Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Godzinę temu, Nowy 123 napisał:

@wepses Trzeba zaznaczyć, że najpierw będziesz musiał odesłać MR do Warszawy, żeby móc później skorzystać z oferty za 5 zł na jeden dekoder. 

 Dziękuję. A nie można tego dekodera oddać do APSu? Jak wygląda kolejność postępowania? Najpierw dzwonię do DUK po ofertę? Do 14 mam okres rozliczeniowy. Jak to zrobić poprawnie?

1 godzinę temu, Kristiano Rinaldo napisał:

 

Tak możesz zejść na Rodzinny HD za 5 zł ja tak zrobiłem miesiąc temu dekoder zostaje bez czynszu , Multiroom będziesz musiał odesłać do Warszawy. Umowę dostałem 24/3.

Dziękuję. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
25 minut temu, wepses napisał:

 Dziękuję. A nie można tego dekodera oddać do APSu? Jak wygląda kolejność postępowania? Najpierw dzwonię do DUK po ofertę? Do 14 mam okres rozliczeniowy. Jak to zrobić poprawnie?

Dziękuję. 

Nie. Musisz wysłać do Warszawy. Ja najpierw zadzwoniłem sobie do DUK ustaliłem z konsultantem że chce Rodzinny HD powiedział że mam wysłać Multiroom potem sami się odezwą. Trochę to trwało około półtora tygodnia zanim usunęli go z mojego systemu. 

Edited by Kristiano Rinaldo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Przerzuciłem do wątki smartdom.

Edited by adamos79
.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zostało mi 6 miesięcy do końca 24/3 Familijny Max za 30 zł (z HD7000)

czy po wywiedzeniu znowu dostanę 24/3 czy są jakieś inne opcje bo zakładam że Familijny Max taniej się już nie da?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi Ci o Familijny Max HD za 30 zł ,to po wypowiedzeniu go dostaniesz w tej samej opcji. Taniej to tylko Rodzinny HD za 5 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jeśli mi taki bełkot wyślą to zaraz będzie zgłoszenie do UOKiK- dla mnie ważne są postanowienia, na które zgodziłem się zawierając ostatni aneks a głównym punktem w tych  jest:

Cytat
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych Telewizji przez Cyfrowy Polsat S.A.
 
§9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI
/.../
Pkt. 4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez  Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.
 
 

 

Z góry twierdzę że łamanie regulaminów nie jest najzdrowszym pomysłem... dla żadnej ze stron:mrgreen:

@sgoodman nie odpuszczaj- skopiuj(tylko usuń te moje "upiększacze") i odeślij im zaraz odpowiedź gdyż ta ich jest sprzeczna z regulaminem, który sami sformułowali.

 

Ps.Ten p. Szydlik jest tak leniwy że nawet nie postarał się o aktualizację tekstu, którym operował w roku ubiegłym-

"Abonamentowi przysługuje prawo...."

Jeśli już (co nie jest zgodne z prawem) to powinien ująć: przysługiwało bo pisze w czasie przeszłym a dokładnie o datach ubiegłorocznych.

 

Edited by OlafS
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Kanał miałem gwarantowany

 

Jak mam to teraz zrobić przez icok, zgodnie z informacją, którą zamieściłem w poprzednim poście, wypowiedzenie zostało odrzucone?

IMG-20200107-194831.jpg

Edited by sgoodman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duże podziękowania dla @OlafS

 

Szkoda, że osoby pracujące w CP interpretują regulamin, tak jak im wygodnie

 

IMG-20200108-075928.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy wypowiadając teraz umowę ze względu na usunięcie programu gwarantowanego CBS będę mógł podpisać nową umowę z uwzględnieniem obniżki abonamentu czy na taki ruch muszę i tak czekać do 4 miesięcy przed końcem umowy? Dodam że teraz wg icok pokazuje 9 m-cy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chrapul ,ty chcesz obniżyć pakiet czy zostawić taki sam ? Wysyłaj wypowiedzenie póki masz czas. Anuluje Ci się 3 płatne miesiące.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysyłaj wypowiedzenie. Pamiętaj,że zawsze je można cofnąć ,gdybyś zmienił zdanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, dziś przedłużona oferta: 24/6  za 80 zł

Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD

Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO

Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD

Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD

Pakiet dodatkowy: Katalog treści online

Pakiet dodatkowy: Multiroom HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzel Tak ale zależy mi wyłącznie  na obniżeniu abonamentu i wybraniu oferty familijny max w opcji 24/3. Czy już to mogę zrobić korzystając z wczesniejszego wypowiedzenia na program CBS, bo jeżeli nie to wolę poczekać do maja kiedy będą rzeczywiście te 4 miesiące do końca? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chrapul tak możesz już teraz skorzystać z takiej oferty jeśli wypowiesz z powodu wycofania kanału CBS Action. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa przedłużona na bardzo korzystnych warunkach, dziękuje bardzo za porady i pomoc użytkownikowi @Nowy 123B)

 

Co do oferty: Familijny MAX HD + CPGO w opcji 24/3 za 30zł m-c. Ze względu na dekoder (Evobox) doszła jeszcze standardowa opłata 5zł m-c.

Jeśli kogoś by interesowały dodatkowe kanały darmowe przez miesiąc również nie ma problemu z ich aktywacją (Eleven, HBO, Rozrywka itp.).

 

Podziękowania również dla Was użytkownicy, to forum to skarb... :hello: Powodzenia w negocjacjach i korzystnych ofert życzę!

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego jeszcze miesiąc cinemaxów powinieneś mieć gratis,a i canal+ może byś na miesiąc dostał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 8.01.2020 o 13:12, wuzel napisał:

@chrapul ,ty chcesz obniżyć pakiet czy zostawić taki sam ? Wysyłaj wypowiedzenie póki masz czas. Anuluje Ci się 3 płatne miesiące.

Odniosę się do tego zdania ,pisane było na szybko. @chrapul ma 9 miesięcy do końca umowy. 6 miesięcy przed końcem może już negocjować nową umowę i te miesiące są anulowane. Ponieważ ma 9 miesięcy jeszcze ,więc może anulować dodatkowe 3 miesiące więcej  w związku z usunięciem kanału gwarantowanego.

Edited by wuzel
dopisek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...