Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Jeżeli do końca umowy mam 9 miesięcy ( pakiet MAX ) , a chciałbym oglądać LM - to co zrobić ???

Aneksujesz umowe na ten sam pakiet lub wyższy jeśli chcesz niższy to tylko cztery miesiące przed końcem .

Edited by Pawarotti69

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pawarotti69, cena zostaje ta sama?

Taki znawca co wszedzie sie udziela a niewie ze nie ? tylko premium max plus ma w cene wliczone LM. Pozostale sa od 20-30 zl drozsze.

Edited by Pawarotti69

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem zestawienie dla nowych abonentów / umów, a tutaj nie chciało mi się przekopywać przez ścianę tekstu. Myślałem, że w cenie 99 zł LM będzie wliczona i wystarczy samo przedłużenie umowy, szkoda. 

 

Nie uważam się za znawcę. Po prostu człowiek uczy się całe życie i czasami prościej zapytać. W końcu od tego jest forum ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może dałoby się to wrzucić jako przypięty temat? I ograniczyć edycję, tak jak na przykład w temacie "Cyfrowy Polsat - wykaz kanałów, cennik, parametry"? Na topie najświeższa oferta, a historyczne - poniżej, jak to zwykle ze startymi postami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Za 4 miesiące kończy mi się umowa z CP podpisana na okres 24 miesięcy z czego 6 darmowych. Oferta elastyczna Premium ale po darmowych miesiącach korzystam z minimalnego zobowiązania czyli:
Pakiet Familijny Max HD, HBO HD, HBO GO, Opcja ON THE GO, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD w cenie 80zł. Taki pakiet najbardziej mi odpowiada i nie potrzebuje nic więcej (chyba, że nie będzie drożej). Co mogę zyskać składając wypowiedzenie? Czy jest szansa na ten sam pakiet w niższej cenie i jakieś darmowe miesiące? Najchętniej wymieniłbym też dekodery bo mam główny HD5500S i dodatkowy HD3000, który jest marny. Teraz chciałbym główny EVOBOX, a dodatkowy HD5500S. No chyba, że taka wymiana przyniosła by dużo gorszą ofertę lub dodatkowe koszty to przebolałbym tą kwestię i zostawił te co mam. Proszę o odpowiedź bo w salonach polsatu/plusa ciężko uzyskać rzetelne odpowiedzi tylko mydlą oczy swoim na pamięć wykutym bełkotem jakby człowiek był jakiś ciemny. Serdecznie pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Zachęcam do przesłania zgłoszenia na adres: [email protected] wraz z podaniem takich danych jak: imię, nazwisko, numer telefonu oraz dogodne godziny kontaktu. Nasz konsultant sprawdzi wszelkie dostępne dla Ciebie propozycje i skontaktuje się z Tobą w celu ich przedstawienia. 

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Przedłużyłem umowę na tekewizje , pakiet familijny max HD, film HD,sport HD i cinemax w cenie 60 zł z wymianą dekodera na Evo box. Konsultant zarzekał się że do tego. Pakietu czynsz za wynajem dekodera wynosi 5 zł. Dla nowych abonentów Evo box jest w tym pakiecie bez miesięcznego czynszu. Czy mam składać reklamacje. Czuje się nabity w butelkę. Dekoder i nowa umowa jeszcze nie przyszły.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzmy sobie szczerze 5 zł to niewiele, ale chodzi o sam fakt. Konsultant nie był w stanie wskazać mi gdzie ta opłata jest ujęta, ograniczając się do uników i ogólników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ile razy można tłumaczyć, że oferty na stronie www są dla nowych klientów i nie są tożsame z ofertami dla obecnych klientów? Pomijam fakt, że na stronie nie ma oferty Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Jest Rodzinny HD  + Cinemax HD + Eleven Sports HD + Polsat Sport Premium za 60zł. A to są dwa zupełnie różne pakiety kanałów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swojadroga kto jak kto ale ty powinieneś być precyzyjny. Co do opisanego pakietu odsyłam na stronę ofert CP( to z tej strony dokładnie przepisałem nazwę tego pakietu).Tak więc więcej pokory i empatii. Po drugie ja wiem i ty też wiesz, że oferty te nie są tożsame z ofertami dla stałych abonentów. Niepisane zasady obowiązujące jednak dotychczas w CP sankcjonowaly, że oferty utrzymaniowe były ciut korzystniejsze niż oferty dla nowych. Z poważaniem.

Edited by dartman

Share this post


Link to post
Share on other sites

I są lepsze. Przy 24 miesiącach dla nowych masz 2 miesiące gratis, a dla obecnych są 4 miesiące bez opłat. 2 x 60zł daje 120zł. 120zł podzielić przez 5zł daje 24 miesiące czynszu gratis w pewnym sensie. Masz różnicę 20zł na korzyść oferty dla obecnych abonentów.  Przy porównaniu 1 do 1. Nie biorąc pod uwagę anulowania pozostałych miesięcy przedłużanej umowy i możliwości kolejnego przedłużenia 6 miesięcy przed końcem.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porównujemy dokładnie to samo. Ten sam pakiet i dekoder, na ten sam okres dla nowych i obecnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzmy sobie szczerze 5 zł to niewiele, ale chodzi o sam fakt. Konsultant nie był w stanie wskazać mi gdzie ta opłata jest ujęta, ograniczając się do uników i ogólników.

Reklamacja może być rozpatrzona pozytywnie jeśli faktycznie w czasie rozmowy telefonicznej sprzedażowej konsultant nie poinformował cię o kosztach związanych dzierżawą Evoboxa. Jeśli nie jesteś zadowolony zawsze możesz również odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni :) i Podpisać umowę jako nowy klient CP skoro twierdzisz że "nowi mają lepiej". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro zgadzamy się na warunki zaproponowane w czasie rozmowy to chyba świadomie? Mamy też 14 dni na odstąpienie. Jak nie pasuje można nie mówić "tak". Można odstąpić od umowy. Po co potem płakać na forum bo ktoś inny dostał lepiej... A jak konsul oszukał i coś się nie zgadza to inna bajka...

Ja miałem mieć umowę z czynszem za dekoder ale w papierach jej nie wpisali pewnie przez pomyłkę i bez zbędnych emocji opłatę anulowali.

Naście lat jestem z CP i jakoś razem żyjemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Przedłużyłem umowę na tekewizje , pakiet familijny max HD, film HD,sport HD i cinemax w cenie 60 zł z wymianą dekodera na Evo box. Konsultant zarzekał się że do tego. Pakietu czynsz za wynajem dekodera wynosi 5 zł. Dla nowych abonentów Evo box jest w tym pakiecie bez miesięcznego czynszu. Czy mam składać reklamacje. Czuje się nabity w butelkę. Dekoder i nowa umowa jeszcze nie przyszły.

Ja podpisałem umowę jako nowy klient w punkcie na początku tego miesiąca, wybierając ten sam pakiet z evoboxem i również mam doliczoną kaucję- 5zł za dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Premium Max i właśnie skończył mi się okres promocyjny 6 miesięcy za 0.00 i wyłączyłem VOD - będę płacił 99.99 PLN

 

Propozycja na dodanie PSP to nowa umowa gdzie 12 miesięcy bym płacił 100 PLN (razem z VOD znowu) a potem 24 miesięcy 110 PLN. To chyba standard, prawda? Nic lepszego pewnie się nie utarguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

mam pytanie w związku z różnymi informacjami. Jestem świeżo po rozmowie z konsultantem CP.

Obecnie mam na 15 mies. wszystko oprócz pakietu rozrywka za 110 zł, umowa do maja 2019. Myślałem że skoro mam tak wysoki abo to PSP wskoczy "z marszu". Niestety miła Pani poinformowała mnie, że aby mieć PSP jedynym sposobem jest przedłużenie umowy na 36 (!) miesięcy: 12 mies. za 100 zł pozostałe 24 mies. za 130 zł.

Jak to ma się do tego co tu piszecie? Bo nie bardzo rozumiem, że CP daje różne oferty.

Z góry dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz mieć pakiet Premium Max Plus, żeby Ci wskoczyło "z marszu" PSP. Jeśli chcesz mieć dostęp do tych kanałów musisz przedłużyć umowę na 36 miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok tylko czemu nowym proponują umowę na 24 mies. a mi zaraz na 36.

Poza tym nowi mają 2 lub 3 mies. za darmo.

Nie rozumiem tej polityki... powinno się szanować "starych" abonentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...