Jump to content
koteczek19

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

Recommended Posts

Guest Anonymous

Moze wrescie wykonaja do mnie telefon w sprawie podmiany dekodera, w emailu napisali ze oferta jest przygotowywana dla mnie. W poniedzialek bede dzwonil do APSu. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam że nie na temat, ale nie wiedziałem gdzie umieścić to pytanko do ludzi z APS-u POLSAT.

Ostatnio na Allegro, pojawiło sie wiele ofert, w których dostępny jest dekoder mini z full pakietem na 6 miesięcy w cenie od 120 do 169 zł. Po tych 6 miesiącach, polsat odłączy sygnał, jesli nie zacznie sie płacić za pakiety. Czy to jakaś promocja polsatu na prepair. Dużo jest takich ofert, więc prosiłbym o podpowieć, gdyż z chęcia wziąłbym taki dekoder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder w ofercie pre-paid można było kupić więc równie dobrze można go sprzedać, myślę że nasilenie ofert na allegro dekoderów mini wynika z tego, że od świąt dekoder jest dodawany gratis z opłaconym z góry abonamentem do drugiego dekodera, na którego klient podpisuje umowę. Nie widzę przeszkód żeby taki dekoder nabyć, warto jednak zwrócić uwagę, że sprzedawca z allegro, po dokonaniu sprzedaży nadal w oczach CP pozostaje właścicielem dekodera z kartą, jemu będą wysyłane promocje, również jedynie on będzie mógł np. podpisać porozumienie lojalnościowe lub dokupować pakiety. Jeżeli więc chcesz mieć pełną kontrolę nad zakupionym dekoderem i móc korzystać z promocji w przyszłości, warto zgłosić do CP chęć zmiany właściciela, nie powinni robić z tym problemu bo sam kiedyś o to pytałem w BOKu. Nie wiem dokładnie jak wygląda ta procedura, ale warto po dokonaniu zakupu zgłosić się do CP lub powiedzieć o tym sprzedawcy z allegro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
... myślę że nasilenie ofert na allegro dekoderów mini wynika z tego, że od świąt dekoder jest dodawany gratis z opłaconym z góry abonamentem do drugiego dekodera, na którego klient podpisuje umowę.

 

Wszystko się zgadza, tylko czy drugi dekoder nie otrzymuje się czasem w opcji użyczenia i po ewentualnej rezygnacji z CP trzeba go zwrócić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie tak, dekoder dodatkowy jest udostępniany, a po zakończeniu umowy trzeba go zwrócić. Nie ma tam też przez 6 miesięcy pełnego pakietu za darmo tylko od początku do końca trwania umowy jest opłacony pakiet Mini Max.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale gość nabył w miesiącu styczniu, i na razie jest full pakiet tego dekodera, w który ponoć miał być przez 29 miesiecy pakiet minimax. Dziwne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój sąsiad otrzymał dzisiaj list od Cyfrowego Polsatu w którym było napisane że za płacenie rachunków w terminie zostaje mu do końca umowy obniżony abonament za pakiet Familijny. Zostało mu pół roku, dwurocznej umowy, i przez te pół roku zamiast płacić 37.90, będzie wnosił opłatę miesięczną w wysokości 24.70zł.

 

Ja normalnie byłem w szoku jak to zobaczyłem, jednak ich na coś stać, szkoda że nie wszyscy mogą na to liczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Chyba coś im się pomyliło. :lol2: Albo rzeczywiście postanowili lepiej traktować abonentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ xxlukasz91xx, jeśli masz możliwość to udostępnij gdzieś treść tego listu. uśmiechnąłem się, ale nie uwierzę dopóki nie zobaczę :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety musisz mi uwierzyć na słowo, ale mówię jak najbardziej serio, przez ostatnie pół roku będzie płacił 24.70zł zamiast 37.90zł, też byłem tym faktem mocno zdziwiony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

do tej pory tylko przeglądałem to forum, ale mam problem i chcę się podzielić nim z Wami. Otóż, 10.01.2010 upływał termin mojej umowy z CP na pakiet familijny, w listopadzie wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy. Poinformowałem CP o tym fakcie również przez iCOK z zaznaczeniem, iż jestem zainteresowany przedłużeniem umowy z wyższym abonamentem, prosiłem o kontakt z Działem Utrzymania Klienta. Dokładnie 02.12.2009r. zadzwoniła miła pani Ola i zaproponowała mi satysfakcjonujące mnie warunki nowej umowy. Poinformowała mnie, że CP ma 21 dni na dostarczenie mi kurierem nowej umowy i dekodera. Oczywiście do dziś Kurier nie dotarł. Dzwoniłem na Infolinie wielokrotnie, tłumaczenia za każdym razem dość dziwne, a to okres świąteczno - noworoczny, a to inwentaryzacja magazynów blablabla.

 

Czy Kurier dotrze w tym roku? :) Miał ktoś z Was podobne doświadczenia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miał ktoś z Was podobne doświadczenia ?

Tak, ja mam ten problem od grudnia. Czekam od grudnia na nową umowę - pakiet mini. Do dzisiaj nie dostałem, a ciągle przychodzą mi powiadomienia o ponagleniu zapłaty 37,90 - a przeciez umowa teoretycznie mi się skończyła - wypowiedzenie dotarło... :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak ja czekam na nowy dekoder i umowę od grudnia 23.12.2009 i do tej pory nie mam ale dzwoniłem i do końca tego tygodnia kurier ma przywieść mi go wraz z nową umowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prosiłem o aneks na Mini (z F+ HBO) jeszcze w listopadzie. I błyskawicznie, już po 1.5 miesiąca :lol2: dostałem pocztą dokumenty do odesłania (mini na 24m-ce, pierwsze 3 m-ce gratis + F przez 2 m-ce gratis). W międzyczasie wysłałem ze 2 maile z przypomnieniem, bo tez zależało mi na szybkim załatwieniu sprawy ze względu na wysoki abonament i już kupiony pakiet C+. Miła pani nawet oddzwoniła jakoś w grudniu i poinformowała, że "już wysyłają aneks" i z tytułu ze już tak długo czekam sama zaproponowała że wpłata za grudzień zostanie obniżona do ceny pakietu Mini (9.90 zamiast 57.90 za F+HBO). Ponieważ aneks przyszedł dopiero w połowie stycznia i nie było w nim ani słowa o wstecznym obniżeniu ceny pakietu myślałem, że nie wyegzekwuję tego, pomimo to aneks podpisałem i wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru (chciałem uniknąć rozpoczęcia kolejnego okresu rozliczeniowego za 57.90). Tu nastąpił mały zgrzyt, bo oczywiście, pomimo że CP dostał aneks kilka dni przed terminem to oczywiście jego termin obowiązywania wpisali do systemu z końcem lutego, więc byłem nękany SMSam z przypomnieniami o płatności. Napisałem reklamacje przez ICOK, która została uwzględniona łącznie z w/w grudniową płatnością. Tym sposobem mam mini od marca z 3 miesięcznym okresem bez opłat (w tym F przez 2 m-ce)+ nadpłatę na koncie wystarczającą na kolejne 3 miesiące, oraz za styczeń i luty zapłaciłem po 9.90 za pełen pakiet F+HBO :brawo:

Generalnie duży minus za bałagan w CP oraz opóźnienia, oraz jeszcze większy plus za podejście proklienckie i pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja wciąż (z zablokowanym dekoderem) czekam na aneks... Ciekawe kiedy przyjdzie? przypomnę, że idzie od 4 grudnia. Wysłałem już do nich pisemnie list, bo na maile nie odpowiadają. Zobaczymy czy coś teraz odpiszą...

Share this post


Link to post
Share on other sites

CP ze swoimi klientami leci w kuli.

Dzwoniłem teraz do CP sprawdzić status wysłania do mnie dekodera i się dowiedziałem ze jeszcze nie został wysłany i nadal leży se w magazynie a mówiono mi tydzień temu ze do piątku zostanie wysłany i będę mieć go w piątek. Moim zdaniem CP sobie nie radzi z taka duża liczba abonamentów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam ten sam problem, od 20 grudnia czekam na nową umowę i dekoder , za każdym razem słyszę że nie został jeszcze wysłany , ostatnio panienka na infolinii obiecała to przyspieszyć, ale widać jakoś im chyba nie zależy na stałych abonentach. Cała sytuacja jeden wielki absurd a wystarczy poświęcić 15 minut by sprzęt wylądował u klienta max po 4 dniach od zgłoszenia !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm wczoraj dzwoniłem po raz n-ty i tym razem pan sam się zdziwił, że to tak długo trwa więc postanowił nadać sprawie "specjalny" priorytet i poinformował, że w ciągu 48H ktoś się ze mną skontaktuje... w sumie też otrzymałem przed Świętami jakieś dokumenty do podpisania, ale na 100% nie było to co wynegocjowałem z Działem Utrzymania Klienta, więc po rozmowie z Infolinią zlekceważyłem pisemko.... a dziś okrągła rocznica, równe 2 miesiące od wynegocjowania przedłużenia umowy a kurier pewnie jedzie przez Władywostok :)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja siostra też jak miała Cp Chciała pakiet Bajki dodać do familijnego czekała ja dzwonie po przeszło miesiu i wogóle nie zostało wysłane (Szkoda mi tej Załosnej Firmy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na co czekała Twoja siostra? Wpłacasz 5,20 i w następnym okresie rozliczeniowym masz "Bajeczkę". bez żadnego dzwonienia, podpisywania i.t.p.. Pakiety tematyczne w CP działają na zasadzie pre-paidu. Najlepiej płacić razem z "Familijnym" poprzez "płatności elektroniczne" w ICOK. Zero problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jeszcze raz zadzwonię i się spytam dlaczego mi nie wysłali jeszcze dekodery już do nich będę dzwonić 4 raz a jak odbierają i się pytam to słyszę tylko yyyyyyyyyyyyyyyy od nich śmieszne to jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...