Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

mam obecnie Premium Max sprzed 2 lat (HBO, Eleven itp w cenie) - zrabatowany Smartdomem na 50% (60 zł miesięcznie) umowa juz na czasie nieokreślonym.

 

Niestety najpewniej beze musial zrezygnowac z usługi uprawniającej (internet) i teraz pytanie co mozna ugrać i w jakiej cenie no i w jakiej kolejności składać wypowiedzenia ? 

 

Chciałbym zachowac to co mam (m in HBO, Eleven + Multiroom), PSP niekoniecznie bo nie jest według mmnie oplacalny wiec wychodzi mi że Familijny + HBO (czy mozna bez HBP GO ??) + Eleven + Multiroom - według cennika dla nowego wychodzi  115 miesiecznie i 2 miesiace za 0 - czy coś innego mozna ugrać jako przedłużenie przy rezygnacji z Internetu czy też wtedy jest sie jak nówka sztuka ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam jeszcze umowę przez 2 miesiące i posiadam Rodzinny HD za 20 zł

Chciałbym przejść na ofertę z 5 zł...

1 . Czy możliwe jest to tylko przy wysłaniu wypowiedzenia ?

2. Orientuje się ktoś czy przy takim pakcie można wymienić dekoder na Evoboxa ?

Z góry dzięki za pomoc

 

Edited by wojtas07

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć!

Do końca umowy zostało mi 5 miesięcy. W tej chwili mam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, pakiet VOD + 2 multiroom za 80 zł (podstawowe zobowiązanie 60 zł + 5 zł za Evobox + 10 za pierwszy + 5 zł za drugi multiroom). Wypowiedzenie umowy wyślę w tygodniu pocztą lub zaniosę do APS.

 

Podstawowy dekoder to Evobox PVR.

 

- Chciałbym wymienić multiroomy (mam 2x 5500s) na Evobox  Lite, żeby teść i dzieciak nie latał z kartą, kiedy nie może oglądać TV.

- Fajnie byłoby mieć CPGO w cenie.

- Umowa może być 24/3, a jeśli 24/6 to już byłoby super.

 

Czy idzie coś takiego uzyskać? Powiem szczerze, że jeśli dostałbym takie warunki w APS to nie bawiłbym się w negocjowanie na słuchawce.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, wojtas07 napisał:

Chciałbym przejść na ofertę z 5 zł...

1 . Czy możliwe jest to tylko przy wysłaniu wypowiedzenia ?

2. Orientuje się ktoś czy przy takim pakcie można wymienić dekoder na Evoboxa ?

Ad1 Tak

Ad2 Nie, przy Rodzinnym HD nie ma Evoboxa

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Jako że troszkę wypadłem z obiegu i nie bardzo się orientuję w temacie chciałbym się Was poradzić.

 

Obecnie mam: 

Pakiet Familijny Max HD 

Pakiet Film HD 
Pakiet Cinemax HD 
Opcja ON THE GO 
Pakiet Sport HD 
Katalog treści online 
Usługa Multiroom HD (2 dekodery)

 

Płacę 79,99 zł. Zostało mi jeszcze 3 miesiące do końca umowy. W tygodniu wysyłam wypowiedzenie. Może podpowiecie jakich propozycji się spodziewać i co można ugrać? Z góry dzięki i pozdrawiam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie premium max 12/3 lada chwila 6 miesięcy do końca. Czy dalej można to samo w opcji 15/3

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.10.2018 o 13:36, zed37 napisał:

mam obecnie Premium Max sprzed 2 lat (HBO, Eleven itp w cenie) - zrabatowany Smartdomem na 50% (60 zł miesięcznie) umowa juz na czasie nieokreślonym.

 

Niestety najpewniej beze musial zrezygnowac z usługi uprawniającej (internet) i teraz pytanie co mozna ugrać i w jakiej cenie no i w jakiej kolejności składać wypowiedzenia ? 

 

Chciałbym zachowac to co mam (m in HBO, Eleven + Multiroom), PSP niekoniecznie bo nie jest według mmnie oplacalny wiec wychodzi mi że Familijny + HBO (czy mozna bez HBP GO ??) + Eleven + Multiroom - według cennika dla nowego wychodzi  115 miesiecznie i 2 miesiace za 0 - czy coś innego mozna ugrać jako przedłużenie przy rezygnacji z Internetu czy też wtedy jest sie jak nówka sztuka ? 

 

Dobrze rozumiem, że jesteś na umowie o czas nieokreślony i nadal płacisz 50 zł, czyli te -50%? Pytam, bo kończy mi się umowa w listopadzie i też muszę myśleć nad jakąś ofertą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

Posiadam aktualnie Familijny Max Hd (Cinemax, Sport, Film) za 59,99 zl, umowa do 17.11, zlozone juz wypowiedzenie.

Pierwsza propozycja to dokladnie to samo za ta sama cene w umowie 24 m-ce - 6 gratis lub 12 - 3 gratis + Liga Mistrzow za 10 zl.

Na razie grzecznie podziekowalem i zwracam sie do Was z pytaniem czy to jest maks co CP oferuje przy przedluzaniu umowy czy mozna obecnie ponegocjowac i wyciagnac lepsza oferte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może kto wie, bo wydaje mi się, że wszystko idzie ku temu by Familijny był wygaszany a ludziom wciska się Fam MAX. Czy po wypowiedzeniu można kontynuować dalej umowę z Familijnym? Mam FAM+HBO+2x multiroom. Jest możliwe zejście na FAM za 20 zł + 2x multiroom za 15 zł. - razem wszystko za 35 zł?? Oczywiście w terminie krótszym niż 4 miesiące do końca umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No własnie... ja mam zwykły familijny HD za 40zł. jest szansa że przy przesłaniu wypowiedzenia dostanie się jeszcze raz taki pakiet 15/3? I czy można dołożyć do tego  premium sport i ile by to kosztowało razem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam pozoatały okres rozliczeniowy 7mies. Za miesiąc chciałbym złożyć wypowiedzenie. Czy po złożeniu wypowiedzenia i tak będę musiał czekać do końca umowy? Czy od razu po złożeniu wypowiedzenia będzie można spodziewać się telefonu z DUK? A może lepiej samemu do nich dzwonić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hit dnia dzisiejszego, a chyba nawet całego miesiąca!

Zaniosłem wypowiedzenie do APS i co z tego wyszło (byłem jak się później okazało obsługiwany przez właściciela punktu):

1. System wypowiedzeń nie działa, mam wysłać sobie pocztą.

a) szantażuję go składając wypowiedzenie

b) mam iść do swojego pracodawcy i zanieść wypowiedzenie to zobaczę czy coś ugram i będę miał lepiej

Przyznam szczerze, że wewnętrzna ciekawość powiedziała mi, żebym został i zobaczył co mi zaproponuje...


2. Na moją propozycję, zostałem wyśmiany - jemu się nie opłaca:
a) za taką prowizję to lepiej, żeby poszedł wypić sobie herbatę na zaplecze bo traci na mnie czas,
b) on musi zwolnić pracowników, bo Solorz-Żak rozpieścił klientów,
c) on już zwolnił pracowników, bo myśleli, że jest "rok pracownika" i musiał im pokazać,

d) mam zapytać żonę jak wygląda nasz budżet i ile ona wydaje na głupie promocje w Lidlu i Biedronce i tam oszczędzać, a nie na nim!

 

3. Na moje argumenty, że pójdę gdzie indziej:
a) jak przyjdę do niego z zepsutym dekoderem to mi nie wymieni, bo on nieswoich klientów nie będzie serwisował
b) on wydał kilkadziesiąt tysięcy na biznes i przez takich klientów musiał zamknąć te w innych miastach

 

4. Jak już się uspokoił to zaproponował mi w łasce wymianę dekoderów - Evoboxa z nagrywarką na nowego Evoboxa HD bez nagrywarki a resztę na Evoboxy Lite. Bo nie będę musiał latać z kartami.
a) potrzebuję nagrywarkę - jego to nie obchodzi, bo nie będę musiał latać z kartami
b) potrzebuję nagrywarkę - no to mam sobie kupić dysk do nowego dekodera

 

5. On mi zrobi taniej!

a) zaproponował mi konto z kartą i od razu będzie taniej
b) nie wiedział jaka to karta (debetowa czy kredytowa) - ZWYKŁA, PŁATNICZA!

 

Wołam @Specjalista Cyfrowy Polsat, bo to co ja dziś przeżyłem w punkcie to jakaś groteska.

EDIT: No i muszę wypowiedzenie wysłać pocztą...

 

EDIT: Punkt Inowrocław - ulica Królowej Jadwigi 1 (wejście od ulicy Wodnej)

Edited by phonemic
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje złożyć telefoniczną skargę na tego delikwenta, bo jego obowiązkiem jest przyjąć od Ciebie wypowiedzenie. :)

 

Nie no, ale serio pierwszy raz tu coś takiego przeczytałem. :lol2:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto było by się tam udać z ukrytą kamerą, ciekawy materiał mógł by powstać. Phonemic ciekawa sytuacja...

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, była tam jakaś jedna pracownica (którą kojarzę z podpisywania umowy zeszłorocznej). Jak usłyszała, że chciałbym jakieś miesiące darmowe to bez zahamowań parsknęła śmiechem :D Widać jedna co się trzymała szefa, żeby pracy nie stracić...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, roberttosat napisał:

Jak to pierwszy? Nie raz było pisane jakie są problemy ze złożeniem wypowiedzenia w punkcie i jakie są tłumaczenia.

Znaczy chodzi mi o słowa tego pracownika - takiego czegoś to jeszcze nie widziałem. :D

 

@phonemicno właśnie chodzi mi o telefon do COK-u. :)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...