Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

3 godziny temu, _Artek_ napisał:

ja mam promocje za zerwanie umowy przed terminem musiałbym zapłacić 630zł a za rachunki do końca umowy 990 czekam na oferty świąteczne u konkurencji i zrywam umowę mam nadzieje że uda mi się raz na zawsze pożegnać się z PPV cyfrowego polsatu i aneksowaniem umowy jak tylko polsat uzyska nowe prawa sportowe które i tak sprzeda do canal+ co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze  czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów :) 

I obiecujesz,że nie będziesz już się "udzielał" w dziale CP? 🤣

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, _Artek_ napisał:

co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze  czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów :) 

Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM.

Edited by rsw

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, rsw napisał:

Panie, daj pan spokój... Odkąd w "moim" APS-ie zastąpiono pracowników dwudziestoparolatkami odbywającymi chyba jakąś karę, uśmiechem i żartem nie da się załatwić nic; totalny beton. Dobrze, że CP/Plus zaczął przyjmować wypowiedzenia składane elektronicznie - chyba jedyne, do czego mógłby mi jeszcze być potrzebny APS, to ewentualna wymiana sprzętu lub plusowej karty SIM.


A kto ma pracować w APS-ach zarówno w APS-ach jak i na infoliniach pracują w większości osoby na początku swojej kariery zawodowej i naprawdę nie wiem co w tym dziwnego
Pani która sprzedaje oferty musi być równie atrakcyjna jak oferta którą sprzedaje:P ostatnio dzwonił do mnie człowiek z T mobile i smutne było to że ja byłem bardziej zorientowany w ofercie niż ten człowiek który miał mi tą ofertę sprzedać nie o tym jest temat ale takie są realia .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Pakiet premium + MR, powiązany SD1, umowa na czas nieoznaczony.

07.10 wysłane przez icok wypowiedzenie. Przyjęte do realizacji.

I jak do tej pory cisza. Czekać dalej, zadzwonić  czy może "uśmiechnąć" się mailowo do specjalisty?

Nie wiem jak długo czeka się na telefon z DUK, dawno nie składałem wypowiedzenia.

A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, [email protected] napisał:

A tak na marginesie - te wypowiedzenia to jest najgorsza rzecz w tym całym Polsacie. Strasznie tego nie lubię.

 

Zapewniam cię że Polsat kocha i to nawet bardzo tych co nie wysyłają żadnych wypowiedzeń, płacą regularnie i nie dzwonią nawet jak są jakieś problemy-wysyłając przestaną cię kochać:mrgreen::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

Dobra, rozumiem. Te typy tak mają. Ale i tak wydaje mi się to nienormalne.

Ale co z odpowiedzią na moje pytanie.

Chciałbym załatwić sprawę jak najszybciej.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, [email protected] napisał:

Dzień dobry.

Dobra, rozumiem. Te typy tak mają. Ale i tak wydaje mi się to nienormalne.

Ale co z odpowiedzią na moje pytanie.

Chciałbym załatwić sprawę jak najszybciej.

Pozdrawiam.

Witam. Czy udało się skorzystać z oferty? Jeśli nie, napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK i zaproponował mi aby przedłużyłem ofertę Wszystkie pakiety z Ligą Mistrzów i Ekstraklasą bez pakietu VOD i Rozrywki za 100 zł przez rok, a od 13 miesiąca 135 zł, umowa na 36 miesiące, dekoder mulitroom EVOBOX LITE i związku z tym mam pytanie da rady coś z tego utragować i nie wiem czy się zgodzić na tą ofertę, bo jutro o 11.00 ma zdzwonić do mnie jaką decyzję podjąłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

36 miesięcy i brak darmowych miesięcy - typowa oferta dla fraj... Januszy. :P

 

Ile masz miesięcy do końca umowy i czy poszło wypowiedzenie (nie widzę, żebyś gdzieś o tym pisał). :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, stefan85 napisał:

Witam, zadzwonił do mnie pan konsultant z DUK

To co ty głupoty gadasz że ktoś z DUK do ciebie dzwonił :?: jeśli nie wyślesz wypowiedzenia, nie zbliża się termin zakończenia umowy (min. 6 miesięcy) to żaden DUK do ciebie nie zadzwonił, ten co rzucił ci tę rewelacyjną :rofl:propozycje to jakiś świerzak z call center, który próbował upolować jelenia by zarobić prowizję- po ofercie rzekłbym że to zachłanny typek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do @OlafS

Tylko mnie trochę się śpieszy z przedłużeniem umowy bo chcę zmienić dekoder mulitroom z HD 3000 na EVOBOX LITE i da rady byłoby z tej oferty zejść na 125 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, stefan85 napisał:

bo chcę zmienić dekoder mulitroom z HD 3000 na EVOBOX LITE

A jakiż to powód tej nagłej zachcianki? ... szwagier/ teść ma HD3000 ma w drugim domu czy tylko owczy pęd by mieć coś extra i nie przekładać karty- jak to pierwsze to jeszcze rozumiem, ale jak drugie to szkoda nawet gadać, jednak by coś próbować ugrać napisz na PW do @Specjalista Cyfrowy Polsat może on coś z tak długą umową wymyśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stefan85 jeśli masz do końca umowy 15 miesięcy i chcesz ofertę z LM to będzie tylko i wyłącznie umowa na 36 miesięcy i za maksymalny pakiet z Ekstraklasa na dwóch dekoderach zapłacisz 135 zł. Poczekaj aż będzie 7 miesięcy do końca i bedziesz miał to samo ale w opcji 24 w tym 6 za darmo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Cyfek napisał:

Obecnie 15/3 Familijny max film sport cinemax 1xMR w sumie 70 zł. Dekodery hd3000 i hd5500. Umowa kończy mi się za 7 msc, czyli za miesiąc chciałbym przedłużyć i pytanie na co mógłbym liczyć jeżeli interesuje mnie wymiana obu dekoderów oraz na co jeśli bym nie wymieniał? Wymienić chciałbym na Evobox, czy dwa mogłyby być PVR czy jeden PVR, a drugi HD?

Dobierz do abo. (60 zł) Eleveny lub Vody za 10 zł. Przy abo.70 zł czynszu za Evoboxa PVR  nie będzie i MR tylko 5 zł  z umową 24/4, bo z wymianą to darmowych mniej.

Dekoder główny Evobox PVR (aktywacja 49 zł), do MR tylko Lite z aktywacją 29 zł.

Bez wymiany dalej to samo, z abo.70 zł MR 5 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@madmark co masz dokładnie w pakiecie? Masz jakiś czynsz za dekoder czy kanały Eleven? Bo pakiet który wymieniłes kosztowałby 70 zł na dwa dekodery.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, madmark napisał:

Witam. Mam na chwile obecna Familijny Max HD, Multiroom x1, Sport HD, Cinemax HD, Film HD, katalog online. Płacę 74,99zl. Ojciec chce do tego dodatkowy sport, ten sport premium dla meczy będzie ok? Umowa na czas nieokreślony obecnie. Co teraz można uzyskać przy przedłużeniu umowy? Da radę zmieścić się w 100zł z tym dodatkiem? 

Możliwa oferta z DUK po wypowiedzeniu - Fam.Max, Sport, Film, Cinemax, OTG, PSPremium za 70 zł + MR 5 zł.,umowa 24/6 i dekodery bez czynszu, jak masz go dotychczas. Możesz dobrać Eleveny za 10 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Obecnie premium, evobox bez opłaty, wypowiedzenie złożone, umowa do grudnia. Miałem rezygnować całkiem ale może dam dekoder rodzinie. Chcę zejść na familijny max jak to teraz koszt?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...