Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

czemu miałby się nie załapać, skoro jeszcze miesiąc został? Numery przenieś sobie i to będzie produkt pierwszy. Telewizję będziesz miał rabatowaną o 50%, czyli w abon. około 40 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako szczęśliwemu abonentowi jednej z pierwszych edycji SmartDomu nie chce mi się przegryzać przez obecny regulamin i jego wyłączenia, ale zalecam policzenie, czy nie lepszym wyjściem byłoby wzięcie telewizji jako umowy uprawniającej - przy każdym przedłużeniu umowy nie płaciłbyś najwyższego abonamentu przez kilka miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie pytanko. Fakt jeszcze sporo czasu, ale już tak w głowie trochę planuję. Mam obecnie Umowę ważną w CP do grudnia i Internet w Plusie do września. I chciałbym całkowicie zakończyć umowę w plusie i wziąć razem z telewizją jako SmartDom. I tu moje pytanie. Czy muszę czekać aż do grudnia jak zakończy się umowa z CP czy już mogę we wrześniu w ramach przedłużenia i dobrać za połowę ceny Internet? Bo pzedłużać umowę w CP (czy nawet zmieniać) było zawsze można jakieś 5 m-cy przed zakończeniem. Tylko właśnie się zastanawiam czy neta można dobrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mając dwie umowy na telefon w Plusie ;

 

1. abonament 39,90 zł i 10 zł rata za komórke .

2. abonament 29,90 .

 

Na jaki rabat można liczyć biorąc pakiet Premium i " Rozrywka " w programie smartDom ?

 

Czy " Rozrywka " podlega rabatowaniu , czy trzeba płacić standardową cenę 25 zł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mając dwie umowy na telefon w Plusie ;

 

1. abonament 39,90 zł i 10 zł rata za komórke .

2. abonament 29,90 .

 

Na jaki rabat można liczyć biorąc pakiet Premium i " Rozrywka " w programie smartDom ?

 

Czy " Rozrywka " podlega rabatowaniu , czy trzeba płacić standardową cenę 25 zł ?

 

1. rata sie nie wlicza więc tylko 39.90

2. 29.90.

 

Niestety mozesz liczyć na ten niższy rabat, chyba 19zł.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2 umowy w PLUS-ie na abonament telefoniczny (tzw. P1 i P2). Na drugi abonament mam rabat 20 zł tytułem Małego SmartDomu -czyli pierwsza umowa poniżej 49,99 to na drugą ofertę przysługuje stały rabat 20 zł. Jeżeli zrezygnuję z abonamentu na usługę telewizyjną za 59,90, która w tym całym obiegu SmartDomu nie brała udziału to czy stracę rabat 20 zł na drugą ofertę telefoniczną? Dziś pani z Działu Utrzymania coś takiego zasugerowała na wieść o moim wypowiedzeniu usługi telewizyjnej.

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem nie, skoro tv nie bierze w tym udziału a rabat wynika z innego produktu to czemu miałbyś stracić. A ta kobita to wyjaśniła dlaczego miałby rabat przepaść?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam chciałem zapytać kończy mi się umowa w cp którą miałem z rabatem smartdom czyli 50% ceny za full pakiet płace 45 zeta wysłałem wypowiedzenie i dzwonili do mnie z ofertą była 6/24 5/15 już byłem zdecydowany na opcje 5/15 i zapytałem o rabat smartdom to mi odpowiedziano że te oferty są bez rabatu z rabatem smartdom są tylko oferty bez darmowych miesięcy czy to prawda?
Bo niewidzę sensu to lepiej dlamnie było by rozwiązać umowę i wziąść nową na 24 miesiące i mieć 6 darmowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rafallis mam dokladnie taka sama sytuacje i max co udalo mi sie wyciagnąć to 9 miesięcy z rabatem 10 pln, a z wymiana dekodera na evobox 6 miesiecy. Ostatecznie pakiet Premium z rabatem dostalem za 40 pln, z czego przez 6 miesiecy za 30 pln.

 

Sprawa z rozwiązywaniem umowy i podpisywaniem nowej jest trochę kłopotliwa, bo też miałem taki plan, ale spojrzałem w regulamin SmartDomu i tam się zabezpieczyli na ten wypadek - musisz być bez umowy przynajmniej przez 1 miesiąc, aby otrzymać rabat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

@rafallis

........ tam się zabezpieczyli na ten wypadek - musisz być bez umowy przynajmniej przez 1 miesiąc, aby otrzymać rabat.

Tzn nie brać nowej odrazu tylko odczekać miesiąc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rafallis

 

Branie nowej umowy 6/24 [rozumiem że chodzi o pakiet premium] da ci miesięczny średni koszt ok 67 zł. Bo nie będzie rabatu 50% ze Smart DOm. Także mimo wszystko lepiej albo wziąć tak jak proponują bez darmowych miesięcy ale z rabatem 50% i płacić ok 40 zł/msc za full, albo olać 50% i przedłużyć z darmowymi miesiącami [15/5 albo 12/5]. Jeśli nie masz trzeciej usługi w SmartDom to na utratę rabatu 50% można sobie pozwolić. Średnie rachunki przy składaniu wypowiedzeń CP i przedlużaniu 12/5 i 15/5 będą trochę mniejsze niż z rabatem 50%.

 

@

pawel_bthd

 

Jak wygląda teraz twój SmartDom. Co posiadasz, w jakiej konfiguracji i co byś chciał osiągnąć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam chciałem zapytać kończy mi się umowa w cp którą miałem z rabatem smartdom czyli 50% ceny za full pakiet płace 45 zeta wysłałem wypowiedzenie i dzwonili do mnie z ofertą była 6/24 5/15 już byłem zdecydowany na opcje 5/15 i zapytałem o rabat smartdom to mi odpowiedziano że te oferty są bez rabatu z rabatem smartdom są tylko oferty bez darmowych miesięcy czy to prawda?

Bo niewidzę sensu to lepiej dlamnie było by rozwiązać umowę i wziąść nową na 24 miesiące i mieć 6 darmowych.

 

Zależy, który SmartDom. Ja mam ofertę (chyba 2 edycja), gdzie w przypadku, gdy nie zmniejszam miesięcznego zobowiązania, to cały czas powinienem mieć utrzymane Rabaty na te usługi - tak przynajmniej rzecze regulamin, który dostałem przy podpisaniu umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cabott

 

Edycja Smartomu jest mniej ważna. Kluczowe jest to czy tv w Polsacie jest usługą uprawniającą czy np. drugą - z rabatem 50%. Jeżeli jest umową uprawniającą to w zasadzie wolna amerykanka, tzn oczywiście nie możesz obniżyć miesięcznego zobowiązania, ale możesz sobie w zasadzie kombinować jak chcesz, tzn brać umowy 12/5 , 15/5 itd. W przypadku gdy mamy rabat 50%, to oprócz warunku nieobniżania abonamentu jest jeszcze kwestia tego, że musi być to jedna z promocji dedykowana pod SmartDom a tutaj nie na każdą opcję mogą pójść. Analogicznie jest np. z komórką w Plusie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie jest to wyszczególnione, że musi być to jedna z promocji dedykowana pod SmartDom? Bo może jest to tylko chęć wyciągnięcia od konsumenta wyższego abonamentu.

Nie przypominam sobie, żeby w regulaminie było jakieś obwarunkowanie typem umowy przy 2 czy 3 umowie w SmartDom, a jedynie, że abo przedłużanej umowy nie może być niższe. AFAIR, przy zawieraniu umowy był warunek, że wszystkie umowy muszą być na 24 miesiące.

Sam tego nie przetestuję, bo będę brał internet z niższym abonamentem, jak obecna umowa na telefon w plusie (3) i CP internet (2) będzie się miała ku końcowi (obecnie dostałem propozycję 20GB za 15pln).

 

Btw, dostałem w APS informację, że z promocji Plus Banku z rabatem na abo (50/20 PLN) przy przedłużaniu można skorzystać tylko przedłużając umowę na 24 lub 29 miesięcy bez darmowych miesięcy, podczas gdy na forum ktoś dostał taki rabat przy umowie bodajże 15/5. W regulaminach też nie znalazłem takiego warunku, więc jak nie będzie rabatu w marcu u mnie, to będę pisał reklamacje.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam abonament  z plusie (umowa przedłużona  kilka dni temu  ) z telefonem  za 59 złotych..  (49+ 10 pln ) na stacjonarne   moge ze stacjonarnych zrezygnować.. Czy mam szanse załapać się na telewizje za 50 procent w CP.. Mi  się wydaje że tak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby otrzymać rabat -50% na drugi produkt, pierwszy abonament musi wynosić:

a) dla Nowego Klienta:

-59.90 w ofercie ze sprzętem

-39.90 w ofercie bez sprzętu

b )dla Obecnego Klienta:

-49.90 miesięcznie

 

Tak więc powinneś się załapać. Dla upewnienia się przedzwoń do BOK Plusa :)

Edited by Krzysiek11:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy, który SmartDom. Ja mam ofertę (chyba 2 edycja), gdzie w przypadku, gdy nie zmniejszam miesięcznego zobowiązania, to cały czas powinienem mieć utrzymane Rabaty na te usługi - tak przynajmniej rzecze regulamin, który dostałem przy podpisaniu umowy.

 

 

@cabott

 

Edycja Smartomu jest mniej ważna. Kluczowe jest to czy tv w Polsacie jest usługą uprawniającą czy np. drugą - z rabatem 50%. (...) W przypadku gdy mamy rabat 50%, to oprócz warunku nieobniżania abonamentu jest jeszcze kwestia tego, że musi być to jedna z promocji dedykowana pod SmartDom a tutaj nie na każdą opcję mogą pójść. Analogicznie jest np. z komórką w Plusie.

 

 

A gdzie jest to wyszczególnione, że musi być to jedna z promocji dedykowana pod SmartDom

 

Ok, wygląda na to, że jednak edycja SmartDomu ma znaczenie.

 

Ja mam I edycję i w regulaminie mam taki zapis (ust. 2):

 

§ 6 UTRATA KORZYŚCI

1. Abonent traci przyznaną Korzyść w przypadku:
a. rozwiązania umowy na którą Korzyść została przyznana;
b. rozwiązania jednej z Umów: Umowy uprawniającej/Nowej Umowy I/Nowej Umowy II;
c. w przypadku Umowy uprawniającej Plus Mix, Nowej Umowy I Plus Mix oraz Nowej Umowy II Plus Mix w przypadku jeśli nie przedłuży umowy po wykonaniu wszystkich kontraktowych zasileń.
 
2. Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści na Umowie, której dotyczy ta zmiana oraz na drugiej Umowie o ile Korzyść na nią jest przyznawana na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach. Przeniesienie przez Abonenta na inny podmiot praw i obowiązków wynikających z zawartej Umowy uprawniającej Plus Abonament, Umowy uprawniającej Plus Internet, Umowy uprawniającej Internet CP, Umowy uprawniającej TV powoduje utratę możliwości korzystania z Korzyści.

 

Natomiast obecnie w regulaminie (3 edycja) jest zapis (ust. 3):

 

§ 4 UTRATA RABATU/UPUSTU PROMOCYJNEGO/UPUSTU SPECJALNEGO
1. W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy uprawniającej Plus Abonament/Plus Mix/Komórka Stacjonarna/Plus Internet/TV/Internet w CP Rabat/Upust specjalny zostanie usunięty z Nowej Umowy I oraz Nowej Umowy II, z zastrzeżeniem że:
a. W przypadku Umowy uprawniającej Plus Mix po upłynięciu okresu ważności konta wynikającego z dokonania wszystkich kontraktowych zasileń Abonent zachowa Rabat/Upust specjalny na Nowej Umowie I i Nowej Umowie II tylko w sytuacji jeśli dokona przedłużenia umowy, bez zmniejszenia wysokości miesięcznego zobowiązania, przed upłynięciem okresu ważności konta wynikającego z wszystkich kontraktowych zasileń;
b. W przypadku jeśli Nowa Umowa I lub Nowa Umowa II została zawarta w ofercie typu Plus Internet/Telewizja na próbę lub Abonent dokona odstąpienia od Umowy zgodnie z przysługującym mu prawem, to:
 jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy II straci Upust promocyjny/Upust specjalny
 jeśli zrezygnuje z Nowej Umowy I, wówczas Nowa Umowa II zostaje uznana za Nową Umowę I i Abonent otrzyma na nią Rabat/Upust specjalny.
2. Abonent traci przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny w przypadku:
a. rozwiązania, wygaśnięcia lub konwersji z umowy na którą Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny został przyznany;
b. stałej dezaktywacji karty SIM lub rozwiązania umowy przez Cyfrowy Polsat lub Polkomtel z powodu zaległych płatności z zastrzeżeniem, że po anulowaniu rozwiązania umowy z uwagi na spłatę zaległości/reaktywacji usługi po stałej dezaktywacji karty SIM Klientowi nie będzie przywrócony wcześniej przyznany Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny;
c. rozwiązania jednej z Umów: Umowy uprawniającej/Nowej Umowy I/Nowej Umowy II.
 
3. Jakakolwiek zmiana umowy objętej promocją (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II) powodująca obniżenie miesięcznego zobowiązania lub przedłużenie Nowej Umowy I/Nowej Umowy II w promocji, która w swoich warunkach wyklucza korzystanie z Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego w programie smartDOM powoduje utratę możliwości korzystania z Rabatu/Upustu promocyjnego/Upustu specjalnego na Umowie, której dotyczy ta zmiana, niezależnie od tego czy Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny jest przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, oraz na Nowej Umowie I/Nowej Umowie II
o ile Rabat/Upust promocyjny/Upust specjalny jest na nią przyznawany na podstawie zmienianej Umowy, wraz z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego, dla którego obowiązywała umowa/umowy na niezmienionych warunkach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, dostałem w APS informację, że z promocji Plus Banku z rabatem na abo (50/20 PLN) przy przedłużaniu można skorzystać tylko przedłużając umowę na 24 lub 29 miesięcy bez darmowych miesięcy, podczas gdy na forum ktoś dostał taki rabat przy umowie bodajże 15/5. W regulaminach też nie znalazłem takiego warunku, więc jak nie będzie rabatu w marcu u mnie, to będę pisał reklamacje.

Chyba trafiłeś na łowcę prowizji w APS :) W regulaminie jedyne istotne wyłączenie, to zastrzeżenie, że podwyższony bonus można dostać raz na 24 miesiące. O tych rabatach to chyba ja wspominałem - dostaję podwyższone bonusy przy przedłużonej umowie 12/5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pawel_bthd

 

Jak wygląda teraz twój SmartDom. Co posiadasz, w jakiej konfiguracji i co byś chciał osiągnąć?

 

 

TV mam jako podstawowa(uprawniający) a internet z rabatem 50% + telefon w plusie za 1zl

TV mam już na bezterminowej przeszła w sierpniu i CP siedzi jak mysz pod miotłą ale to nieważne

Mam familijny hd+film+cinemax+sport+ipla za 69.90

Z tego co pisałeś powyżej mogę po wypowiedzeniu  walczyć o 12/5 ....

A taniej juz chyba nie da rady?

Chyba że bez wymiany sprzętu?

Zastanawiam się nad wymianą na moduł jak bardzo to zmieni ceny?

Edited by pawel_bthd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@

pawel_bthd

 

Jeżeli masz telewizję jako uprawniającą, to spokojnie możesz wziąć sobie umowę 12/5 [bez wymiany dekodera i przy złożonym wypowiedzeniu umowy]. Przez 5 miesięcy nie płacisz nic za pakiet familijny max hd+film+cinemax+sport+ipla,a po tym czasie 69,9 [jeśli chcesz zachować IPLA] albo 59,9 jeśli IPLA ci zbędna. Wyjdzie ci średnio ok 41 zł/msc z IPLĄ i ok 35 zł bez IPLI. Czyli praktycznie połowę tego co płacisz teraz, a dwa pozostałe rabaty wynikające ze Smartdom będą Ci nadal przysługiwać. Oczywiście nawet ok pół roku przed końcem umowy na tv znów możesz złożyć wypowiedzenie, skrócić umowę i wziąć umowę 15/5 z kolejnymi darmowymi miesiącami, co jeszcze bardziej obniży koszty [o ile oczywiście ten mechanizm w DUK Polsat się nie zmieni]. Przy wymianie sprzętu do tv dostaniesz 3 darmowe miesiące [i raczej umowę 15msc] + ew opłaty aktywacyjne, czynsze w zależności od tego na jaki sprzęt chcesz wymienić itd. Generalnie i tak każda z tych opcji jest bardziej korzystna niż siedzenie na czasie nieokreślonym ;)

 

@

cabott

 

No właśnie ten warunek "dedykowanej promocji" istnieje, widać to zresztą np. na stronie Plusa. Chcąc np. dobrać jako drugą usługę telefon w Plusie masz inne telefony/ceny zaznaczając Smartdom jak w analogicznym abonamencie dla osób bez Smartdomu. Zresztą powoli ten program trochę psują, w CP chcąc wziąć umowę na internet ze sprzętem, wymuszają poniekąd jego płatną dzierżawę, w Plusie chcąc przedłużyć umowę z zachowaniem rabatu 50% wymuszają dodatkowo płatne raty za telefon. W jednym i drugim przypadku, chodzi po prostu o podwyższenie kwoty abo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt, że "psują" SmartDom, ale, w moim odczuciu, bardzo delikatnie - bo przy pierwszej edycji zakładałem, że szybko zlikwidują go całkowicie.

U mnie na umowie telefonicznej pewnie coś zarabiają, ale z kolei jest to umowa bez rabatów, więc dostaję telefon wliczony w abonament, bez rat. Telewizja płatna teoretycznie 50%, a w praktyce, dzięki szybkiemu przedłużaniu umów - mniej niż 25% abonamentu bazowego. Na umowie internetowej już do mnie dopłacają - 35 GB za 1,08 zł miesięcznie i router za 3 zł. Druga umowa TV, płatna niby 74,99, objęta rabatem z PlusBanku, i przy utrzymaniu dotychczasowej polityki przedłużeniowej, nie zapłacę nic przez dwa lata.

Kiedyś było jeszcze konto Avocado, i to dopiero była jazda bez trzymanki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok to raczej jasne

a teraz nie wiem czy mi odpowiesz odnośnie Plusa czy telefon który kończy sie umowa w czerwcu jest tez do wyrwania cokolwiek z abonamentu?

najprawdopodobniej zostane tylko przy SIM ze względu na to co piszą odnosnie rat

abonament mam 79,99 minus rabat 49zł (jako do trzeciej usługi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli umowa kończy się w czerwcu, to pewnie korzystasz z pierwszej edycji SmartDomu. Na stronie Plusa możesz sprawdzić proponowaną ofertę przedłużeniową, bo pewnie jest już gotowa. Podajesz numer telefonu, kod z SMS-a, i wybierz abonament nie niższy, niż obecny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...