wuzel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Tu chodzi tylko o przekazanie uprawnień na drugi dekoder. W systemie kartowym multiroom czeka na nowe uprawnienia średnio co ponad tydzień ,dwa. Druga sprawa ,taka moja sugestia.Poczytaj o tych dekoderach ,jak się sprawują i.t.p.. Jak będziesz miał pytania ,pytaj ,dopiero później bierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 1 godzinę temu, doxa123 napisał: czyli na co dzień Wi Fi może być wyłączone ? wystarczy jak co drugi dzień wi fi bedzie działało na przykład ? Zgodnie z tym, co napisał użytkownik @ARTIPAPK, dekodery nie muszą być cały czas podłączone do tej samej sieci Wi-Fi. Uwierzytelnianie następuje raz na jakiś czas (nie ma stałego okresu i system weryfikuje, kiedy ma nastąpić sprawdzenie), ale jeśli w momencie wystąpienia żądania autoryzacji urządzenia nie będą podłączone do tej samej sieci, nastąpi blokada Multiroom. Możesz również powiązać swoje sprzęty za pomocą kabla ETHERNET lub Wi-Fi z routerem, który nie jest połączony z globalną siecią internetową, ponieważ dekodery wykorzystają LAN, ważne tylko, aby router był włączony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 i gdy nastąpi blokada co wtedy ? wystarczy włączyć wi fi ? cze generuje to jakieś ceregiele itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Jeśli nastąpi blokada, to zgodnie z wcześniejszym postem, należy podłączyć oba dekodery do tej samej sieci. Jeżeli mimo zastosowania się do wskazówek komunikat, by nie zniknął, to skontaktuj się ze mną ponownie. Udzielę Ci dalszych instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crop Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Witam. Mam pytanie. 30 listopada zmieniałem umowę w punkcie stacjonarnym. Posiadam także telefon w Plusie. Wg umowy mam płacić 90 zł, z tym że Pani z którą podpisywałem umowę mówiła że naliczy się rabat za "smartdom" i bedę płacił 65 zł. Tymczasem na logując się do "icoku" kwota do zapłaty to 90 zł. Czy ten rabat się naliczy z opóżnieniem, czy interweniować tam gdzie umowa była podpisywana. Termin płatności do 25 grudzień. Z gory dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Witam. Rabat smartDOM zostaje naliczony najpóźniej od drugiego cyklu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 @crop ja bym jednak interweniował. Rabat nalicza się od drugiego okresu rozliczeniowego tylko na nowo zawiazywanym Smart Domie a skoro na umowie masz 90 zł a masz płacić 65 zł to wnioskuję, że powinieneś mieć naliczony 25 zł rabat, który przy nowych umowach nie występuje. Więc albo miałeś już teraz taki rabat albo miałeś rabat 50%. W każdym razie posiadając taką zniżkę i przedłużając umowę powinieneś mieć ją naliczona od pierwszego miesiąca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 Czy w przypadku zawarcia umowy na telewizję satelitarną (pakiet Familijny HD za 40 zł) oraz na telewizję internetową OTT będzie pprzyslugiwal rabat w ramach programu SMART DOM? (na chwilę obecną nie jestem abonentem ani CP ani Plusa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) Rabat będzie tylko na Familijny HD, ale pod warunkiem, że masz już jakiś telefon lub internet. Inaczej na jakiej podstawie mają Ci naliczyc rabat? Edytowane 14 Grudnia 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 @Nowy 123Tak jak pisałem powyżej, nie jestem abonentem CP lub Plusa. Myślałem, że w ramach programu SMARTDom można otrzymać rabat na telewizję internetową, która - jak wynika z informacji znajdujących się na stronie CP - dla nowych klientów dostępna jest przy umowach pisemnych z okresem podstawowym składającym się z 24 okresów rozliczeniowych, z opłatą podstawową 10 zł/mies., nieuwzględniającą opłat za dokupywane przez Klienta pakiety i usługi dodatkowe. Jak rozumiem jeśli klient nie dokonuje zakupu dekodera za 299 zł, tylko "otrzymuje" sprzęt za złotówkę to wiąże się umową na 24 miesiące, w ramach której płaci 10 zł za najem sprzętu i przynajmniej 20 zł za pakiet podstawowy Wygodny. Stąd też było moje pytanie ponieważ jakby na to nie patrzyć są to 2 odrębne usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 @Marcin_M w tej cenie 10 zł abonamentu możesz zostać i odbierać tylko DVB-T. Tv internetowa nie zalicza się do ofert smartDOM. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 @maks27 Teraz wszystko jasne. Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodarski1 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 (edytowane) Mam taką sytuację.Chciałbym obniżyć koszty smartdom.Produkt pierwszy(chyba uprawniający)to telewizja pakiet 59 zł(Pakiet Familijny Max HD), z którego mogę w tej chwili zrezygnować(kończy nadawać program cbs action).Umowa kończy się w maju 2020 r planowo.Do tego mam 3 tel w plus.Jedna umowa na 1 nr podpisana 02.10 2018,druga umowa na 2 tel podpisane w 15.05.2019r.Czy rezygnując z telewizji tracę ulgi na telefony,jeśli tak to w jakiej wysokości?Za same telefony płacę ok 120 zł miesięcznie.Patrząc na ofertę telewizji to korzystniej jest zawrzeć nową umowę niż przedłużyć.Samo to,że przy podpisaniu nowej umowy dostajemy 3 miesiące gratis i zdaje się,że na krótszy okres możemy podpisać?Min okres nowej umowy to 12 miesięcy? Edytowane 15 Grudnia 2019 przez Wlodarski1 zmiana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 @Wlodarski1 Witam, jeśli Twoja umowa telewizyjna, to produkt uprawniający, to po rozwiązaniu, rabat smartDOM przestanie być naliczany. Z poziomu forum nie mam wglądu do konta i nie wiem, z jakich ofert konkretnie korzystasz, więc nie jest w stanie powiedzieć Ci, o ile cena za abonament telefoniczny wzrośnie. Jeśli dojdzie do rozwiązania i zawrzesz zupełnie nową umowę telewizyjną, to promocja smartDOM powinna zostać zawiązana od początku, ale zmieni się system rabatowania, chyba że skorzystasz z przedłużenia umowy, wtedy benefity, które otrzymujesz, pozostaną na takim samym poziomie. Jeżeli jesteś zainteresowany propozycją, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wlodarski1 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Na chwilę obecną dostałem od konsultanta CP opcję przedłużenia tego pakietu co mam na 29 miesięcy za tą samą kwotę 60 zł i 3 miesiące za free.Biorąc pod uwagę,że dodatkowo płacę za 3 tel ok.110-120 zł i jestem już z CP bardzo długo,to trochę słabo mi to wypada Jeszcze się dopatrzyłem że 1 tel to usługa duet,a jak dopisywałem 2 kolejne,to zamiast mi jeden z nich podłączyć pod duet to kolejne 2 umowy na te telefony.Będę jeszcze w salonie Plusa rozmawiał o tej sytuacji,ciekawe jak z tego wybrną,bo zdaje mi się,że po prostu zostałem naciągnięty - mówiąc brzydko.Zastanawiam się nad tym,żeby telewizja przeszła na czas nieokreślony,a z tel po kolei będę z Plusa wychodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @Wlodarski1 trzeba zacząć od wypowiedzenia umowy na tv jeśli masz kanał CBS Action gwarantowany. Propozycja od konsultanta jest słaba, z DUK dostaniesz 24/6 darmowe. Z tego co piszesz to nie widzę tu żadnego rabatu na drugą usługę ( telefon), a właściwie tu nic o tym nie piszesz.Ja mam tel. w Plusie i płacę normalnie 39 zł i mogę rozmawiać 24 godz na dobę.Kiedyś celowo obniżyli mi abonament o 1 zł abym nie załapał się w SmartD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam posiadam następujące produkty w CP i Plusie Telewizja jako pierwszy produkt Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający Internet (umowa na czas nieokreślony) Kontrakt połączony z (telewizja CP) w ramach smartDOM 4 - produkt rabatowany telefon również rabatowany umowa na czas nieokreślony w smart dom drugi za połówke trzeci za złotówke oraz trzy numery za połowę ceny abonamentu. Moje pytanie co się stanie jeżeli zrezygnuje z internetu jaki wpływ to będzie miało na moje abonamenty na telefony w Plusie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam. Jeżeli posiadasz smartDOM 4, to wypowiedzenie umowy na usługę (która nie jest uprawniająca) nie wpłynie na pozostałe rabaty. Aby mieć całkowitą pewności, napisz w tej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 Witam! Znajomy ma SmartDOM Teraz płaci: Telewizja satelitarna (pakiet Premium MAX) = 100zł Internet 50GB + Telefon (rozmowy+SMS+12GB)=63zł Teraz płaci 163zł za wszystko. W tej cenie spłaca router do internetu. Tutaj jest fajny zestaw za 162zł. https://sklep.cyfrowypolsat.pl/zestawy-internet-tv Ile wyniesie opłata za telefon komórkowy do tego zestawu (rozmowy+sms+min.10GB internetu)? W sumie znajomy potrzebuje: Ofertę sportową za 80zł(160kanałów) Internet ok.50GB Telefon komórkowy (rozmowy+sms+internet ok.10GB) Co można wynegocjować przy przedłużeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 12 grudnia przedłużyłem swoją umowę z CP obniżając swoje miesięczne zobowiązanie z 60 zł do 20 zł. Była to moja usługa uprawniająca do SmartDom. Nowa oferta wyjdzie w życie 7 stycznia. Wczoraj dostałem fakturę od plusa za okres 21.11.2019 do 20.12.2019 bez naliczonych rabatów za smartdom. Czy tak powinno być? Podkreślam, że w okresie którego dotyczy faktura ciągle korzystam z wyższego pakietu za 60 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 Faktura zawiera abonament na kolejny miesiąc więc już bez rabatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 W dniu 26.12.2019 o 23:27, an10ka napisał: Witam! Znajomy ma SmartDOM Teraz płaci: Telewizja satelitarna (pakiet Premium MAX) = 100zł Internet 50GB + Telefon (rozmowy+SMS+12GB)=63zł Teraz płaci 163zł za wszystko. W tej cenie spłaca router do internetu. Tutaj jest fajny zestaw za 162zł. https://sklep.cyfrowypolsat.pl/zestawy-internet-tv Ile wyniesie opłata za telefon komórkowy do tego zestawu (rozmowy+sms+min.10GB internetu)? W sumie znajomy potrzebuje: Ofertę sportową za 80zł(160kanałów) Internet ok.50GB Telefon komórkowy (rozmowy+sms+internet ok.10GB) Co można wynegocjować przy przedłużeniu umowy? Rozbijając Smartdom ,telewizja Familijny Max +Sport+Film+Cinemax+Eleven+PSP -cena 80 zł miesięcznie w umowie na 2 lata. Jeżeli chodzi o telefon ,migracja do PLUSHa 25 zł abo w tym no limit do wszystkich ,internet chyba ok15 GB ,nie pamiętam dokładnie. Odnośnie telefonu i internetu oferty możesz sprawdzić na forum Telepolis. Tam są przedstawione oferty przedłużeniowe dla wszystkich operatorów telkomów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Witam, mam obecnie CP jako 3 ofertę w ramach smartDOM 4 - produkt rabatowany, umowa mi się za parę miesięcy kończy, czy jak zostawię ją na czas nieokreślony to kwota będzie nadal ta sama czy coś się zmieni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Rabat pozostanie, a czy zmieni się kwota bazowa, to już musisz sprawdzić w umowie - jest różnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 53 minuty temu, iknow napisał: Witam, mam obecnie CP jako 3 ofertę w ramach smartDOM 4 - produkt rabatowany, umowa mi się za parę miesięcy kończy, czy jak zostawię ją na czas nieokreślony to kwota będzie nadal ta sama czy coś się zmieni? Witam. Kwota pozostanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.