Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

Punkt 1 - tak, po wypowiedzeniu umowy. Punkt 2 - jeśli nie było opłaty to nadal tak będzie. Punkt 3 - ja mam w Rodzinnym HD więc w pakiecie wyższym też będzie.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Cześć. Mam w CP TV (60 zł, zostało 15 msc umowy) oraz internet (70 zł, zostało 17 msc umowy). Ostatnio przeniosłem dwa numery z Orange do Plusa, naliczyli mi tam jakieś rabaty w ramach SmartDom i za telefony wyszło (bez samego telefonu, który wziąłem na raty) wyszło ok. 70 zł. Czy da się to jakoś renegocjować? Kiedy mógłbym uderzyć do CP z pytaniem o nową ofertę? Wziąłbym wtedy może Multiroom...

Edited by Barti
Przeniesiono post do właściwego wątku.
Link to post
Share on other sites

@Darek80 - odpowiedzi na wszystkie Twoje 3 pytania, są takie jakie chciałbyś usłyszeć ;) Dodam, że w umowach minimum 24 miesięcznych cp go jest w cenie, w umowach krótszych jest +5 zł.

 

Ja chciałbym wrócić do tej bardzo ciekawej kwestii :shock:

@czytnik napisał:
 

Cytat

Niesamowite.

Dziś telefon z DUK i oferta najpierw zaproponowali 15/3.

Po rozmowie z przełożonym miła pani zaproponowała 12/3...

Niesamowite to to że ostatnia umowa też była 12/3

 

Czy to jakiś incydent, pomyłka? Czy CP wraca do starych zasad? :shock:
Może ktoś potwierdzi, bądź wyjaśni tą nowinę, o której napisał kolega czytnik?

Link to post
Share on other sites

Już raz dawniej była taka "pomyłka", jakiś "błąd w systemie" Cyfrowego Polsatu, który sprawił, że można było wziąć drugą umowę typu 12/3 z rzędu.

No i ja swego czasu wówczas padłem "ofiarą" tego całego ich "błędu w systemie". :wacko:

Oczywiście dostałem wtedy drugą umowę 12/3 z rzędu, ale... Nie dość, że w samej umowie, którą potem otrzymałem, miałem co innego niż to, co uprzednio wynegocjowane z konsultantem, m.in. całkowity brak darmowych miesięcy (sic!) :shock:, to jeszcze w toku negocjacji z konsultantem utraciłem wówczas usługę Multioom z jednym dekoderem dodatkowym za 0 zł, którą miałem od początku mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, a także potem parokrotnie dłużej podczas kolejnych, przedłużeń umowy. Konsultant wówczas stwierdził, że nie da rady już dać usługi Multiroom bezpłatnie. Podejrzewam, że to było też właśnie pokłosie tej całej ich "pomyłki". :roll: Może gdybym wówczas się nie "połasił" i wziął jednak umowę 15/3 to przypuszczam, że usługę Multiroom miałbym gratis do dziś... :roll: Nie wiem, chyba że może się mylę... No i na dodatek musiałem potem wydzwaniać na infolinię i zgłaszać reklamację odnośnie błędów w zawartej umowie, bo miały być trzy miesiące za 0 zł, a w umowie, którą dostałem, miałem wówczas, że wszystkie 12 miesięcy płatne.... :crazy:

Link to post
Share on other sites

@Barti Dokładnie pamiętam Twoją historię szczegółowo opisywaną przez Ciebie 👍👍 ;)

Też tak twierdzę, że więcej poniosłeś strat niż zysków z owej "pomyłki" CP. Multiroom miałeś gratis i najgorsze, że to bezpowrotnie straciłeś, też z lekka bym się zdenerwował w takiej sytuacji 🤨
Tym bardziej, że multiroomy, nigdy mogą już nie być za 0zł. No ale cóż, czasu nie cofniesz i trzeba "polować" na inne gratisy ;)

To by była ciekawa sytuacja, aż nie chce się wierzyć, że być może kolegę czytnik, spotkał ten sam motyw co Ciebie, hmm :D
Może to się wyjaśni niedługo :)
 

Link to post
Share on other sites

@TOMI2

Obawiam się, że ta sytuacja, którą opisał tutaj @czytnik, może być właśnie taką "powtórką z rozrywki"... :roll:

Od tamtej "mojej historii" minęło już sporo czasu, jednak ja do tej pory bardzo tego żałuję, że wówczas na coś takiego "poszedłem". :wacko:

Tutaj na forum też nikt wówczas o tym nie ostrzegał, nie pisał, że to jednak jest jakaś "pomyłka", "błąd" po stronie Cyfrowego Polsatu i jakie mogą być tego skutki dla abonenta. :(

Z "wypiekami na twarzy" połasiłem się wtedy na drugą umowę 12/3 z rzędu i zostałem tym samym zrobiony przez Cyfrowy Polsat "na szaro" z tym Multiroom'em... :/

Niby ten "piątak" dodatkowo miesięcznie to nie dużo, ale jednak... :roll:

Link to post
Share on other sites

W dniu, w którym @czytnik  przedłużał umowę, ja również dzwoniłem do DUK i konsultant mi powiedział że nie może się zalogować do systemu i prosił o telefon później. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 14.05.2020 o 21:45, maks27 napisał:

 

Wypowiedzenie oczywiście można przez ICOK załatwić 😊

Jaką treść wypowiedzenia napisać jesli okres podstawowy umowy upływa 16listopada 2020. I czy już można je złożyć w icok? 

Obecnie mam Familiny max HD+CinemaxHD+sport HD+film HD za 60zl 

Co można ugrać? 

Link to post
Share on other sites

Pytałem już gdzieś wcześniej ale... czas upłyną i może coś, ktoś...

Czy znany jest Wam przypadek wywalczenia polskiej ligi za 10 zł / miesiąc, przy przedłużaniu umowy?

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, maks27 napisał:

W dniu, w którym @czytnik  przedłużał umowę, ja również dzwoniłem do DUK i konsultant mi powiedział że nie może się zalogować do systemu i prosił o telefon później. 

 

@maks27 - bardzo przybliżyłeś nam "dochodzenie", o co chodzi z dwoma pod rząd umowami 12/3, bądź umową 15/3 ;)

Fajnie, że się odezwałeś z takim przypadkiem, to mocno rozjaśnia sprawę i wszystko wskazuje jednak na błąd systemów w tym dniu.
No niestety, za kolorowo jednak być nie może 😛 heh

Link to post
Share on other sites

Wracając do mojej umowy ,po rozmowie z panią konsultant , dostałem maila z warunkami aneksu i dokładnie go sprawdziłem.

Pakiet premium max z dwoma dekoderami płacę 105 zł za miesiąc w tym vod na trzy miesiące gratis jak ròwnież abonament gratis przez trzy miesiące , vod muszę wyłączyć aby nie płacić 115.

 

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, an10ka napisał:

Co można wynegocjować mając pakiet Familijny HD i płacąc 49zł za ten pakiet.

A dekoder SAGEMCOM prosi9 się o wymianę (najlepiej EVO).

Za Familijny HD to się płaci 40 zł. Natomiast w umowie 24/3 tylko 20 zł, a z wymianą na Evoboxa Lite bez miesięcy darmowych.

W tej promocyjnej ofercie jest dostępny tylko Lite z aktywacją 29 zł.

Link to post
Share on other sites

@czytnik Nikt nie mówi, że tego nie dostałeś, tylko uświadomiliśmy sobie, że Twoja druga z rzędu umowa 12/3 była dziełem przypadku ;) Bowiem tego dnia były problemy z systemem i dzień później już takiej umowy byś nie dostał ;)  Także miałeś niezłego farta, jeśli inne niespodzianki Ci nie wyniknęły :brawo:

Link to post
Share on other sites
27 minut temu, stan69 napisał:

Za Familijny HD to się płaci 40 zł. Natomiast w umowie 24/3 tylko 20 zł, a z wymianą na Evoboxa Lite bez miesięcy darmowych.

W tej promocyjnej ofercie jest dostępny tylko Lite z aktywacją 29 zł.

Czy dobrze zrozumiałem?

Jeżeli przedłużę umowę na 24m-ce to zamiast 49zł będę płacił 20zł + aktywacja za Evobox Lite 29zł.

Te 3 darmowe miesiące to bez wymiany dekodera oczywiście :)

 

ps. Sam byłem zdziwiony jak zobaczyłem rachunek za Familijny HD 49zł. Ale taką umowę kilka lat temu podpisał znajomy. Umowa już jest na czas nieokreślony i chcę znajomemu pomóc w podpisaniu nowej umowy.

Link to post
Share on other sites

No proszę - jeszcze takie "kwiatki" mają miejsce.Ażeby było jasne, aktywacja jest jednorazowa i bez wymiany dekodera umowa 24/3, po wypowiedzeniu obecnej umowy.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Witam. Kończy mi się umowa na Rodzinny HD + Pakiet HBO za 40 zl. Jako przedłużenie podpisałem na 24 i dostałem przez 9 miesięcy Familijny Max HD+ HBO i On the go za 40 zl a po 9 miesiącach za 60 zl. Czy można zmienić ta umowę na lepsza i zamiast FAmilijny Max dostać Premium. Wiem że to będzie drożej tylko nie wiem czy mi dadzą też dobrą oferte jak rozwiąże tą (mam jeszcze tydzień czasu na rozwiązanie tej nowej). Na infolinii mówią że nie wiedzą jaką oferte mogę dostać a boję się iż jak rozwiąże tą to dadzą mi jakąś beznadziejną. Jak to wygląda przy takich ruchach. 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
23 godziny temu, stan69 napisał:

Ekstraklasa za 10 zł jest dla tych co mają w umowie PSP lub Eleveny.Jest także za 10 zl w pakiecie Premium Max Plus.

 

Dzwoniłem do COK. Zaśpiewali mi 30 zł (!). Ja pindole... ja się nie dziwię, że ludziska uciekają z CP. Płacę im teraz 90 zł. Jak dobrze pokombinować to to co chcę, mogę mieć w C+ w porównywalnej (lub niższej) cenie. Do końca mam jeszcze 7 miesięcy ale... już wysłałem wypowiedzenie. Albo w CP coś się zmieni albo by, by... 

Edited by Asper
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, lary504 napisał:

Czy jest możliwość otrzymania pakietu familijny max HD i pakietu film? Jaka byłaby cena. Sport mnie nie interesuje.

Cena taka sama jak ze Sport HD i Cinemax HD.

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.05.2020 o 11:34, maks27 napisał:

@Pawel.  Jak miałem w ICOK komunikat o przekazaniu do realizacji to zadzwoniłem do DUK i przedłużyłem umowę. Tylko konsul sprawdził w systemie.

 

 

Umowa na 29 miesięcy i Rodzinny za 20 zł to jedyne propozycje na dzień dzisiejszy jakie ma dla mnie CP :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...