Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

@Darek80 1.Jeśli nie ma czynszu to i go nie będzie.

                    2.Tak

                    3.Razem - 10 zł

                   4.Jest w cenie.

@Piotr7006 Fam.Max HD w umowie 24/3 za 30 zł.

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, porto07 napisał:

Witam. Z końcem roku upływa mi 6 gratisowy miesiąc umowy ( na 24 miesiące ), czy mogę ją wypowiedzieć ( bez żadnych kar ) z powodu usunięcia kanału CBS Action? Jeśli tak, to kiedy umowa wygaśnie - z końcem roku 2019 ??? Dzięki z góry za odpowiedź.


Witam.

Zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy Klienci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r. Następnie rozwiązanie kontraktu nastąpi z najbliższym okresem rozliczeniowym. W pierwszej kolejności sugeruję jednak, abyś zweryfikował na umowie informację, czy program był gwarantowany.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

czy przy przedłużeniu umowy i wymianie dekoderów (głównego+multiroom) mogę liczyć na umowę 15/3 lub 12/3?

Jakie mogę wynegocjować ceny aktywacji tych dekoderów? Mają to być dekodery, które będą się łączyć przez Wi-Fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przedłużenie umowy z wymianą dekoderów to umowy - 12/1, 15/1, 24/4 

Dekoder gł. Evobox PVR (aktywacja 49 zł) i Evobox Lite (do Mr 29 zł), opłaty stałe.

Edited by stan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Witam.

Zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy Klienci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r. Następnie rozwiązanie kontraktu nastąpi z najbliższym okresem rozliczeniowym. W pierwszej kolejności sugeruję jednak, abyś zweryfikował na umowie informację, czy program był gwarantowany.

Wielkie Dzięki za info. Mój abonament wynosi 90 PLN więc chyba mam CBS Action.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, sebap napisał:

Umowę, nie aneks.

A co to za różnica :?: przecież i tak obowiązuje to co jest ostatnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS

Uwierz mi, że jest. Aneks - kanał gwarantowany. Nowa umowa z tego roku - kanał nie gwarantowany.

Edited by sebap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowiczów podpisana nowa umowa po wysłaniu wypowiedzenia pakiet Familijny Max HD,Cinemax i Eleven za 60zł. Dekoder wymieniony na moduł CI + , umowa 15/1 bo wymiana na moduł przy pozostawianiu obecnego dekodera by było 15/3 . Pomoc przy załatwieniu sprawy Nowy 123 polecam.Pozdrawiam forumowiczów😁

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sebap napisał:

@OlafS

Uwierz mi, że jest. Aneks - kanał gwarantowany. Nowa umowa z tego roku - kanał nie gwarantowany.

Poważnie👀 :!::?:

Chyba jesteś pierwszy, który coś takiego zauważył.

Ja mam aneks z września i kanał jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, stan69 napisał:

Przedłużenie umowy z wymianą dekoderów to umowy - 12/1, 15/1, 24/4 

Dekoder gł. Evobox PVR (aktywacja 49 zł) i Evobox Lite (do Mr 29 zł), opłaty stałe.

Nie ma umowy 12/1 z wymianą dekodera na Evobox PVR HD. Reszta się zgadza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, prometeusz79 napisał:

Witam forumowiczów podpisana nowa umowa po wysłaniu wypowiedzenia pakiet Familijny Max HD,Cinemax i Eleven za 60zł. Dekoder wymieniony na moduł CI + , umowa 15/1 bo wymiana na moduł przy pozostawianiu obecnego dekodera by było 15/3 . Pomoc przy załatwieniu sprawy Nowy 123 polecam.Pozdrawiam forumowiczów😁

Umowy 15/3 już nie ma, 15/1 z wymianą lub bez. Nie lepiej było 24/4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, stan69 napisał:

Umowy 15/3 już nie ma, 15/1 z wymianą lub bez. Nie lepiej było 24/4 ?

Bez wymiany byłoby 12/3. Jeśli komuś zależy na krótkiej umowie to wybiera 15/1.

29 minut temu, stan69 napisał:

Umowy 15/3 już nie ma, 15/1 z wymianą lub bez. Nie lepiej było 24/4 ?

Bez wymiany byłoby 12/3. Jeśli komuś zależy na krótkiej umowie to wybiera 15/1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przynajmniej taką miałem zaproponowaną jaszcz kilka dni temu,ale wcześniej zdecydowałem się na wymianę na moduł.😉

Nowy 123 mam jeszcze pytanko jak brat by wysłał do ciebie dane karty też pomożesz coś w sprawie umowy.Tylko że przez moje konto skontaktuję się z tobą.😀

 

Witam jeszcze pytanko może ktoś zna podobne forum do tego tylko ,że dotyczące telefonu w Plusie?

Edited by prometeusz79

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam obecnie pakiet familijny Max hd z sport hd Cinemax filmbox i Polsat sport Premium i eleven płace 78zl jest możliwość zejścia z ceny przy przedłużeniu umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli mam kanał CBS action to mogę zrezygnować z cyfrowego Polsatu do 30 stycznia 2020 roku? I przejść do innej telewizji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...