glazior Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Panowie , czy w menu/ustawienia/uprawnienia odbioru/informacje o systemie/pozycja 3 stb/ca/sn podany jest numer dekodera pace czy może numer ten jest w ukrytym menu serwisowym?Chce porównać numery z menu z numerami z naklejki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 (edytowane) 20 minut temu, Mruczek napisał: I wydaje mi się, że tam siedzi ktoś, kto powinien rozwiązać problem z ich usługą na ich sprzęcie, co nie? Teoretycznie masz oczywiście absolutną rację. Praktycznie... życzę powodzenia i dużo wytrwałości. Ta ironiczna wrzutka @ircios nie jest bezpodstawna. Edytowane 7 Lipca 2020 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Nie liczyłbym na rozwiązanie problemu od strony operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Panowie mam pytanie. Mam 2 x Pace PVR i wymienioną instalację Sat. Wszystko od inverto, kable czarne żelowane, złączki kompresyjne itd. Pojawia mi się co drugi, trzeci dzień komunikat o słabym sygnale i że mogą wystąpić problemy z odbiorem a wszystko pięknie hula. Antena ustawiana była miernikiem, mer 14.9. Co może być tego powodem? Dekodery do wymiany? Na poprzedniej instalacji było podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Podłącz inny sprzęt do instalacji. Może od kogoś pożycz byle jaki tuner sat. Jeśli będzie problem, to znaczy, że coś nie tak. To, że zastosowałeś jakieś droższe gadżety do okablowania czy kabel wypas, nie znaczy, że to jest aż tak dobre jak reklamują. Może też okazać się LNB uszkodzone. Może po prostu ktoś zakłóca Ci sygnał. Przyczym może być wiele. A może jednak antena źle ustawiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel1201 Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Co można zrobić z tym pudełkiem jak od dwóch dni mam brak epg? Z przyczyn technicznych informacje o programach są niedostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2020 Nic. Ewentualnie wyłącz dziadka z prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Który soft jest najnowszy w tym modelu tak żeby działały stare karty po Cyfrze+ (szara i czerwona na nagrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 162 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Te "Pejsy" jak padają to na co wymieniają ? Zgodnie z umową nie mogą dać gorszego sprzętu, czyli co dostanę m.in Premium BOX bez opłat? Aktualnie pod MR od 8lat mam 2szt na najmie każdy za 0zł. Przy przedłużeniu 1szt zamieniam na 4K (za 5zł) a z drugim konsultant powiedział że dopóki nie padnie nic się nie da zrobić... Co z nim zrobić żeby padł ? uszkodzić dysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Weźmiesz 4k, a za drugiego tylko szrota Wifibox a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 21 godzin temu, ircios napisał: Weźmiesz 4k, a za drugiego tylko szrota Wifibox a. Jesteś pewien ? Skoro mam padnie mi Pace PVR z dyskiem to chyba nie mogą dać mi gorszego sprzętu bez dysku ? Powinni zapewnić sprzęt o co najmniej tych samych standarach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk77 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 (edytowane) Ja w zeszłym roku przerabiałem to. Mam 2 x pace pvr wraz z MR za 0 zł i jeden się resetował i ogólnie sprawiał problemy i chciałem wymienić oba albo chociaż jeden na wifi premium box lub 4k. Usłyszałem że na takich samych warunkach czyli za 0zł nie ma szans. Też podniosłem ten argument że w umowie mam za 0zł i powinni wymienić na sprzęt tej samej klasy. Zadzwoniłem do punktu i gość w punkcie powiedział abym przyjechał to jakoś się dogadamy. Przyjechałem zostawiłem pace na "testy" i usłyszałem że może się uda za 5zł miesięcznie wyrwać dekoder 4k. Wróciłem po jakiejś godzinie i się dowiedziałem że faktycznie pace nie działa i może mi za 0zł wymienić na innego pace albo 4k za 15zł miesięcznie. Dodatkowo usłyszałem niemal że w prost że te dekodery mam za 0zł bo są strasznie chu*owe. Już mu nie mówiłem że mam je za 0 zł niemal od czasu ich premiery. Wziąłem inny pace który jest nie wiele lepszy niż ten co był uszkodzony. Edytowane 15 Sierpnia 2020 przez mk77 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur6436 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Wyczekaj do końca umowy. Mi udało się pozbyć pace ( też 0pln)w zeszłym tygodniu przy aneksowaniu umowy na ultrabox 4k za 5pln+0aktywacja. W związku z tym pragnę podziękować użytkownikom forum za prawie 10 lat pomocy w rozwiązywaniu problemów z niegdyś flagowym sprzętem CYFRY+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsonrb Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Mam do Was pytanie - znalazłem w szafie tego pejsa z softem 159, co zrobić aby soft nie zaktualizował się do tego nowego z którym są problemy np przy nagrywaniu, można to jakoś zablokować? Rozumiem że z tym sprzętem karta cameleon będzie działać? dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Na sofcie 159 cameleon nie będzie działać Musisz mieć 162 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Na razie na sofcie 159 i camelu działa wszystko oprócz kanałów z 6a. Zaktualizowałem do 162 i nadal to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) Po aktualizacji do 162 trzeba puścić ponownie uprawnienia i przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, niektórzy piszą, że czekali 3 godziny na tvp1 aż wskoczyły - a wskoczą, Lub jak podał @ircios kontakt z bok pozdrawiam Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 (edytowane) 19 godzin temu, arkosol napisał: Na razie na sofcie 159 i camelu działa wszystko oprócz kanałów z 6a. Zaktualizowałem do 162 i nadal to samo. Zadzwoń na infolinię i powiedz, że kanały Ci nie działają w dekoderze o nr takich i takich z kartą o numerach takich i takich. Oczywiście jak porady kolegi @PawelTSW nie zadziałają . Było dużo wpisów, że resety i puszczanie uprawnień też nie pomogło. Był potrzebny kontakt z infolinią z ogarniętym konsulem. Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkosol Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Konieczne było przywrócenie do ustawień fabrycznych i dwukrotna aktualizacja uprawnień. Po godzinie już wskoczyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RK83 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Kupiłem dekoder PACE w usłudze na kartę. Ma on oprogramowanie 163. Zauważyłem, że nie działa na nim pauza i cofanie aktualnie oglądanego kanału. Wyświetla się komunikat "funkcja niedostępna". Natomiast nagrywanie jednego kanału i oglądanie drugiego działa bez zarzutu. Również pauza i przewijanie z biblioteki nagrań działa. W takim samym dekoderze z abo z softem 162 funkcje te działają bez problemu na tej samej instalacji antenowej. Czy dekoder z softem 163 nie ma funkcji pauzy i cofania czy mam pecha i dekoder jest po prostu uszkodzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1 (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 A jaka masz wersję oprogramowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bushiken Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 29 minut temu, amigo007 napisał: Pomocy. Na Pace po wymianie karty w punkcie nc+ z cameleon na cayman. Dekodera 4k nie wydano, mimo wcześniejszych zapewnień. A przejechałem 100km do najbliższego punktu NC+ specjalnie. A na Pace nadal nie mam kanałów. Od wczoraj dziesiątki razy wznawiałem uprawnienia. I na kanale TVP 1 (według zaleceń, ale brak jedynki), i na jedynym działającym TVP info. Nawet wczoraj dwa razy restartowałem dekoder i nic. Działa tylko TVP info. Obecnie mam włączone czarne tvp1 (błąd karty, czy ten podobny komunikat na znikających kanałach). Pomocy co teraz? Nie mam możliwości dojechać do żadnego punktu NC+, przez najbliższy miesiąc. Może na innym kanale łapać uprawnienia? Przecież ten cayman w dekoderze powinien działać. Dekoder jest starym zabytkiem, ale jeszcze działał.. TVP INFO działa.. TVPis Info działa bo jest FTA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amigo007 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) Wersja oprogramowania 162. Po kliknięciu aktualizuj, jest informacja że oprogramowanie jest już zaktualizowane. Pomocy. Dlaczego to nie działa?? Przecież jest karta cayman, przed chwilą ponownie kliknąłem aktualizacja uprawnień w ICA. Jest reaktywacja ponownie, ale nadal mam ciemność na TVP1, i wszystkim kodowanym. Cały czas informacja "nieobsługiwany system kodowania, lub błąd karty". Co robić? Ps. sprawdziłem w dekoderze ostatnio przesłane prawa odbioru do: 31/10/2020 więc ma pobrane chyba poprawnie uprawnienia odbioru. I nadal ciemność. Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez amigo007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.