Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Nie ma się co martwić. Przysłali maila z przeprosinami o pomyłkach w umowie przesłanej na maila, które zostaną poprawione. I potwierdzili pisemnie przyznane ulgi w nowej umowie 12/3. Ktoś u nich spartaczył robotę z wzorami nowych umów.

Edited by marekpolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, póki co, ja nic takiego na maila nie otrzymałem. :?

Czy w tej swojej błędnej umowie też miałeś zapis, że miesiące 1-12 są płatne, tak jak to widać u mnie na drugiej stronie aneksu, w rubryce "Okres objęty Opłatą"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, też mam zapis o płatności w okresie 1-12. Napisałem im maila i odesłałem im ich umowę z prośbą o wyjaśnienie tych spornych punktów. Odpisali z przeprosinami, że umowa ma błędy z równoczesnym potwierdzeniem ustalonych warunków. Tak że więcej nic nie robię i czekam czy opłata w ICOK zmieni się na 0 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w takim razie może jeszcze, jak nie dzisiaj to jutro, "tyrknę" sobie na główną infolinię, jeszcze raz przedstawię problem i poproszę o przesłanie mi mailem potwierdzenia, że wszystko jest w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kończy mi się za chwilę umowa. Dziś mam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Opcja On The Go wraz z EvoBOX za 54,90.

Niestety nie dostałem żadnej oferty w podobnej kwocie, wiec umowę wypowiedziałem.

Po wypowiedzeniu DUK raz (słownie raz) zadzwonił z ofertą, którą odrzuciłem przed wypowiedzeniem czyli za 10 zł droższej z opcja SPORT HD I CInemax - tyle że ani Sport ni Cinemax mnie nie interesują. Pomijam przy tym dosyć żenujące zachowanie DUK czyli dzwonienie z ofertą, a jak ją odrzucam to opowiadanie o jakiś konsultacjach z kierownikiem i włączaniu do rozmowy muzyki na kilka minut. No i dzwonienie bez przygotowania, bo kilka razy wcześniej rozmawiałem i kilka razy powtarzałem co mnie interesuje. 
 

Mam proste pytanie - jak myślicie - jest szansa na "Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Opcja On The Go i EvoBOX"  za 50-55zł.w umowie 24/6 czy 15/3? 

 

Edited by TomaszL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już jestem po dzisiejszej wieczornej rozmowie z DUK w sprawie przedłużenia umowy.

Otrzymałem drugą z rzędu umowę na 12 miesięcy. Dotychczasową również mam na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące miałem gratis. 5 miesięcy dotychczasowej umowy zostało mi anulowane.

 

Podejmowałeś jakieś szczególne działania aby mieć dwa razy z rzędu 12/3 czy po prostu ta opcja była aktywna do wyboru? Ja poprzednim razem miałem dwie z rzędu 12/3 ale to dlatego, że ta druga była na skutek zmiany programowej. Czyli poprzednio byłem na 12/3 po wypowiedzeniu z tytułu zmiany programowej. Kilka dni temu przedłużałem po kolejnym wypowiedzeniu i nie miałem do wyboru 12/3, a jedynie 12/5, z czego i tak jestem bardzo zadowolony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również potwierdzam. Umowa 12/3, 3 płatności, anulowane 6 miesięcy, i po konsultacji z przełożonym nowa umowa 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejmowałeś jakieś szczególne działania aby mieć dwa razy z rzędu 12/3 czy po prostu ta opcja była aktywna do wyboru? Ja poprzednim razem miałem dwie z rzędu 12/3 ale to dlatego, że ta druga była na skutek zmiany programowej. Czyli poprzednio byłem na 12/3 po wypowiedzeniu z tytułu zmiany programowej. Kilka dni temu przedłużałem po kolejnym wypowiedzeniu i nie miałem do wyboru 12/3, a jedynie 12/5, z czego i tak jestem bardzo zadowolony.

Przecież nie ma już umów 12 z czego 5 darmowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie, jakieś kompletne głupoty popisałem. :-)

 

Miałem na myśli 15/3 oraz 12/3. Nie mogłem zawrzeć trzeciej z rzędu umowy 12/3, tylko 15/3. Ciekawi mnie czy faktycznie nie mogłem czy to dlatego, że nie spodziewałem się, że jednak byłoby to możliwe. Od razu powiedziałem, że chcę 15/3 i do dwóch miesięcy gratisy od pakietu za 60 zł do pełnej oferty (czyli HBO, Eleveny, Rozrywkę i te jakieś vody).

Edited by marekz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejmowałeś jakieś szczególne działania aby mieć dwa razy z rzędu 12/3 czy po prostu ta opcja była aktywna do wyboru? Ja poprzednim razem miałem dwie z rzędu 12/3 ale to dlatego, że ta druga była na skutek zmiany programowej. Czyli poprzednio byłem na 12/3 po wypowiedzeniu z tytułu zmiany programowej. Kilka dni temu przedłużałem po kolejnym wypowiedzeniu i nie miałem do wyboru 12/3, a jedynie 12/5, z czego i tak jestem bardzo zadowolony.

 

Gdy zadzwonił do mnie konsultant z DUK (czyli Działu Utrzymania Klienta) to na początku typowa "gadka-szmatka" o tym, że otrzymali ode mnie pismo o mojej rezygnacji z usług Cyfrowego Polsatu, konsultant zaczął mnie pytać, dlaczego rezygnuję, itd itp. Gdy doszło już do przedstawienia oferty przedłużeniowej to konsultant zaczął od umowy na 29 miesięcy, w tym 6 miesięcy gratis (sic!). No to ja konsultanta od razu "zgasiłem", mówiąc że interesuje mnie wyłącznie krótsza umowa, najlepiej na 12 miesięcy, w tym 3 gratis, bo dowiedziałem się z pewnego źródła, że teraz są dostępne takie oferty. Nie powiedziałem mu, że wiem o tym z niniejszego forum. :> Konsultant coś tam zaczął sprawdzać (słyszałem nawet stukot komputerowej klawiatury ;)), po chwili się do mnie odezwał i powiedział mi, że rzeczywiście może mi dać kolejną umowę również na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące gratis, mimo tego, że obecną umowę również taką mam.  "Szkopuł" jeden w tym jest tylko taki, że kończy mi się przy tym darmowy Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym, który miałem bez opłat od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem. :? Przy nowej umowie, która w moim przypadku wejdzie w życie dnia 3 czerwca br., za Multiroom będę już musiał płacić dodatkowo 5 zł. :/ Próbowałem "twardo" negocjować z konsultantem "zbicie" tego "piątaka" za Multiroom, żeby pozostał mi on nadal bez opłat, ale nie dało rady, konsultant był nie ugięty. :? Dołożył mi jedynie paczkę HBO HD i HBO GO bez opłat na 1 miesiąc.

Gdy wczoraj po południu mój tato, który też ma na siebie umowę na telewizję w Cyfrowym Polsacie, również otrzymał telefon z DUK to również dostał identyczną ofertę, jak ja. Mój tato również będzie miał teraz dodatkowo 5 zł z Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Też nie dało rady tej opłaty "zbić". :? Obaj z tatą mamy takie same pakiety, dotychczasowe umowy na takich samych warunkach, te same kwoty abonamentu, jednak mój tato od samego początku "przygody" z Cyfrowym Polsatem ma jeszcze dodatkowo 5 zł za najem dekodera, początkowo Sagemcom ESI-88, potem już Evobox. Ja tej opłaty nie mam, bo mam moduł CAM od Cyfrowego Polsatu.

Nie wiem, jaka sytuacja z opłatą za Multiroom byłaby np. w przypadku umowy typu 15/3, bo o to konsultanta w ogóle nie zapytałem. Celowałem od razu w umowę 12-miesięczną.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przedłużałem 14 maja. Okres rozliczeniowy mam do 12-go, spieszyło mi się, żeby gratisy mieć przez z grubsza pełne 2 miesiące. Trafiła mi się ekstra miła w rozmowie konsultantka. Pośmialiśmy się w tonie "czy zdaję sobie sprawę, że zawieram umowę z Cyfrowym Polsatem" itd. Być może wtedy jeszcze nie można było standardowo wziąć pod rząd dwóch 12/3, a być może to moje zaniedbanie. Odsłuchałem sobie rozmowę i okazało się, że nawet zapytałem ją o 12/3 mniej więcej w formie "12/3 pewnie niedostępna, to chętnie wezmę 15/3 plus gratisy do pełnego pakietu". I powiedziała, że 12/3 się faktycznie nie da. Ale może nie dało się z wieloma gratisami, a dało by się tylko z HBO, bo w sumie Eleveny i Rozrywka były dla mnie mniej istotne. No nic i tak bardzo okej, dzięki za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatkowe gratisy nie mają wpływu na dostępność 12/3. Po prostu naprawdę musiała nie być dostępna umowa 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzupełniając wczorajszy wpis.
Dziś wiem, ze od lipca nie będę już abonentem CP. W nagrodę za rzetelne płatności mam w nowej umowie płacić o 5 zł więcej, w dodatku z opcją umowy 24/3. Taka oferta po rozmowie z DUK oczywiście kończy definitywnie współpracę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawę przy każdej rozmowie stawiam jasno i uczciwie - dokładnie takie same warunki jak mam teraz. Ale przecież nie da się, bo CP woli stracić klienta, niż dać takie same warunki umowy, jak mam obecnie.


Oczywiście nie wspomnę o bonusach za staż, no bo przecież taniej jest pozyskać nowego klienta, niż utrzymać uczciwie płacącego.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli oferta, która została Ci przedstawiona, nie satysfakcjonuje Cię, to opisz swoje wymagania, wysyłając maila na adres: [email protected] Dodatkowo podaj w nim: imię, nazwisko, numer kontaktowy oraz karty z dekodera i dogodne godziny kontaktu. Konsultant zadzwoni do Ciebie o wyznaczonej porze i przedstawi Ci warunki najbardziej dopasowane do Twoich potrzeb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, sprawdzam.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kończy mi się za chwilę umowa. Dziś mam Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Opcja On The Go

wraz z EvoBOX za 54,90.

 

Niestety nie dostałem żadnej oferty w podobnej kwocie, wiec umowę wypowiedziałem.

 

Po wypowiedzeniu DUK raz (słownie raz) zadzwonił z ofertą, którą odrzuciłem przed wypowiedzeniem czyli za 10 zł droższej z opcja SPORT HD I CInemax - tyle że ani Sport ni Cinemax mnie nie interesują. Pomijam przy tym dosyć żenujące zachowanie DUK czyli dzwonienie z ofertą, a jak ją odrzucam to opowiadanie o jakiś konsultacjach z kierownikiem i włączaniu do rozmowy muzyki na kilka minut. No i dzwonienie bez przygotowania, bo kilka razy wcześniej rozmawiałem i kilka razy powtarzałem co mnie interesuje.

 

 

Mam proste pytanie - jak myślicie - jest szansa na "

Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Opcja On The Go

i EvoBOX" za 50-55zł.w umowie 24/6 czy 15/3?

To co chcesz jest za 60zl w umowie 24/3 (50zl za Fam Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + OTG + czynsz za Evobox). Średnio 52,50zl.

To samo w umowie 24/6 za 65zl (średnio 48,75zl) lub w umowie 12/3 za 70zl (średnio 43,75zl). Ten ostatni przypadek przy założeniu, że trzykrotnie wypowiesz i przedłużysz umowę w opcji 12/3 po opłaceniu trzech rachunków.

Jako nowy nie dostaniesz takich ofert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawę przy każdej rozmowie stawiam jasno i uczciwie

I bardzo dobrze, nie dobrze że trafił ci się jakiś tępy konsultant, mam nadzieję że to wyjątkowy przypadek, z następnym na pewno się dogadasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co chcesz jest za 60zl w umowie 24/3 (50zl za Fam Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + OTG + czynsz za Evobox). Średnio 52,50zl.

 

Jako nowy dwa lata temu dostałem Fam Max HD + Film HD+OTG + czynsz za Evobox za 54,90 w umowie 24/6 czyli średnio 42zł. . Ani SportHD ani Cinemax mnie nie interesują Zresztą w obecnej umowie SportHD mogłem włączyć  i nie włączałem. 

 

I oczywiście mam alternatywę u innego operatora, wiec nie muszę brać innej propozycji CP niż to co mnie interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Familijny Max HD + Film HD dostaniesz za 70zł, więc taką ofertę można pominąć, kiedy taniej jest ze Sport HD i Cinemax HD.

Oczywiście można w imię zasady walczyć o 1,75zł miesięcznie. ;) Ale niestety nie dasz rady tego 1,75zł już urwać. Chyba, że założysz przedłużanie umów 12/3 dłużej. Wtedy średnia będzie niższa i w dwa lata wyniesie 35zł. Tylko to już jest obwarowane wiekszym ryzykiem, że mogą się w CP skończyć takie możliwości przedłużania umów i/lub zmiany pakietów i ich cen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście można w imię zasady walczyć o 1,75zł miesięcznie. ;)

 

Jakoś nie o 1,75 zł. Bo jestem zbyt stary i zbyt leniwy aby biegając z wypowiedzeniami i tak płacić więcej niż dzisiaj.

A w pozostałych opcjach to 5-10 zł miesięcznej podwyżki opłat za dodatkowe kanały z których i tak nie skorzystam.  Widzisz w tym jakiś sens? Bo ja żadnego. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płać średnią kwotę miesięcznie i będziesz miał mniejsze obciążenie finansowe miesięcznie. Wcześniej też mogłeś uśrednioną płacić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie. Jakiej kwocie jest pakiet Sport po wypowiedzeniu umowy? Kiedy było 40 zł i był za 20 rodzinny i 20 pakiet sport. A teraz jakieś można dobrać pakiet sport najtaniej po wypowiedzeniu? Tylko jeszcze dodał mam Evobox PVR bez czynszu, ponieważ mam Premium Max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...