Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Specjalista, dziekujemy za zdjecia. :brawo:

 

Z tego co widac to funkcja PROGRAM nareszcie zrobila sie bardziej przejzysta, ta tabelka jest po prostu lepsza.

Ale czy jest to jedynie 'face lifting" czy cos zupelnie nowego?

 

A jesli to nie problem, to mam do Ciebie takie pytania:

1. Czas uruchamiania. Kilka postow wyzej byla mowa o ok 30 sekundach. To nie jest rewolucja i nie powala na kolana.

2. "Shut down". Czy sie wylacza w miare "normalnie" czy tez nastepuje restart calego systemu z "dyskoteka"?

3. Przewijanie. Czy sa to "skoki" czy przewijanie jest bardziej plynne?

4. Czy VOD zawiera jakies dodatkowe pozycje niedostepne w poprzedniej wersji czy tez roznica w pojemnosci jest przeznaczona na wlasne nagrania (mozna to orientacyjnie wyliczyc z zajetosci dysku i objetosci programow)?

5. Jaka jest wspolpraca z pilotem?

6. Moze nie najwazniejsze, ale interesuje mnie to, czy jest mozliwos ustawiania stref czasowych?

 

Generalnie nie mam zamiaru sie rzucac na nowy sprzet i to nie tylko ze wzgledu na znaczne oddalenie od autoryzowanego dystrybutora :D

Poczekam co sie bedzie dzialo, i zobacze czy nowi uzytkownicy nie beda czasami darmowymi beta-testerami. Na starego PVRa (drugiego, bo pierwszy to porazka) nie narzekam, spelnia swoja funkcje i ma dobra wartosc co do placonej ceny (niecale 4 dychy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista, dziekujemy za zdjecia. :brawo:

 

Z tego co widac to funkcja PROGRAM nareszcie zrobila sie bardziej przejzysta, ta tabelka jest po prostu lepsza.

Ale czy jest to jedynie 'face lifting" czy cos zupelnie nowego?

 

A jesli to nie problem, to mam do Ciebie takie pytania:

1. Czas uruchamiania. Kilka postow wyzej byla mowa o ok 30 sekundach. To nie jest rewolucja i nie powala na kolana.

 

Włączanie

Po ok. 1s dioda LED zmienia kolor z czerwonego na niebieski.

Po 27s na wyswietlaczu pojawia się czas.

Po 34s na ekranie TV jest obraz (przy połączeniu HDMI, po Scarcie ciut szybciej).

 

Wyłączanie

Po ok. 1s gaśnie obraz, a na wyświetlaczu pojawia się czas.

Po ok. 5s czas znika, a dioda LED z niebieskiej zmienia się na czerwoną.

 

2. "Shut down". Czy sie wylacza w miare "normalnie" czy tez nastepuje restart calego systemu z "dyskoteka"?

 

Dyskoteka

Dyskoteki brak.

 

3. Przewijanie. Czy sa to "skoki" czy przewijanie jest bardziej plynne?

 

Przewijanie

Nie zauważyłem problemów przy skokach, dźwięk i obraz pojawiają się bez zniekształceń, ale muszę dłużej potestować (MPEG-2, MPEG-4, SD, HD, DVB-T).

 

4. Czy VOD zawiera jakies dodatkowe pozycje niedostepne w poprzedniej wersji czy tez roznica w pojemnosci jest przeznaczona na wlasne nagrania (mozna to orientacyjnie wyliczyc z zajetosci dysku i objetosci programow)?

 

Dobre pytanie, poczekajmy na komunikat CYFRY.

 

5. Jaka jest wspolpraca z pilotem?

 

Pilot

Na reklamach jest nowy pilot, ja dostałem w pudełku starą wersję (tzn. ten, który jest w komplecie z DSR7201). Jak na razie nie ma zakłóceń ze strony matrycy LCD.

 

6. Moze nie najwazniejsze, ale interesuje mnie to, czy jest mozliwos ustawiania stref czasowych?

 

Strefa czasowa

A po co?

Czas w menu jest tylko do odczytu.

 

Generalnie nie mam zamiaru sie rzucac na nowy sprzet i to nie tylko ze wzgledu na znaczne oddalenie od autoryzowanego dystrybutora :D

Poczekam co sie bedzie dzialo, i zobacze czy nowi uzytkownicy nie beda czasami darmowymi beta-testerami. Na starego PVRa (drugiego, bo pierwszy to porazka) nie narzekam, spelnia swoja funkcje i ma dobra wartosc co do placonej ceny (niecale 4 dychy)

 

Zdjęcia dekodera zaraz podrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się nie rozchodzi o proces tylko że każdy abonent będzie mógł bez konsekwencji zerwać umowę.

Trudno będzie, prawdopodobnie sprawa będzie musiała oprzeć sie o sąd.

Jeśli umowę /przedłużenie zawierałeś przez telefon, to nie masz żadnego papieru potwierdzającego treść zawartej przez Ciebie umowy, a zwłaszcza tego, co Ci obiecywał konsultant.

Niby są nagrania z rozmów telefonicznych, ale Ty nie masz do nich dostępu, tylko operator może ich użyć, a użyje tylko wtedy, jeśli to będzie dla niego korzystne. Zresztą usunąć z cyfrowego nagrania niewygodne fragmenty, to mały pikuś, jeśli tylko ma się odpowiedni soft do tego.

Ja mam z Cyfrą podobny spór, który ciągnie się już od roku.

Zależało mi na dekoderze mogącym obsługiwać dwa satelity, a wówczas tylko Strong i Pace miały taką możliwość. Konsultant zapewnił mnie, że będę mógł sobie wybrać dowolny dekoder z oferty Cyfry, więc wyraziłem zgodę na zaproponowane warunki i przedłużenie umowy.

Gdy chciałem dostać obiecany dekoder, okazało się, że Pace'ów i Strongów u przedstawicieli Cyfry "nie ma". Gdy zacząłem drążyć temat, to podobnie jak teraz z Pace'm PVR 500 GB, okazało się że te dekodery są, ale tylko dla nowych klientów, a nie dla tych, którzy już zawarli umowę przez telefon z Cyfrą.

Żeby się z koniem nie kopać, w ustawowym terminie wysłałem do Cyfry zawiadomienie, że odstępuję od zawartej z nimi na odległość umowy, a u przedstawiciela zawarłem nową umowę, do której dostałem dekoder Pace'a, na którym mi zależało.

I w tym momencie zaczęły się schody, bo Cyfra stwierdziła, że prawo do odstąpienia do umowy mi nie przysługuje, i zaczęła mi naliczać kary za zerwanie umowy, chociaż tamta umowa zawarta na odległość w ogóle nie weszła w życie.

Ponieważ odrzuciłem roszczenia Cyfry, więc operator wrzucił mnie do Krajowego Rejestru Długów oraz oddał sprawę do firmy windykacyjnej, a cała sprawa najprawdopodobniej skończy się dopiero w sądzie.

Gdyby ktoś był w podobnej sytuacji jak ja, to polecam jego uwadze ten link: http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/36878e7760f37498

Dla pełnej jasności: to nie jest mój przypadek!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się nie rozchodzi o proces tylko że każdy abonent będzie mógł bez konsekwencji zerwać umowę.

Trudno będzie, prawdopodobnie sprawa będzie musiała oprzeć sie o sąd.

Jeśli umowę /przedłużenie zawierałeś przez telefon, to nie masz żadnego papieru potwierdzającego treść zawartej przez Ciebie umowy, a zwłaszcza tego, co Ci obiecywał konsultant.

Niby są nagrania z rozmów telefonicznych, ale Ty nie masz do nich dostępu, tylko operator może ich użyć, a użyje tylko wtedy, jeśli to będzie dla niego korzystne. Zresztą usunąć z cyfrowego nagrania niewygodne fragmenty, to mały pikuś, jeśli tylko ma się odpowiedni soft do tego.

Ja mam z Cyfrą podobny spór, który ciągnie się już od roku.

Zależało mi na dekoderze mogącym obsługiwać dwa satelity, a wówczas tylko Strong i Pace miały taką możliwość. Konsultant zapewnił mnie, że będę mógł sobie wybrać dowolny dekoder z oferty Cyfry, więc wyraziłem zgodę na zaproponowane warunki i przedłużenie umowy.

Gdy chciałem dostać obiecany dekoder, okazało się, że Pace'ów i Strongów u przedstawicieli Cyfry "nie ma". Gdy zacząłem drążyć temat, to podobnie jak teraz z Pace'm PVR 500 GB, okazało się że te dekodery są, ale tylko nowych klientów, a nie dla tych, którzy już zawarli umowę przez telefon z Cyfrą.

Żeby się z koniem nie kopać, w ustawowym terminie wysłałem do Cyfry zawiadomienie, że odstępuję od zawartej z nimi na odległość umowy, a u przedstawiciela zawarłem nową umowę, do której dostałem dekoder Pace'a, na którym mi zależało.

I w tym momencie zaczęły się schody, bo Cyfra stwierdziła, że prawo do odstąpienia do umowy mi nie przysługuje, i zaczęła mi naliczać kary za zerwanie umowy, chociaż tamta umowa zawarta na odległość w ogóle nie weszła w życie.

Ponieważ odrzuciłem roszczenia Cyfry, więc operator wrzucił mnie do Krajowego Rejestru Długów oraz oddał sprawę do firmy windykacyjnej, a cała sprawa najprawdopodobniej skończy się dopiero w sądzie.

Gdyby ktoś był w podobnej sytuacji jak ja, to polecam jego uwadze ten link: http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/36878e7760f37498

Dla pełnej jasności: to nie jest mój przypadek!

 

 

Zęby zakończyć ten temat powiem tylko że nic nie musi wcale opierać się o sprawę sądową.

Po za tematem. Sam miałem problem z telefonem HTC w sieci Play. Telefon został oddany na zasadach nie zgodności towaru z umowa.

Play chciał mnie zrobić w konia i postanowił naprawiać telefon. W ciągu 14 dni nie został on naprawiony ani nie dano mi nowego telefonu ani telefonu zastępczego który posiada takie same parametry techniczne jak oddany przeze mnie do sklepu. W związku z tym mogę rozwiązać umowę ponieważ nie mam możliwości wywiązywania się z umowy zawartej z Play nie z mojej winy tylko Play. Tak samo jest z Cyfrą+. Jeżeli w punkcie będzie nowy tuner i nie zostanie ci on wydany a zdaży sie tak że starych nie będzie lub poprostu nie uda się na niego trafić , też można na takich samych zasadach zerwać umowę. Ja nie mam ani tunera DH PVR , ani Multirumu ani TV za 1 zł. Umowa zawarta 21 listopada. Więc mam podstawę do zerwania umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, po obejrzeniu dekodera można stwierdzić - jest postęp ale rewolucji nie ma.. Zastanawiam się, czy technicy C+ są na prawdę tak ograniczeni jak to pokazują swym oprgoramowaniem... Może jakieś praktyki im potrzebne u konkurencji..

 

A to, że C+ daje ten dekoder tylko dla nowych umów, zapominając o tych co przykładowo tak jak ja zostawiać im będą 130zł miesięcznie to jest zwykłe świństwo.. łaski mi nie robią.. U konkurencji z wymianą problemu nie ma.. Ale w Polsce trzeba w ślepo nałapać klientów a potem martwić się co będzie...

Jakoś czuje się oszukany.. Szkoda, że nie można jednak odstąpić od aneksu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc mam podstawę do zerwania umowy

O tym, że Ty masz podstawę, to ja wiem doskonale!

Ale to, czy sprawa trafi do sądu, nie zależy od Ciebie, lecz od Cyfry, a Cyfra lekceważy sobie prawa konsumentów i obecnie postępuje tak samo, jak przed laty postępowali operatorzy komórkowi.

Operatorzy komórkowi w swojej arogancji przegięli, powstały UOKiK oraz UKE, które za łamanie praw konsumentów kilkakrotnie operatorów surowo ukarały i problemy z operatorami komórkowymi się skończyły, a Tobie Play już wymienił telefon bez szemrania.

Cyfra+ jeszcze za łamanie praw konsumentów ukarana nie była, więc wydaje im się, że wciąż są całkowicie bezkarni i mają głęboko w nosie wszelkie prawa konsumenta. Gdy klient jest oporny, to wrzucają go do KRD, nasyłają na niego firmę windykacyjną, a gdy klient jest niekumaty, to i wygrywają sprawę w sądzie.

A każdy taki przypadek tylko utwierdza ich w poczuciu bezkarności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cyfra.tv/cyfra_plus_3.html

 

Panie cyfra.tv . Cyfra+ nie wysyłała żadnego pisma do dystrybutorów. Punkty mają obowiązek wydawać nowe dekodery klientom oczekującym na wymianę. Rozmawiałem z Cyfrą+ i powiedziałem Pani że nagrywam tą rozmowę i tak też zrobiłem. Cyfra oficjalnie potwierdziła wiedząc że nagrywam rozmowę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzien temu przedłużyłem telefonicznie umowę, dostałem miedzy innymi dekoder HD za zero zł. Podczas 2 rozmów zostałem 2 razy zapewniony, że będzie to już nowy pvr z 500GB dyskiem. Dzisiaj dzowniłem do punktu http://www.cyfra.tv i dowiedziałem się, że nowe dekodery są ale tylko dla nowych umów. Następny telefon do C+, pracownik po przejzeniu mojej umowy i konsultacjach z przełożonym stwierdził, że jeżeli nowy dekoder jest mam się udac z dowodem do punktu i dekoder zostanie mi wydany.

 

Wydaje mi się, że dekodery tylko do nowych umów to wymysl sprzedawców. Wiadomo, że lepiej miec dekoder na nowego klienta od którego umowy bedzie prowizja. Niestety ale dzisiaj juz raczej nie uda mi sie wstąpic do ww punktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem wczoraj ze znajomym "Sprzedawcą w punkcie". Powiedział, że wydawać może zarówno stare jak i nowe modele (choć nowych jeszcze nie dostał). Ciekawe jak będzie na prawdę kiedy już dostanie PACE. Ale bynajmniej nic nie wiem na temat zakazu wydawania nowego modelu starym abonentom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niestety nie jest to wymysł sprzedawców, 11 grudnia o godz 17.53 otrzymaliśmy oficjalnego maila że nowe dekodery PVR są wydawane tylko do nowych kontraktów. Ponieważ rano zgłosiliśmy przedstawicielowi C+ że część konsultantów w BOK kieruje abonentów po odbiór nowych Pace'ow PVR, otrzymailśmy info, że takie przypadki mamy zapisywać i przekazywać do C+ bo nie powinny mieć miejsca i w poniedziałek bedą wyjaśniane. Nas, nie obowiązuje co mówi BOK a wyłącznie procedury otrzymane z C+ od osób, które są do tego upoważnione.

 

Pozdrawiam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Panowie dziwicie się, że dystrybutorzy tak robią?

Zauważcie ci co podpisali aneks przez infolinię to od niego nie mają kasy , a od klienta z salonu jak najbardziej i do tego trzeba zauważyć ,że ile oni tunerów SD zamiast HD wydali teraz trzeba jakoś to wymienić i znów zostaną bez tunerów dla nowych.

Co nie zmienia faktu ,że ja sam będę walczył o nowy sprzęt bo w aneksie pisze mi tylko ,że mogę wynająć TERMINAL HD PVR

nie podają jaki model więc trzeba się uzbroić w cierpliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...