Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Wydaje mi się że konsultant wprowadza mnie w błąd. Propozycja to samo co mam z PSP w wariancie na 24/6 za 105 zł. Z PSP nie ma opcji z krótszymi umowami, co zresztą było tutaj poruszane. Dwa razy dopytywałem czy to na pewno opcja z PSP, bo słyszałem że trzeba dopłacać. Usłyszałem że z historii kontraktu konsultant widzi jakie opcje wybieram i proponuje od razu maksimum, bo widać że jestem zorientowanym klientem. Trochę byłem w dniu dzisiejszym zaskoczony rozmową i umówiłem się z konsultantem na poniedziałek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kubus, ja mam makiet Premium Max z PSP + 2 x multiroom na 24/6.Po wyłączeniu VOD do zapłaty 120 zł.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tadam Ja myślałem że zaproponują mi standardowo za 115 zł (pierwszy multiroom mam gratis, płacę 5 zł za drugi dekoder) ten zestaw, a tu konsultant kilka razy powtórzył że 105 zł będzie za to samo + PSP. Zobaczymy w poniedziałek, bo jeśli warunki będą takie jak dziś mi proponowali to biorę :wink:

Edited by kubus.kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rano zaniesione wypowiedzenie, kilkanaście minut temu podpisana nowa umowa na 24/6:

●Familijny Max HD

●Film HD

●Sport HD

●Cinemax HD

●Eleven Sports HD

Polsat Sport Premium

 

Wszystko załatwione sprawnie i szybko z działem DUK obecnym na naszym forum. :D

 

Czy jak mam 10 miesięcy do końca umowy to dostanę takie warunki?

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie dostaniesz tej umowy. Jest do końca 6 miesięcy. Tobie będę chcieli dać 36/6.

Edited by Barti
Dla lepszej czytelności poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bardzo. Wypowiedzenie 6 i mniej. Ja miałem 17 do końca i umowę na 3 lata. U Ciebie pewnie podobnie. Kontaktuj się z DUK. Mają lepsze warunki, niż APS.

Edited by Barti
Poprawiono nieco niechlujną pisownię w poście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudno złożyć wypowiedzenie, kiedy masz więcej niż 6 miesięcy do końca umowy :)

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie możesz złożyć już dzień po podpisaniu umowy, ale że żadnych konkretnych propozycji wtedy nie dostaniesz, to już inna para kaloszy. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do końca umowy mam jeszcze 8 miesięcy i chcę wyłączyć HBO oraz Eleven. Jaka cena będzie mnie obowiązywała? Jak dla nowych, czy coś ugram?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy CP rozsyła do was SMS, że "zgodnie z zamówieniem nr ...... uruchomiliśmy dla państwa nowe usługi"? Pytam, bo przedłużyłem umowę, ale nigdy SMS nie dostawałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również, przy żadnym przedłużaniu mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, nigdy nie otrzymywałem tego typu SMS-a. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze słyszę. :shock: Nawet nie wiedziałem, że CP takie SMS-y rozsyła. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pierwszym poście na niniejszej stronie tego wątku została przecież podana. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto całość "Informujemy ze na podstawie zamowienia nr Z2............. uruchomilismy do Panstwa dyspozycji nowe uslugi.Zyczymy przyjemnego korzystania z naszych uslug." Muszę się na ICOK zalogować i sprawdzić,  o co kaman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, to w takim razie chyba jest jakaś nowość w Cyfrowym Polsacie. :roll: Jak już wspomniałem, ja dotąd nigdy tego typu SMS-a nie otrzymałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sam komunikat dostałem na e-mail ma to chyba związek z tym,że wymieniałem dekoder poprzez kuriera. CP wysłał mi SMS i E-maila z informacją że moje zamówienie jest realizowane(nowa umowa z wymianą na nowy dekoder i numerem listu przewozowego od kuriera) i oto chyba cała tajemnica.

Edited by xut2zs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, przy wymianie sprzętu wysyłają SMS-a, bo traktują to jako "nowe zamówienie", poza tym ktoś musi odebrać dekoder, dlatego wysyłają info... Ja natomiast jeszcze nie dostałem aneksu pocztą, a minęło już 10 dni. Dobrze, że poprosiłem o kopię w wersji elektronicznej.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi już nie przychodzi około miesiąca listu z umową.

Ostatnio wysłali mi po 2 miesiącach i od tego listu ci przyjdzie to masz 10 dni rozwiązania umowy z nimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie będę wypowiadał bo dostałem wersje elektroniczną i wszystko jest OK... No, chyba że odblokują możliwość dokupienia Polsat Sport Premium bez przedłużania umowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dostałem z dekoderem. Ale jak tylko przedłużałem przez telefon bez dekodera to brałem wersje na e-mail. Pocztą nie chciałem, bo rozmowa jest nagrywana, więc gdyby z tym, co na pocztę dostałem się nie zgadzało, to mam prawo się odwołać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...