Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Witam.

 

Dziś przy okazji wymiany uszkodzonego HD5500s zostałem uświadomiony że zostały 4 miesiące i jest dla mnie oferta, przy której mogę wymienić zdezelowany główny dekoder przy umowie na prawie 3 lata i być może jakiś miesiącach gratis, co mnie trochę ostudziło ;)

O co chodzi?

Mam Sagema ESI-88 plus multiroom HD5500s. HD5500 to jest kosmos, jeśli chodzi o działanie w porównaniu do ESI-88. ESI mi się wiesza, często mam czarny ekran i brak dźwięku i muszę wyłączać i ponownie go włączać, jest przeraźliwie wolny, zawiesza się przy przełączaniu kanałów (3-4 do przodu, stop, liczymy do dziesięciu i nagle z kopa przewija sam o 20), EPG to całkowita porażka i wolę z internetu wyświetlić program, niż kopać się z koniem oraz wydaje mi się, że lepszy obraz daje jednak HD5500s.

 

No więc, jakie mam opcje jeśli chodzi o Multiroom? Chętnie widziałbym 2x przyjemny i szybki HD5500s, ale jak rozumiem, "nie da się".

 

I jakie mogę dostać warunki przedłużenia przy pakiecie jaki mam i chcę przy nim zostać: Pakiet Familijny Max HD  (z Cinemax, Sport, Film HD) + Opcja ON THE GO  + 1x Multiroom? Obecnie mam 15/3 za 74,99zł. Nie interesują mnie Eleveny, Premiumy, HBO.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Edited by Barti
Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Czy ktoś mi pomoże?  W tej chwili place 40zl za pakiet . Chyba familijny i 5zl za dekoder. W sumie to trochę dużo za te kanały.  Chciałabym wysłać wypowiedzenie.  Co mogę od nich ,,żądać "  tak żeby w sumie przez cały okres umowy wyszło 20zl.

Edited by Mr. Orbita
Zły temat - przenoszę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowa podpisana, 24/4, dekoder wymieniony na moduł CI+.

Pakiet Familijny MAX HD

Film HD

Sport HD

Cinemax HD

Eleven HD

On The Go

VOD na 4 miesiące

W cenie 70 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Obecnie posiadam pakiet Rodzinny HD za 4,99 zł z dekoderem HD3000, do końca umowy pozostało  9 miesięcy. Czy mogę już słać wypowiedzenie? Chciałbym wymienić dekoder HD3000 na Evobox HD. Czy istnieje taka możliwość?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie umowy możesz złożyć już nawet w dniu jej podpisania. ;) Najważniejsze, aby w jego treści było wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem okresu podstawowego określonego w umowie.

Jeżeli dekoder HD3000 masz obecnie jako urządzenie główne to przedłużając umowę, możesz go oczywiście wymienić na dekoder Evobox HD. Ale wówczas będzie mniej miesięcy gratis, bo tylko 1, zamiast 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wymienisz dekodera na Evobox przy rodzinnym za 5 zł. @Barti miesięcy darmowych nie będzie żadnych jeśli kolega będzie chciał ofertę z niższą ceną. I pakiet rodzinny w najtańszej opcji z wymianą dekodera będzie za 10 zł miesięcznie płatny od początku. Mniej miesięcy darmowych jest tylko przy cenach regularnych czyli np rodzinny za 20 zł a przy obnizonych nie ma żadnych darmowych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Przeczytałem kilka ostatnich stron i chyba wiem, ale się upewniam.

 

Moje ostatnie umowy to: 15/5 -> 15/5 -> 12/5 -> 15/3 (obecna, od 11.2017 do 02.2019):
Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax za 59,99, multiroom za 0 zł
Trzy miesiące miałem darmowe, 9 już opłaciłem (nieźle przysnąłem :D ach te zlecenia stałe w banku...)

 

Chciałbym zatrzymać to samo, nie wymieniać sprzętu (HD3000 i HD6000).
Dobrze rozumiem, że mam takie trzy opcje: 24/6, 15/3 i 12/3 ??
12/3 przysługuje, bo teraz mam 15/3, tak?

 

Aha no i poprzednio byli magicy na forum, którzy po ugadaniu na forum dzwonili do mnie z DUK.
Ktoś dzwoni teraz też? Nie chce mi się dzwonić do DUK samemu po żebry ;-)
@Specjalista Cyfrowy Polsat ??

 

Pozdrawiam!

Edited by marcel_82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

Na wstępie: jestem w szoku, że Cyfrowy Polsat ma tylko trzy pakiety telewizyjne do wyboru (20,60,100?). :shock: 

Po prawdzie, trochę zaspałem... Zostało mi już tylko 2 miesiące z umowy 12/3.

 

Aktualnie mam Familijny Max HD + HBO HD + Cinemax HD + 1x multiroom  - umowa 12/3, za 74,99 zł.

 

Oferta programowa teoretycznie mi odpowiada (nie oglądam piłki nożnej). Czy można teraz coś lepszego uzyskać (biorąc pod uwagę tylko telewizję bez dodatków)?

Jak już wyżej pisałem, zostało mi ostatnie 2 miesiące umowy. Czy muszę składać wypowiedzenie, czy mogę od razu zadzwonić do DUK (jaki numer)?

 

Pozdrawiam i dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.Cyfrowy Polsat nie ma tylko trzech pakietów. Na stronie Cyfrowego Polsatu przy tych trzech pakietach na górze po prawej masz strzałkę z napisem Pozostałe pakiety TV. Kliknij tam i wyświetli tobie te pozostałe pakiety. Jest tam także nawet i Familijny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś chciałem złożyć w punkcie Plusa wypowiedzenie (do końca umowy 7 miesięcy), ale obsługa odmawiała. Musiałem użyć krzyku, żeby zmienił zdanie. Pomogło, więc teraz czekam na telefon z DUK. Mam pakiet Premium Max z multiroom za 105 zł miesięcznie.

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj znać, co tobie zaproponują. Mam podobną sytuację. ;)

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, ale tam są też tylko 3, tyle że bez Polsat Sport Premium.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy! Jeszcze jedno pytanie. Teraz mam HD 7000 + HD 3000 multiroom. Chciałbym Evobox PVR (na główny) + HD 7000 (na multiroom). Czy możliwa jest taka wymiana? Jakie są koszty przy przedłużeniu umowy za taką zmianę? Jakaś aktywacja Evobox, koszt  miesięczny? Jak się nie da utrzymać HD 7000 jako multiroom, to może wymiana na Evobox Lite? Jakie koszty takich operacji? Napiszcie, proszę.

 

Pewnie to jest gdzieś na stronie Cyfrowego Polsatu, ale trzeba wiedzieć gdzie szukać. Teraz strona jest skonstruowana pod miłośników Ligi Mistrzów. Może dlatego nie ogarniam, bo ja piłki nie oglądam.

Edited by Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma innych pakietów na stronie poza 3 pakietami. Zorientowani mogą w APS albo przez infolinię zamówić inny pakiet.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.11.2018 o 17:46, marcel_82 napisał:

Witam!

 

Przeczytałem kilka ostatnich stron i chyba wiem, ale się upewniam.

 

Moje ostatnie umowy to: 15/5 -> 15/5 -> 12/5 -> 15/3 (obecna, od 11.2017 do 02.2019):
Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax za 59,99, multiroom za 0 zł
Trzy miesiące miałem darmowe, 9 już opłaciłem (nieźle przysnąłem :D ach te zlecenia stałe w banku...)

 

Chciałbym zatrzymać to samo, nie wymieniać sprzętu (HD3000 i HD6000).
Dobrze rozumiem, że mam takie trzy opcje: 24/6, 15/3 i 12/3 ??
12/3 przysługuje, bo teraz mam 15/3, tak?

 

Aha no i poprzednio byli magicy na forum, którzy po ugadaniu na forum dzwonili do mnie z DUK.
Ktoś dzwoni teraz też? Nie chce mi się dzwonić do DUK samemu po żebry ;-)
@Specjalista Cyfrowy Polsat ??

 

Pozdrawiam!

 

Nikt nie może potwierdzić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie mam ze starej oferty  przez PSP (aktualna umowa jest na 12/3), pakiet bez HBO (Familijny Max HD + sport, film, cinemax, eleveny etc. to co było za 69,99) i do tego On the Go za 5 zł/mc, razem płacę 74,99 zł na mc.

 

Do końca umowy 3 mc, wypowiedzenie poszło pocztą. Za kilka dni jak nie będą dzwonić to może sam ich ponękam, tylko nie wiem do końca na co mogę liczyć.

Mam moduł CI+ i chcę przy nim pozostać, więc byłby aneks bez wymiany sprzętu.

 

Po umowie 12/3 najkrótsza możliwa to zapewne 15/3? Tak/Nie?

 

Umowa na CP to umowa uprawniająca do smartdomu (internet), więc najtańsze pakiety w CP odpadają. Najsensowniej dla mnie wypadają pakiety:

środkowy z PSP z opcją On the Go, więc wychodzi 85 zł/mc...

środkowy bez PSP z opcją On the Go, wychodzi 65zł/mc, z elevenami aż 80 zł/mc (drożej niż mam obecnie taką samą zawartość programową).

 

Czy ceny za pakiety są sztywne i żonglują wyłącznie darmowymi miesiącami? Czy są może w stanie obniżyć ceny za pakiety?

Edited by seea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie mam Rodzinny za 4,99zł + dekoder HD3000. Czy ktoś brał Rodzinny + HBO lub Familijny + HBO?

Z tego co doczytałem to wymiana dekodera na nowszy model odpada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Posiadam pakiet: 

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO + Multiroom HD, dekoder Mini HD2000 i HD7000. Pozostało 11 miesięcy do końca umowy. Płacę 94 zł. Na co mogę liczyć? Interesuje mnie wymiana dekoderów. Mam je 3 lata.
Edited by Barti
Bardzo niechlujna pisownia w poście!!! Post napisany chaotycznie, jednym "ciągiem", bez żadnych znaków interpunkcyjnych i przestankowych. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy tekst wypowiedzenia jest prawidłowy? Nie chciałbym zrobić błędu.

 

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A.  ze skutkiem na koniec okresu podstawowego umowy.

 

Umowa kończy mi się 9 grudnia i nie będę jej przedłużał, ale z ciekawości co mogę dostać? Mam Familijny + Sport + Film. Płacę 79,99 z dwoma multiroomami. Przechodzę na telewizję AVIOS światłowodową u lokalnego operatora.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@koksik1000 Witaj, rozumiem, że podjąłeś przemyślaną decyzję w oparciu o zaprezentowaną Ci ofertę przedłużenia umowy. Mam nadzieję, że w przyszłości będziesz jeszcze korzystać z usług Cyfrowego Polsatu. Treść wypowiedzenia, którą przedstawiłeś, jest prawidłowa. Możesz także zawrzeć powód swojej decyzji.

Pamiętaj o podaniu następujących informacji we wniosku:

- dane personalne osoby, która podpisała umowę,

- dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty),

- jeżeli dekoder jest udostępniany - formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze),

- czytelny i własnoręczny podpis osoby rozwiązującej umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.11.2018 o 20:16, kubek1984 napisał:

Daj znać, co tobie zaproponują. Mam podobną sytuację. ;)

 

Dziś pierwsza propozycja: umowa na 24 miesiące za 95 zł, w tym 6 miesięcy gratis, pakiet Premium Max. Zrezygnowałem z tej oferty. Ma zdzwonić na początku grudnia. Może będą lepsze oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...