Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Posted (edited)

@Barti, tylko przy ofercie 12/1 kolega nie wymieni dekodera na Evobox PVR HD, a jedynie na zwykły dekoder CP HD, ewentualnie Evobox Lite HD, a najkrótszy aneks z wymianą na Evoboxa będzie w opcji 15/1. Co prawda, kolega nie napisał, jaki dekoder go interesuje, ale wydaje mi się, że jak wymieniać to już na Evoboxa PVR HD albo nie wymieniać wcale i w razie czego wymienić w APS bezpłatnie.

Edited by Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Barti napisał:

może teraz uzyskać również umowę typu 12/1.

Jest taka? :shock:

Przy wymianie było minimum 15/1. Chyba, że to tylko Evoboxa PVR dotyczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest taka. Tylko, tak jak napisałem, nie dotyczy to przy wymianie na Evoboxa PVR, bo wtedy najkrótsza 15/1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam.
Czy oferty na urodziny czymś się różnią od tych na przedłużenie, oprócz 100 zł, które proponują w mailu? Obecnie mam Premium Max z Evo + multiroom za 104,90 zł.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kiedy CP wie że są to Twoje urodziny? Co prawda mają PESEL, ale nie słyszałem, żeby wysyłali specjalne oferty z tego tytułu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

Oferta dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy nie posiadają Telewizji w Cyfrowym Polsacie

Ciekawe- czy te 100zł  jest dodatkowo jako kolejny miesiąc gratis czy zamiast darmowych miesięcy  :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zwróćcie uwagę że oferta nie jest dostępna dla osób posiadających telewizję w Cyfrowym Polsacie.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przysłali maila i SMS, że proponują nowy kontrakt i bonus, więc oferta dostępna. Pod linkiem pewnie jeszcze coś innego.

Jednak nie. W regulaminie napisane, że nie przysługuje bonus, więc pewnie tylko nowy kontrakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Do końca umowy pozostało 6 miesięcy. Posiadam wariant 15/1 ponieważ dobierałem EVOBOXa z Multiroomem.

Obecnie mam:

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Film HD, Usługa Multiroom HD, Katalog treści online, Pakiet Eleven Sports HD
To wszystko za 80 PLN miesięcznie.
Proszę o pomoc co mogę wynegocjować po złożeniu wypowiedzenia w tej kwocie lub ewentualnie czy mogę zyskać coś podobnego w niższej cenie? Ewentualnie interesuje mnie jeszcze dobranie kanałów HBO.
Proszę o pomoc, od wielu lat korzystam z CP i jeszcze ani raz nie negocjowałem oferty.
Co najkorzystniejszego mogę zyskać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak informacyjnie:

obecna umowa (12/3) Premium Max za 100 - 6 m-cy do końca - wypowiedzenie dostarczone

Oferta:

Premium Max 15/1 z wymianą dekodera na Evobox PVR (aktywacja 49)  za 100/m-c

lub

Premium Max + PSP 24/4 z wymianą dekodera j/w (aktywacja 1) za 110/m-c

Umowa podpisywana u kuriera przy odbiorze dekodera, więc niby 14 dni na odstąpienie - ciekawe czy wtedy odeślą mi stary dekoder?

Edited by ianus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czy w najbliższej przyszłości będzie można oczekiwać jakiś ruchów ze strony CP w kwestii dekoderów i oferty? Najbardziej interesuje mnie kwestia multiroom po sieci (ale z dekoderem z dyskiem, nawet z tymi co mam, byleby po sieci), a także oferty na pakiety z Ligą Mistrzów w przypadku krótszych umów (12 i 15 msc.), trochę również kwestia dekodera 4K. Ktoś ma jakieś przecieki i zechciałby się podzielić, nawet w postaci jakiś zdawkowych informacji, że coś jest planowane (np. w 2 połowie roku) lub nie jest planowane 😉 Jeśli cokolwiek byłoby wiadomo to łatwiej wybrać odpowiedni wariant długości umowy 😀

Edited by kubus.kul
małe poprawki stylistyczne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazało się, że mam jeszcze umowę przez 16 miesięcy, bo 8 miesięcy temu multiroom dokopywałem i przedłużyłem umowę. Czy dałoby się mimo tego ugrać Familijny HD + Eleven Sports za 30 zł na miesiąć? Czy muszę czekać 10 miesięcy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz czekać jeszcze 10 miesięcy. I oczywiście wcześniej też złożyć wypowiedzenie umowy. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Barti napisał:

I oczywiście wcześniej też złożyć wypowiedzenie umowy. ;)

Nie wiem czy aż taki nieogarnięty jestem, ale po co wczesniej złożyć wypowiedzenie umowy jak dopiero za 10 miesięcy będę mógł poprawić umowę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czytam to forum cały czas od około 20 stron i zawsze dokładnie czytam, ale nie wiem, o co chodzi, niestety.  🙁

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam, w tej chwili standard. tj. Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax za 60 zł.

Mógłby ktoś napisać jak wyglądają możliwe opcje z HBO właśnie do kwoty 60zł? Chcielibyśmy zrezygnować ze zbędnych pakietów/kanałów na rzecz HBO. Papier wysłany. :)

Edited by Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Nitsurc napisał:

Czytam to forum cały czas od około 20 stron i zawsze dokładnie czytam, ale nie wiem, o co chodzi, niestety.  🙁

Jeżeli czytasz to forum a w zasadzie ten dział dokładnie,to do tej pory znalazłeś wzór wypowiedzenia umowy ,wydrukowałeś/napisałeś takie samo wypowiedzenie wraz ze swoimi danymi i danymi dekodera,którego wypowiedzenie obowiązuje,podpisałeś go i zaniosłeś do punktu.Tam bez względu na czas do końca umowy powinni takie wypowiedzenie przyjąć pod warunkiem że w wypowiedzeniu jest formuła,pisze z pamięci-z końcem okresu podstawowego umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonych  w regulaminie. Poza tym  warunki bez wymiany sprzętu praktycznie się nie zmieniają.Gorzej jest z wymianą sprzętu lub ze smartdomem.Osobiście omijam punkty APS aby się z nimi nie "szarpać"i wysyłam pisma pocztą priorytetem.

Jak już przedłużysz umowę,napisz co udało Ci się ugrać/wynegocjować.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest gdzieś aktualna rozpiska ofert w różnych konfiguracjach dla przedłużających umowę? Jeśli obecnie mam abo za 75 zł w tym multiroom za 5 zł to przy obniżeniu abonamentu też będzie 5 zł za multi? Jak na dzień dzisiejszy wygląda wymiana dekoderów? Mam PVR 7000 i HD 5500s. A jak wygląda wymiana na zestaw Evobox? Czy dalej obowiązuje czynsz za Evobox? Oczywiście wypowiedzenie wkrótce będzie wysłane. Mam jeszcze 8 m-cy do końca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/?page=558&tab=comments#comment-1387538

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Można dokupić do rodzinnego ( za 4,90 - moduł) multiroom? też z modułem, umowa jeszcze się nie kończy, jeśli nie to za ile można wyciągnąć najtańszy pakiet z multiroom'em z 2 modułami

dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

A drugą kartę z modułem na nowy kontrakt to nie dostanę za 4,90 od ręki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...