Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Dziś byłem umówiony na telefon z DUK między 15-16 niestety nie zadzwonili.

Widać mają problemy ze zrozumieniem co do nich mówi klient.

Do której pracuje DUK ?

Do mnie mieli zadzwonić dwa tygodnie temu i do dzisiaj cisza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

obecnie Umowa 12/3 - Familijny HD+MR+dzierżawa Evoboxa = 59,99 zawarta na początku października 2017.

Rozumiem, że na początku kwietnia (niecałe 6 miesięcy przed końcem Umowy) mogą złożyć wypowiedzenie, tak jak dotąd i dostanę 15/3 - nic się nie zmieniło od 14.02 w tej materii?

A jeśli tak, to czy oprócz zaokrąglenia do pełnych 60zł coś się dla mnie zmieni jeśli chciałbym mieć tylko to co powyżej, ewentualnie Familiny HD Max?

A może za niewielką dopłatą można mieć więcej kanałów (dłuższa umowa też wchodzi w grę) - głównie dokument, film, dziecięce?

 

Z poważaniem,

Maciej Loret

Edited by Maciej Loret

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotkaliście się z tym że do końca umowy mam jeszcze 7 miesięcy a już dostałem sms-a i maila że jest przygotowana dla mnie super oferta plus  dwa razy dzwonił do mnie DUK z ofertą nowej umowy. Obecna umowa 12 miesięcy z tego 3 miesiące gratis pakiet  premium max 99.99 + multirom  0 PLN. Wywiedzenia umowy jeszcze nie wysłałem a  już proponują nową umowę z  anulowanie starej umowy i podpisanie nowej umowy na 15 miesięcy + 3 miesiące gratis pakiet premium max 100 PLN + multirom 0 PLN.  Może ktoś wytłumaczy czemu już proponują mi nową umowę gdzie leży haczyk ? Czy jest to związane z nowym smart domem bo mam jeszcze telefon w plusie jako drugą usługę z rabatem 50 %. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Właśnie sobie przypomniałem o kończącej się w kwietniu lub maju umowie (podpisana chyba 6 kwietnia dwa lata temu), więc profilaktycznie złożyłem dzisiaj w puncie CP wypowiedzenie.

Konsultant zapytał, czy chcę usłyszeć jego ofertę więc z ciekawości go wysłuchałem.

 

W tej chwili mam:

  • Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO
  • Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
  • Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO

Dekoder to Evobox. Płacę za to 84,99 zł (pierwsze 6 miesięcy było gratis).

 

Pracownik salonu zaproponował mi:

Familijny Max HD, Sport HD, Film HD, HBO HD HBO GO, Cinemax HD, Eleven Sports HD, CP GO, Multiroom i wymiana Evoboxa na Evoboxa (ten dwuletni już ledwo dyszy) za średnią około 75 zł miesięcznie przez 29 m-cy, czyli 6 m-cy gratis, a w pozostałym okresie 95 zł.

 

Mówiąc szczerze to pewnie bym się zgodził, ale nie podejrzewam, że w salonie raczej nie dostaje się najkorzystniejszych ofert, więc powiedziałem że się zastanowię, a chciałem zasięgnąć waszej opinii za ile coś podobnego można dostać z DUK?

 

Generalnie interesuje mnie to co mam do tej pory plus ten Eleven i multiroom na jeden TV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem poinformować, że oferty specjalne są w dalszym ciągu dostępne. Dzisiaj przedluzylem umowę na Familijny HD (zostało 4 miesiące do końca umowy więc zjechałem z maxHD + film +sport + cinemax bo i tak mało oglądam) na okres 24/3 za 20PLN:) Do tego 3x multiroom też za 20PLN. Do tego HBO przez miesiąc za free.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> Otasz

 

W tym momencie masz pakiet premium w promocyjnej cenie 79,99zl+5 OTG. Jeżeli chcesz zachować to co masz + Eleven to jest pakiet Premium Max HD za 100zl, jeżeli chcesz dobrać multiroom to koszt 5zl czyli razem 105zl i możesz dostać umowę 24/6 lub 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jakby nie patrzeć oferta z salonu tańsza?

Nie przedłużałem jeszcze żadnej umowy z CP, więc wytłumaczcie mi jak to jest z tym wypowiedzeniem i DUK. Sprawa z wypowiedzeniem jest oczywista, być może nie zdecyduję się na przedłużenie, więc trzeba je złożyć, ale jak jest z DUK? Ta oferta, którą mi napisałeś to oferta cennikowa, czyli utrzymanie klienta polega na zaoferowaniu mu oferty prosto z cennika? Pytanie czysto z ciekawości, bez żadnych złośliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma oferty Premium Max (Premium + Eleven Sports), za 90zł. Ten zestaw kosztuje 100zł i w DUK po złożeniu wypowiedzenia dostaniesz na niego umowę 12/3, 15/3, 24/6, 29/6. 

Premium (czyli to co masz), możesz dostać w dwóch opcjach cenowych - 90zł w DUK po złożeniu wypowiedzenia dostaniesz umowę 12/3, 15/3, 24/6, 29/6 (w APS-ach raczej ciężko dostać krótkie umowy). Druga opcja, to Premium za 80zł z umową 24/3.

Przy każdej opcji anulowane są pozostałe miesiące przedłużanej umowy. Wszystkie powyżej wymienione oferty dostępne są już na 6 miesięcy do końca obecnej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezygnacja z Cinemax HD nie obniży Ci rachunku.

Przedłużaj umowy na 6 miesięcy do końca obowiązującej i bierz naprzemiennie umowy 12/3 i 15/5. Średni, miesięczny rachunek jest niższy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem właśnie pierwszy telefon z DUK i dwie oferty:

 

1. To co miałem (z CP GO) plus Eleveny  za 90 zł w 24/6.

2. To co wyżej, ale do tego oddzielnie CP GO za 95 zł w 12/3.

 

Konsultant odradzał wymianę dekodera, ponieważ przy wymianie sprzętu dają mniej darmowych miesięcy. Lepiej po podpisaniu umowy wymienić dekoder w punkcie CP.

Podobna sytuacja dotyczy Multiroomu. Jeśli dobiorę go teraz to zamiast 6 darmowych miesięcy dostanę 4 miesiące, więc mogę go wziąć teraz na takich warunkach lub dobrać go dopiero po 6 miesiącach. Nawet nie wiedziałem, że można w trakcie dobrać multirrom :).

 

Rozumiem, że to są OK oferty, bo jestem umówiony na telefon dzisiaj wieczorem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dobranie Multiroom HD wiąże się z podpisaniem nowej lojalki, czyli utraty dotychczasowej promocji. Przy dobieraniu Multiroom HD nie ma utraty miesięcy gratis. przy wymianie głównego dekodera - owszem. 

Dlatego dwmiana dekodera głównego na ten sam typ, przy zmianie umowy, jest złym pomysłem. Padnie, to go bezpłatnie, bez konieczności podpisywania lojalki wymienisz w dowolnym punkcie CP lub Plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To tak żebym dobrze zrozumiał z tym Multiroomem. Jeżeli dzisiaj zgodzę się na nowe warunki, a Multiroom dobiorę np. za pół roku, to wtedy te dzisiaj uzgodnione warunki promocyjne przestają obowiązywać?

Czyli lepiej wziąć od razu, ale kosztem dwóch darmowych miesięcy?

 

Generalnie lepiej brać umowę na 24, czy 12 m-cy? W moim przypadku wygląda to tak, że płacę sobie przeważnie za kilka miesięcy z góry i zapominam o temacie aż dostanę informację, ze mam zapłacić za kolejny miesiąc, dlatego też przypomniałem sobie o końcu umowy na 1,5 miesiąca przed jej zakończeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Nikt nie porusza kwestii renegocjacji po wysłaniu wypowiedzenia na internet. Jak prezentuja się oferty z DUK przy najtańszej ofercie z internetem bez limitu LTE? Czy mogę renegocjować sobie oddzielnie telewizję i internet nie łącząc usług w smartdom?

Czy posiadając już umowę na telewizję w CP, po wysłaniu wypowiedzenia i renegocjacji z DUK jeśli chciałbym jeszcze dokupić najtańszy internet LTE bez limitu jestem traktowany jak nowy klient (oferty jak na stronie CP) czy mogę otrzymać jakąś korzystniejszą ofertę?

Edited by Piguła

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś przedłużyłem umowę na premium max 15/3 , dla ciekawostki - dzwoniono do mnie z numeru 22 212 74 44

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Nikt nie porusza kwestii renegocjacji po wysłaniu wypowiedzenia na internet. Jak prezentuja się oferty z DUK przy najtańszej ofercie z internetem bez limitu LTE? Czy mogę renegocjować sobie oddzielnie telewizję i internet nie łącząc usług w smartdom?

Czy posiadając już umowę na telewizję w CP, po wysłaniu wypowiedzenia i renegocjacji z DUK jeśli chciałbym jeszcze dokupić najtańszy internet LTE bez limitu jestem traktowany jak nowy klient (oferty jak na stronie CP) czy mogę otrzymać jakąś korzystniejszą ofertę?

Ja przedluzalem w grudniu tv I internet, Na internet Dali mi oferte 110gb i LTE bez limitu na czas Nie okreslony w tej samej cenie co za 50gb za 35 pln(smart dom ,internet jako drugi produkt za polowe ceny)

Edited by koltun

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i przyszedł czas na mnie.Poprzednia umowa 24/6 obecna 12/3,anulowanych 6 pełnych okresów rozliczeniowych,dziękuję za pomoc @CyfrowyOnline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Przy wymianie dekodera na EVOBOX po złożeniu wypowiedzenia i pakiecie Premium Max jakie można otrzymać oferty. Tylko 15/1 czy proponują jeszcze jakieś inne oferty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dostepny jest jeszcze rodzinny hd za 5zl? I czy w tym pakiecie dostepny jest cinemax?

Tak, w opcji 24/3. Za "piątaka" nie ma dołączonego Cinemax HD.

Witam

Przy wymianie dekodera na EVOBOX po złożeniu wypowiedzenia i pakiecie Premium Max jakie można otrzymać oferty. Tylko 15/1 czy proponują jeszcze jakieś inne oferty?

Możesz jeszcze wybrać 24/4 lub 29/4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzis zadzwoniłem do CP gdyż przeszedłem ze swoją umowa na TV na czas nieokreślony.Zaoferowano mi za pakiet premium umowę na 24 miesiące wraz z multiroomem na 70zl za 6 miesięcy a potem 100(wraz z usługą CP GO) Czyli dzis piszę wypowiedzenie może to coś zmieni.Ale dowiedziałem się innej ciekawej rzeczy gdyż zapytałem o ofertę na przedłużenie umowy na internet.Obecnie płacę 24zl za ofertę 60gb z z udostępnionym routerem od CP.Oferta byla juz 2 razy rabatowana za pierwszym razem 50%(smart dom)a potem o ile pamięc mnie nie myli 10% za przedluzenie.Dziś z nadzieją o jakieś fajne warunki dowiedzialem sie że od 14 lutego Smart Dom zmienil się i z dniem 20marca gdy konczy się mi umowa będe płacił...uwaga 44zl ...Bo nie ma rabatu już 50%tylko 10%...Dla mnie jakaś porażka.Czy podpowie ktoś co mam w tym momencie zrobić?Pozdrawiam

Edited by LukeX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Dziś złożone wypowiedzenie w punkcie i wieczorem telefon. Do tej pory familijny max hd z pakietem hbo, evobox i multi 79,99.

Nowa oferta:

Familijny max hd, sport hd,film hd, cinemax,eleven + multi(Vod na 3m-c, hbo na 1) za 80zł w opcji 12/3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mówiąc nie ogarniam tego CP. Dlaczego tak się bronią, żeby nie dać tego Multiroomu? Przecież jakby nie patrzeć chcę płacić więcej.

 

W tej chwili mam:

  • Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO
  • Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
  • Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO

 

Dwa dni temu dostałem taką ofertę:

1. To co miałem (z CP GO) plus Eleveny  za 90 zł w 24/6.

2. To co wyżej, ale do tego oddzielnie CP GO za 95 zł w 12/3.

 

Dzisiaj ponowny telefon i mówię, że chcę Multiroom i nagle oferta zmienia się w taki sposób:

 

Opcja "2" nie jest dostępna z Multiroom. Opcja "1" zmienia się w 3 miesiące gratis i odpadają z tego Eleveny i wtedy cena wynosi 95 zł. Co ciekawe jeszcze dwa dni temu były 4 miesiące gratis, ale koleś odpowiedział mi, że im dalej w negocjacje tym gorsze oferty i już nie da 4 miesięcy. Dwa dni temu nie było też słowa, że z pakietu wylatują Eleveny. Zresztą był tak zakręcony, że sam już nie wiedział co mówi.

 

To już oferta z salonu była lepsza, bo nie dość że dawali Multiroom to jeszcze Evoboxa na nowego wymieniali, tyle tylko że długość umowy to 29/6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...