Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Posted (edited)

Oczywiście, że na Evobox pvr bez czynszu. To co już nie ma takiej oferty jak w moim podpisie za 75zł z multiroomem? Czyli: Familiny Max HD + Sport Hd + Film HD + Cinemax HD+ Eleven  + multiroom ,Podpowie ktoś?

Edited by ramzi84
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 godzin temu, rsw napisał:

Przedłużałem dziś umowę. Standardowo, zachowanie zobowiązania, 12/3, HBO, Eleveny, i fikołki na miesiąc (włączone od zaraz, czyli w sumie prawie dwa miesiące), VOD - na trzy. Później zaczęła się luźna rozmowa, bo konsultant pogubił się w moich rabatach, przy okazji pożaliłem się więc na "mój" APS, który, po zwolnieniu poprzedniego kierownika, nadaje się tylko do oblania benzyną i podpalenia. Konsultant na to: "ale od grudnia nie musi pan składać wypowiedzenia w punkcie, wystarczy wysłać skan podpisanego papiórka mailem". Jeśli ktoś szykuje się do wysłania wypowiedzenia, proszę spróbować i potwierdzić.

 

Czy to prawda? Ktoś może potwierdzić to? I na jaki adres mailowy mamy składać takie wypowiedzenia?

Edited by suski_kamil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta sprzed chwili:

 

Obecny pakiet przedłużenie (Full bez PSP) + 2 x MR (wymiana 1 x HD5500 na 2x Evobox Lite) , umowa 12/3 - uśredniona 82 lub 85 zł (końcówki nie pamietam ale 80 z hakiem)

lub

 

To co powyżej bez HBO - 12/3 uśredniona 60 zł

 

mi też konsultant powiedziała ze PSP tylko w umowach na 24 miesiące wiec dam sobie spokój dla 2 meczów w tygodniu płacic wiecej moim zdaniem nie ma sensu.

 

Próbowałem jeszcze dokupić konwerter UNICABLE na Evoboxa + 2xMR ale podobno nie mają (dziwne wciskają Evoboxa że taki super Unocable i nie mają konwerterów) - nie wiecie gdzie i za ile mozna go dokupić ? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konwerter unicable możesz dokonać zakupu także w autoryzowanym punkcie sprzedaży APS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niezależnie czy jestem abonentem czy nie ? W jakiej cenie mozna dorwac ? Byłem w punkcie Plusa (obsługującego CP) i nie mieli i nie słyszeli że mozna u nich kupić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile kosztuje Eleven w ofercie utrzymaniowej do pakietu familijnego bez max hd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy przy przedłużaniu umowy ( po złożeniu wypowiedzenia) , można dostać dodatkowy dekoder do multiroom ?

Mam już jeden dekoder dodatkowy za który nie płacę ,ale brat dopytywała czy nie dałoby radę wziąć jeszcze jeden dekoder dla niego...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, ramzi84 napisał:

Oczywiście, że na Evobox pvr bez czynszu. To co już nie ma takiej oferty jak w moim podpisie za 75zł z multiroomem? Czyli: Familiny Max HD + Sport Hd + Film HD + Cinemax HD+ Eleven  + multiroom ,Podpowie ktoś?

Przedłużyłem w tej samej opcji co miałem w cenie 75 zł za całość z on the go w cenie. Dekoder główny wymieniony na Evobox pvr bez czynszu w opcji 24/4. W krótszych umowach był ponoć czynsz doliczony 5 zł/ m-c. Standardowo HBO i rozrywka miesiąc gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, suski_kamil napisał:

 

Czy to prawda? Ktoś może potwierdzić to? I na jaki adres mailowy mamy składać takie wypowiedzenia?

Mam nadzieję, że prawda - zacytowałem tylko konsultanta, który ogólnie sprawiał wrażenie ogarniętego. Sam, niestety, będę mógł to sprawdzić dopiero za pół roku.

Adres: [email protected]

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, kończy mi się umowa 24/6, wypowiedzenie złożone. Pakiet Premium? 95 plus 10 za multiroom. W skład: pakietu Familijny MAX HD, Polsat Sport,Polsat Film, Eleveny, HBO.... 

Cena którą płacę za abonament,  mogła by zostać co ewentualnie mógłbym dodatkowo ugrać przy umowie 12/3?

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, suski_kamil napisał:

 

Czy to prawda? Ktoś może potwierdzić to? I na jaki adres mailowy mamy składać takie wypowiedzenia?

 

Mogę potwierdzić, że wypowiedzenie można składać e-mailowo /e-mail był już podany gdzieś wyżej/.
E-mail wysłałem jednego dnia rano a na drugi dzień wieczorem już byłem po przedłużeniu umowy ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie..... musisz wydrukować konsultant robi zdjęcie pisma i wysyła do centrali widziałem na własne oczy:D

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja nie podpisywałem odręcznie, tylko z poważaniem, Imię i nazwisko.

I tak też poszło pocztą e-mailową oraz zostało zarejestrowane jako poprawne.

Edited by jonus14

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wysłałeś emialem te wypowiedzenie to czy oni odpisali Ci coś? Dostałeś jakieś potwierdzenie od nich? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie. Bo jesteśmy tego ciekawi czy tak można wysyłać wypowiedzenie umowy.Jeśli było by to prawdą, to byłby to w pewnym sensie przełom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też wysłałem skan podpisany na ich adres [email protected] i przyjęli.
Wydaje mi się, że ostatnia nowelizacja prawa telekomunikacyjnego wprowadziła nowe możliwości elektroniczne. Bo jak elektronicznie można zamawiać to czemu nie rezygnować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, suski_kamil napisał:

A wysłałeś emialem te wypowiedzenie to czy oni odpisali Ci coś? Dostałeś jakieś potwierdzenie od nich? 

 

Historia była taka, że  jednego pewnego, pieknego wieczora... zadzwoniłem do BOK aby podpytać o przedłużenie umowy z opcją dobrania multiroomu /nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia gdyż w ICOKu widniało 8 miesięcy do końca umowy/.
W czasie rozmowy z konsultantem wyszedł temat wypowiedzenia umowy ... , że np. kiedy trzeba wysłać papier aby dostać lepsze oferty. Gość był kumaty w tych sprawach/temacie bo wiedział o forum SATKURIER, i ze jest garstka osób , która w porę wysyła wypowiedzenia tak aby sporo zaoszczędzić. Przy okazji przekazał własnie informacje o tym iż od grudnia 2018 r. można wysyłać wypowiedzenie e-mailem, więc ja bardzo się ucieszyłem, że już nie muszę się fatygować do punktu CP lub PLUSa albo tracić kasy na list i czekać aż ten dojdzie do Warszawy. Poczekałem tydzień, kiedy wszedłem w ostatnie 6 miesięcy umowy.

Wypowiedzenie wysłałem jakoś rano emailem, przed pracą /napisane w WORD bez wydruku a Imię i Nazwisko na pisane pod "z poważaniem").

Na drugi dzień z własnej woli wieczorem zadzwoniłem do DUK z zapytaniem czy są już dla mnie atrakcyjne oferty przedłużeniowe. Konsultant spojrzał do systemu, zobaczył że jest zarejestrowane wypowiedzenie...

No i wtedy tradycyjna formułka jaki pakiet?, na jak długo? czy 15 lub 12/3?. Wiadomo opcja nr 2 ;) (pakiet Fam Max HD+FILM+SPORT+Cinemax+Eleven za 70 PLN + 1 msc HBO gratis oraz 3 msc VOD)
Po chwili wszystko było już aktywne (HBO) ? A po ok 1,5 h na email otrzymałem nowe warunki i link do potwierdzenia zgody nowej umowy.
Wszystko w jeden wieczór.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, czyli jednak nie musi być skan z podpisem, a wystarczy dokument napisany w Wordzie - brawo! :brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się że kluczowe w tym temacie jest to, z jakiego emaila wysyłamy wypowiedzenie. Jeżeli jest to email który jest przypisany do naszego konta to wtedy jest to dla CP wiarygodne i nie wymagają własnoręcznego podpisu na dokumencie. To tylko takie moje dywagacje :-8

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Być może tak jest. Wiemy tylko, że można e-mailowo wysłać wypowiedzenie ale ogólnego regulaminu do tego tematu brak. Chyba, że gdzieś jest.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też wysłałem wypowiedzenie mailem, zobaczymy czy zatrybi.

Mam pytanko, już z rok płacę za familijny maxhd + film HD 49.90 umowa przeszła na czas nieokreślony i tak zostało, teraz wysłałem wypowiedzenie i nie mogę w tym temacie znaleźć za ile najtaniej dało się wyrwać hboGO? ewentualnie jak to jest ze zmianą dekodera na tego LITE + dokupienie anteny z unicable

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO było chyba w cenach 20 zł na czas określony czyli od momentu aktywacji do końca umowy,bądź 30 zł na czas nieokreślony. Czyli włączasz dziś, a np.za iks miesięcy zlecasz dezaktywację.Tak bynajmniej było jakieś półtora roku temu,jak dzwoniłem na infolinię aby się dowiedzieć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...