Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Dokładnie tak jest. Nieraz widzę w punkcie CP jak pracownicy trollują niczego nie wiedzących i niczego nie świadomych klientów. No cóż, ludzie sami sobie winni, bo łykają wszystko jak pelikany. Jakby im powiedzieli, Panie, teraz trzeba brać wyższy pakiet bp telewizja drożeje to by bez pytania wzięli.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, phonemic napisał:

Hit dnia dzisiejszego, a chyba nawet całego miesiąca!

Zaniosłem wypowiedzenie do APS i co z tego wyszło (byłem jak się później okazało obsługiwany przez właściciela punktu):

1. System wypowiedzeń nie działa, mam wysłać sobie pocztą.

a) szantażuję go składając wypowiedzenie

b) mam iść do swojego pracodawcy i zanieść wypowiedzenie to zobaczę czy coś ugram i będę miał lepiej

Przyznam szczerze, że wewnętrzna ciekawość powiedziała mi, żebym został i zobaczył co mi zaproponuje...


2. Na moją propozycję, zostałem wyśmiany - jemu się nie opłaca:
a) za taką prowizję to lepiej, żeby poszedł wypić sobie herbatę na zaplecze bo traci na mnie czas,
b) on musi zwolnić pracowników, bo Solorz-Żak rozpieścił klientów,
c) on już zwolnił pracowników, bo myśleli, że jest "rok pracownika" i musiał im pokazać,

d) mam zapytać żonę jak wygląda nasz budżet i ile ona wydaje na głupie promocje w Lidlu i Biedronce i tam oszczędzać, a nie na nim!

 

3. Na moje argumenty, że pójdę gdzie indziej:
a) jak przyjdę do niego z zepsutym dekoderem to mi nie wymieni, bo on nieswoich klientów nie będzie serwisował
b) on wydał kilkadziesiąt tysięcy na biznes i przez takich klientów musiał zamknąć te w innych miastach

 

4. Jak już się uspokoił to zaproponował mi w łasce wymianę dekoderów - Evoboxa z nagrywarką na nowego Evoboxa HD bez nagrywarki a resztę na Evoboxy Lite. Bo nie będę musiał latać z kartami.
a) potrzebuję nagrywarkę - jego to nie obchodzi, bo nie będę musiał latać z kartami
b) potrzebuję nagrywarkę - no to mam sobie kupić dysk do nowego dekodera

 

5. On mi zrobi taniej!

a) zaproponował mi konto z kartą i od razu będzie taniej
b) nie wiedział jaka to karta (debetowa czy kredytowa) - ZWYKŁA, PŁATNICZA!

 

Wołam @Specjalista Cyfrowy Polsat, bo to co ja dziś przeżyłem w punkcie to jakaś groteska.

EDIT: No i muszę wypowiedzenie wysłać pocztą...

 

EDIT: Punkt Inowrocław - ulica Wałowa


Witaj. Bardzo nam przykro, że spotkały Cię takie niedogodności. Staramy się zapewnić jakość obsługi Klienta na jak najwyższym poziomie. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy. W związku z powyższym proszę o wysłanie zgłoszenia z opisem tego zdarzenia przez formularz dostępny po zalogowaniu się do Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Wówczas nasi konsultanci będą mogli dokładnie zweryfikować tę sytuację.
 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, roberttosat napisał:

Jak to pierwszy? Nie raz było pisane jakie są problemy ze złożeniem wypowiedzenia w punkcie i jakie są tłumaczenia.

Były tu już różne magiki opisane,ale takiego "świra" to chyba jednak pierwszy raz :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiedyś tez próbowałem złożyć wypowiedzenie w POK w którym zdaje się dekodery i wysłał mnie na pocztę. Już nie pamietam  co on tam mi powiedział, ale wkurzył mnie tą gadaniną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, swojadroga napisał:

Wszystko rozumiem, ale wróćmy do tematu dyskusji, czyli piszmy o ofertach dla obecnych abonentów.

 

To wracajmy.  Tyle ze od kilku dni nie mogę się dowiedzieć czy po złożeniu wypowiedzenia mogę dostać ofertę przedłużeniową z tym samym pakietem który mam obecnie w wersji 15/3 - czyli familijnym hd za 40zł. Ktoś wie bo  napisałem do BOK i nikt mi  nie odpowiada czy ten pakiet jest dalej w ofercie dla starych klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, forresty napisał:

Ktoś wie bo  napisałem do BOK i nikt mi  nie odpowiada

Ty dzwoń na DUK-  BOK to za wiele Ci nie zaproponuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu ‎09‎.‎10‎.‎2018 o 02:35, lukas_k napisał:

Dobrze rozumiem, że jesteś na umowie o czas nieokreślony i nadal płacisz 50 zł, czyli te -50%? Pytam, bo kończy mi się umowa w listopadzie i też muszę myśleć nad jakąś ofertą. 

Tak jestem z TV na nieokreślonym i nadal płace 50% czyli 59,99 a LTE (uprawniający) mam do kwietnia 2019 jak nic nie zrobisz z umową to bedziesz miał bez zmian póki jakiegoś aneksu nie podpiszesz 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zed37 Internet i TV kończą mi się praktycznie w tym samym czasie. Czyli jeśli przedłużę internet, a TV zostawię bez zmian to nadal będę miał ten rabat czy już go stracę? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ponawiam moje pytanie czy Familijny Max Hd za 60 zl przy umowie 24 mce 6 gratis i przy 12 mcach 3 gratis to jest max na ta chwile czy mozna cos jeszcze ugrac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lukas_k jeśli przedłużysz internet a telewizji nie to rabat na telewizji zostanie bez zmialecz jest jeden warunek nie możesz zejść niżej z kwotą internetu jak 40 zł (nie licząc czynszu jeśli taki posiadasz).

@forrestynadal jest familijny w opcji 15/3 a jak złożysz rezygnacje to w opcji 12/3.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualnie mam dekoder HD 6000 oraz Mini HD 2000. Chciałbym je wymienić na Evobox HD oraz Evobox Lite, by mieć multiroom po sieci. Jak to wygląda cenowo przy aktualnie trwającej umowie? Warto je wymienić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za miesiąc będę wysyłać wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca). Teraz mam 12/3 i chciałabym wymienić dekoder. Teraz mam: Sagemcom ESI-88,  MAX HD, Sport HD, Film HD, Cinemax HD za 60 zł.

Chcę taki sam pakiet, umowa 15/1 z wymianą dekodera lub 24/6, ale tutaj nie wiem czy mogę wymienić dekoder. Najlepiej by mi pasowała umowa 24/6 za 50 zł, ale chyba takiego nie ma?

Może mi ktoś przypomnieć czy wymieniając dekoder na Evobox PRV mogę mieć 6 miesięcy do końca obecnej umowy, czy muszę mieć mniej i ile mniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz wymienić dekoder na EVOBOX PVR, jeżeli będziesz miał 6 lub mniej miesięcy do końca umowy.

 

Cena niezmienna, nie mylisz się. Dalej 60 zł. Przy wymianie sprzętu 15/1,24/4 i 29/4.

Edited by Krzysiek11:)
Nowe dane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam za 2 miesiace kończy sie umowa na tv place obecnie 70 zl za familijny max hd sport film cinemax + eleven i taki pakiet chciałbym zostawic.Dekoder mam zwykly bez nagrywania chcialbym wymienic na moduł cam jakich ofert mozna sie spodziewac?Wypowiedzenie złożone w tym tygodniu

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, stef63 napisał:

Za miesiąc będę wysyłać wypowiedzenie umowy (6 miesięcy do końca).

 

Nie musisz czekać, wypowiedzenie możesz złożyć nawet dziś,skoro podajesz że masz 6 do końca to tak po prawdzie masz ich już tylko 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecna umowa 15/3.

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD (za 59,99 zł) + elastycznie HBO HD & HBO GO (za 30 zł), łącznie 89,99 zł

Dekoder PVR HD 7000
 

Koniec umowy 23 marca 2018, zostało zatem 5 pełnych okresów rozliczeniowych do końca.
 

Chciałbym wysłać wypowiedzenie i wymienić dekoder na Evoboxa (chyba najlepszy w chwili obecnej?).
 

Teraz pytania:
1) jaką umowę mogę dostać (15/1, 24/4)?
2) czy mogę coś ugrać z ceną? Bo nie zamierzam zmieniać pakietu, chcę zostawić tak jak jest.
3) jak wygląda proces wymiany dekodera? Czy może to zrobić ktoś w moim imieniu (upoważnienie), gdyż obecnie nie ma mnie w kraju. Wszystko odbywa się pocztą/kurierem, czy w APSie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj. Aby wymienić dekoder, nie jest konieczne wypowiedzenie umowy. Wystarczy, że przedłużysz ją. Warunki zależne są od dostępnej dla Ciebie oferty. Jest możliwość upoważnienia innej osoby do dokonania danych czynności. Kurier dostarczy Ci urządzenie oraz wszystkie niezbędne dokumenty. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz wiadomość prywatną. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pakiet Familijny Max HD 

+Pakiet VOD 
+Pakiet Film HD 
+Pakiet Cinemax HD 
+Pakiet Sport HD 
+Usługa Multiroom HD 
+Katalog treści online 

  w tym HD 6000

 

Cena 75zł

 

Czy jest szansa zejść na 50zł i evobox pvr bez opłat miesięcznych? tylko pakiet Pakiet Familijny Max HD+Pakiet Film HD+ Pakiet Sport HD bez MR. Koniec grudzień umowa br.

Zależy na cenie najniższej w tym darmowe miesiące, są? nie to co na stronie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostałem taka propozycje przedłużenia umowy:

Umowa 15/1

Wymiana dekodera hd3000 na moduł CI

Pakiet Familijny MAX HD

Film HD

Sport HD

Cinemax HD

Eleven HD

W cenie 70zł  

Jest mozliwosc otrzymania lepszej ofety?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...