Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Chodzi o zasadę. Albo umów się przestrzega, albo nie. Nie może być tak, że klient musi przestrzegać warunki umowy, a operator niekoniecznie. Inaczej powstanie niebezpieczny precedens. W skanie stoi jak wół konwerter za 69 zł. Chyba wszyscy to widzą?

 

W dniu 12.12.2018 o 05:47, swojadroga napisał:

Jeśli będą stawiać opór, dzwonisz na infolinię CP z punktu i zgłaszasz, że pracownik konkretnego APS-u odmawia Ci sprzedaży takiego konwertera.

Dzwoniłeś kiedyś na infolinię? :lol2: :blink:Myślisz, że to Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, że w czasie rzeczywistym konsultant zadzwoni do APS-u i załatwi grożąc palcem? Jeśli nie otrzyma na piśmie informacji, że mu nie dali i nie zamierzają, to nic nie udowodni, a każdą reklamację odrzucą. Zresztą już odrzucili ;)

 

W dniu 18.12.2018 o 16:54, Balzak311 napisał:

Odpowiedź na reklamację odnośnie konwertera:

To nie jest odpowiedź na reklamację. Jeśli byłą to reklamacja, to w odpowiedzi musi być informacja, czy uznają, czy odrzucają. Jeśli nic innego nie ma jest to bełkot, nie odpowiedź na reklamację. Odczekaj 30 dni i zażądaj wykonania reklamacji jako uznanej. Nie wdawaj się w tego typu jałowe dyskusje. Przechodziłem to samo, bez sensu. Stracisz tylko czas.

 

 

Tak w ogóle to oni w ogóle tego nie rozróżniają. Reklamacje, zgłoszenia techniczne, zlecenia, to dla nich "zgłoszenia" :)Uważają więc, że po złożeniu przez klienta reklamacji można z nim bezproduktywnie dyskutować. Przykład mój - reklamuję, że w MUX-4 szumi od 3 miesięcy Radio Bajka, Ci mi odpisują już następnego dnia, żeby sprawdzić ustawienie anteny...

 

 

Edited by jaszek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulamin.jpg

To jest tak zagmatwane, że w moim przypadku tak naprawdę nie wiem co jeszcze mogę dokupić :D

Przy podpisywaniu umowy kupiłem moduł wifi więc teoretycznie mógłbym dokupić zestaw z punktu 5.Ale z 6 już chyba nie mogę kupić samego konwertera ?To jest ten sam konwerter który jest w zestawie antenowym w punkcie 5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować?

 

A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tych dodatków to nie musisz brać typu smartdom itp.jeśli już, to darmowe miesiące. Kwestia tylko tego ile miesięcy dasz radę ugrać po wysłaniu wypowiedzenia.

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Maciej Loret napisał:

wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować?

Mogłeś już dawno złożyć- moja umowa nominalnie kończyła się pod koniec maja a po świętach już ruszę z nową😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Maciej Loret napisał:

Witam,

 

obecna oferta to Familijny HD 15/3 + czynsz za Evoboxa i MR, razem 60PLN. Aneks obowiązuje od 25.04.2018 - wypowiedzenie mogę złożyć najwcześniej 25.01.2019 by móc ponegocjować?

 

A jeśli tak, to czego mogę oczekiwać? Nie potrzebuję Smart Domu, Internetu, On the Go ani LM. Ewentualnie jakieś kanały dla dzieciaków, film lub ogólnie sportowe... Najchętniej zostałbym przy 12/3 ale jeśli korzystniej (średnio) wypadnie umowa dłuższa, to nie ma problemu

Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę,  długopis i w czasie rozmowy można  przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam za być może banalne pytania ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ofertę :-)

Czy biorąc umowę na 24 miesiące np. dzisiaj i mając 6 darmowych miesięcy można przedłużać tę umowę na 6 miesięcy przed jej końcem i podpisać nową z kolejnymi darmowymi miesiącami? Czyli de facto umowa jest z 12 miesiącami gratis? Przykład: podpisując umowę powiedzmy 20 grudnia 2018 pierwsze 6 miesięcy mam gratis i możliwość przedłużenia od 20 czerwca 2020 roku z ponownymi 6 miesiącami gratis jeżeli będą wtedy takie umowy 6/24 ? Czy stara umowa ulega skróceniu na rzecz tej nowej czy też ich okresy się kumulują i trwają łącznie 48 miesięcy razem z nową 24 miesięczną?

Jak wygląda w praktyce zejście z opłatą za dekoder jeżeli ona występuje przy pierwszej umowie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest dokładnie jak piszesz.Sam zamierzam tak zrobić ze swoją umową podpisaną w końcówce listopada.Po 12 miesiącach opłacania (czyli pół roku przed końcem umowy) można złożyć wypowiedzenie i negocjować nowe warunki.Stara umowa się skraca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, OlafS napisał:

Mogłeś już dawno złożyć- moja umowa nominalnie kończyła się pod koniec maja a po świętach już ruszę z nową😁

 

Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019?

 

5 godzin temu, wuzel napisał:

Możesz zapytać o pakiet Familijny HD umowa na 24 miesiące, 3 gratis,płatne 20 zł miesięcznie. Do tego dojdzie opłata za MR i Evoboxa.Przygotuj kartkę,  długopis i w czasie rozmowy można  przekalkulować co się lepiej opłaca.Tym bardziej ,że wiesz ile teraz płacisz za pakiet, ile za Evo i MR.

 

OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies.

A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ?

Edited by Maciej Loret
Błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Maciej Loret napisał:

Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019?

Sory, namąciłem, nie spojrzałem że to 15-to miesięczna :oops: i pomyślałem jak o mojej dwunastce,

dobrze datę podałeś- wypowiedzenie po 25.01

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie umowa do lutego, jeszcze nie złożone wypowiedzenie.Do tej pory: Familijny Max HD, Sport, Film, Cinemax, Eleven, Evobox i multi x1 za 80 zł. Aktualna umowa 15/3. Kilka telefonów już było. To, co miałem + Polsat Sport Premium za 90 zł, ale umowa na 29 albo 36 miesięcy,  w tym 6 gratis. Niestety nie chcą się zgodzić na 24/6 za 90 zł + On the go + HBO na 1 miesiąc. Rozumiem, że z wypowiedzeniem da radę 24/6 z Polsat Sport Premium?

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak da radę, ja mam tak teraz.Pakiet za 80 zł plus multirom 5 zł.

Rabat 25 zł czyli miesięcznie wychodzi 60 zł, ja place od pierwszego miesiąca i abonament wychodzi mi teraz 45 zł.

Edited by kapusta7

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Maciej Loret napisał:

 

Moja umowa nie wygasa dopiero w lipcu 2019?

 

 

OK, dziękuję. Czyli przy Familijnym HD na 24 mies. mam niecałe 31zł/mies.

A gdybym jednak chciał mieć Familiny MaxHD albo jakieś dodatkowe kanały dziecięce/filmowe/sportowe ?

Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują  konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

7 godzin temu, wuzel napisał:

Przy pakiecie Familijny Max HD cena wynosi 30 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące ,darmowe również 3 miesiące.P To jest również pakiet promocyjny bo normalna cena to 50 zł. I taką cenę na początku oferują  konsultanci. Filmu ,Sportu nie posiadam nie wypowiem się.

 

OK, czyli wyjdzie 26,25+8,75 Evobox + 8,75 MR = 43,75/mies. za Familijny MaxHD? Dobrze liczę ?

W razie czego można jakieś kanały dokupić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie posiadam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD z Multiroomem i Elevenami za 84,99, Evobox. Dobrze rozumuję przy przeczytaniu wątku, że max przy przedłużeniu do ugrania przy umowie na 2 lata to za 79,99 to samo z Polsatami oraz Cyfrowym Polsatem GO z On The Go przy umowie na 24 miesiące? To działa tak samo, jak nc+ go, a ta nazwa "On the go" to po prostu dostęp na urządzenia mobilne? Byłyby jakieś darmowe miesiące do tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płace obecnie 35zł za : Rodzinny HD + Multiroom x1 + Eleven. Umowa kończy mi się w połowie maja 2019r. Czy dobrze rozumiem, że będę mógł mieć za taką samą cenę pakiet Familijny HD przy wypowiadaniu umowy i podpisaniu nowej? I ogólnie jak wypowiedzieć te umowę i podpisać po tym nową? PS Przepraszam za zapewne dla was banalne pytania ale pierwszy raz w życiu mam telewizje kablowa i za bardzo nie wiem jak się to robi ;) Proszę o wytłumaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promocyjnie  pakiet Rodzinny HD , Familijny HD , Familijny Max HD możesz mieć w cenie odpowiednio 5 zł ,20 zł ,30 zł na miesiąc  ,w umowie na 24 miesiące.Do tego dolicz koszt MR i Eleven. Wypowiedzenie możesz już teraz wysłać ,wzór był tutaj na forum , na  poczcie listem priorytet za potwierdzeniem odbioru,to ważne lub zanieść do APS.  I czekasz na telefon z DUK, negocjujesz nowe warunki.Jedna uwaga od bodajże połowy roku zmienił się regulamin i po zakończeniu umowy ceny wracają do normalnej stawki czyli np.Familijny HD -40 zł.

@Maciej Loret do tych pakietów w promocyjnej cenie nie możesz dokupić innych pakietów.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie. Mój kuzyn starsza osoba ma umowę na pakiet Familijny Max HD,vod i jeden multiroom.Oba dekodery HD 5500s.Kwota 74,99.Przeoczył to że skończyła mu się umowa jakiś czas temu i przeszła na czas nieokreślony. Planuje wysłać wypowiedzenie listem lub złożyć osobiście w punkcie CP .Nie planuje wymiany dekoderów i chce zostawić te pakiety co obecnie. Chce dobrać dodatkowy multiroom. Na co można liczyć w tej sytuacji? 

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, wuzel napisał:

@Maciej Loret do tych pakietów w promocyjnej cenie nie możesz dokupić innych pakietów.

 

OK, dziękuję bardzo za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

 

Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie?

Obecnie 30,- Cinemax + Eleven + Rodzinny , oferta na moduł cam , zainteresowany PS i PSE, są szanse na sam Rodzinny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, MZKS1929 napisał:

Ostatnio punkt CP stwierdził że tylko na miesiąc przed końcem można złożyć u nich wypowiedzenie, czy coś zmieniło się w tym temacie?

 

Ten APS Cyfrowego Polsatu banialuki opowiada! Mają obowiązek przyjąć i zarejestrować wypowiedzenie umowy w każdej chwili!

Idź tam jeszcze raz i żądaj przyjęcia wypowiedzenia. W przeciwnym razie zadzwoń na infolinię Cyfrowego Polsatu (w salonie, w obecności jego pracownika) i złóż na ten punkt skargę. Być może nawet nie zdążysz wykręcić numeru na infolinię, jak pracownik się wystraszy i jednak się zgodzi przyjąć twoje wypowiedzenie umowy. :>  ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za info. Jutro bede kolo w/w punktu, wiec slowa sprzedawcy skonsultuje z infolinia CP.

Edited by Barti
Poprawiono interpunkcję w poście.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze takie jedno pytanie mam. Czy oni (Cyfrowy Polsat w rozmowie telefonicznej) sami mi zaproponują ten pakiet familijny HD za 20zł czy sam będę im musiał to mówić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To są negocjacje i na tę ofertę, aby ją dostać,  musiałem długo marudzić. :) I zawsze tak jest ,że na początku dostajesz gorsza ofertę i prowadzisz tak rozmowę, aby Ci się to opłaciło. Konsultant nigdy od razu nie da Ci super oferty, przynajmniej w moim przypadku tak było.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...