Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam smartdom telewizja plus internet .Produkt uprawniający to internet niedługo mi się kończy umowa czy np jak nic nie zrobię ulga na telewizję pozostanie no i czy cena za internet pozostanie jak mam teraz? . Umowa na telewizję jeszcze dużo czasu do końca

Edytowane przez andrzej75
dodanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam!Po przedłużeniu umowy na Rodzinny za 5 pln minął czas darmowych 3 miesięcy i opłata pobrana to 2,50 pln.Nie mam już mixa 50 i przeszedłem z telefonem(umowa uprawniająca)na ofertę na kartę.Czy ta opłata jest prawidłowa?Mnie się wydaję że nie mając już smartdomu nie należy się ta zniżka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Część.

Mam problem. Przedłużyłem umowę w grudniu i było normalnie z rabatami.

Teraz po okresie bezpłatnym powiedzieli: mam płacić za TV 80 zł i nie ma rabatu 25 zł. Pierwszy produkt 15 zł przez rok, potem 25 i trzeci produkt, telefon, za 20 zł. Tutaj jest rabat. Obiecali inaczej, tylko umowie nie pisze tego. Pomoże ktoś?

Edytowane przez Barti
Post napisany nieco bełkotliwie. Poprawiono czytelność postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozmowę nagrywałeś? 

Ja podobnie miałem kilka lat temu.Konsul co innego obiecywał w umowie, a inna wyższa kwota przyszła na fakturze. Na szczęście w telefonie miałem zainstalowany dyktafon z Google Play. Wysłałem im reklamację, oraz nagraną rozmowę w mp3 i po jakiś ok. 10 dni później sprawę naprostowano. Oddzwonili z CP, przeprosili za pomyłkę. Nagrywam wszystkie rozmowy podczas przedłużania umów. 

Mimo wszystko wyślij reklamację, niech rozpatrują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja jest negatywna od Cyfrowego Polsatu. Zgłosiłem jeszcze jedną do Cyfrowego Polsatu i Plusa. Wczoraj rozmawiałem z facetem od nich i sam się dziwił, bo na umowie pisze, że dla klientów indywidualnych w SmartDom. Zobaczymy, co teraz powiedzą.

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie. 30 lipca  kończy mi się umowa na Smart Dom. Mam TV za 50 procent. Spełniam warunki SD II (mam telefon z Plusa) i jeżeli  nic nie z robię to umowa przejdzie na czas nieokreślony. Czy w takim przypadku  ten rabat na TV Cyfrowego Polsatu 50 procent pozostanie?

Edytowane przez Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@zibbits @stan69
Witam.

Produktem uprawniającym lub rabatowanym może być telewizja satelitarna lub kablowa IPTV. Obie te usługi nie mogą wziąć razem udziału w programie smartDOM. Nie jest także możliwe dobranie dwóch identycznych usług z powyższych. Istnieje możliwość skorzystania z TV satelitarnej wraz z naziemną lub IPTV z naziemną.

W kwestii propozycji ofert proszę o wiadomość prywatną.

Pozdrawiam,
Specjalista Cyfrowy Polsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.09.2020 o 10:58, Claudio napisał:

Mam stary smartDom z 50% rabatem. Czy dobierając dodatkowe pakiety typu mistrzowska piłka lub ekstraklasa dostanę też zniżkę 50% na te pakiety?Umowa przeszła na czas nieokreślony. 

Jeśli aktywujesz sobie te pakiety dodatkowo ponad obecne zobowiązanie, to wtedy kwota nie będzie rabatowana. Natomiast gdy będą one ujęte w warunkach Twojej promocji, to uzyskasz rabat. Z uwagi na to, że umowa jest już na czas nieokreślony zachęcam do zapoznania się z ofertą na przedłużenie. Wystarczy, że napiszesz do mnie wiadomość prywatną, a konsultant oddzwoni do Ciebie z przygotowaną propozycją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie możesz odpowiedzieć jak to wygląda w nowej pakietyzacjji?

Też mnie to interesuje na wypadek jeśli ktoś znajomy będzie przedłużał umowę za kilka miesięcy, a nie chcę kogoś wprowadzać w błąd i obserwuję zmiany w ofercie.

@Piotr94  pytał o zmiany, nie musi od razu chcieć aneksować umowę. 

Edytowane przez maks27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maks27

Tak masz rację. Napisałem do niego i to mi wysłał prosi o napisać wniosek o kontakt. Po co on jak samemu trzeba. Mnie ciekawi dalej jest -25 zł drugi produkt. 

Teraz mam super ofertę sumie internet 15 zł druga usługa tv 80 zł po zniżce 55 zł (-25zl) a telefon wszystko za darmo i 2 GB za 20 zł po zniżce 10 zł i sumie place 80 zł wszystko. Jak był nie zrobił Smartdom to był sam tv płacił 80zl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Obowiązuje obecnie program SmartDom 4.5 z dnia 07.09.2020 r. i macie tam zapis:

Cytat

W przypadku abonenta posiadającego Umowę TV, która pełniła rolę Nowej Umowy I lub Nowej Umowy II z rabatem 50% w ramach Superoferty I/II w Programie smartDOM, smartDOM 2 lub smartDOM 3 lub rolę Umowy rabatowanej z rabatem 25 zł z VAT lub 50% w ramach smartDOM 4, w przypadku przedłużenia umowy, abonent otrzyma Rabat w wysokości 25 zł z VAT.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...