Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Użytkownik forum który pracował w DUK nie odpisuje mi na PW, więc zapytam tutaj.

 

Umowa 12/3 przedłużona w DUK od 28.12. Teraz płacę 3 rachunek i w przyszłym miesiącu składam wypowiedzenie, bo zostaje 6 miesięcy do końca.  

 

Obecnie Familijny Max HD + Sport HD + Film HD + Cinemax HD = 59,99 zł

 

Przeglądałem ten temat i przeczytałem, że jest możliwość ponownie uzyskać 12/3, zgadza się? Jeśli to pogłoski, to na co mogę liczyć w 100%? Nie chce płacić więcej niż teraz (59,99 zł). Może jest tu jakiś konsultant pracujący w DUK, który od razu jak moje wypowiedzenie wejdzie w system to zadzwoni i bez zbędnych rozmów zaproponuje najkorzystniejszą ofertę? 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poprzedniej stronie masz rozpisane możliwości:

 

 

 

Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 80zł -> Familijny MAX HD + Pakiet Cinemax HD + Eleven Sports HD za 60zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów.

 

Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD + pakiet VOD za 80zł -> Familijny MAX HD + FILM HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Sports HD za 70zł, w standardowych promocjach i wszystkich długościach umów.

 
Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD za 50zł w umowie 24/3. Do tego dobierasz na czas nieokreślony Pakiet Eleven Sports HD za 15zł z pierwszym miesiącem gratis.

 

 

Od niedługiego czasu można mieć 12-miesięczne umowy następujące po sobie.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje za odpowiedź.

 

Czyli mój pakiet jest za 50zł w umowie 24/3. A ile kosztuje w umowie 12/3? Pozostanie tak jak jest 59,99?

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MR można dobrać tylko poprzez przedłużenie umowy. Innej drogi nie ma.

 

Czyli stracę stare zniżki Smart DOM 50%, a będę miał nowy SMART DOM, gdzie zniżka jest kwotowa chyba 10, czy 20 zł, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

 

Rozumiem to, jednak interesujący mnie pakiet, czyli obecny który posiadam, to wariant nr 3 z Twojej listy. I napisałeś przy nim, że kosztuje 50 zł w umowie 24/3. Mnie interesuje jak najkrótsza umowa, czyli najlepiej 12/3.

 

Wariant nr 1 i 2 zawiera pakiet Eleven Sports którym nie jestem zainteresowany. Czy w takim razie jest możliwość uzyskania umowy bez pakietu Eleven Sports i jaka jest wtedy cena?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długości umów wyglądają w przypadku przedłużania umowy, która w chwili obecnej jest rabatowa jako druga, tj. -50%. Wiem, że rabat zmniejszy się do 25 zł, ale zastanawiam się nad zejściem na niższy pakiet. Tylko czy w ramach umów rabatowanych Smart Domem też są dostępne obecnie 24/6 i 12/3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, tak mam opłatę za multiroom w wys. 5zł za dodatkowy dekoder czyli HD3000 :) W sumie mam 2 dekodery - Evobox i HD3000. Zostało mi dokładnie 6 m-cy starej umowy, które zostały anulowane i weszła w życie nowa umowa 12/3 :)

W starej umowie zapłaciłem jedynie 3 abonamenty i "podpisałem" kolejną umowę.

 

Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy?

Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. :cool: Obecnie też taką właśnie mam. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podałem tam 3 warianty. Pierwszy i drugi dotyczy standardowych promocji i wszystkich długościach umów. Mówiąc o standardowych promocjach i długościach umów, mam na myśli stale się tutaj pojawiające i omawiane warianty 29/6, 24/6, 15/3 i 12/3, bez wymiany dekodera głównego. Przy wymianie dekodera głównego okres promocyjny krótszy jest o 2 miesiące. Ponadto Evobox nie jest dostępny przy umowie 12/1.

Przepraszam, moje gapowe. To co masz, jest za 60zl w standardowych promocjach.

Bez Sport HD cena nie będzie niższa. Będzie nawet wyższa jeśli zostawisz sobie Film HD i Cinemax HD.

Edited by swojadroga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już jestem po dzisiejszej wieczornej rozmowie z DUK w sprawie przedłużenia umowy.

Otrzymałem drugą z rzędu umowę na 12 miesięcy. Dotychczasową również mam na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące miałem gratis. 5 miesięcy dotychczasowej umowy zostało mi anulowane. Nowa umowa w moim przypadku w chodzi w życie od 3 czerwca br.

W tej nowej umowie, której wzór otrzymałem już mailem, widzę jednak pewne nieścisłości względem ustaleń z konsultantem. Otóż, w aneksie tym nie widzę wzmianki o 3 bezpłatnych miesiącach. Według tego, co otrzymałem, wszystkie 12 miesięcy mam mieć płatne! Nie wiem, ja to przynajmniej tak rozumiem.

Warunki umowy, jakie dzisiaj otrzymałem na maila, przedstawiają się następująco:

 

cp_umowa_1.png?dl=1

cp_umowa_2.png?dl=1

 

 

 

Czy ktoś, kto się bardzo dobrze na tym zna, może na to spojrzeć i mi odpowiedzieć, co i jak z tym aneksem?

Zamierzam jutro zadzwonić do DUK Cyfrowego Polsatu i wyjaśnić tę sytuację. Bo widzę, że nie dostałem 3 miesięcy gratis, a miały być! :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz złożyć reklamację. Faktycznie ten aneks nie przewiduje darmowych miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego "piątaka" za usługę Multiroom to masz od samego początku swojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, czy Multiroom miałeś wcześniej gratis i teraz doszła ci ta opłata przy przedłużeniu umowy?

Ja usługę Multiroom od samego początku, od pierwszej mojej umowy z Cyfrowym Polsatem, mam za 0 zł i chciałbym aby teraz, przy kolejnym jej przedłużeniu, Multiroom nadal pozostał dla mnie bez opłat. Oczywiście, skoro to ponoć możliwe, chciałbym kolejną umowę typu 12/3. :cool: Obecnie też taką właśnie mam. :)

 

Od zawsze płacę za MR. Małe sprostowanie - za MR płacę 10zł, a 5zł za korzystanie z Evoboxa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobra, a co potem?

Czyli to wczorajsze przedłużenie umowy zostanie mi anulowane i z powrotem będzie trwała ta poprzednia umowa, na dotychczasowych warunkach?

A co z jej wypowiedzeniem? Na skutek wczorajszego telefonicznego przedłużenia umowy, wycofałem moje wypowiedzenie dotychczasowej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było się kontaktować z konsultantami DUK dostępnymi na naszym forum - wtedy takich jaj by nie było... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Barti - w najgorszym wypadku składasz ponownie wypowiedzenie i dzwonisz o DUK po właściwą ofertę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakąś godzinę po napisaniu mojego powyższego postu zadzwoniłem do DUK i szczęście w nieszczęściu, że trafiłem akurat na tego samego konsultanta, z którym wczoraj przedłużyłem umowę. :) Przestawiłem więc mu całą sytuację, więc konsultant ten jeszcze raz wszystko sprawdził w systemie i potwierdził, że wszystko jest OK, że na moim kontrakcie jest wyraźnie zapisane, że pierwsze 3 miesiące mam gratis i że mam się nie martwić, bo na pewno też będzie. Jednocześnie bardzo się zdziwił, że w aneksie, który dostałem wczoraj mailem, jest zapisane, że wszystkie 12 miesięcy nowej umowy mam płatne. Powiedział, że to niemożliwe, że na pewno tak nie będzie, bo Cyfrowy Polsat w ogóle nie ma takich ofert przedłużeniowych, że przy 12 miesiącach umowy wszystkie miesiące są płatne. Ja go chyba z 10 razy o to jeszcze wypytywałem, bo jakoś niespecjalnie mu wierzyłem, jednak cały czas konsultant ten zapewniał mnie, że te 3 miesiące gratis będę miał. Po rozmowie z tym konsultantem z DUK zadzwoniłem ponownie, ale już na "zwykłą" infolinię i dałem "0" na połączenie z konsultantem. Po chwili zgłosił się inny, miły konsultant, któremu powiedziałem, że wczoraj przedłużyłem umowę i nie mówiąc mu na początku o co chodzi, poprosiłem, aby sprawdził i powiedział mi, jakie są warunki w niej zapisane. Po chwili oczekiwania konsultant odpowiedział mi, że umowa jest na 12 miesięcy, w tym 3 pierwsze miesiące promocyjnie są gratis, tj. czerwiec, lipiec i sierpień. Z lekkim niedowierzaniem chyba z kilka razy jeszcze go o pytałem i potwierdził, że na 100% mam te 3 miesiące gratis. W takim razie poprosiłem go też, czy może mi na maila przesłać jakieś potwierdzenie tego, czy coś. No to konsultant zaczął sprawdzać i po chwili powiedział mi, że teraz nie da rady, ale że mogę np. jutro albo pojutrze ponownie zadzwonić na infolinię i wtedy mi takie potwierdzenie wyślą.

 

Hmm, sam nie wiem, co o tym myśleć. :roll: Na pewno, jak nie jutro, nie pojutrze to najdalej w poniedziałek przedzwonię sobie jeszcze raz na tę infolinię, jeszcze raz o to wypytam i poproszę o potwierdzenie na maila. Wciąż mnie to nurtuje, więc będę to jeszcze monitorować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wczoraj ten sam przypadek z nową umową. Dziś zadzwoniłem do DUK i spytałem konsultanta co widzi w systemie. Wszystko się zgadzało z ustaleniami. Mają błąd w nowych umowach. W paragrafie nr 2 i w tabelce z okresami do opłaty. W paragrafie 2 podana jest ulga, która potwierdza umowę 12/3. Ale fakt jest, że umowa ma błędy na papierze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo, to warto wiedzieć o takiej sytuacji. Chociaż mi konsultant nic nie mówił o żadnych błędach w systemie. :roll:

Czy może ktoś jeszcze potwierdzić, że ten "cyrk" z umową moją i kolegi powyżej to wynik jakichś błędów w systemie Cyfrowego Polsatu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łatwo zauważyć, że w drugim paragrafie brak p. 1 czyli przyznanych promocji, następnie jest p. 2 mówiący o elastyczności, a poniżej znowu p. 1 i 2 zamiast 3 i 4. Jak można mieć taki bałagan w umowie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no, faktycznie. :shock: Nie zwróciłem wcześniej uwagi na numerację tych punktów. No to rzeczywiście coś jest tam pokićkane... :?

Nie wiem, może w takiej sytuacji jest jakaś nadzieja na to, że konsultanci z DUK i ze zwykłej infolinii, z którymi dzisiaj rozmawiałem, nie okłamywali mnie... :roll:

 

Najbardziej to jednak martwi mnie ten zapis na drugiej stronie aneksu, mówiący o tym, że miesiące 1-12 są płatne... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było się kontaktować z konsultantami DUK dostępnymi na naszym forum - wtedy takich jaj by nie było... ;-)

Czyli z kim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...