Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Umowa na pakiet Rodzinny HD wygasa w kwietniu. Opłata 4,99 plus utrzymanie ceny po okresie podstawowym. Konsultant z DUK twierdzi, że rozsyłają nowe regulaminy i w przypadku braku przedłużenia umowy opłata wzrasta do 20 zł  chyba , że   przedłużę w opcji 24/3 za 5 zł. Nie przypominam sobie by ktoś tu pisał o nowym regulaminie. Konsultant konfabulował ??

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.11.2018 o 14:36, tpokala napisał:

Witajcie,

 

Obecnie mam Familijny MAX HD + 1 multiroom i sprzęt w dzierżawie (+Opcja ON THE GO, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD) za 44,99 i 6 miesięcy do końca. Na co mogę liczyć przy przedłużaniu umowy?

 

Zaproponowano mi ten sam pakiet za 40 zł/miesiąc i 3 miesiące za 0, umowa na 24 miesiące od dnia decyzji (nie muszę czekać do końca aktualnej umowy). Ktoś dostał coś lepszego?

Chciałem zrezygnować z multiroomu ale podobno się nie da.

Edited by tpokala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Familijny Max HD można otrzymać w ofercie na 24 miesiące za 30 zł w tym 3 miesiące bez opłat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, markar napisał:

Umowa na pakiet Rodzinny HD wygasa w kwietniu. Opłata 4,99 plus utrzymanie ceny po okresie podstawowym. Konsultant z DUK twierdzi, że rozsyłają nowe regulaminy i w przypadku braku przedłużenia umowy opłata wzrasta do 20 zł  chyba , że   przedłużę w opcji 24/3 za 5 zł. Nie przypominam sobie by ktoś tu pisał o nowym regulaminie. Konsultant konfabulował ??

 

Nic mi na ten temat nie wiadomo, jeżeli byłaby to prawda to trochę lipa. Mam 3 takie umowy.... Może coś kolega @swojadroga wie na ten temat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@markar nie ma wysyłki żadnych regulaminów i nic się nie zmienia. Dotyczy to jedynie umów zawartych po 1.08.18r. więc jeśli teraz podpiszesz to za dwa lata na pewno Ci się zmieni cena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem telefon z CP w sprawie przedłużenia oferty. Konsultant miotał się z ofertami mniej atrakcyjniejszymi, nalegał abym przedłużył ofertę bo potem może ich nie być. Powiedziałem że mam jeszcze czas a on zakończył rozmowę ze bym pamiętał o zdaniu sprzętu CP. Z takim podejściem pierwszy raz się spotkałem. Nie jestem jeleniem że przedłużę ofertę z górnej półki.

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, tpokala napisał:

Chciałem zrezygnować z multiroomu ale podobno się nie da.

 

Da się, da. Tylko jest jeden "szkopuł". W przypadku chęci rezygnacji z usługi Multiroom w Cyfrowym Polsacie przy przedłużaniu umowy, nie będzie możliwe skrócenie umowy obecnie obowiązującej, tzn. nie zostaną anulowane pozostałe jej miesiące. Nowa umowa wówczas będzie musiała wejść w życie dopiero po zakończeniu obecnej. :sad:

Trzeba by było zatem przeliczyć, co by było bardziej opłacalne. To też zależy od tego, ile się aktualnie płaci za Multiroom.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Jakiś czas temu przedłużyłem umowę na warunkach 15/3. Obecnie posiadam Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Usługa Multiroom HD, Pakiet Eleven Sports HD, Opcja ON THE GO, Katalog treści online. 3 miesiące były free, a teraz płacę 75zł.

 

Pozostały okres obowiązywania umowy: 7 miesięcy

 

Nie wysłałem jeszcze wypowiedzenia umowy, ale zrobiłem "przedbiegi" wykonując 2 telefony z zapytaniem o oferty. Zależy mi na PSP, więc prowadziłem rozmowy w tym kierunku. Moje telefony kończyły się pseudo ofertami na 29-36 miesięcy itp. Dziś po raz pierwszy zadzwonił konsultant z propozycją anulowania obecnych cykli i podpisania nowej umowy. Krótko i rzeczowo przedstawiłem co mnie interesuje i na jakich warunkach mogę podpisać nowe zobowiązanie. Otrzymałem ofertę programową tą którą mam plus PSP w ofercie 24/6. Po okresie darmowym koszt 80zł. Nie ukrywam, że zależy mi na krótszej umowie, ale konsultant przekazał, że z PSP nie ma ofert przedłużeniowych na 15 miesięcy. Wydaje mi się, że zaproponowane warunku nie są najgorsze i w przeliczeniu na cały okres umowy miesięczny koszt abonamentu wyjdzie 60zł. Tym bardziej, że obecne 6 miesięcy umowy pójdzie w zapomnienie. Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich stron, więc wróciłem do ostatnich ale nigdzie nie zauważyłem, że ktoś przedłużył umowę na PSP na 15 miesięcy. Jest to realne? Uważacie, że złożenie wypowiedzenia spowoduje jeszcze jakiś bonus w moim przypadku? Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edited by Borys32

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej CP na ten moment nie daje PSP na krócej niż 24/6 i wg mnie oferta jest w miarę do zaakceptowania za te 80, czyli średnio 60. Zobacz, że bez PSP miałeś ofertę za 75 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umówiłem się z konsultantem na telefon w dniu dzisiejszym. Nie zadzwonił, więc sam wybrałem numer do DUK. Jak się okazało oferta którą napisałem wyżej jest dla mnie dostępna, ale pod warunkiem złożenia wypowiedzenia. Konsultant bez owijania bawełny sam powiedział przez telefon, że mam wysłać wypowiedzenie, i jak tylko będzie zarejestrowane w systemie to do mnie oddzwoni aby potwierdzić ustalone warunki. Otrzymałem również potwierdzenie, że koszty po darmowych miesiącach będą wynosiły 80zł. Nie pozostaje mi nic innego jak ruszyć w końcu tyłek i wybrać się jutro do punktu złożyć wypowiedzenie, a jeśli nie będą chcieli go przyjąć to podejść na pocztę i wysłać priorytetem ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Borys32 napisał:

Jak się okazało oferta którą napisałem wyżej jest dla mnie dostępna, ale pod warunkiem złożenia wypowiedzenia.

To zawsze jest podstawą by mieć wszelakie możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Produkt główny - TV. Czas do końca umowy 6 miesięcy (jutro mam zamiar złożyć wypowiedzenie), dodatkowo telefon 25 zł (umowa była do 23.11). W punkcie zaproponowano mi przedłużenie 29/6 na TV za 125 zł, a telefon za 40 (na co na pewno się nie zgodzę). Jeżeli jednak przeniósłbym swoich rodziców (mają telefony na kartę w innej sieci) to abonament za telefony wyniósł by 50 zł (umowa na 26 miesięcy). Moje pytanie brzmi: czy mogę dostać coś więcej po złożeniu wypowiedzenia (chodzi o telefon)? Czytając wyżej to mogę liczyć na 24/6, jeśli chodzi o TV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Jest jakaś nadzieja na wymianę dekodera Echostar 7100 na Evobox HD przy pakiecie Familijny HD z multiroomem bez opłaty czynszowej 10 zł?

Edited by Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam obecnie umowę na czas nieokreślony, na którą TV przeszła w zeszłą niedzielę Nie mam żadnych kanałów obecnie, a na ICOK pisze do zapłaty za najbliższy okres 0zł. Chciałbym jakąś nową umowę. Obecnie miałem pakiet Rodzinny HD za 20zł. Co można uzyskać fajnego w takich cenach mniej więcej?

Edited by Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Familijny HD za 20 zł lub Familijny Max HD za 30 zł. Umowa na 24 miesiące, w tym 3 miesiące gratis.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodzinny HD za 5 zł.

 

Napisz w ramach reklamacji jak sprzęt jest twoją własnością o włączenie Darmowy HD.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dalej dorzucają OTG w gratisie do niskich pakietów? (Rodzinny za 5zł,  Familijny za 20zł)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 27.11.2018 o 09:46, markar napisał:

Pakiet Familijny Max HD można otrzymać w ofercie na 24 miesiące za 30 zł w tym 3 miesiące bez opłat.

Trzeba się o to jakoś specjalnie postarać, czy wystarczy tylko zarejestrowane wypowiedzenie?
Obecnie posiadam Rodzinny HD za 19,99 zł, którego umowa kończy się w styczniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie umowy to podstawa. A dalej to już tylko dobra "gadka" z konsultantem. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem o wypowiedzeniu. Pytanie dotyczyło, czy taka oferta jest bez problemu dostępna. W niektórych firmach wymagają jakichś specjalnych warunków do spełnienia.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...