Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy.

 

 

Ceberebek, a dobrze liczysz? Ja starą umowę zawierałam w grudniu 2017 r.

Miałam 3 miesiące gratis, 3 zapłaciłam i jak zostało 6 miesięcy do zapłacenia to wypowiedziałam i zawarłam nową. Ja mam okres rozliczeniowy od 26 każdego miesiąca i nowa umowa zacznie obowiązywać od 26 czerwca, a okres od 26.05-25.06.2018 r. mam opłacony.

"Moje" 3 umowy również były przedłużane w grudniu 2017... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może to jest związane z problemami, które opisał @Barti? Dlatego może teraz nie chcą dać umowy na 12 miesięcy jednej po drugiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś konsultant wspominał o błędach w systemie, że te umowy pojawiały się jedna po drugiej ale jak jest naprawdę to nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie był jakiś błąd systemu i można było dostać umowę na 12 miesięcy dwa razy pod rząd, lecz niestety wszystko wróciło już do starych zasad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem świeżo po wstępnej rozmowie o przedłużeniu, i również konsultant zaklinał się, że widzi tylko 15/3, ale za to miał pozostać bezpłatny MR (chyba że czegoś nie widział, bo nie przeszliśmy do finalizacji). Na razie go przetrzymałem, bo rozważam zmianę dekodera, ale - czy dostępne jeszcze są Sagemcomy lub HD7000? Proponowano mi tylko Evoboxa z piątalem czynszu (FMaxHD, Film, Sport, Cinemax).

Edited by rsw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie był jakiś błąd systemu i można było dostać umowę na 12 miesięcy dwa razy pod rząd, lecz niestety wszystko wróciło już do starych zasad.

Wiesz na pewno? Czy tylko zgadujesz?

Bo nie za bardzo wiem jak odnieść się do Twojego loginu?

Jesteś powiązany z CP?

Czy login to tylko "taki" żarcik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też potwierdzam te "zaklinania" konsultantów, iż był to kilkudniowy błąd związany (ponoć) z dostosowaniem systemów IT wg polityki RODO i były możliwe opcje umów 12/3 (po wcześniejszej też 12/3) u niektórych klientów.

Jako, że wkrótce miałem zapłacić większy abonament (płaciłem średnią 35 zł) , zmuszony byłem wziąć to co było czyli 15/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj ponownie dzwonił konsultant  :wink:

Tym razem w związku z wypowiedzeniem ojca.

Potwierdził "awarię" systemu, która umożliwiała przez kilka dni oferowanie umów 12-miesięcznych po sobie :cry: 

Po "naprawie" systemu wrócił stary cykl naprzemienny: 12/3 na 15/3.

Tak więc aneksowałem 3 niezależne umowy - bez wymian dekoderów i zmian pakietów na 15/3.

W tym przez miesiąc gratis pakiety: HBO, ELEVEN I ROZRYWKA HD :mrgreen:

A przez 3 miesiące gratis pakiet VOD.

Pozostałe miesiące starych umów zostały anulowane (aneksowane w grudniu 2017).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wierz mi, że jest to błąd. I skończyły się dobre czasy "dwunastej" następujących po sobie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że nie sprawdziłem, czy o tym już było pisane lecz nie bardzo mam czas szukać. "Podchodzę" już pod przedłużenie umowy (ok. 4 mies), pakiet za 99,90 + 2 x  multiroom. Chciałbym wymienić dekoder główny na Evoboxa. Jest taka możliwość? Jeśli tak, to na jakich zasadach? Dzięki za podpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź masz w tym wątku. Skoro nie masz czasu, na twoim miejscu nie traciłbym go na przedłużanie umowy. Najpierw warto zająć się rzeczami bardziej pilnymi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzecz podstawowa.Na początek to trzeba wysłać wypowiedzenie umowy już na 6 miesięcy przed zakończeniem umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź masz w tym wątku. Skoro nie masz czasu, na twoim miejscu nie traciłbym go na przedłużanie umowy. Najpierw warto zająć się rzeczami bardziej pilnymi ;)

Dzięki. Właśnie na takiej konstruktywnej i wyczerpującej odpowiedzi mi zależało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Że co, proszę??? Czyli druga umowa typu 12/3 z rzędu, następująca po takiej samej to jednak był błąd w systemie, a nie nowość w ofertach przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu???

Heh, no to ładne kwiatki... :? Ja właśnie z takiej opcji ostatnio skorzystałem i dostałem drugą z rzędu umowę typu 12/3 i jednocześnie zostałem przy tym "ukarany" zakończeniem dla mnie darmowego Multiroom'u z jednym dekoderem dodatkowym. Od tej pory muszę za Multiroom dopłacać co miesiąc dodatkowo 5 zł. Czyli wychodzi na to, że z tą opłatą za Multiroom zostałem "ujajony" i kolejna umowa, jaką będę mógł dostać, będzie już musiała być na co najmniej 15 miesięcy, a "piątak" za Multiroom nadal mi pozostanie do comiesięcznego płacenia. :/ Bo nie sądzę, że przy umowie typu 15/3 będę miał Multiroom ponownie bez opłat. :roll: Te 5 zł to niby niewiele, ale jednak jakiś niesmak przy tym pozostaje... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> Barti no niestety, ale przy kolejnym przedłużeniu nie dostaniesz multiroo'u za 0zl. Jeżeli wcześniej miałeś za Ozl a w obecnym aneksie masz go za 5zl to niestety ale ten "piatak" będzie się za Tobą ciągnął przy dalszej kontynuacji współpracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego się właśnie obawiałem. :/

A gdybym ostatnio, zamiast drugiej z rzędu mowy 12-miesięcznej, wziął umowę 15-miesięczną to Multiroom nadal miałbym bez opłat, czy też jest to już definitywny koniec darmowego Multiroom'u w Cyfrowym Polsacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałbyś bez opłaty.

Edited by Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem. Czyli możnaby rzec, że z tym Multiroom'em zostałem przez Cyfrowy Polsat zrobiony "w jajo". :/ :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posiadam Pakiet Familijny Max HD + Katalog treści online - 34,99 zł, do końca umowy 6 miesięcy.
Pierwsza umowa była 24/6, ta jest druga 12/1. Jakie opcje wchodzą w moim przypadku po złożeniu wypowiedzenia?

Chcę pakiet Familijny Max HD bez wymiany dekodera.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie ja też mam pytanie. Do końca umowy zostało mi jeszcze 11 miesięcy. Czy teraz można już "zmienić ofertę na lepszą"? Opłaca się to w ogóle? Czy lepiej poczekać do tych magicznych 6 miesięcy? Umowę mam na aż 26 albo 28 miesięcy. Już nie pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ojj, to jeszcze trochę musisz poczekać. 11 miesięcy to jeszcze zdecydowanie za wcześnie. Oczywiście wypowiedzenie umowy możesz już złożyć. Pamiętać należy tylko, aby było w jego treści było wyraźnie napisane, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Dobre oferty przedłużeniowe pojawiają się na 6 miesięcy przed końcem umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Dzięki za info. Więc jeszcze poczekam. Znajdę gdzieś może wzór takiego wypowiedzenia?

Edited by Barti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanko. Miałem umowę na TV do 2.06. Przeszła na czas nieokreślony. Posiadane pakiety Familijny Max, Film, Cinemax i Sport. Umowa 12/3, opłata 59,99 zł. Co mogę dostać teraz? Interesowałyby mnie Eleveny, a zrezygnowałbym z Cinemax i Film. Dziś dzwoniła konsultantka i zaproponowała mi ten pakiet, co mam obecnie, z Elevenami za 70 zł. Warto? Czy może można jeszcze coś ugrać? Dopytałem o Ligę Mistrzów. Powiedziała, że nieoficjalnie będzie dostępna od abonamentu za min. 60zł bez dopłaty. Może ktoś to potwierdzić? Dzięki, pozdrawiam.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Wyjątkowo poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...