Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Tak, można to zrobić. Wybierz zakładkę Napisz do nas > Telewizja > Numer karty dekodera > Warunki umowy > Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy. Podaj w nim takie dane:
- Dane personalne właściciela,
- Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty),
- Powód rozwiązania umowy,
- Jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).

W przypadku multirooma będzie potrzebne przedłużenie lub nowa umowa. 

 

Dziękuję za informację.

 

Jeszcze jedna sprawa. Czy jeśli przedłużę umowę z Plusem na Internet (za co najmniej 50 zł na miesiąc) to umowa na czas nieokreślony z CP będzie dalej obowiązywała - czy rabat 50% będzie dalej uwzględniany? Czy w tym wypadku muszę również Internet w Plusie zostawić na czas nieokreślony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam smartdom i mam kilka pytań: na tv pozostało mi 3 miesiące umowy
Tv mam jako umowę uprawniającą i na nią mam 10 zł zniżki oraz takie informacje 
Kontrakt połączony w ramach smartDOM: Rabat smartDOM Kontrakt połączony w ramach smartDOM 4 - produkt uprawniający

Internet mam pakiet power lte 60GB jako produkt drugi i na niego mam zniżkę 50% i płacę za internet 30 zł i umowa jest na czas nieokreślony

Oraz mam telefon, 5 gb internetu, rozmowy bez limitu, sms bez limitu, na stacjonarne bez limitu, i płacę za niego 1 zł i umowa także na czas nieokreślony

Dzwonią do mnie non stop bym przedłużył umowę na telewizję. Ostatnio rozmawiałem z konsultantem i twierdził że jak przedłużę umowę na telewizję to będę miał zachowane zniżki na internet 50%, oraz telefon za 1 zł. Jednak coś mi tu nie pasuje.

Jak myślicie?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Z tego poziomu nie posiadam informacji na ten temat, ale jeżeli Telewizja jest produktem uprawniającym, to nie otrzymasz na nią rabatu. Dodatkowo prawdopodobnie korzystasz z rabatów z programu smartDOM 3, ponieważ na drugi produkt masz 50% rabatu a na 3 prawdopodobnie 25 zł. Napisz jednak do mnie w wiadomości prywatnej w sprawie oferty. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na telefon nie mam 25 zł zniżki, moja taryfa na telefon to JA+ 59,99  i płacę za ten pakiet 1 zł.

Chcę zachować wszystkie zniżki przedłużając umowę na telewizję, jednak przedłużając umowę nie chciałbym się zdziwić za 29 miesięcy że stracę wszystkie zniżki bo taki będzie zapis w regulaminie. Dostałem wstępnie aneks do przeczytania, ale jeszcze nie miałem czasu go przejrzeć.

Z tego co czytałem to podpisując aneks automatycznie przechodzę do programu smartdom 4.5 co wiąże się z gorszymi warunkami i utratą fajnych opcji.

 

Edytowane przez lowermann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lowermann napisał:

Na telefon nie mam 25 zł zniżki, moja taryfa na telefon to JA+ 59,99  i płacę za ten pakiet 1 zł.

Chcę zachować wszystkie zniżki przedłużając umowę na telewizję, jednak przedłużając umowę nie chciałbym się zdziwić za 29 miesięcy że stracę wszystkie zniżki bo taki będzie zapis w regulaminie. Dostałem wstępnie aneks do przeczytania, ale jeszcze nie miałem czasu go przejrzeć.

Z tego co czytałem to podpisując aneks automatycznie przechodzę do programu smartdom 4.5 co wiąże się z gorszymi warunkami i utratą fajnych opcji.

 


Zgodnie z tym, co napisałem wcześniej, zapewniam, że w przypadku przedłużenia umowy migrujesz automatycznie do najnowszego smartDOM-u, ale rabat ulegnie zmianie tylko na usługę, którą przedłużasz. Zachęcam do napisania do mnie na priv w sprawie oferty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej. Za 3 miesiące kończy mi się umowa. Aktualnie posiadam pakiet jak niżej. Umowa byłą zawierana z tego co pamiętam na 24 miesiące w tym 3 miesiące za darmo. Aktualnie płacę w Smart Dom 49.99zł za telewizję. Moje pytanie brzmi, czy mogę zejść z ceny z tym pakietem na nowej umowie oraz czy była by możliwa opcja 12/3. Dodam że dekoder posiadam EvoBox. Ewentualnie opcja Premium Max w cenie 50zł na miesiąc z 3 miesiącami za darmo przy mowie np 15/3.

 

  • Pakiet podstawowy: Pakiet Familijny Max HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Film HD
  • Pakiet dodatkowy: Opcja ON THE GO
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Cinemax HD
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet HBO HD HBO GO
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Sport HD
  • Pakiet dodatkowy: Katalog treści online
  • Pakiet dodatkowy: Pakiet Eleven Sports HD
  • Pakiet połączony z internetem w Smart Dom, płacę za pakiet 50zł na miesiąc.
  • Kontrakt połączony w ramach smartDOM 3 - produkt rabatowany jako drugi
Edytowane przez Sebea91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w umowie nie ma zapisu, że po okresie podstawowym cena wzrasta, nadal będzie 50 zł. Jeśli jest podana wyższa cena - będzie 50% tej ceny.

Wypowiedzenie w tej sytuacji nic nie da - CP wilkiem patrzy na płacących 50% za TV, a co gorsza złotówkę za trzecią umowę, i chętnie by się nas pozbył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kończy mi się umowa na CP w smartdom, rabatowaną mam tv, płacę  70 zł/miesiąc mam  premium max, evobox plus 3 MR aneks podpisałem 15.10.2017 roku.

Czy mogę zostać w tej cenie a umowa przejdzie na bezterminową?

Czy muszę wypowiedzieć i kombinować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panie i panowie ;)

Znalazłem u siebie w umowie zapis o treści:

 

"W przypadku zawarcia umowy z Okresem Podstawowym wskazanym w umowie i przekształceniu się umowy na czas nieokreślonym Abonent po okresie podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za usługi świadczone zgodnie z umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym cenniku lub w odrębnych  warunkach promocji świadczenia usług. Postanowienie nie obowiązuje dla Opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania umowy w wysokości w niej określonej"

 

Mam rozumieć że u siebie mam nic nie dotykać i czekać aż umowa po prostu przejdzie na czas nieokreślony i dalej cieszyć się pakietem za 50zł? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Sebea91 napisał:

Witam panie i panowie ;)

Znalazłem u siebie w umowie zapis o treści:

 

"W przypadku zawarcia umowy z Okresem Podstawowym wskazanym w umowie i przekształceniu się umowy na czas nieokreślonym Abonent po okresie podstawowym zobowiązany będzie do wnoszenia opłat za usługi świadczone zgodnie z umową w wysokości określonej dla oferty na czas nieokreślony w Umowie, w tym cenniku lub w odrębnych  warunkach promocji świadczenia usług. Postanowienie nie obowiązuje dla Opłat, dla których w warunkach promocji z której korzysta Abonent, przewidziano gwarantowaną wysokość opłat przez cały okres obowiązywania umowy w wysokości w niej określonej"

 

Mam rozumieć że u siebie mam nic nie dotykać i czekać aż umowa po prostu przejdzie na czas nieokreślony i dalej cieszyć się pakietem za 50zł? ;)


Witaj. Jeżeli obecnie płacisz za swoją umowę 50 zł, to w przypadku przejścia na czas nieokreślony opłaty się nie zmienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Witaj. Jeżeli obecnie płacisz za swoją umowę 50 zł, to w przypadku przejścia na czas nieokreślony opłaty się nie zmienią.

Tak płacę 50zł, umowa kończy się za 3 miesiące :)
Czyli nic nie robię z umową i przechodzę na nieokreślony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...