Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Witam. W maju 2019r. kończy mi się umowa z Cyfrowym Polsatem. Płacę 39.99zł miesięcznie za Pakiet Rodzinny HD + Eleveny + Multiroom. Czy przy przedłużeniu umowy mogę się spodziewać jakiś gratisów, dodatkowych kanałów od Cyfrowego Polsatu, np. Eurosport?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. :) To nie ta platforma, tu pojedyńczych kanałów nie ma jako opcji dodatkowych. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mogę się spodziewać np. pakietu wyższego (Familijny HD) za niższą cenę, czy coś w tym stylu? Ogólnie jakichś zniżek na pakiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz mieć Familijny HD za 20 zł, umowa na 24 miesiące, w tym 3 gratis. Oferta jest dostępna po złożeniu wypowiedzenia, gdy masz mniej niż 5 miesięcy do końca umowy. W cenie otrzymasz też OTG, jeśli będzie jeszcze promocja.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Co można teraz ugrać i nie stracić?

Mam premium z 3 Multiroomami i płacę 69.99. Oczywiście w Smart Dom.

Kończy mi się umowa za miesiąc. Umowa 12/3.

Albo ile stracę, jeżeli w ogóle stracę, jak nie przedłużę umowy i zostanę na czasie nieokreślonym?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Możesz mieć Familijny HD za 20 zł, umowa na 24 miesiące, w tym 3 gratis. Oferta jest dostępna po złożeniu wypowiedzenia, gdy masz mniej niż 5 miesięcy do końca umowy. W cenie otrzymasz też OTG, jeśli będzie jeszcze promocja.

Czyli muszę wysłać maila do Cyfrowego Polsatu za np. 2 miesiące i wypowiedzieć umowę i jak się zgodzą to później napisać o nową umowę?

A jakbym ogólnie chciał przede wszystkim pakiet Sport HD to ile najtaniej będzie z jakimś pakietem mnie on kosztował? Za 7 miesięcy kończy mi się umowa.

Edited by Barti
Poprawiono pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli kończy Ci się umowa w maju to wyślij wypowiedzenie w grudniu (tylko napisz ze rozwiązanie umowy ma być z końcem okresu podstawowego czyli w maju) i czekaj na kontakt z DUK. Jak ktoś zadzwoni to dogadasz warunku nowej oferty i tyle. Sport HD występuje dopiero w pakiecie za 60 zł w umowach 12/3, 15/3, 24/6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Nitsurc napisał:

Czyli muszę wysłać maila do Cyfrowego Polsatu za np. 2 miesiące i wypowiedzieć umowę i jak się zgodzą to później napisać o nową umowę?

 

Nie! Żadnego maila nigdzie nie wysyłasz. Wypowiedzenie umowy musisz napisać własnoręcznie (może być też napisane na komputerze i wydrukowane), własnoręcznie je czytelnie podpisać, a następnie wysłać listownie, tradycyjną pocztą, na adres siedziby Cyfrowego Polsatu w Warszawie. Możesz też osobiście złożyć swoje pismo z wypowiedzeniem umowy w jednym z APS-ów (punktów sprzedaży Cyfrowego Polsatu). Ten drugi sposób jest zdecydowanie lepszy, bo wypowiedzenie umowy jest wówczas od razu rejestrowane w systemie Cyfrowego Polsatu. Po tym wszystkim czekasz na telefon z DUK (Dział Utrzymania Klienta) albo sam do niego dzwonisz i i z konsultantem ustalasz nowe warunki umowy.

Oferty przedłużeniowe Cyfrowego Polsatu są na bieżąco przedstawiane w niniejszym wątku na forum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.12.2018 przedłużyłam umowę w punkcie Plusa. Miałam 12/3, dostałam 15/3. Poszłam tam zanieść wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca), ale pani powiedziała, że wypowiedzenie nie jest potrzebne, ponieważ taka oferta jest dla mnie dostępna, więc przedłużyłam w punkcie Plusa. Reszta też bez zmian czyli dekoder, pakiet, cena. Mam pakiet za 60 zł (taki też miałam). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak teraz wyglada kwestia otrzymania ligi mistrzow przy przedluzaniu umowy? Nadal trzeba podpisac umowe na 29 albo 36 miesiecy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba tak , ja przedłużałem umowę 7 grudnia i pani zapytała mnie o ligę mistrzów ale odpowiedziałem że umowy za długie i więcej nie podjęła tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie po nowym roku, przy dobrych wiatrach może na święta... zobaczymy jak się dogadają z nc+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi sie juz chyba umowa skonczyla. Nie przedluze dopoki nie bedzie lepszych warunkow na LM. Zostane na czasie nieokreslonym poki co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@superges

I co na tym zyskałeś? ja w czwartek zaniosłem wypowiedzenie,dziś telefon,6pełnych okresów anulowane,Premium Max umowa na 15, dodatkowo VOD na 3 i Rozrywka na miesiąc i na maja lub czerwiec z konsulem jestem umówiony:brawo:

PSP na IPLI dzięki prezentowi od kolego z forum tak że mam wszystko, za klubową piłkę nawet w wydaniu europejskim pochlastać się nie dam,gdyby trzeba było z dychę dołożyć to bym dał,ale pod warunkiem że długość umowy na dotychczasowych zasadach 12/15 ale ci się upierają na 24 i choć dają 6 za fre to i tak nie chcę- a ty no cóż możesz tak czekać do przysłowiowej us..j. śmierci i co miesiąc mając niegasnącą nadzieję płacić,płacić, płacić .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś wybrałem się do punktu CP aby zakupić w promocyjnej cenie konwerter unicable. Cena, która jest w aneksie to 69 zł. I co dziwo mnie wzięło, że odmówiono mi sprzedaży w takiej cenie. Gadki typu, że ich to nie interesuje co itp. Na koniec komentarz, że umowy przedłużam sobie na infolinii i jak śmiem w ogóle do nich po coś przychodzić.
Miał ktoś taką sytuację? Co robić? Rozmawiałem z infolinią i jednoznacznie stwierdzili, że muszą mi sprzedać w promocyjnej cenie, bo to jest zapis z umowy.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono też niechlujną pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówisz o zakupie konwertera, czy usłudze wymiany konwertera?

Możesz tutaj wrzucić zrzut strony regulaminu promocji z tabelą akcesoriów i usług w obniżonych cenach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę e35d5784feb428be3cd30f0bbe81e63f.jpg
 

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To z umową i regulaminem idziesz do APS-u i prosisz o przysługujący Ci konwerter w cenie 69zł. Jeśli będą stawiać opór, dzwonisz na infolinię CP z punktu i zgłaszasz, że pracownik konkretnego APS-u odmawia Ci sprzedaży takiego konwertera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem, nawet trafiłem na samego właściciela. I stwierdził, że on to nic nie musi i mogę sobie dzwonić nawet do samego Solarza-Żaka. Kiedy zacząłem dzwonić na infolinię, zostałem brzydko wyproszony z salonu. Obsługa żenada. Złożyłem skargę na infolinii.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post, a także bardzo niechlujną pisownię w nim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.12.2018 o 22:17, Balzak311 napisał:

Na koniec komentarz, że umowy przedłużam sobie na infolinii i jak śmiem w ogóle do nich po coś przychodzić.

Tak kończy się parcie na sprzedaż umów i tylko sprzedaż umów. Wczoraj chciałem pilnie kupić modem do mobilnego internetu bez umowy za gotówkę, w punktach GSM (w tym w Plusie) zostałem potraktowany jak intruz i pasożyt, który wcisnął się w kolejkę osób, które chcą z umową. Nawet nie chciało im się sprawdzić ceny :) Skarga na infolinii swoją drogą, Ty napisz pisemną reklamację do nich.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Balzak311 napisał:

Byłem, nawet trafiłem na samego właściciela. I stwierdził, że on to nic nie musi i mogę sobie dzwonić nawet do samego Solarza-Żaka. Kiedy zacząłem dzwonić na infolinię, zostałem brzydko wyproszony z salonu. Obsługa żenada. Złożyłem skargę na infolinii.

Daj znać jak to się rozstrzygnie, bo przejrzałem swoją umowę zawieraną pod koniec listopada i również mam możliwość zamówienia w tej cenie konwertera.

W innym salonie nie próbowałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa dzisiejsza z innego salonu. Chęć sprzedaży bez żadnego problemu za kwotę 69 zł. Bardzo miła i konkretna obsługa. Tylko problem taki, że chciałem konwerter z trzema wyjściami, czyli 1 unicable i 2 zwykle. A był tylko z jednym wyjściem model unicable II, co nie bardzo mi pasuje.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Balzak311 napisał:

Byłem, nawet trafiłem na samego właściciela. I stwierdził, że on to nic nie musi i mogę sobie dzwonić nawet do samego Solarza-Żaka. Kiedy zacząłem dzwonić na infolinię, zostałem brzydko wyproszony z salonu. Obsługa żenada. Złożyłem skargę na infolinii.

 

Krótko. Zrób im dobrze koło tyłka. Może kiedyś zrozumieją, że ich zachowanie działa na ich niekorzyść i tracą potencjalnych klientów takim zachowaniem oraz upragnione prowizje.

Konwerter za 69zl, to Unicable II, a nie Inverto Unicable + 2 legacy z zestawu antenowego CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, swojadroga napisał:

Konwerter za 69zl, to Unicable II, a nie Inverto Unicable + 2 legacy z zestawu antenowego CP.

 

Jaki to producent i model?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...