Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Źle kalkulujesz. :) Chodzi o to że jeśli weźmiesz umowę 15/1 i abonament za 70 zł to oprócz aktywacji (49 zł za główny i 29 za dodatkowy dekoder) będziesz płacił 5 zł miesięcznie czynszu za udostępnienie dekodera. Chyba że weźmiesz umowę 24/4 lub umowę 15/1  ale z abonamentem za 80 zł to wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Nowy 123 napisał:

wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

I kiedyś w przyszłości jak nawet zmniejszysz zobowiązanie to dekoder będziesz miał gratis a jak się wpakujesz w czynsz to będziesz go płacił do usr:censored: ... czyli aż podpiszesz nową umowę z darmową wersją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest możliwość wymiany MR na ten bez konieczności przekładania kart bez aneksowania umowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Źle kalkulujesz. :) Chodzi o to że jeśli weźmiesz umowę 15/1 i abonament za 70 zł to oprócz aktywacji (49 zł za główny i 29 za dodatkowy dekoder) będziesz płacił 5 zł miesięcznie czynszu za udostępnienie dekodera. Chyba że weźmiesz umowę 24/4 lub umowę 15/1  ale z abonamentem za 80 zł to wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

 

W sumie już mam 5 zł czynszu za Sagem ESI-88.

Szczerze mówiąc wymiana dekodera w ogóle się nie kalkuluje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 miesięcy do końca umowy. Wypowiedzenie wysłane i przyjęte (ICOK). Jak szybko konsultanci Polsatu kontaktują się w celu przedłużenia umowy? Czekać czy samemu się z nimi kontaktować?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ciągu kilkunastu godzin lub dni.Nie ma stałego terminu. Jeżeli Ci się spieszy możesz sam spróbować dzwonić.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakieś xero z odręcznym podpisem,czy normalnie tekst napisać (Word) na icoku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi Ci o wypowiedzenie umowy przez ICOK? Żadnych załączników czy ksero.Piszesz normalny tekst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam Familijny za 19.90 i stary dekoder. Złożyłem wypowiedzenie.  Czy otrzymam dekoder z dyskiem jakikolwiek przy tym samym pakiecie plus dzierżawa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Z dyskiem jest tylko dekoder Evobox PVR HD ale dostępny od pakietow za 40 zł + czynsz oczywiście. Przy Familijnym możesz otrzymać co najwyżej HD 5500s za 1 zł lub Evobox lite HD za 29 zł. Umowa na 24 miesiące bez gratisów, cena pakietu Familijnego HD 20 zł. Chyba że umowa bez dekodera to wtedy 24/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj przedłużyłam umowę na telewizję. Miałam 15/3 i pakiet za 60 zł.

Wymieniłam dekoder z ESI-88 na Evoboxa PVR. Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy. Nie wysłałam wypowiedzenia, ponieważ nie chcieli mi przyjąć w salonie firmowym CP/Plus. I w tym samym salonie dostałam bez wypowiedzenia, z wymianą dekodera umowę 15/1 i 60 zł za pakiet (pakiet taki jak miałam) + 5 zł czynsz za dekoder. Razem do zapłaty mam 65 zł. Za aktywację dekodera zapłaciłam jednorazowo 49 zł. Zapłaciłam też za nowy talerz i konwerter.

Nasz forumowy Specjalista Cyfrowy Polsat pisał mi, że nie może dać mi krótkiej umowy, więc się nie dogadaliśmy.

Być może oferta z DUK byłaby korzystniejsza, tylko dla mnie byłoby problemem żeby odebrać przesyłkę od kuriera (a kupowałam nowy talerz, konwerter no i oczywiście dekoder) i dlatego wolałam przedłużyć umowę stacjonarnie, bo do razu mogłam wszystko odebrać.

Na stronie CP pisze, że można przedłużać umowy na 7 miesięcy przed końcem, więc czy warto wysyłać wypowiedzenie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto wysłać wypowiedzenie i warto czytać nasze forum. Ale jak już przedłużyłaś umowę to po "ptokach".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama oferta nie jest taka zła. 15/1 bez wypowiedzenia umowy.W mojej okolicy taka oferta była by na 24 miesiące i wszystkie płatne. Chyba ,bo od pewnego czasu APS-y omijam.Odnośnie wypowiedzenia,to warto je składać:)@stef63 masz dobry APS. Jaki jest koszt anteny i konwertera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytam forum więc wiem co mogłabym dostać. Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa. Zadzwoniłam do DUK i konsultant z DUK poradził, abym zrobiła zdjęcie wypowiedzeniu i wysłała e-mailem, ale też mówił o umowie na 24/4. Gdyby nie wymiana dekodera to miałabym teraz umowę 12/3.

Mnie zależało żeby odebrać "zabawki" od razu. Nie mogę siedzieć w domu i czekać na kuriera. I dlatego nie przedłużałam tej umowy z DUK. Uważam, że umowa 15/1 nie jest najgorsza, jeszcze mogłam dostać 29/4 + 5 zł czynsz, lub 29 miesięcy, bez gratisów i bez czynszu za dekoder. Wybrałam 15/1 z czynszem 5 zł.

Za konwerter i antenę zapłaciłam 109 zł (to jest komplet). Konwerter unicable jest z trzema wejściami. Jest dobry dla tych co mają w domu więcej telewizorów. Ja mam jeden telewizor więc mogłabym mieć konwerter z jednym wejściem unicable. Ale ten z jednym wejściem byłby droższy niż ten z trzema, który jest w komplecie z talerzem (70).

Fachowiec, który montował mi antenę na balkonie, mówił, że lepszy jest talerz większy. Taki chcieli mi sprzedać w innym punkcie CP chyba za 108 zł (sam talerz), ale pracownik  punktu nie mógł znaleźć konwertera, więc tam nic nie załatwiłam. A tam ceny konwerterów różne, od 69 zł,  85 zł, 160 zł. Ja się nie znam więc wolałam kupić komplet, który sprzedaje CP, żeby nie było później problemów z dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, stef63 napisał:

Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa.

Na szkoleniach mają wbijane do łbów że wypowiedzenie można składać na miesiąc przed końcem, nie zwracaj na to uwagi- żądaj przyjęcia i zarejestrowania, w razie problemów w obecności pracownika zadzwoń na infolinię CP i złóż oficjalne zażalenie na działalność APS(jestem przekonany że nawet nie zdążysz numeru CP wystukać), ja podobny tekst kilka dni temu usłyszałem, ale dość stanowczym głosem dałem do zrozumienia że nie będę dyskutował- pomogło, po dwóch dniach z DUK już zaklepałem umowę taką jaką chciałem

(w czym bardzo pomógł mi kontakt na PW z @Specjalista Cyfrowy Polsat jak by co to tez możesz z jego pomocy skorzystać bo jest w temacie obcykany i skory do pomocy.)

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach "negocjowania" przedłużenia umowy, konsultant zaproponował mi gratisowe włączenie pakietów (np. eleven) na 1 dowolny miesiąc. Czyli nie na pierwszy miesiąc a dowolnie przeze mnie wybrany. Czy tak faktycznie jest, że umowa zacznie działać a ja np. w czwartym miesiącu na jeden miesiąc włączę sobie eleveny a w ósmym miesiącu włączę sobie sport premium??? Oczywiście za free...

Edited by Asper

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rafalowski akurat przy wymianie dekodera nie dostała by nic więcej nawet z DUK, jeśli interesowała ją krótka umowa i wymiana dekodera więc nie było raczej sensu czekać na kontakt DUK. A pakiety dodatkowe jak bedzie chciała uruchomić to i tak na pierwszy miesiąc będą gratis. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Asper napisał:

W ramach "negocjowania" przedłużenia umowy, konsultant zaproponował mi gratisowe włączenie pakietów (np. eleven) na 1 dowolny miesiąc. Czyli nie na pierwszy miesiąc a dowolnie przeze mnie wybrany. Czy tak faktycznie jest, że umowa zacznie działać a ja np. w czwartym miesiącu na jeden miesiąc włączę sobie eleveny a w ósmym miesiącu włączę sobie sport premium??? Oczywiście za free...

Witam. Tutaj nie jestem w stanie zweryfikować, jakie oferta została Ci przedstawiona. W celu dobrania warunków, możesz napisać do mnie wiadomość prywatną, wówczas konsultant oddzwoni w tej sprawie i będziesz mógł dopytać o wszystkie szczegóły. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Specjalista Cyfrowy Polsat a co to za różnica jaka oferta została przedstawiona? Pytanie brzmi: Czy jeśli nie uruchomi dodatkowych pakietów od razu podczas przedłużenia tylko w trakcie umowy w dowolnym miesiącu to czy otrzyma je przez pierwszy miesiąc za darmo? Odpowiedź brzmi : Tak będą przez pierwszy miesiąc za darmo. Taka opcja jest zawsze i przypada raz na jedno przedłużenie umowy. 

  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z kolei polecam kontakt z kolegą @Nowy 123 w celu przedłużenia umowy po wysłaniu wypowiedzenia 👍

Przedłużone 3 umowy z maksymalnymi gratisami na 1 miesiąc na warunkach jakie chciałem otrzymać😉

Rzeczy niemożliwe załatwia "od ręki" - na cuda trzeba chwilę poczekać. Ja czekałem 1 dzień 😎😁

Edited by Ceberebek
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Ceberebek napisał:

Ja z kolei polecam kontakt z kolegą @Nowy 123 w celu przedłużenia umowy po wysłaniu wypowiedzenia 👍

Przedłużone 3 umowy z maksymalnymi gratisami na 1 miesiąc na warunkach jakie chciałem otrzymać😉

Rzeczy niemożliwe załatwia "od ręki" - na cuda trzeba chwilę poczekać. Ja czekałem 1 dzień 😎😁

Tak, za kilka miesięcy tak zrobię, bo inny nasz user już nie pracuje w CP... 😥

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem z DUKu Familijny hd + Cinemaxy oraz On the Go  z Evoboxem Pvr za 45 zł (24/4). Przez 3 miechy powiększone o Max hd.

Edited by giewus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...