Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

Siemka 

Mam do Was Ogromną prośbę, ogólnie korzystam z oferty Canal + i nie za bardzo ogarniam obecną ofertę CP, a zostałem poproszony przez przyjaciół, aby pomóż im w przedłużeniu umowy na korzystnych warunkach, są to dość wiekowi ludzie i nie za bardzo ogarniają internet itp. dlatego postanowiłem im pomóc.

Oferta z jakiej obecnie korzystają:

 Familijny Max HD

Multiroom HD

HBO HD HBO GO
SPORT HD
CP GO OTG
FILM HD
Cinemax HD

Ogólnie za wszytko opłata to: 104zł.

A na jaką ofertę mogą liczyć tak +/-, gdyby zrezygnować z HBO i Cinemax HD, a w miejsce tego dobrać Ekstraklasę, Eleveny i Polsat Premium ?

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kuku83 napisał:

A na jaką ofertę mogą liczyć tak +/-, gdyby zrezygnować z HBO i Cinemax HD, a w miejsce tego dobrać Ekstraklasę, Eleveny i Polsat Premium ?

Twoi znajomi posiadają Premium + Mr i to jest za 95 zł, może jakaś opłata jeszcze lub czynsz?

Dobra, teraz chcą Fam.Max +Film + Sport + OTG = 60 zł. Do tego Ekstraklasę, Eleveny i PSP, te trzy pakiety w tym układzie są po 10 zł.

Więc razem 90 zł + 5zł Mr., Cinemaxy i tak dodadzą w cenie. Konieczne wypowiedzenie i kontakt tel.z DUK. Umowa będzie 24/6, bo OTG jest w cenie i PSP wymaga takiej umowy. Powodzenia.

 

@lary504 tak.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, Pawel napisał:

Tak. Wypowiedzenie wysłane.

 

A rozmawiałeś z DUK czy ze zwykłą infolinią ?

Edited by maks27
Link to post
Share on other sites

Obowiązuje nowa umowa(miesiąc temu przedłużona także jeszcze mam okres promocyjny) i chce dobrać szwagrowi dekoder( mieszkamy w 1 budynku) czy jest możliwość podniesienia rachunku o dodatkowy 2 dekoder( 1 dodatkowy już jest w umowie) i czy wtedy będę miał nadal te miesiące darmowe? Oraz ile będę płacił za 2 dekoder? 5zl? 

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, maks27 napisał:

 

A rozmawiałeś z DUK czy ze zwykłą infolinią ?

To jest dobre pytanie na które nie znam odpowiedzi. ;) Jestem generalnie nowy w CP :)Dzwonili z kierunku warszawskiego.

Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem dziś sprawdzić, jaka jest oferta w związku z kończącą się umową . 

Kobieta na drugim końcu słuchawki chyba została wylana z ZUS-u lub banku, bo taki miała entuzjastyczny ton...

Oferta przedstawiona jest gorsza, niż ostatnim razem.

Zaznaczę , że nie mieszkam w Polsce i wolałbym uniknąć podróży w tym pandemicznym czasie.

Czy jestem zmuszony anulować umowy, czy jest możliwość kontaktu poprzez forum ze specjalistą Polsatu i wynegocjować lepsze warunki?

Zaznaczę, że jestem abonentem od co najmniej 6-7 lat i  w obecnej chwili mam jeden z najwyższych pakietów, a ta Pani konsultantka brzmiała totalnie depresyjnie i nie dotarło do niej, że oferta jest gorsza, niż dla nowych klientów.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Cytat

Zaznaczę, że jestem abonentem od co najmniej 6-7 lat

Nie ma to żadnego znaczenia. Ludzie (abonenci) są w CP po 10 lat lub więcej, a i tak nie ugrają tego czego chcą. Ja byłem tylko 2 lata i zaproponowana oferta po tym czasie... szkoda pisać. Dlatego rozstaliśmy się i w to miejsce mam Netflixa za śmieszne pieniążki.

Edited by Barti
Ort! Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
W dniu 21.05.2020 o 19:21, makami20 napisał:

Obowiązuje nowa umowa(miesiąc temu przedłużona także jeszcze mam okres promocyjny) i chce dobrać szwagrowi dekoder( mieszkamy w 1 budynku) czy jest możliwość podniesienia rachunku o dodatkowy 2 dekoder( 1 dodatkowy już jest w umowie) i czy wtedy będę miał nadal te miesiące darmowe? Oraz ile będę płacił za 2 dekoder? 5zl? 

Dobrać dodatkowy dekoder (Mr) można podczas przedłużania umowy, u Ciebie to raczej niemożliwe, ale zadzwonić do DUK i zapytać można.

15 godzin temu, Marantz napisał:

Zaznaczę, że jestem abonentem od co najmniej 6-7 lat i  w obecnej chwili mam jeden z najwyższych pakietów, a ta Pani konsultantka brzmiała totalnie depresyjnie i nie dotarło do niej, że oferta jest gorsza, niż dla nowych klientów.

Konsultantka chciała zarobić, trzeba wiedzieć co można wynegocjować. Co chcesz, my tego nie wiemy, może się dowiemy?

Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, stan69 napisał:

Konsultantka chciała zarobić, trzeba wiedzieć co można wynegocjować. Co chcesz, my tego nie wiemy, może się dowiemy?

Obniżenie opłat miesięcznych . Obecnie place ok 105zl przy abonamencie na 29 . Przez pierwsze 6 płaciłem coś poniżej 70zl .

 

Link to post
Share on other sites
Pakiet Familijny Max HD
 
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet VOD, Pakiet Film HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Sport HD, Usługa Multiroom HD, Katalog treści online
 

3 miesiące do końca umowy .

Link to post
Share on other sites

@Marantz z ceny abo.nie zejdziesz poniżej 105 zł. chyba, że zrezygnujesz z któregoś pakietu. Pisz wypowiedzenie meilem w ICOK i kontaktuj się z DUK, będą bardziej uprzejmi.Teraz możesz brać umowy krótkie (12/3, 15/1, 24/6) z miesiącami darmowymi.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, stan69 napisał:

@Marantz z ceny abo.nie zejdziesz poniżej 105 zł. chyba, że zrezygnujesz z któregoś pakietu. Pisz wypowiedzenie meilem w ICOK i kontaktuj się z DUK, będą bardziej uprzejmi.Teraz możesz brać umowy krótkie (12/3, 15/1, 24/6) z miesiącami darmowymi.

Dzięki za podpowiedź . Jeśli bedzie kilka miesięcy darmowych to automatycznie całość ulegnie obniżce .

Na obecnej umowie pisze że była przyznana ulga 1.5k

8 godzin temu, stan69 napisał:

Konsultantka chciała zarobić, trzeba wiedzieć co można wynegocjować. Co chcesz, my tego nie wiemy, może się dowiemy?

Obniżenie opłat miesięcznych . Obecnie place ok 105zl przy abonamencie na 29 . Przez pierwsze 6 płaciłem coś poniżej 70zl .

A czy można skontaktować się z DUK droga mailową ?

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, rafalowski napisał:

Po wysłaniu wypowiedzenia dadzą Ci, co tylko zechcesz...

 

Niestety, nie jest to prawda. :(

Ja stosunkowo niedawno po raz kolejny przedłużałem moją umowę z Cyfrowym Polsatem. Dotychczas miałem umowę typu 12/3 i kolejną chciałem typu 15/3, wiedząc z góry, że dwie 12-miesięczne z rzędu nie są standardowo możliwe. Miły pan konsultant po krótkim sprawdzeniu oznajmił, że nie może mi już dać umowy 15/3. Że oferty niedawno się zmieniły i obecnie mogę dostać albo umowę 15/1 (bez wymiany sprzętu, sic!) lub 24/6. Gdy próbowałem negocjować to pan konsultant połączył się z kierownikiem (przypuszczam, że to i tak jest ściema to całe połączenie z kierownikiem, ale mniejsza o to), po czym po chwili wrócił do rozmowy ze mną i oznajmił mi, że niestety, ale nie da rady już nic więcej zrobić, że innych ofert dla mnie nie ma. Oczywiście nie chciałem zwiększać obecnie posiadanego pakietu, bo więcej mi nie potrzeba, ale obniżać też nie chciałem. Niestety, ostatecznie zdecydowałem się na umowę 24/6, no bo co miałem zrobić? Do Platformy CANAL+ "nie uśmiecha" mi się przechodzić, a sieci kablowej żadnej u mnie nie ma. Więc jednak zdecydowałem się wybrać "mniejsze zło" i pozostać już w Cyfrowym Polsacie. ;)

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wypowiedzenie przez ICOK złożone. Dzisiaj umówiona rozmowa z konsulem z DUK:

24/6, Fam Max HD+ Cinemax HD+ Sport HD+ Film HD+ MR = 75zł miesięcznie (Evobox +HD3000)

Do tego gratis na prawie 2 okresy rozliczeniowe: pakiet Ekstraklasa, HBO, Rozrywka, Polsat Sport Premium, Eleven Sports.

On the go na cały okres trwania umowy, VOD na 6 miesięcy

Chyba więcej nie dało się wycisnąć.

Edited by dzyn
Link to post
Share on other sites

Witam. Czy nadal jest dostępny pakiet Familijny HD w cenie 20 zł na 24miesiące. Mam obecnie taki pakiet - wysłane wypowiedzenie. Dzwoniła Pani z DUK i twierdzi że na 24 miesiące ten pakiet kosztuje 30 zł  wiec podziękowałem na tę chwilę - Zostało równo  6 miesięcy do końca umowy.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, stan69 napisał:

Gratisowo b.dużo, a Mr pewnie "dycha" i czynsz za Evo.

Dokładnie tak.

Chciałem 15/1, ale konsul powiedział mi, że wtedy Ekstraklasa nie wchodziła.

Wydaje mi się, że to było max. do ugrania.

Link to post
Share on other sites
W dniu 7.05.2020 o 00:46, TOMI2 napisał:

@stan69

Dzięki kolego za rozwianie moich wątpliwości... fajnie, że Familijny Max HD + HBO HD (+ HBO GO + On The Go) jest za 70 zł w umowie 24/4 z wymianą dekodera.

Za 70 zł jest to opcja do rozważenia, bo za więcej mijałoby się to z sensem ;)
No i w elastyczności będzie oczywiście Film HD i Sport HD :?::?:

 

Jestem po telefonie z DUK i niestety pojawiły się problemy z powyższym pakietem. Owszem można go otrzymać ale Konsul mówi, że z elastycznością TYLKO w dół ! ? ! Czyli Familijny HD + HBO HD za 60zł.

Mi chodzi o elastyczność w górę od Familijny Max HD + HBO HD za 70zł, ponieważ chcę wymienić dekoder na EVOBOXA PVR i nie mieć czynszu za niego. Czyli minimalne zobowiązanie muszę mieć 70zł a nie 60zł.

Czy faktycznie takiej elastyczności nie ma w górę ze SPORT HD i FILM HD, gdzie dopłacam za Sport i Film po 10 zł ??? Wtedy minimum miałbym w umowie 70 zł i sprawa z czynszem za dekoder byłaby wyjaśniona.

Byłbym wdzięczny za szybką podpowiedź, bo jeszcze dziś lub jutro mają dzwonić ;)
 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 10.05.2020 o 12:16, damian3k1993 napisał:

Widzę, że CP zmienił oferty dla stałych abonentów. Do tej pory korzystałem z ofert 15/3 lub 12/3 i chciałbym zapytać Was o radę, bo dawno tu nie zaglądałem.
Obecnie 4 miesiące do końca umowy pakiet Premium MAX z PSP. 
Mam Evobox PVR jako główny + zwykły dekoder to Multiroom. Chciałbym go wymienić na Evobox Lite i dobrać jeszcze jeden dekoder do MR. 
Na jaką ofertę mogę liczyć?

Informacyjnie - oczywiście z PSP była to umowa na 24 miesiące. Po rezygnacji z PSP i dodaniu dodatkowych 2 dekoderów Multiroom dostałem ofertę 12/3 :) OTG w cenie. 

Edited by damian3k1993
Link to post
Share on other sites

Już sam rozwiązałem "zagadkę" o której ciut wyżej piszę ;) -- Może komuś ten przykład się przyda...
Familijny Max HD + HBO HD za 70zł ma faktycznie elastyczność tylko w dół do Familijnego HD + HBO HD za 60zł !

Jest wielka ułomność tej oferty, ponieważ w tym układzie pozbawiają definitywnie klienta pakietu SPORT HD i FILM HD. Brak elastyczności do tych pakietów, mało tego, przez całą umowę nie ma nawet możliwości dokupienia tych pakietów za dodatkową kasę - totalny absurd !!!
Czyli dołączając sobie HBO HD, otrzymujemy w sumie KARĘ, bo pozbawiamy siebie dostępu do pełnej oferty Cyfrowego Polsatu. Z pozycji samego pakietu Familijny Max HD, oczywiście wszystko działa normalnie i każdy istniejący pakiet, możemy sobie domówić w dowolnym momencie umowy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...