowane nagranie się nie nagrywa i za każdym razem mam brak sygnału. Przywróciłem już ustawienia fabryczne, próbowałem ustawić dekoder na jedną antenę, wyłączyć tryb eko itd. ale to nic nie pomaga. Uruchomiłem już menu serwisowe wyczyściłem pamięć flash oraz eeprom, ale to nic nie dało. Zostawiłem jedynie nagrania,ale czy nagrania miały by jakiś wpływ na to co się dzieję? Co jeszcze zauważyłem dziwna sprawa, że jak pokazuje mi brak tego sygnału po wyłączeniu dekodera i ponownym uruchomieniu to za każdym razem mam złą godzinę w dekoderze, jest godzina do przodu. Jak odłączę ten kabel sieciowy i znów wszystko działa to godzina jest prawidłowa. Czy jeszcze coś mogę zrobić by zachować nagrania i nie wymieniać dekodera? Jakoś pobrać soft na nowo lub coś innego? Jeszcze druga opcja nie wyłączać wcale dekodera, bo wtedy jest ok Edytowane 20 Marca 2018 przez joshuaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Mam dokładnie to samo na swoim z tym, że mi zaplanowane nagrania nagrywa. Dekoder od około miesiąca co jakiś czas rano po uruchomieniu informuje o braku sygnału. Pomaga tylko reset z zasilania. Nie jest to odosobniony przypadek w związku z tym zapewne nie masz co wymieniać dekodera bo stracisz nagrania tylko przeczekać to a najlepiej zgłosić na infolinii te problemy z informacją, że z tego co wiesz to nie jest to tylko na twoim egzemplarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joshuaa Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) Dzięki za info A powiedz czy długo już Ci się to dzieje? Bo mi dopiero o tego weekendu. Wcześniej tak jak pisałem naprawdę nie miałem z tym dekoderem większych problemów. Dziwna jest też ta sprawa z godziną dlaczego zawsze gdy pokazuje ten brak sygnału godzina jest o 1h do przodu. A jak odłączę go z prądu i uruchomię to jest ok. Nie wiem czy go teraz wcale nie wyłączać przez jakiś czas by mi się wszystko nagrywało? Czy nie wykończę tym dekodera? Edytowane 20 Marca 2018 przez joshuaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Panowie...mam ten sam problem w niedziele planowałem nagrać film Azyl, zaplanowałem i nic z tego brak sygnału...coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur6436 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 (edytowane) To chyba jakaś epidemia. Mój do tej pory działał w miarę poprawnie, ale w niedzielę nie nagrał niczego, a wczoraj zaplanowane nagrania zrobił o godzinę za wcześnie. Z sygnałem nie miałem problemów. Edytowane 20 Marca 2018 przez Artur6436 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
referee Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Mam to samo. Zmieniłem konwerter na nowy, dokręciłem kable i przywróciłem ustawienia fabryczne a problem dalej występuje. Dzisiaj pod instalację podłączę drugi taki sam dekoder i sprawdzę czy dalej to samo... Wtedy można wykluczyć instalację i oddać dekoder do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek65 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 W moim było tak, że od czasu do czasu nie nagrywał do końca zaplanowanych programów. Czasem po włączeniu pojawiał się komunikat, żeby sprawdzić połączenie konwertera. Pomagało tylko odcięcie prądu. Co jakiś nie mogłem wejść w "Moje nagrania"-wywalało całkowicie z ustawień. Kiedyś postanowiłem sprawdzić, czy problem z nagrywaniem to wina tymczasowego braku sygnału. Jednak podczas nagrywania i oglądania meczu, po prostu nagrywanie się wyłączyło-mecz "leciał" dalej bez żadnych zakłóceń. Wyczyściłem dysk, przywróciłem ustawienia fabryczne, jednak problem się pojawiał. Dzisiaj zawiozłem dekoder do punktu, mają sprawdzić, przetestować(podobno mają do tego "swoje narzedzia"). Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.