Sebea91 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 W dniu 13.11.2019 o 08:57, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Zgadza się. Dziękuję, miłego dnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Witam znalazłem takie zapisy w swojej umowie: Podstawowe Zobowiązanie4): Zakres Usług obowiązujący na moment zawarcia Umowy: Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go), Pakiet VOD 109.99 zł Minimalne Podstawowe Zobowiązanie: Oferta Premium Max (Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go) 99.99 zł Usługi Dodatkowe8): Katalogi Online (Katalog) 0.00 zł Usługi świadczone na Dekoderze Dodatkowym/Dekoderach Dodatkowych: Multiroom HD 15 zł Suma Miesięcznych Opłat9): 124.99 zł Suma Minimalnych Miesięcznych Opłat10): 114.99 zł 7) Opłaty obowiązujące po Okresie Promocyjnym. Opłaty obowiązujące w Okresie Promocyjnym wskazano w §2 Umowy Abonenckiej/Aneksu do Umowy Abonenckiej PWU (Część Szczegółowa) oraz Harmonogramie miesięcznych Opłat. 3.2 W przypadku zawarcia Umowy z Okresem Podstawowym wskazanym w części A Umowy i przedłużenia się Umowy na czas nieokreślony, Abonent po Okresie Podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za Usługi świadczone zgodnie z Umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym w Cenniku lub w odrębnych warunkach promocji świadczenia Usług. Postanowienie nie obowiązuje dla opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania Umowy w wysokości w niej określonej. nie czaję..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Czego nie czaisz?? Zapis mówi o tym że korzystasz z oferty, która nie przewiduje podwyższenia opłaty nawet jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 8 godzin temu, Nowy 123 napisał: Czego nie czaisz?? Zapis mówi o tym że korzystasz z oferty, która nie przewiduje podwyższenia opłaty nawet jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony. Czyli jak mi się umowa skończy za 5 miechów i nie podpisze nowego aneksu, to dalej będę płacił 70 złociszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) 11 godzin temu, Mako napisał: Czyli jak mi się umowa skończy za 5 miechów i nie podpisze nowego aneksu, to dalej będę płacił 70 złociszy? Jest to zależne od warunków Twojej umowy. Zapewniam jednak, że rabaty wynikające z programu smartDOM nie zostaną zmienione. Celem potwierdzenia wyślij zapytanie przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Edytowane 15 Listopada 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Jeśli utrzymasz produkt uprawniający do rabatu to nadal będziesz płacił 70 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) Znajomy ma taką opcję: TV Premium + 3 telefony Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv smartdom Edytowane 25 Listopada 2019 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 15 godzin temu, mxv1 napisał: Znajomy ma taką opcję: TV Premium + 3 telefony Obecnie płaci za TV 55zł z multiroom + za 3 numery telefonu 100zł, chciałby z jednego numeru zrezygnować ale żeby zachować 50% rabat na tv smartdom Witaj. Z tego poziomu nie mam wglądu do konta i nie mogę tego dokładnie zweryfikować. W takim przypadku wszystko zależy od tego, jaką rolę w smartDOM pełni umowa, z której kolega chce zrezygnować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Witam Posiadam taką umowę TV w CP zawartą lub aneksowaną /nie pamiętam jaka forma/ w lipcu na czas 24/4 Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Opcja On The Go Usługi powiązane z ofertą:Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 jako produkt uprawniający który dotyczy internetu z 50% rabatem i ta umowa przeszła już na czas nieokreślony w pażdzierniku I tu moje pytanie czy mogę zrezygnować z umowy na TV z powodu likwidacji kanału CBS i podpisać nową nie tracąc zniżki 50% na internet tak jak to było w lipcu Czy przejście umowy Internetowej na czas nieokreślony coś zmienia w tym układzie? Pozdrawiam Edytowane 27 Listopada 2019 przez konra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jeśli ją wypowiesz, ale nie rozwiążesz tylko przedłużysz to zniżki nie stracisz na internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nowy 123 Dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 mam pytanie mam dwa TV, na jednym Polsat na drugim NC+. Nad NC+ zastanawiam sie czy nie zrezygnować i nie przejść na Polsat na obydwa TV. Jest jakaś opcja aby wziąć Polsat na dwa telewizory i płacic jakoś taniej ? teraz płace 70 zł za NC+ i 60 za Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Oczywiście że tak. Do 70 zł to już będziesz miał pakiet na dwa dekodery włącznie :główny i dodatkowy, czyli multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 ok czyli jakby jeden rachunek zamiast dwóch. To bym przez rok dużo zaoszczędził. Jak mam antene NC+ to do niej podejdzie dekoder polsatu bez strojenia itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) @doxa123 nie będzie strojenia. Trzeba umowę CP aneksować, dobrać multiroom i będziesz miał to co na dekoderze który już posiadasz. Nie wiem do kiedy masz tą umowę, jak 6 mies.to można ją wypowiedzieć i aneksować. Napisz coś więcej.Oczywiście 6 mies. do końca Edytowane 29 Listopada 2019 przez stan69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Umowe NC+ już wypowiedziałem, była na czas nieokreślony. . I teraz do stycznia musze podjąć decyzje czy brać Canal+ i nowy dekoder czy brać Polsat i mieć jeden rachunek a nie dwa Edytowane 29 Listopada 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Podaj w "Promocjach dla stałych abonentów" jaki masz obecnie pakiet ,jak długą umowę. Coś się doradzi. Przy okazji zniknie Twój problem z dekoderem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 (edytowane) Polsat Pakiet Familijny Max HD + Pakiet Film HD + Pakiet Cinemax HD + Pakiet Sport HD 59,90 zł umowa na czas nieokreślony NC+ mam pojedyncze pakiety po 17 zł każdy ogólnie place 69,90 zł i kanały są takie jak obecnie w pakiecie Extra+ za 60 zł i taki by mi pasował jeśli bym poszedł w strone Canal+ (skłaaniam sie ku polsatowi bo wyjdzie taniej i to sporo jak wezme na dwa TV) Edytowane 29 Listopada 2019 przez doxa123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2019 Cena za pakiet 60 zł + 10 zł multiroom miesięcznie. Obecny dekoder zostaje ,czy wymieniasz na inny, teraz czy przy przedłużeniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @doxa123 Witam, jeśli jesteś zainteresowany ofertą, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam. Mam umowie 24/6 familijny max sport i film i Polsat sport premium place 55 rabat 25. Jak teraz złożę wypowiedzie to co mogę dostać za kanał cbs action. Był mniejszy abonament lub ten sam pakiet i dalej była zniżka 25 w nowej umowie czy już nie ma zniżek w smartdom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam. Oferty dobierane są indywidualnie, odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej. Jeśli masz obecnie 25 zł zniżki dla TV, to po przedłużeniu umowy rabat dla tego kontraktu się nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W dniu 29.11.2019 o 23:09, wuzel napisał: Cena za pakiet 60 zł + 10 zł multiroom miesięcznie. Obecny dekoder zostaje ,czy wymieniasz na inny, teraz czy przy przedłużeniu umowy? musze wymienić bo szwankuje, zacina sie czasami (ESI88). Dzwoniłem na infolinie i oferta 68 zł bodajże + dwa nowe dekodery Evo box lite z tego co kojarze oczywiście płatne przy odbiorze jakiś tam grosz. Pytanie mam takie bo one sie ze sobą łączą przez Wi Fi i czy włączony internet jest konieczny do odbioru dwóch TV ? co gdy np net sie rozłaczy podczas oglądania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Dokładnie. Multiroom działa poprzez WiFi. Ale gdy net się rozłączy podczas oglądania , to nie przeszkadza, ponieważ wystarczy że dekoder w ciągu ok 14 dni raz załapie uprawnienia poprzez sieć internetową i to mu wystarczy,aby dekoder multiroom działał prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doxa123 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 czyli na co dzień Wi Fi może być wyłączone ? wystarczy jak co drugi dzień wi fi bedzie działało na przykład ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.