Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Chyba poczekam, aż wyjaśni się sprawa transmisji LM i LE w CP. Jak dobrze kojarzę to w  lipcu będę mógł negocjować warunki przedłużenia umowy. Może to być umowa na 12 czy musi na 24 m-ce ?      

Edited by Flaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie!
Mógłby ktoś wytłumaczyć jak wygląda obecnie sprawa czynszu za Evoboxa? Mam Familijny HD + Eleven + 2 multiroom za 80zł, nie chciałbym dodatkowej opłaty za tuner tym bardziej, że nie widzę takiej opłaty na stronie www przy zamawianiu tego pakietu i czy w związku z tym jest możliwość wynegocjowania innej umowy niż 15/1 przy wymianie dekodera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jakiej cenie przy przedłużeniu można dostać pakiet Familijny HD + Film HD + HBO ? Bez wymiany dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i moja umowa z CP kończy się .. :) aktualnie posiadam:

 

- Pakiet Familijny Max HD
- Opcja ON THE GO, Pakiet Film HD, Katalog treści online, Usługa Multiroom HD

 

 

Dekodery Evobox i 5500s płacę 74,99 sprzętu nie chcę wymieniać. Okres rozliczeniowy mam od 30 każdego miesiąca (umowa zawarta w grudniu 2016), więc w tej chwili poczekać do 30.06.2018 i składać wypowiedzenie w CP ? Na jaką ofertę mogę liczyć ? Sport nie potrzebny, OTG by się przydało :) oczywiście zostaje z MR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnie 4 strony o tym pisaliśmy @MickelK.

 

@Ozzy666 - Familijny Max HD + HBO HD HBO GO (70zl) -> Familijny HD + HBO HD HBO GO (60zl) w umowach 29/6, 24/6, 15/3, 12/3, do tego pakiet Film HD za 20zl przez pierwszy miesiąc gratis.

 

Premium w umowie 24/3 za 80zl lub Premium w umowach 29/6, 24/6, 15/3, 12/3 za 90zl.

 

@toolcin - czynszu nie ma za Evobox przy abonamencie minimum 70zl za minimalny zestaw pakietów, nie wliczając w to opłaty za czynsz i MR.

Przy niższych pakietach jest 5 lub 10zl.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Nawet jak ktoś ma od początku bez czynszu?? Miałem premium, zjechałem do fam + HBO + 2 x multiroom. Jak będzie u mnie przy przedłużeniu? Czynszu nigdy nie było..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co za głupota w tym CP, jeśli przysługuje przedłużenie już umowy i chce się pozbyć MR to kurna nie można oddać MR i trzeba zakończyć całkowicie umowę oddać sprzęt i ponownie podpisać od nowa umowę w puncie. Jest to nie zrozumiałe dla mnie skoro przysługuje przedłużenie umowy to mam możliwość negocjacji nowych ofert i np nie chce MR to powinno być zaakceptowane i przedstawić ofertę dla dekodera solo bez MR to proste i logicznie bo po co zmuszać do czegoś czego już się nie chce. Po co kończyć umowę całkowicie skoro to można by było załatwić przy przedłużeniu umowy. Chore to i nie tylko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Nawet jak ktoś ma od początku bez czynszu?? Miałem premium, zjechałem do fam + HBO + 2 x multiroom. Jak będzie u mnie przy przedłużeniu? Czynszu nigdy nie było..

Odpowiedź jest do zupełnie innego pytania.

Nie miałeś czynszu, to przy przedłużeniu nie będzie czynszu. Ta zasada obowiązuje od zawsze.

 

 

Co za głupota w tym CP, jeśli przysługuje przedłużenie już umowy i chce się pozbyć MR to kurna nie można oddać MR i trzeba zakończyć całkowicie umowę oddać sprzęt i ponownie podpisać od nowa umowę w puncie. Jest to nie zrozumiałe dla mnie skoro przysługuje przedłużenie umowy to mam możliwość negocjacji nowych ofert i np nie chce MR to powinno być zaakceptowane i przedstawić ofertę dla dekodera solo bez MR to proste i logicznie bo po co zmuszać do czegoś czego już się nie chce. Po co kończyć umowę całkowicie skoro to można by było załatwić przy przedłużeniu umowy. Chore to i nie tylko.

Wyślij rezygnację z usługi MR z końcem okresu podstawowego umowy. Następnie zdaj dekodery dodatkowe i przedłuż umowę tylko z dekoderem głównym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale i tak to jest bez sensowne czuje się jak byłbym w multimedia podobne zagrania. A wystarczy przy przedłużeniu umowy odhaczyć mr i po problemie ale tu trzeba zrobić biurokracje. Czyli jak umowa kończy się 10.12.18 to trzeba czekać by z głupiego mr zrezygnować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to sobie policz co lepsze- płacić abonament do końca umowy by pozbyć się MR, czy lepiej 6 miesięcy przed końcem podpisać nową umowę z trzema darmowymi i mieć multiroom (zakładam że płatny skoro tak chcesz się go pozbyć)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, umowa kończy się w październiku, była podpisana na 24/6 na Oferta Premium (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD, Pakiet Cinemax HD), Pakiet HBO GO. + multiroom - to wszystko za kwotę 94,99 zł/mc.

 

Zaczynają się telefony od konsultantów Polsatu i nie wiem jakie mam możliwości ?

Czy jest możliwość podpisania umowy na krótszy okres, np 12 mc lub 15 i w tym jakieś miesiące za darmo ? Jaki byłby tego abonament ?

I w moim przypadku chyba muszę czekać z wypowiedzeniem na 1ms przed końcem umowy ? Wtedy będą lepsze warunki ?

Napiszcie, jakie są możliwości ? Jak to rozegrać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Małowielki, pierwsze co zrób to złóż wypowiedzenie (najlepiej w APS)

Następnie, tego samego dnia zadzwoń do DUK i weź umowę na 12 miesięcy (w tym 3 miesiące gratis), która skróci umowę trwającą obecnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posiadam Pakiet Familijny Max HD + Katalog treści online ----34,99 zł do konca umowy 6 mc
pierwsza umowa byla 24/6 ta jest druga 12/1 jakie opcje wchodza w moim przypadku po zlozeniu wypowiedzenia
chce Pakiet Familijny Max HD  bez wymiany dekodera
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zaniosłam wypowiedzenie umowy do punktu Plusa. Nie bardzo chcieli przyjąć, ale przyjęli. Sama zadzwoniłam do DUK i zawarłam nową umowę. Miałam 12/3 za 59.99 zł. Mam teraz nową - 12/3 za 60 zł (Familijny MAX HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD), dekoder ten co miałam + VOD w promocji na 3 miesiące, które po promocji wypowiem.

Najpierw konsultant mówił, że nie mogę mieć drugiej umowy pod rząd 12/3, że to co ludzie piszą na forach to nieprawda, ale ja powiedziałam, że mój kolega taką właśnie dostał. Poszedł posprawdzać i powiedział, że może mi dać drugą pod rząd 12/3. I dał.

Już dostałam umowę na e-maila, więc wszystko się zgadza. Jest 12/3 i gratisy są. :brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś się orientuje jaka jest możliwość dobrania pakietu Sport HD do pakietu Rodzinny HD + Cinemax HD ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma możliwości dobrania Sport HD do Rodzinnego HD. I nie ważne czy z Cinemax HD, czy bez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki jest obecnie najtańszy pakiet, żeby mieć opcje Sport HD ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakiet Sport już coraz mniej atrakcyjny: właściwie tylko Eurosporty tam są z tych ciekawych, bo jak TVP Sport trafia do DVB-T to ubywa jeden z wartościowszych kanałów w DVB-T. Dlatego jest duża szansa, że w ramach rekompensaty PS Premium będą w nim za darmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędzej za połowę ceny, bo za darmo to wątpię. Tym bardziej, sama nazwa wskazuje, że ma to być stacja Premium, a takie nie są za darmo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zaniosłam wypowiedzenie umowy do punktu Plusa. Nie bardzo chcieli przyjąć, ale przyjęli. Sama zadzwoniłam do DUK i zawarłam nową umowę. Miałam 12/3 za 59.99 zł. Mam teraz nową - 12/3 za 60 zł (Familijny MAX HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD), dekoder ten co miałam + VOD w promocji na 3 miesiące, które po promocji wypowiem.

Najpierw konsultant mówił, że nie mogę mieć drugiej umowy pod rząd 12/3, że to co ludzie piszą na forach to nieprawda, ale ja powiedziałam, że mój kolega taką właśnie dostał. Poszedł posprawdzać i powiedział, że może mi dać drugą pod rząd 12/3. I dał.

Już dostałam umowę na e-maila, więc wszystko się zgadza. Jest 12/3 i gratisy są. :brawo:

Ile miałaś miesięcy do końca? ;)

Dzisiaj do mnie dzwonił DUK po złożeniu wypowiedzenia - ale w "ofercie" miał najkrótszą umowę na 15/3( również po "konsultacji" z kierownikiem). Wcześniejsza była 12/3 aneksowana w grudniu 2017 - czyli jeszcze mam 7 miechów do końca obecnej. Może dlatego 12/3 była jeszcze "zablokowana" :?: :roll:

Na chwilę obecną "podziękowałem" za przedłużenie...

Edited by Ceberebek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile miałaś miesięcy do końca? ;)

Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy.

 

 

Ceberebek, a dobrze liczysz? Ja starą umowę zawierałam w grudniu 2017 r.

Miałam 3 miesiące gratis, 3 zapłaciłam i jak zostało 6 miesięcy do zapłacenia to wypowiedziałam i zawarłam nową. Ja mam okres rozliczeniowy od 26 każdego miesiąca i nowa umowa zacznie obowiązywać od 26 czerwca, a okres od 26.05-25.06.2018 r. mam opłacony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mi tez nie zaproponowano 12/3 po raz drugi pomimo narady z mistycznym kierownikiem i 3 telefonach jedyna umowa dostępna to 15/3. Uległem, wziąłem, bo zależało mi na dobraniu multiroomu na MŚ 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...