Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy ktoś zorientowany w temacie smart dom mógłby odpowiedzieć czy jeśli przedłużę umowę na telefon, która jest umową uprawniającą do rabatu 50% na telewizję w ramach smart dom na warunkach, które w dalszym ciągu będą wypełniać przesłanki korzystania z tego rabatu nadal będę z przedmiotowego rabatu korzystał. Ponadto w tym celu nie będę przedłużał umowy na telewizję tylko przejdzie ona na czas nieokreślony. W związku z tym pojawia się moja druga wątpliwość, czy jeśli w umowie na telewizję widnieje zapis iż po zakończeniu okresu zobowiązania umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, a brak jest zapisu mówiącego, iż ogólna cena usługi ( przed rabatem ) może w związku z tym ulec zmianie istnieje możliwość, iż cena tej usługi jednak wzrośnie do wartości cennikowych a nie pozostanie na warunkach promocyjnych ( według umowy standardowa cena to 99,99 zł, a promocyjna z której korzystam to 69,99 zł w związku z czym po rabacie smart dom płacę około 35 zł ). Z góry dziękuje za wszelką możliwą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2019 o 12:47, ara295 napisał:

Witam,

Czy ktoś zorientowany w temacie smart dom mógłby odpowiedzieć czy jeśli przedłużę umowę na telefon, która jest umową uprawniającą do rabatu 50% na telewizję w ramach smart dom na warunkach, które w dalszym ciągu będą wypełniać przesłanki korzystania z tego rabatu nadal będę z przedmiotowego rabatu korzystał. Ponadto w tym celu nie będę przedłużał umowy na telewizję tylko przejdzie ona na czas nieokreślony. W związku z tym pojawia się moja druga wątpliwość, czy jeśli w umowie na telewizję widnieje zapis iż po zakończeniu okresu zobowiązania umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, a brak jest zapisu mówiącego, iż ogólna cena usługi ( przed rabatem ) może w związku z tym ulec zmianie istnieje możliwość, iż cena tej usługi jednak wzrośnie do wartości cennikowych a nie pozostanie na warunkach promocyjnych ( według umowy standardowa cena to 99,99 zł, a promocyjna z której korzystam to 69,99 zł w związku z czym po rabacie smart dom płacę około 35 zł ). Z góry dziękuje za wszelką możliwą pomoc.


Witam,
jeśli przedłużysz umowę produktu uprawniającego (Twoje minimalne zobowiązanie nie może być niższe, niż w momencie skorzystania z promocji) i pozostałe kontrakty pozostawisz bez modyfikacji, to rabaty na nich nie ulegną zmianie.
Szczegóły dotyczące przejścia na czas nieokreślony, znajdują się w Twoim kontrakcie, bez wglądu nie jestem w stanie stwierdzić, jaka będzie Twoja ostateczna kwota.
Natomiast jeżeli twierdzisz, że nie ma zapisu mówiącego, że cena wzrośnie, to umowa pozostanie na tych samych warunkach co wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


jeśli przedłużysz umowę produktu uprawniającego (Twoje minimalne zobowiązanie nie może być niższe, niż w momencie skorzystania z promocji)

To nie do końca prawda. W zeszłym roku byłem zdecydowany na roz[beep]e SmartDomu i rozwiązanie dwóch umów (P1 i P3) - DUK pozwolił obniżyć zobowiązanie na P1 z 80 na 40 zł.

 

edit: Serio? "R o z w a l e n i e" to takie ohydne słowo?

Edytowane przez rsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Ponownie po prawie 2 latach :)  kończą mi się umowy na Telefony Duet 70zł  umowa nr1 , telewizje 110zł rabat 50% umowa nr 2 , i internet -10 zł umowa nr3 która juz się skończyła i przeszła na czas nie określony.

Mianowicie czytałem tutaj na forum i najtaniej chyba było  by nic nie robić, ale chciałem ruszyć telefony bo mam tam 10 gb internetu do podziału i kilka razy brakło.

Byłem już w 2 punktach aby się dowiedzieć co się stanie jak przejdę na czas nie okreslony i w każdym coś innego mi powiedzieli , W pierwszym ze potracę rabaty i abym juz dzisiaj u nich przedłużył warunki i złożyli oferty ,,dostepne tylko dzisiaj''. A w drugiem punkcie doradzili abym z Telewizją nic nie robił i internetem , a umowę uprawniającą czyli Duet przedłużył z większym limitem GB co mi akurat odpowiada i nie potrace rabatów według nich , ale chce dobrać na raty telefon Galaxy note 10 ale narazie jest nie dostępny. Czyli Pytanie kto ma racje ?? czy może jest jeszcze inaczej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rację ma drugi punkt a pierwszy ewidentnie chciał z Tobą przedłużyć wszystkie umowy. ? Jeśli przedłużysz telefon ale zachowasz odpowiedni próg abonamentowy to rabaty na pozostałych produktach się nie zmienią. Chyba że będziesz je też chciał przedłużyć to wtedy rabat na telewizję wyniesie - 25 zł a na internet - 10 zł od abonamentu. 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Rację ma drugi punkt a pierwszy ewidentnie chciał z Tobą przedłużyć wszystkie umowy. ? Jeśli przedłużysz telefon ale zachowasz odpowiedni próg abonamentowy to rabaty na pozostałych produktach się nie zmienią. Chyba że będziesz je też chciał przedłużyć to wtedy rabat na telewizję wyniesie - 25 zł a na internet - 10 zł od abonamentu. 

 Dziekuje za odpowiedz czyli teraz przedluzam tylko telefony z wiekszym limitem internetu w tej samej kwocie , a z tv i interetem nic nie robie i czekam niech przejda na czas nie okreslony z rabatami ;) . Tylko jeszcze jeden problem  ze nota 10 nie ma w punktach a na internecie jest dostepny to moge tez przedluzyc umowe telefonicznie jakos z dobraniem smaetfona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w CP telewizję - 3 odbiorniki z pakietem Familijny Max HD, za co płacę 55zł. Dodatkowo internet LTE ze zniżka 50%, za który płacę 25zł. Rodzice mają telefon w Plusie, gdzie przedłużyli umowę dwa tygodnie temu i za duet płacą 45zł. Jak cenowo wyglądałaby sytuacja, gdybym zrobił na nich cesję telewizji i internetu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Doszukałam w internecie - bonus 15 +10 PLN należy się przez pierwsze 12 m-cy (warunek-wydanie kartą min.500 PLN),13-24 miesiąc tylko 10 PLN bonusu. Mimo informacji o zakończeniu promocji prawdopodobnie to zostanie. W umowie żadnej wzmianki o tym nie znalazłam.Brat google pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

korzystam akutualnie z opcji smartDom 3 - telewizja rabatowana jako druga (rabat 50%). Wysyłałem wypowiedzenie umowy, ale DUK nie jest w stanie przedstawić mi lepszej oferty. 

 

Czy jeśli cofnę wypowiedzenie będę mógł korzystać dalej z usług na czas nieokreślony w niezmienonej cenie (akutalnie mam rabatowane 140 zł na 70 zł)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pawelessss napisał:

Dzień dobry,

 

korzystam akutualnie z opcji smartDom 3 - telewizja rabatowana jako druga (rabat 50%). Wysyłałem wypowiedzenie umowy, ale DUK nie jest w stanie przedstawić mi lepszej oferty. 

 

Czy jeśli cofnę wypowiedzenie będę mógł korzystać dalej z usług na czas nieokreślony w niezmienonej cenie (akutalnie mam rabatowane 140 zł na 70 zł)?


Witaj. Tak, jeżeli zrezygnujesz z wypowiedzenia, to dalej będzie możliwość korzystania z usług w niezmienionej cenie na czas nieokreślony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:


Witaj. Tak, jeżeli zrezygnujesz z wypowiedzenia, to dalej będzie możliwość korzystania z usług w niezmienionej cenie na czas nieokreślony. 

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Czy mogę wycofać wypowiedzenie przez ICOK?

 

Czy w przypadku gdybym chciał dokupic kolejny multiroom warunki ulegają zmianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pawelessss napisał:

 

Dzięki za odpowiedź.

 

Czy mogę wycofać wypowiedzenie przez ICOK?

 

Czy w przypadku gdybym chciał dokupic kolejny multiroom warunki ulegają zmianie?


Tak, można to zrobić. Wybierz zakładkę Napisz do nas > Telewizja > Numer karty dekodera > Warunki umowy > Okres podstawowy/wypowiedzenie umowy. Podaj w nim takie dane:
- Dane personalne właściciela,
- Dane sprzętu (numer seryjny dekodera, numer dostępu warunkowego i numer karty),
- Powód rozwiązania umowy,
- Jeżeli dekoder jest udostępniany, należy podać formę zwrotu kaucji (nazwa banku i pełny numer rachunku bankowego lub adres, na który mają być przekazane pieniądze).

W przypadku multirooma będzie potrzebne przedłużenie lub nowa umowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...