Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

@ARTIPAPK nie działa to tak jak opisałeś. Nie da się zrezygnować z MR w trakcie umowy.

@mariusz5891 jeśli chcesz zrezygnować z MR to złóż wypowiedzenie, w międzyczasie odeślij dekoder MR do siedziby CP z informacją, że rezygnujesz z usługi MR i dopiero po zarejestrowanym zwrocie można przedłużyć umowę na jeden dekoder. Dopóki dwa dekodery będą u Ciebie system nie pokaże ofert z jednym dekoderem. A w APS nie przyjmą zwrotu dekodera w trakcie umowy. 

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Czy istnieje możliwość zawarcia nowej umowy (obecnie mam na czas nieokreślony) w ramach, której miałbym tak jak do tej pory swój moduł CAM CI (nie CI+) i dodatkowo dekoder CP w multiroom?

Link to post
Share on other sites

Witam. Aktualnie posiadam w CP w ofercie SmartDom dwa produkty tj. TV jako główny plus internet jako rabatowany. W pakiecie TV mam: Pakiet Familijny Max HD jako podstawowy i do tego
Pakiet Polsat Sport Premium
Opcja ON THE GO
Pakiet Film HD
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Sport HD
Pakiet Eleven Sports HD
Katalog treści online (za całość płacę 80 zł miesięcznie)

a Internet 60GB (opłata 52zł miesięcznie). Mam do tego dwa pytania: 1. czy mogę wypowiedzieć tylko umowę internetu ? 2. czy wtedy przy zostaniu z sama oferta TV będę mógł zostać z tym co mam w tych 80zł ?

Link to post
Share on other sites
19 minut temu, lukimann napisał:

Czy jest możliwość przejścia z pakietu rodzinnego ( 20 zł) na pakiet familijny?

W jakiej cenie byłoby to możliwe?

Rodzinny trzeba wypowiedzieć, potem Familijny możesz dostać za 40 zł w umowie 24/6, 12/3, 15/1, lub za 20 zł w umowie 24/3.

Link to post
Share on other sites

Kiedyś podwyższałem sobie pakiet w Polsacie. Było to możliwe w trakcie trwania umowy, jednak wiązało się to z przedłużeniem umowy o dodatkowe 24 miesiące.

Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Specjalista Cyfrowy Polsat said:

Witam. Tak, jest możliwość rezygnacji tylko z oferty Internetu. Jeśli chodzi o TV, pozostanie przy tych samych warunkach (pakiet i cena). Czym jest spowodowana taka decyzja? 
 

 

Dziękuję za odpowiedź. Czy da się takie wypowiedzenie złożyć przez ICOK (nie widzę tam takiej opcji, ale może coś robię źle :)) ?

 

A co do powodów to patrząc na użycie internetu potrzebuje pakietu ok 200GB/miesiąc. W CP takiego nie ma.

 

Edit: I jeszcze jedno. Rozumiem, że tu nie muszę podpisywać jakiegoś aneksu do umowy TV bo ta obecna przejdzie na czas nieokreślony. Ale jak wtedy wygląda wypowiedzenie umowy ? Mogę to zrobić każdego miesiąca zachowując ten 1 miesięczny okres wspomniany w umowie ?

Edited by idav
Link to post
Share on other sites

Po okresie promocyjnym umowa przejdzie automatycznie na czas nieokreślony. Jest możliwość złożenia rezygnacji w ICOK, wysyłając wiadomość w zakładce ,,Napisz do nas''. W przypadku chęci rozwiązania kontraktu obowiązuje Cię miesięczny okres wypowiedzenia skuteczny na koniec okresu rozliczeniowego.

 

Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, napisz do mnie wiadomość prywatną.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Witam, do końca umowy 24/6 zostało mi jeszcze 6 miesięcy. Okres rozliczeniowy 15.08 - 15.09.

 

Aktualnie w jej skład wchodzi:

Pakiet Familijny Max HD
    + Pakiet Cinemax HD
    + Pakiet Film HD
    + Pakiet Sport HD
    + Pakiet Eleven Sports HD
    + Pakiet Polsat Sport Premium
    + Usługa Multiroom HD - x1

    + Dekoder Evobox HD + Evobox Lite

 

Za kwotę 85,00 zł

 

Z tego co zauważyłem to jeśli zostawię takie same zestawienie to jedyne na co mogę liczyć to 6 darmowych miesięcy w przypadku umowy na 24mc. Czy coś przeoczyłem?

 

 

Link to post
Share on other sites

@bieniek3 nic nie przeoczyłeś, wszystko się zgadza. Gdyby nie PSP to byłaby umowa 12/3.

 

Składaj wypowiedzenie, anulują Ci pozostałe mc i będziesz miał darmowe nowej przedłużeniowej umowy.

Edited by stan69
Link to post
Share on other sites

Witam,
Posiadam pakiet Familijny Max HD z MR na bezterminówce, była to umowa 24/3 za 40zł.

 

Wypowiedzenie złożone, pierwszy tel (chyba z DUK) i propozycja co ostatnio 24/3 za 40zł.

Inne propozycje były tylko gorsze, 12/1 albo 24/6 ale za 60zł.

 

Czy jest możliwość wynegocjowania lepszej oferty niż 24/3 za 40zł czy brać to co dają?

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Ceny są sztywne. Zyskujesz darmowe miesiące i możliwość anulowania ostatnich 6 miesięcy umowy po wypowiedzeniu. Poproś jeszcze o jakieś gratisy typu HBO czy PSP na miesiąc. 

Edited by maniek357
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...