Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Posted (edited)

Zadzwoń jutro z rana do DUK -22 21 27 [128 lub 137] może słownie uda się anulować wypowiedzenie, albo choć mailem przez ICOK.

Edited by OlafS
literówka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@małowielki konsultant proponuję Ci nową umowę bo masz obecnie dwa dekodery a chcesz ofertę na jeden. Więc albo możesz podpisać nową na warunkach jakie dostałeś od konsultanta albo możesz przedłużyć 15/3 lub 12/3 jak byś chciał ale wtedy musisz zachować dwa dekodery. 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, rotalplus napisał:

W tej opcji wychodzi 21 x 30 + 23 x 30 = 620+690 = 1310 zł (przy założeniu że nie aktywowałeś nigdy HBO to pierwszy miesiąc gratis)

Opcja FMax HD+ HBO /Go w opcji 24/6 za 70 wychodzi 18 x 70 =1260 zł ,czyli taniej

Przypominam, że opcja włącz/wyłącz nie działa tu jak w nc+

21x30 cyfrowy Polsat FMaxHD
+ 23*19,90 hbogo bezpośrednio od HBO (ALE musi być tv smart czy coś innego do odtwarzania)

=1090
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jeśli przeliczyć to w ten sposób że przedłuży umowę ponownie pół roku przed końcem czyli po 12 płatnościach to znowu lepiej wychodzi opcja 24/6 (12x70=840 840/18=46.66 średnia). I masz kanały HBO +HBO GO. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

Ale jeśli przeliczyć to w ten sposób że przedłuży umowę ponownie pół roku przed końcem czyli po 12 płatnościach to znowu lepiej wychodzi opcja 24/6 (12x70=840 840/18=46.66 średnia). I masz kanały HBO +HBO GO. 

Dzięki chłopaki za pomoc.Myślę, że opcja Fam max + hbo 24/6 będzie najlepszym rozwiązaniem. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam skończyła się teściowi umowa ,co może uzyskać, interesuje go jakiś najniższy pakiet +HBO i HBO GO. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa ulega zakończeniu 21.10.2019 r., ale jeszcze nie kontaktowałem się z cyfrowym polsatem, aby zapoznać się z ich propozycją. Obecny mój pakiet to Familijny Max HD wraz z usługą multiroom na jeden telewizor. Abonament miesięczny wynosi 70 zł. Co można otrzymać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kurasp napisał:

Umowa ulega zakończeniu 21.10.2019 r., ale jeszcze nie kontaktowałem się z cyfrowym polsatem, aby zapoznać się z ich propozycją. Obecny mój pakiet to Familijny Max HD wraz z usługą multiroom na jeden telewizor. Abonament miesięczny wynosi 70 zł. Co można otrzymać? 

Witaj. Z tego poziomu nie jestem w stanie zaproponować oferty. Proszę o wiadomość prywatną.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecna oferta to familijny max hd, cinemax hd, film hd oraz sport hd. Dodatkowo usługa multiroom na jeden telewizor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy chcesz nadal to samo, to bez zmiany ceny abonamentu.Jeśli jesteś na umowie 12/3 to teraz tylko dłuższe, a jeśli nie, to wszystkie długości umów do wyboru. Jest taka 24/3 z obniżonym abonamentem o 10 zł, ale nie wiem czy z MR można ją wziąć.

Składaj wypowiedzenie bo już 3 mies.temu powinieneś to zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Obecnie mam pakiet Premium (Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, HBO HD, Cinemax HD) płacę 90zł +5zł MR (sprzęt HD7000 główny
+ HD3000 MR). Dotychczas zawsze przedłużałem umowę na zmianę 12/3 15/3 na 6 miesięcy przed końcem.

Teraz chciałbym obniżyć pakiet rezygnując z HBO, jednocześnie chciałbym wymienić sprzęt na Evobox PVR jako główny i Evobox lite jako MR, być może dobrałbym jeszcze dodatkowo kolejny MR. Zależy mi żeby przejść na opcję MR po LAN bez wachlowania kartami.

Na ile m-cy przed końcem umowy mogę starać się o taką ofertę i w jakiej cenie mógłbym to otrzymać?

Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD + 1 lub 2 MR

Edited by anabst

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, anabst napisał:

Na ile m-cy przed końcem umowy mogę starać się o taką ofertę i w jakiej cenie mógłbym to otrzymać?

Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD + 1 lub 2 MR

Na 4 mies. przed końcem umowy, 70 zł z jednym MR, a z dwoma 75.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@anabst tylko licz się z tym, że przy tym pakiecie zapłacisz 49 zł, za aktywację dekodera Evobox PVR HD + 5 zł miesięcznie czynszu za dekoder więc wyjdzie nie 70 zł a 75 zł za dwa dekodery. Umowa 24/4. To w sumie bardziej opłaca Cię się wziąć jakiś pakiet za 70 zł np. dodatkowo z LM lub Eleven Sports bo przy ten cenie nie będzie już czynszu za dekoder Evobox PVR HD a i cena MR zmieni się na 5 zł więc wyjdzie na to samo ale będzie jeden pakiet więcej i dekoder bez czynszu. 

Edited by Nowy 123
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie są szanse na zamianę dekodera hd5000 na model evobox pvr w pakiecie rodzinnym?

Czy jest to w ogóle możliwe ?

Czy tylko podniesienie pakietu daje taką możliwość?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego wiem to podniesienie pakietu na najkrótszy czas (15 miesięcy) i potem powrót do Rodzinnego HD przy kolejnym aneksie już 4 miesiące przed końcem, a nawet opcja Familijny HD za 20 złotych jeśli jeszcze będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, maciejkal napisał:

Jakie są szanse na zamianę dekodera hd5000 na model evobox pvr w pakiecie rodzinnym?

Czy jest to w ogóle możliwe ?

Czy tylko podniesienie pakietu daje taką możliwość?

Witam. Wymiana sprzętu na inny model możliwa jest wraz z przedłużeniem umowy. Taka opcja będzie dostępna najwcześniej 16 miesięcy przed zakończeniem kontraktu. Jeśli spełniasz warunki i jesteś zainteresowany aneksem, to proszę o wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

W CP posiadam telewizję i internet.

Telewizja (umowa na czas nieokreślony, Pakiet Familijny Max HD) - miesięcznie 59,99 zł (w kwocie wliczona jest opłata za dekoder Evobox PVR - 10 zł)

Internet (umowa ważna jeszcze rok) - produkt rabatowany w ramach SmartDOM - miesięcznie 42 zł (w kwocie jest rata za urządzenie - 12 zł, standardowa cena poza smartem 71,99 zł)

 

- Chciałbym obniżyć kwotę abonamentu za telewizję lub wynegocjować ciekawszą ofertę. Na co mogę liczyć? (jakie pakiety w tej samej cenie+najem dekodera)

- Jeżeli chciałbym zostać przy obecnym pakiecie - Familijny MAX HD - jakie mogę dostać warunki (okres umowy, kwota abonamentu+najem dekodera)

- Czy w przypadku wypowiedzenia umowy na telewizję, a później obniżenia ceny abonamentu za telewizję, nie utracę zniżki w ramach SmartDOM za internet?

- Czy muszę płacić za najem dekodera, a może jest szansa na pozbycie się tej opłaty?

 

Oczywiście zakładam wypowiedzenie umowy. Dziękuję za odpowiedzi i wskazówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Posiadam pakiet familijny Max hd z film hd sport hd cinemax hd eleven sports I Polsat sport Premium płacę 78zl za 2 miesiące kończy mi się umowa na co moge liczyc przy przedłużeniu umowy

Edited by patstu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Sport HD można dokupić jako nowy lub obecny abonent, posiadając jako minimalny obowiązek pakiet Familijny Max HD lub wybrać go w ofercie dla przedłużających umowę z pakietem Rodzinnym HD.

 

Tak pisze na stronie icyfrowypolsat.pl

 

Chodzi mi oczywiście o drugą część zdania ,,lub wybrać go w ofercie dla przedłużających umowę z pakietem Rodzinnym HD" Czy taka opcja na prawde jest dostępna? Czy przedluzajac umowę mając rodzinny HD mogę wybrać pakiet sport HD, wiadomo za dodatkowa oplata (jakby ktoa wiedział to jeszcze niech napisze ile bym musiał dodatkowo płacić).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nitsurc nie wiem z jaką datą znalazłeś taki komunikat, natomiast mogę Ci powiedzieć że oferta niedostępna conajmniej od roku. Był faktycznie taki pakiet Rodzinny + Sport HD - kosztował 39.99 zł. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie pozostało mi jeszcze 6 pełnych miesięcy obecnej umowy + rozpoczęty już siódmy okres rozliczeniowy od dnia 3.08.2019r. ICOK pokazuje mi w tej chwili 7 miesięcy do końca umowy.

Rozumiem, że mogę już, tak jak poprzednio w podobnym okresie, złożyć wypowiedzenie umowy i liczyć na oferty przedłużeniowe jeszcze przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego?

Obecnie mam umowę typu 15/3. Pakiety, jak w mojej sygnaturce tu na forum. Chciałbym teraz umowę typu 12/3, tak, aby weszła ona w życie od następnego okresu rozliczeniowego, tj. od 3 września br. i żeby pozostałe 6 miesięcy obecnie obowiązującej jeszcze umowy zostały anulowane. Pakietów, dekoderów nie zamierzam zmieniać. Rozumiem, że będzie to możliwe, czy coś jednak się zmieniło? Wybaczcie te pytania, ale ja od dłuższego czasu nie śledziłem już bieżących ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.08.2019 o 12:41, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

... proszę o wiadomość prywatną.

 

Cyfrowy Polsat, jak do Ciebie wysłać wiadomość prywatną. Kiedyś to wiedziałam, ale zapomniałam.

Możesz mi krok po kroku napisać?

Chcę do Ciebie wysłać taką wiadomość (w swojej sprawie), ale nie wiem jak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...