Jump to content

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP


Recommended Posts

8 minut temu, wuzel napisał:

@yokoono ,po zakończeniu umowy ,jeżeli jej nie wypowiesz ,umowa przechodzi na czas nieokreślony ,w tej samej cenie, jeżeli ostatnia była 2 letnia. Wszystkie kanały powinny działać.

@sebap tych kartek w regulaminie jest faktycznie więcej niż 3. Widocznie pracownikowi nie chciało się drukować całości według mnie.

Tak wygląda tabela ze składem pakietów.

https://zapodaj.net/ca8e3c1fcd93f.jpg.html


 

Źle się wyraziłam - złożyliśmy wypowiedzenie i go nie cofnęliśmy. I już nie mamy dostępu do telewizji, a do 9 grudnia mamy oddać dekodery. 
A tata nagle zechciał jednak mieć tą telewizję. 

Link to post
Share on other sites

Była kiedyś opcja kontynuacji umowy po zakończeniu starej ale nie wiem czy jest jeszcze dostępna i nie pamiętam na jakich warunkach to działało.Może @Nowy 123 wie coś na ten temat.

@sebap zadałeś pytanie poprzez ICOK o kopię dokumentów. Odczekaj tydzień ,jeżeli nic nie dostaniesz ,wyślij pytanie po raz kolejny. W APS wątpię aby dali Ci kopię umowy.

 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

@yokoono można wznowić sygnał na rozwiązanej umowie zazwyczaj do 30 dni pod warunkiem, że dekoder nie został jeszcze oddany. Działa to tak że przywraca się sygnał na rozwiazanej umowie i później zapisuje się ofertę jaka by, Cię interesowała. Natomiast musisz pamiętać że będzie trzeba zapłacić rachunek za obecny okres rozliczeniowy, proporcjonalnie pomniejszony i dni kiedy telewizja była wyłączona. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Witam

Posiadam obecnie Evobox PRV + 3x Multiroom MiniHd i umowę premium ( Max HD +HBO+ Cinemax+ Sport Hd + Film HD ) za 105 zł miesięcznie. 

Wypowiedzenie złożone dziś. Do końca umowy 6 miesięcy. Interesuje minie umowa 24/6 lub 12/3. Pakiety bez zmian jednak chciał bym wymienić dekodery multitom aby nie latać z kartami i jezeli to mozliwe to uzyskać aktywację ON THE GO gratis ( przy poprzednich przedłużeniach odbijałem się od info że to mozliwe za darmo tylko przy nowej umowie lub ileś tam płatne dodatkowo..). 

Proszę o info czy możliwe to w tej cenie co miałem lub co mogę wynegocjować. Z góry dziekuję za odpowiedzi. 

 

Link to post
Share on other sites

W opcji 24/6 OTG będzie w cenie abonamentu w opcji 12/3 +5 zł. Chyba że weźmiesz pakiet Premium Max (10 zł droższy, zyskasz kanały Eleven) to wtedy OTG będzie bez dopłaty nawet w opcji 12/3. Wymiana dekoderów 29 zł aktywacji za każdy MR. Ceny nie zbijesz jeśli chcesz zachować obecny pakiet. :)

Link to post
Share on other sites

Przesłali mi do ICOK kopię mojej umowy i  NIE MA tam nigdzie ujętych kanałów gwarantowanych. 

Dzwoniłem na infolinię, konsul powiedział, że mam ten kanał gwarantowany.

Podobno niektórzy dostali już info na ICOK o usunięcu z oferty CBS Action i możliwości wypowiadania umów.

Edited by sebap
Link to post
Share on other sites

@sebap ciekawa sytuacja. Może ktoś się wypowie z użytkowników ,czy po podpisaniu nowej umowy lub kontynuacji starej ,ma komplet dokumentów. Czy CP oszczędza na tuszu i papierze ?

@lukimann odnośnie internetu nie pomogę. Jeżeli chodzi o tv,jeżeli podpisywałeś umowę ponad 2 lata temu ,to według starego regulaminu po przejściu na bezterminową cena pozostaje bez zmian. Sam mam ten pakiet w takiej samej cenie i w umowie bezterminowej i czekam na zapowiadane podwyżki czy mnie obejmą.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Nowy 123

Nie do końca im wierzę ;). Różne rozmowy bywały a później się okazywało coś zupełnie innego.

Napisałem przez ICOK (nie było takiego tematu więc podpiąłem pod temat "prośba o przesłanie warunków umowy"), jak odpiszą, że tak to wtedy mam to czarno na białym.

Link to post
Share on other sites

Znajomy ma Premium max + 3 telefony co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv.

Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv

Link to post
Share on other sites

Co mi nagadał jeszcze ten konsul...

Wypowiedzenia nie opłaca się składać bo od stycznia będzie podwyżka a poza tym nie ma już umów z długimi gratisami. Ja mu na to, że wiem, że skrócili 15/3 na 15/1 i 29/6 na 29/3 ale są jeszcze 12/3 i 24/6 a on mi na to, że mam złe info bo wszystkie oferty utrzymaniowe są już tylko z 1 miesiącem gratisowym bo firma dużo na tym traciła

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
12 minut temu, mxv1 napisał:

Znajomy ma Premium max + 3 telefony co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv.

Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv

Nie ma możliwości zachowania rabatu -50% dokonując jakichkolwiek zmian na tym produkcie, jedynie można przejść na czas nieokreślony umowy (najpierw sprawdzić w umowie, czy cena w tym okresie nie wzrasta) i wtedy rabat się na telewizji utrzyma.

 

Jednak znając życie to rezygnacja z 1 numeru  spowoduje rozpad całego SmartDomu.

Edited by Krzysiek11:)
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, mxv1 napisał:

co zrobić by nadal mieć rabat 50% smart-dom na tv.

Jedyne wyjście to nic- jak zlikwidujesz jeden telefon to będzie aneks i podejrzewam że stracisz więcej niż abo na niego bo 50% już nie dostaniesz, ale niech się bardziej obcykani jeszcze wypowiedzą.

13 minut temu, sebap napisał:

Co mi nagadał jeszcze ten konsul...

Wypowiedzenia nie opłaca się składać

Jak nie składałeś wypowiedzenia to zapewne gadałeś z kimś z infolinii a ci nie do wszystkiego mają dostęp więc i takie bzdury mógł gadać

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@mxv1 podejrzewam że jeśli znajomy ma 3 numery to na pewno któryś jest główny, a któreś są dodatkowe. Więc, jeśli zrezygnuje z dodatkowego numeru i zachowa odpowiedni abonament na plusie to zachowa rabat na TV pod warunkiem, że nie będzie dokonywał na niej żadnej zmiany. Natomiast jeśli zrezygnuje z numeru, który jest numerem głównym to traci całkowicie rabat na TV. 

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sebap napisał:

 

Nie do końca im wierzę ;). Różne rozmowy bywały a później się okazywało coś zupełnie innego.

Napisałem przez ICOK (nie było takiego tematu więc podpiąłem pod temat "prośba o przesłanie warunków umowy"), jak odpiszą, że tak to wtedy mam to czarno na białym.

Sprecyzuj dokładnie swoje pytanie, że chcesz wykaz kanałów gwarantowanych w pakiecie Film HD. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...