Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

W dniu 1.09.2020 o 10:50, maniek357 napisał:

Przedłużenie umowy zacznie obowiązywać od najbliższego okresu rozliczeniowego. Zawsze po zakończeniu umowy (na czasie nieokreślonym) abonament delikatnie wzrasta (będzie to wyszczególnione na umowie). Przy negocjacjach z DUK powiedz, że jesteś użytkownikiem forum satkuriera i poproś o jakieś gratisy na miesiąc typu HBO, PSP. 

Trzy czwarte pracowników DUK nie wie co to forum sat kurier... 😂😂😂 Już lepiej powiedzieć wprost czego się oczekuje i się to dostaje, a jeśli się nie dostaje to albo nie rozmawiamy z DUK albo mało ogarnięty konsultant - takich nie brakuje. 😜 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Mi akurat powiedział, ze miałem 12/3 a widzi, że jestem ogarnięty więc nie będzie długo zabierał czasu i niestety może zaproponować 24/6 a reszta warunków taka sama jak była plus gratis 1-mc gratis HBO. I tu moje pytanie kiedy lepiej przedłużać umowę bo okres rozliczeniowy mam do 4 każdego miesiąca. Jak przedłużę dzisiaj to mam do 4.10 a jak pojutrze to mam do 4.11? Czyli pełny okres plus dni pozostające do pełnego okresu?

Link to post
Share on other sites

Jak przedłużysz dziś to krócej będziesz miał dodatkowe pakiety ale nie musisz robić płatności za najbliższy okres rozliczeniowy jak przedłużysz 4.09 to faktycznie będziesz miał dodatki przez 2 okresy rozliczneniowe ale musisz zapłacić abonament za 4.09-3.10 bo nikt Ci go nie anuluje :)

Edited by Nowy 123
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Witam, od dłuższego czasu jestem już na umowie na czas nieokreślony. Pakiet jaki posiadam to familijny max hd + sport hd + cinemax hd + film hd a całość z dekoderem evobox pvr. Miesięczny abonament 64,99zł i tutaj pytanie do was, co mogę zdziałać/na co liczyć, interesują mnie głównie kanały typu tvn turbo, discovery i koniecznie nagrywarka. 

Link to post
Share on other sites

@Piotrkk321 jeśli chcesz ten sam pakiet to możesz otrzymać to samo w umowie 24/6 lub 12/3 za 65 zł. Ewentualnie możesz mieć sam pakiet Familijny Max HD w którym masz wszystkie popolarnonaukowe, edukacyjne, informacyjne, muzyczne i chociażby TVN Turbo w opcji 24/3 za 35 zł z czynszem za dekoder. Nie będziesz miał tylko pakietu Film, Sport i Cinemax. 

Link to post
Share on other sites

Panowie w  DUK zaproponowali mi pakiet Familijny HD bez CINEMAXÓW dodatkowo mam 3 multiroomy  za 40zł w umowie 24/3 

Teraz pytanko czy to jest dobra oferta czy mogłem coś więcej wynegocjować?

Dziękuję za podpowiedź 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Zakończyłem szybciutkie negocjacje (po wypowiedzeniu), kontynuacja Rodzinny HD 24/3, cena 5zł na swoim dekoderze, wisienka HBO miesiąc free (a właściwie wyjdzie 1,5 miesiąca)

Link to post
Share on other sites

Witam, kończy mi się umową za 4 miesiące / Familijny Max HD  + CP GO OTG za 30zł/msc. Umowa była 24/3

Zostając przy tym samym pakiecie i cenie, można ugrać 12/3 lub 24/6 ? Złożyłem wypowiedzenie i miałem pierwszy tel., podobno przy tej cenie tylko 24/3 - to co jakieś HBO na msc prosić?

Ogólnie ten CP Go też mocno okroili, to wszystkim czy zależnie od podstawowego abo?

Link to post
Share on other sites

W umowach 12/3 i 24/6 Fam Max HD jest w cenie 50 zł. Dodatkowo w 12/3 trzeba dopłacać 5 zł za CP GO. HBO zawsze możesz poprosić na miesiąc, dają dosyć chętnie.

 

Moim zdaniem przy 12/3 lepiej wziąć Fam Max HD + Sport + Film + Cinemax za 60 zł.

Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu przedłużałem Fam Max HD + MR za 40zł (30+10 za MR) w 24/3, podobno nie ma lepszej opcji przy tej cenie.

Dodatkowo udało mi się ugrać CP GO w cenie na cały okres umowy.

Link to post
Share on other sites

Witam.Mam pierwszą umowę na TV ze Smart Dom. Posiadam pakiet Familijny Max hd, Film, Sport, Cinemax, On the go, Evobox hd i 2 razy MR z Evobox Lite. Za wszystko jest 70 zł. Umowa kończy się za 3 tygodnie. Nikt nie dzwonił w sprawie przedłużenia. Jak najlepiej zrobić, żeby było jak najkorzystniej? Poczekać, jak zadzwonią, czy samemu się kontaktować i gdzie? Do obsługi klienta, czy DUK? Czy złożyć wypowiedzenie i czekać na kontakt, czy samemu zadzwonić? Czy może poczekać na koniec umowy, czy jednak ją rozwiązać i podpisać nową? Jak z nimi rozmawiać? Na co mogę liczyć oraz na co mogę sobie pozwolić?

Edited by Barti
Post napisany niechlujnie, jednym ciągiem. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Wyjątkowo poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Złożyłem rezygnację bo w sumie rzadko korzystam, ale jak przeczytałem że można mieć Familijny HD za 20 zł albo Max HD za 30 zł to stwierdziłem że może zostanę z CP. Zadzwonił do mnie wczoraj gość z mega niepoważna ofertą, umowa na 29 mcy 6mcy gratis i w tym okresie mam wyższy pakiet. Mam nadzieję że zadzwonić jeszcze ktoś z konretną ofertą.

P.S Czy rabat 10 zł z tytułu SmartDomu obowiązuje z tymi ofertami?

Link to post
Share on other sites

Czym się różnią pakiety Familijny, Familijny MAX od Familijnego MAX + Sport + Film? 😅

Na stronie jest rozpiska kanałów dla Rodzinnego i Familijnego MAX + Sport + Film i widać, że Rodzinny ma tylko mniej kanałów "Sport" (Eurosporty, TVP Sport itp.) i "Film" (AXNy, FilmBoxy, Paramount itp.).

To czego nie ma Familijny MAX i sam Familijny?  🤔

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...