pawelessss Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Tak, można to zrobić. Wybierz zakładkę Napisz do nas > Telewizja > Numer karty dekodera > Warunki umowy > Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy. Podaj w nim takie dane: - Dane personalne właściciela, - Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty), - Powód rozwiązania umowy, - Jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze). W przypadku multirooma będzie potrzebne przedłużenie lub nowa umowa. Dziękuję za informację. Jeszcze jedna sprawa. Czy jeśli przedłużę umowę z Plusem na Internet (za co najmniej 50 zł na miesiąc) to umowa na czas nieokreślony z CP będzie dalej obowiązywała - czy rabat 50% będzie dalej uwzględniany? Czy w tym wypadku muszę również Internet w Plusie zostawić na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 @pawelessss Jeśli Twoja umowa telewizyjna pozostanie bez zmian, to rabat również będzie taki sam. Może się on zmienić na kontrakcie, który jest przedłużany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Posiadam smartdom i mam kilka pytań: na tv pozostało mi 3 miesiące umowy Tv mam jako umowę uprawniającą i na nią mam 10 zł zniżki oraz takie informacje Kontrakt połączony w ramach smartDOM: Rabat smartDOM Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający Internet mam pakiet power lte 60GB jako produkt drugi i na niego mam zniżkę 50% i płacę za internet 30 zł i umowa jest na czas nieokreślony Oraz mam telefon, 5 gb internetu, rozmowy bez limitu, sms bez limitu, na stacjonarne bez limitu, i płacę za niego 1 zł i umowa także na czas nieokreślony Dzwonią do mnie non stop bym przedłużył umowę na telewizję. Ostatnio rozmawiałem z konsultantem i twierdził że jak przedłużę umowę na telewizję to będę miał zachowane zniżki na internet 50%, oraz telefon za 1 zł. Jednak coś mi tu nie pasuje. Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Witaj. Z tego poziomu nie posiadam informacji na ten temat, ale jeżeli Telewizja jest produktem uprawniającym, to nie otrzymasz na nią rabatu. Dodatkowo prawdopodobnie korzystasz z rabatów z programu smartDOM 3, ponieważ na drugi produkt masz 50% rabatu a na 3 prawdopodobnie 25 zł. Napisz jednak do mnie w wiadomości prywatnej w sprawie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Na telefon nie mam 25 zł zniżki, moja taryfa na telefon to JA+ 59,99 i płacę za ten pakiet 1 zł. Chcę zachować wszystkie zniżki przedłużając umowę na telewizję, jednak przedłużając umowę nie chciałbym się zdziwić za 29 miesięcy że stracę wszystkie zniżki bo taki będzie zapis w regulaminie. Dostałem wstępnie aneks do przeczytania, ale jeszcze nie miałem czasu go przejrzeć. Z tego co czytałem to podpisując aneks automatycznie przechodzę do programu smartdom 4.5 co wiąże się z gorszymi warunkami i utratą fajnych opcji. Edytowane 30 Października 2019 przez lowermann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 12 godzin temu, lowermann napisał: Na telefon nie mam 25 zł zniżki, moja taryfa na telefon to JA+ 59,99 i płacę za ten pakiet 1 zł. Chcę zachować wszystkie zniżki przedłużając umowę na telewizję, jednak przedłużając umowę nie chciałbym się zdziwić za 29 miesięcy że stracę wszystkie zniżki bo taki będzie zapis w regulaminie. Dostałem wstępnie aneks do przeczytania, ale jeszcze nie miałem czasu go przejrzeć. Z tego co czytałem to podpisując aneks automatycznie przechodzę do programu smartdom 4.5 co wiąże się z gorszymi warunkami i utratą fajnych opcji. Zgodnie z tym, co napisałem wcześniej, zapewniam, że w przypadku przedłużenia umowy migrujesz automatycznie do najnowszego smartDOM-u, ale rabat ulegnie zmianie tylko na usługę, którą przedłużasz. Zachęcam do napisania do mnie na priv w sprawie oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Hej. Za 3 miesiące kończy mi się umowa. Aktualnie posiadam pakiet jak niżej. Umowa byłą zawierana z tego co pamiętam na 24 miesiące w tym 3 miesiące za darmo. Aktualnie płacę w Smart Dom 49.99zł za telewizję. Moje pytanie brzmi, czy mogę zejść z ceny z tym pakietem na nowej umowie oraz czy była by możliwa opcja 12/3. Dodam że dekoder posiadam EvoBox. Ewentualnie opcja Premium Max w cenie 50zł na miesiąc z 3 miesiącami za darmo przy mowie np 15/3. Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD Pakiet dodatkowy: Katalog treści online Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD Pakiet połączony z internetem w Smart Dom, płacę za pakiet 50zł na miesiąc. Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi Edytowane 11 Listopada 2019 przez Sebea91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 12/3 dostaniesz, ale z ceny nie tylko nie zejdziesz, a będziesz płacił więcej o 25 zł - rabat 50% zmieni się w 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Jak to 25zł więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Zacytuję sam siebie: "rabat 50% zmieni się w 25 zł". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 1 minutę temu, rsw napisał: Zacytuję sam siebie: "rabat 50% zmieni się w 25 zł". W takim razie podziękuję CP za taką ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Słuszna decyzja. Gdybyś chciał pozostać na umowie na czas nieokreślony, sprawdź, czy przypadkiem nie masz podwyżki po okresie podstawowym - bo wtedy zachowasz 50%, ale od większej kwoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Czyli dalej będę mógł płacić 50zł na nieokreślonym jak taki zapis istnieje w umowie? Dodatkowo chciałem zapytać o to czy ugram coś wysyłając wypowiedzenie i czy wtedy podejdą do wieloletniego klienta normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Jeśli w umowie nie ma zapisu, że po okresie podstawowym cena wzrasta, nadal będzie 50 zł. Jeśli jest podana wyższa cena - będzie 50% tej ceny. Wypowiedzenie w tej sytuacji nic nie da - CP wilkiem patrzy na płacących 50% za TV, a co gorsza złotówkę za trzecią umowę, i chętnie by się nas pozbył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Logika. Pierw oferują a potem jak przyjdzie co do czego to mają gdzieś klienta żeby go utrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Jakaś logika w tym jest. Jeśli klient za trzy usługi płaci nominalnie 65 zł (a średnio jeszcze mniej, uwzględniając okresy bezpłatne), to zysku raczej na nim nie ma i trzeba delikwenta jakoś zniechęcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Na początku czymś muszą klienta zachęcić a potem ,może klient się przyzwyczai i zostanie na stałe. 33 minuty temu, Sebea91 napisał: czy wtedy podejdą do wieloletniego klienta normalnie To jest tylko chwyt reklamowy u każdego operatora,na który nie trzeba zwracać uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Witam Kończy mi się umowa na CP w smartdom, rabatowaną mam tv, płacę 70 zł/miesiąc mam premium max, evobox plus 3 MR aneks podpisałem 15.10.2017 roku. Czy mogę zostać w tej cenie a umowa przejdzie na bezterminową? Czy muszę wypowiedzieć i kombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lowermann Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Ja narazie muszę wygrzebać gdzieś swoje zapisy z umowy i przejrzeć jak to wygląda, dopiero mogę coś podejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 @Mako jeśli nie masz zapisu w umowie, że cena pakietu ulegnie zmianie po przejściu umowy na czas nieokreślony i utrzymasz produkt uprawniający do rabatu to nadal będziesz płacił 70 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 2 godziny temu, Nowy 123 napisał: @Mako jeśli nie masz zapisu w umowie, że cena pakietu ulegnie zmianie po przejściu umowy na czas nieokreślony i utrzymasz produkt uprawniający do rabatu to nadal będziesz płacił 70 zł. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Witam panie i panowie Znalazłem u siebie w umowie zapis o treści: "W przypadku zawarcia umowy z Okresem Podstawowym wskazanym w umowie i przekształceniu się umowy na czas nieokreślonym Abonent po okresie podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za usługi świadczone zgodnie z umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym cenniku lub w odrębnych warunkach promocji świadczenia usług. Postanowienie nie obowiązuje dla Opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania umowy w wysokości w niej określonej" Mam rozumieć że u siebie mam nic nie dotykać i czekać aż umowa po prostu przejdzie na czas nieokreślony i dalej cieszyć się pakietem za 50zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Godzinę temu, Sebea91 napisał: Witam panie i panowie Znalazłem u siebie w umowie zapis o treści: "W przypadku zawarcia umowy z Okresem Podstawowym wskazanym w umowie i przekształceniu się umowy na czas nieokreślonym Abonent po okresie podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za usługi świadczone zgodnie z umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym cenniku lub w odrębnych warunkach promocji świadczenia usług. Postanowienie nie obowiązuje dla Opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania umowy w wysokości w niej określonej" Mam rozumieć że u siebie mam nic nie dotykać i czekać aż umowa po prostu przejdzie na czas nieokreślony i dalej cieszyć się pakietem za 50zł? Witaj. Jeżeli obecnie płacisz za swoją umowę 50 zł, to w przypadku przejścia na czas nieokreślony opłaty się nie zmienią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebea91 Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 10 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Jeżeli obecnie płacisz za swoją umowę 50 zł, to w przypadku przejścia na czas nieokreślony opłaty się nie zmienią. Tak płacę 50zł, umowa kończy się za 3 miesiące Czyli nic nie robię z umową i przechodzę na nieokreślony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.