Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

24 minuty temu, leszek1976 napisał:

 

Czy po przejściu na pakiet Familijny Max HD za 30 zł + 5 zł czynszu za Evoboxa PVR będę miał dostęp do serwisu CP GO?

Przy umowach 12/3, 15/3 płatne 5 zł, a dłuższych jest w cenie abo.,myślę że masz to drugie.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie.

Dostałem propozycję na Premium Max Plus z PSP za 120 + 5 zł czynsz za Evoboxa PVR i 5 zł MR . Suma 130 zł, umowa 24/6, ewentualnie jakbym chciał wymienić Evoboxa i nie płacić 5 zł to 24/4.

Czy to jest optymalna propozycja, czy coś można próbować jeszcze ugrać przy tym pakiecie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

W chwili obecnej pakiet :

 

Pakiet HBO HD HBO GO
Opcja ON THE GO
Pakiet Film HD
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Sport HD
Pakiet Eleven Sports HD
Katalog treści online
Usługa Multiroom HD

do końca umowy 6 miesięcy. Jaki można uzyskać najniższy cenowo pakiet z opcją dodatkową Sport ? Oczywiście przy złożeniu wypowiedzenia - gdzie do końca umowy jest 4 miesiące.

Edited by flot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz mieć  najniższy pakiet, żeby tylko była dostępna opcja Sport HD?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, arturaro napisał:

Mam pytanie.

Dostałem propozycję na Premium Max Plus z PSP za 120 + 5 zł czynsz za Evoboxa PVR i 5 zł MR . Suma 130 zł, umowa 24/6, ewentualnie jakbym chciał wymienić Evoboxa i nie płacić 5 zł to 24/4.

Czy to jest optymalna propozycja, czy coś można próbować jeszcze ugrać przy tym pakiecie?

Oferta w miarę optymalna, wszystko co mają do zaoferowania jest w takiej cenie.

Na wymianie EvoBoxa w tych propozycjach umów tylko stracisz 160 do 190 zł.,mając na uwadze całość umowy lub jej wypowiedzenie w przyszłości na 6 mies.przed końcem. Jeśli chodzi tu o zniesienie czynszu na ten dekoder, to do przemyślenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwe ugrać po złożeniu wypowiedzenia multiroom za 5 zł? Obecnie Familijny HD za 20 zł bez multiroomu, 6 miesięcy do końca umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, aro napisał:

Chcesz mieć  najniższy pakiet, żeby tylko była dostępna opcja Sport HD?

Tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilkanaście postów wcześniej zobacz na jakich warunkach przedłużyłem umowę.Była to najniższa z możliwych oferta z opcją Sport HD...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem wypowiedzenie, które zostało zarejestrowane jeszcze w ubiegłym miesiącu. 7.06.2019 r. to mój okres rozliczeniowy, zostało mi właśnie 6 miesięcy do końca umowy. Tego samego dnia miałem telefon z DUK, gdzie konsultant proponował przedłużenie umowy na pakiet, który mam, czyli PremiumMax za 100 zł / 24 miesiące z 6 darmowymi miesiącami. Chciałem zejść na Premium, czyli bez Elevenów i tu mnie gość zaskoczył, ponieważ podał, że nie ma takiej możliwości, że będzie to dopiero na 3 miesiące przed końcem umowy. Po tej rozmowie tym razem zadzwoniłem sam i inny doradca podał, że będzie taka możliwość na 4 miesiące przed końcem umowy. Panie i Panowie jakoś tak dziwnie się czuję, jakby zlewali mnie. Czy coś więcej wiecie w tym zakresie ? Bo podobno była możliwość zejścia z PremiumMax na Premium na 6 miesięcy przed końcem umowy z darmowymi 6 miesiącami w umowie na 24 miesiące płacąc potem 90 zł .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obniżenie pakietu możliwe jest na cztery miesiące przed końcem umowy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taaak. Z DUK jest chyba coś nie halo. Co z tego, po złożeniu wypowiedzenia dostałem znośne warunki na przedłużenie umowy. Od dwóch tygodni nie potrafią przysłać mi na mail poprawnie napisanej umowy. Chodzi o typy i numery sprzętu i kart dekodujących. No cóż. Złożę nowe wypowiedzenie ale już bez odwołania.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, LWIK napisał:

Bo podobno była możliwość zejścia z PremiumMax na Premium na 6 miesięcy przed końcem umowy z darmowymi 6 miesiącami w umowie na 24 miesiące płacąc potem 90 zł .

Jeszcze gdybyś chciał zejść na pakiet powiedzmy za 30 zł. to bym cię rozumiał,ale łaszczyć się na dychę "z góry wpłacając" dodatkowe 200zł. za dewa miesiące,które mogły być już anulowane, dodatkowo do końca nie masz 6 tylko już 5 miesięcy więc doszła kolejna stówa czyli poszła w p.... :(

Na przyszłość zanim podejmiesz decyzje o obniżeniu abonamentu policz czy opłaci się przysłowiowa skórka za wyprawkę, ja np. bez żalu pozbył bym się Cinemaxów a nawet i HBO, ale po prostu jednego się nie da drugie się nie opłaca.

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, latonio napisał:

Taaak. Z DUK jest chyba coś nie halo. Co z tego, po złożeniu wypowiedzenia dostałem znośne warunki na przedłużenie umowy. Od dwóch tygodni nie potrafią przysłać mi na mail poprawnie napisanej umowy. Chodzi o typy i numery sprzętu i kart dekodujących. No cóż. Złożę nowe wypowiedzenie ale już bez odwołania.

 

Nowa umowa weszła już w życie czy jeszcze ? Kiedy dostałeś nową umowę na maila i była jedna czy więcej po reklamacji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś zarejestrowano wypowiedzenie przez icok do końca 6mc posiadam fmax HD Cinemax HD eleven HD dekoder Evobox pvr z czynsze 10 MC chciałbym podnieść na coś z HBO lub PSP premium. Dzwonić samemu do duk czy czekać? Gdybym chciał przejść z dekodera na moduł jest taka możliwość? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, wuzel napisał:

Nowa umowa weszła już w życie czy jeszcze ? Kiedy dostałeś nową umowę na maila i była jedna czy więcej po reklamacji ?

Nie. Nie podpisałem, a raczej nie potwierdziłem poprzez link lub SMS. Pierwszą dostałem krótko po rozmowie z DUK. Tam były już błędy. Zadzwoniłem i powiedziałem, że z podpiszę po skorygowaniu błędnych danych. Drugą, z tymi samymi błędami, poprzedzoną rozmową telefoniczną,  dostałem po kilku dniach. Tej także nie potwierdziłem. Następnego dnia zadzwonił do mnie konsultant z DUK zdziwiony, że nie podpisałem. Twierdził, iż umowa jest już poprawiona. Od tamtej pory (osiem dni) nikt się nie odezwał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, arczi897 napisał:

Dziś zarejestrowano wypowiedzenie przez icok do końca 6mc posiadam fmax HD Cinemax HD eleven HD dekoder Evobox pvr z czynsze 10 MC chciałbym podnieść na coś z HBO lub PSP premium. Dzwonić samemu do duk czy czekać? Gdybym chciał przejść z dekodera na moduł jest taka możliwość? 

Jak złożyć wypowiedzenie przez ICOK? Bo nigdzie nie widzę zakładki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie od dziś do zapłaty 4 ostatnie rachunki po 99,99 zł. I zaczęły się telefony. Oferty standardowe:

- Rodzinny HD 5 PLN 24/3 ale po akceptacji kierownika

- Familijny HD 20 PLN 24/3

- Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, Cinemax HD 60 PLN 24/6

- Rodzinny HD, Cinemax HD, Polsat Sport Premium 50 PLN 24/6.

Na razie czekam z podjęciem decyzji. Do płacenia 400 zł ostatnie 4 abonamenty  versus 105 (Rodzinny HD 21*5) tytułem przedłużenia umowy i przedłużenia umowy na kolejne 24 miesiące...

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś zarejestrowałem wypowiedzenie umowy dzwonić czy czekać, tej chwili mam pakiet Familijny Max HD ,Sport HD,FILM HD, Cinemax HD, Eleven Sport HD

chciałbym ten sam pakiet, ewentualnie dobrać Polsat Sport Premium i na jaki dzwonić numer duk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie zadzwonili sami po 3ch dniach.Wziąłem dalej  Familijny Max HD 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem i dostałem to co chciałem z Polsat Sport Premium za 80 zł na 24 miesiące i pół roku gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, czytnik napisał:

Jak złożyć wypowiedzenie przez ICOK? Bo nigdzie nie widzę zakładki.

Na str. 627 napisałem jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, jaro64 napisał:

Do mnie zadzwonili sami po 3ch dniach.Wziąłem dalej  Familijny Max HD 12/3.

Za ile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.06.2019 o 16:15, stan69 napisał:

Na str. 627 napisałem jak.

Dzięki za odpowiedż.

Wypowiedzenie złożone , ale widzę że nic nowego nie ma. Poprzednia umowa 12/3 więc zostaje tylko 15/3 . Do końca umowy widnieje w ICOK 7 miesięcy. Czekam na telefon od nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...