Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Jak można dogadać się z CP jak oni sami ze sobą nie mogą się porozumieć?

 

Historia zaczęła się w lipcu. Po złożeniu wypowiedzeniu zadzwonił konkretny pan z DUK i pewnie w 5 minut było wszystko ustalone umowa 12/3, pakiet taki jak mam, taki został. Tylko ponoć CP nagle zaczęło przeszkadzać, że mam dwa dekodery z nagrywarką. Skoro ten miły człowiek prosił to zgodziłem się na podmianę i wtedy się zaczęło. Dekoder wysłany kurierem TNT 31 lipca, mimo 3 kolejnych prób umawiania się z jak się okazuje ze specjalnym działem "obsługujących" abonentów CP do 6 sierpnia przesyłka do mnie nie dotarła. Tego dnia dzwonię do DUK co mam z tym fantem zrobić bo od 7 wyjeżdżam na urlop i będę dopiero po 20 sierpnia. DUK odsyła mnie do zwykłego działu obsługi, gdzie pan już niestety nie był za bardzo kompetentny i nie bardzo wiedział co z tym fantem zrobić. W końcu zarejestrował moją reklamacje, podał jakiś numer i obiecał, że ktoś się ze mną skontaktuje po 20. Zapewnił również, że nasza umowa jest ważna skoro wyraziłem taką wolę telefonicznie mimo, że umowa nie została podpisana.

Oczywiście 20 nikt nie zadzwonił. DUK CP przypomniał sobie o mnie wczoraj i się okazało, że wypowiedzenie jest aktywne a nie przedłużenie umowy. Pani wymyśliła, że mam iść do APS i tam wszystko załatwię na takich samych warunkach jak telefonicznie z DUK (w co wyraziłem powątpiewanie) i w dniu dzisiejszym przekonałem si, że miałem rację. W APS proponowali mi umowę 15/3, 100 zł za to co mam (DUK obiecał 85) i jeszcze 29 zł za wymianę dekodera. Ponowna rozmowa z DUK (kiedy jeszcze bylem w APS), i kolejna panienka, która twierdzi, że oni już nic nie mogą.

Reasumując:

- 6 rozmów z osobami które zajmują się "zawodowo" obsługą klientów CP i z których każda co innego mówi,

- 4 rozmowy z "specjalistami" z TNT,

- dekoder wypinany i pakowany 4x,

a teoretycznie prosta sprawa nadal nie załatwiona

 

Pytanie retoryczne: czy CP naprawdę sadzi, że ludzie nie mają nic lepszego do roboty jak przez miesiąc próbować się z nim dogadać i ich [beep] podwykonawcami usług?

 

W zaistniałej sytuacji pozostało się rozstać faktycznie a nie tylko proforma  :facepalm:

 

Przepraszam Cię za niedogodności. Chciałbym wyjaśnić tę sytuację. Jeśli możesz, to napisz do mnie wiadomość prywatną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj! Jeśli chciałbyś zapoznać się z ofertą, która została dla Ciebie przygotowana, to wyślij maila na adres: [email protected].pl podając:

- imię oraz nazwisko właściciela usługi,

- numer karty dekodera,

- numer telefonu,

- dogodny termin kontaktu (dzień i godzinę).

Postaramy się dopasować warunki umowy do Twoich potrzeb.

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

 

Dzisiaj kontakt z DUK ,bardzo słabo. Nie ma opcji takiej jak mam. FMHD+HBO+Cinemax. Miałem teraz umowę na 15mc.wiec chciałem przedłużyć teraz na 12mc. Jest taka opcja ale tylko z premium :/. Druga opcja to FMHD+HBO ale umowa na 24/6 za kwotę 75zl. . Czy lepszej oferty nie dostanę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli jest zaległość na koncie to przejdzie przedłużenie umowy, czy system blokuje do czasu zaskięgowania ?

Znajomy będzie przedłużał umowę, aktualnie niezapłacony ostatni rachunek i ma dylemat: dzwonić teraz do DUK teraz czy dopiero po zapłaceniu jak będzie zadłużenie na 0 złotych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-->dembol23 jeśli chodzi o pakiet z HBO HD to tak jak zostałeś poinformowany jest tylko przy długiej umowie. Przy 12/ oraz 15/3 nie jest już dostępny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie mam :

Familijny HD

Multiroom

Evobox

i płacę 55 zł

poprzednio gdy chciałem to wziąć na 24/3 za 20zł to nie chcieli dać. Teraz w ICOK mam 7 miesięcy do końca umowy. Czy składać teraz czy czekać aż będzie 5 miesięcy żeby dali 24/3 ? Czy w ogóle jest taka opcja z multiroomem żeby to dali za 20 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w przypadku 6 msc do końca umowy Polsat daje darmowe miesiące przy zmianie taryfy na Polsat Sport Premium i dekodera czy nie ? 

 

Myślę czy nie odpuścić tego roku...

 

 

Jeszcze jedno pytanie: czy oferta dla obecnych klientów jest dokładnie taka sama jak dla nowych ? Czy oferty są "elastyczne" ? Aktualnie mam dobrą umowę tj, familiny+eleven+cinemax+multiroom i płacę 59,99 zł, Czy mogę liczyć np na zrabatowanie multiroomu czy wszystko stałe jak dla nowych ?

Edited by Asansiasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj kontakt z DUK ,bardzo słabo. Nie ma opcji takiej jak mam. FMHD+HBO+Cinemax. Miałem teraz umowę na 15mc.wiec chciałem przedłużyć teraz na 12mc. Jest taka opcja ale tylko z premium :/. Druga opcja to FMHD+HBO ale umowa na 24/6 za kwotę 75zl. . Czy lepszej oferty nie dostanę?

Zostały przedstawione Ci warunki, które obecnie są dostępne. Pełna gama ofert pojawi się miesiąc przed końcem umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej na 4 miesiące przed końcem (oferty+możliwość obniżenia pakietu). :P

Edited by SatExpert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w przypadku 6 msc do końca umowy Polsat daje darmowe miesiące przy zmianie taryfy na Polsat Sport Premium i dekodera czy nie ? 

 

Myślę czy nie odpuścić tego roku...

 

 

Jeszcze jedno pytanie: czy oferta dla obecnych klientów jest dokładnie taka sama jak dla nowych ? Czy oferty są "elastyczne" ? Aktualnie mam dobrą umowę tj, familiny+eleven+cinemax+multiroom i płacę 59,99 zł, Czy mogę liczyć np na zrabatowanie multiroomu czy wszystko stałe jak dla nowych ?

Oferty na przedłużenie umowy dobierane są indywidualnie. Jeśli chcesz poznać warunki, które mogą zostać Ci przedstawione, wyślij maila na adres: [email protected] - podaj tam również: imię, nazwisko, numer karty, numer kontaktowy oraz preferowane godziny rozmowy. Konsultant oddzwoni do Ciebie o określonej porze w tej sprawie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rozmawiałem z DUK, chciałem obniżyć abonament, ale powiedzieli że taka możliwość będzie dopiero na miesiąc przed końcem abonamentu, czekamy jeszcze miesiąc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obniżyć można 4 miesiące przed końcem umowy a nie miesiąc. Chyba że rozmawiałeś ze standardowym działem przedłużen a nie z DUK to wtedy faktycznie miesiąc przed końcem ale nie wydaje mi się żeby oferta z tego działu była powalająca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest dostępna jeszcze oferta za 5zł z podstawowymi kanałami? Jeśli tak to poproszę o informacje na jej temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodzinny HD za 5 zł da się dostać przy przedłużeniu.

 

Co do nowych umów to:

 

Chyba że masz telefon w plusie to masz rabat 10 zł i masz Rodzinny HD + Cinemax HD za 10 zł zamiast 20 zł

Jest też opcja Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sport za 20 zł z rabatem za telefon w plusie zamiast 30 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy jest możliwe dobranie do pakietu Familijny + Sport HD lub Rodzinny + Sport HD czy dobieranie pakietów HD jest możliwe wyłącznie dla Familijnego Max HD ? 

 

Weźmy np taki przykład : Rodzinny + Sport + Eleven + Cinemax ? Czy Cinemax jest liczony jako osobny pakiet czy dodawany do podstawy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie to się zgrywa tylko z familijnym max hd.Ja wczoraj przedłużyłem,i zszedłem z premium na fam.max hd+sport hd+film hd+cinemax hd.Eleven na miesiąc gratis,vod na 3 miechy gratis.Umowa na 12 miesięcy(3 miesiące gratis)czyli taki standard.Ps.w icok do końca umowy 5 miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwonił ktoś z Was może do DUK dzisiaj?

 

Do której jest czynny DUK w soboty? Bo chciałem się właśnie dodzwonić i po intrach związanych z RODO etc. jest informacja, aby zadzwonić innym razem w godzinach pracy i połączenie jest automatycznie rozłączane. Chwilę wcześniej jest informacja o tych godzinach i w sobotę wskazują 9-17, także trochę tego nie rozumiem :)

 

Dzwoniłem pod 222 127 128.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Obecnie posiadam pakiet Familijny Max HD + HBO HD HBO GO + SPORT HD + ELEVEN + FILM HD + Cinemax HD + PAKIET VOD + Multiroom HD + CP GO OTG.

Dodatkowa informacja: Kontrakt połączony w ramach Superoferta 2 w SmartDOM2 - produkt uprawniający.

Płacę za to 109,99 zł/miesiąc.

 

Umowa przeszła już na czas nieokreślony. Co mogę wynegocjować składając wypowiedzenie? Chcę mieć to samo + Polsat Sport Premium. Nie potrzebuję wymiany dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodzinny HD za 5 zł da się dostać przy przedłużeniu.

 

Co do nowych umów to:

 

Chyba że masz telefon w plusie to masz rabat 10 zł i masz Rodzinny HD + Cinemax HD za 10 zł zamiast 20 zł

Jest też opcja Rodzinny HD + Cinemax HD + Eleven Sport za 20 zł z rabatem za telefon w plusie zamiast 30 zł.

Za 5 zł? Serio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie na niby. No przecież to żadna nowość i ten pakiet jest nie od dziś. Czy ktoś w ogóle czyta wcześniejsze wpisy na tym forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2 umowy z Rodzinnym HD po 5 zł. Kanały lepszej jakości niż naziemnie.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do konca umowy 4 miesiace zszedlem z Premium Max.

Zaakceptowane warunki:

Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium ,

24/6

2x multiroom

Evobox

VOD na 6m gratis

On The Go w cenie abonamentu

Cena 90 zl po wylaczeniu VOD , jesli aneksuje umowe 6 miesiecy przed koncem cena srednio wyniesie 64 zł . Wszystko poszlo sprawnie dostalem to co chcialem.

Edited by Pawarotti69

Share this post


Link to post
Share on other sites

A orientuje się ktoś, czy mając Evoboxa (dekoder wypożyczony), mogę zejść z Premium Max HD na Rodzinny HD za piątaka? Przerabiał to ktoś? Póki co, mam Rodzinny HD za 5PLN, ale na dekoderach własnościowych...

Edited by cabott

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja swego czasu mając mniej niż 4 miesiące do końca schodziłem z Premium na Rodzinny/Familijny + HBO ale w cenie normalnej za te pakiety. Mam dalej Evoboxa bez czynszu. Też mnie ciekawi czy można zejść na sam Familijny za 20 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie masz MR to możesz zejść na każdy pakiet nawet rodzinny HD za 5 zł. Dekoder nie ma znaczenia. Forma własności również.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...