Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

Witam!

Posiadam: - 

1) umowę na telefon - produkt uprawniający - umowa do 31 października 2019

2) Telewizję - rabat 50% - SmartDOM 4 umowa do 1 września 2019

 

Jeśli chodzi o CP, to mam pakiet Familijny MAX HD (+: Opcja ON THE GO, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Film HD, Pakiet Cinemax HD, Katalog treści online, Pakiet Eleven Sports HD) - 99,99 zł - rabat 50 zł = 49,99 zł. Przedłużając umowę na CP chciałbym dołożyć Polsaty Sport Premium.

 

Krótko: czy jest jakaś szansa abym nie stracił 50% rabatu? : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przedłużyłem umowę na tel.w lutym - produkt uprawniający - i straciłem 10 zł rabatu na telewizję w SmartDom 4. To jak to w końcu jest, obu umów nie trzeba przedłużać ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadam 2 umowy w plusie mix. Czy mogę sobie teraz dobrać 2x telewizję (rodzinny hd+cinemax hd) I na każdej z umów na telewizję skorzystac z rabatu 10 zł?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam,

 

Mam 3 kontrakty uczestniczące w Superoferta 2, którymi są:

 

Internet Power LTE 2.0
Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta 2 w Smart Dom - produkt uprawniający
brak rabatu

 

Telefon JA+ 69,99
Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta 2 w SmartDOM - produkt rabatowany jako drugi
rabat 50%

 

Telewizja Pakiet Familijny Max HD ...
Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta 2 w SmartDOM - produkt rabatowany jako trzeci
rabat 50%

 

 

Internet Power LTE 2.0 za chwilę się kończy i nie chcę go przedłużać.
Czy w tym wypadku mogę zrobić tak:

 

Telefon JA+ 69,99
Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta 2 w SmartDOM - produkt uprawniający
brak rabatu

 

Telewizja Pakiet Familijny Max HD ...
Kontrakt uczestniczy w promocji Superoferta 2 w SmartDOM - produkt rabatowany jako drugi
rabat 50%

 

 

Czyli żeby Telefon wskoczył na miejsce produktu uprawniającego, aby wciąż mieć rabat na Telewizję.

 

???

 

 

Edited by icok-user

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Rozwalisz SmartDom, ewentualnie będziesz mógł go składać od nowa, ale rabat będzie wynosił 10 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, rsw napisał:

Nie. Rozwalisz SmartDom, ewentualnie będziesz mógł go składać od nowa, ale rabat będzie wynosił 10 zł.

 

A czy jest możliwość przedłużenia jednego z kontraktów na krótszy okres niż te oficjalne 24 miesiące?

Chodzi mi o przedłużenie tego Internet Power LTE 2.0, żeby mniej więcej pokrył się z końcem pozostałych kontraktów.

Edited by icok-user

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Cytat

 

A czy jest możliwość przedłużenia jednego z kontraktów na krótszy okres niż te oficjalne 24 miesiące?

Chodzi mi o przedłużenie tego Internet Power LTE 2.0, żeby mniej więcej pokrył się z końcem pozostałych kontraktów.

 

 

Cofam pytanie, nie wiedziałem że mogę przejść na um. na czas nieokreślony

Edited by icok-user

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pytanko:

Smart Dom, jedna z pierwszych edycji. Pierwsza usługa: TV, 105 zł miesięcznie, druga usługa: internet, rabat 50%, trzecia usługa: telefon  38,99 zł taniej.

Chcę zejść z TV do Rodzinnego za 5 zł, ale nie chcę tracić zniżek tych za drugą i trzecią usługę.

Podobno muszę najpierw przedłużyć net, później zejść z TV do 5 złotych i nie ruszam telefonu i zniżka na 3-cią usługę, czyli te 38,99 zostaje. 

Prawda to? Bo i na infolinii i w salonie tak mówili.

Edited by Barti
Przeniesiono post do właściwego wątku. Wyjątkowo poprawiono też niniejszy post napisany bardzo niechlujnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było kilka wersji SmartDomu ,nie wiem czy we wszystkich ale  był taki zapis ,że nie możesz obniżyć ceny pierwszego produktu ,inaczej tracisz rabat.Jeżeli jeszcze masz regulamin usługi to możesz to sprawdzić. Rozmowy na infolinii są nagrywane ,możesz sobie zapisać datę,czas rozmowy do ewentualnej reklamacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!Mam smartdom w konfiguracji plusmix z zobowiązaniem 50 pln i pakiet premium max ze zniżką 50%  plus 2 multiroom w kwocie 59.99 pln.Umowa na telefon kończy się za 4 miesiące a na tv za 10 miesięcy. Mam następujące pytanie.Na ile mogę obniżyć zobowiązanie plusmixa aby nie stracić zniżki na tv.Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 zł. Przy czym nie przedłużaj umowy samodzielnie, np. przez internet, a rozmawiaj z DUK i podkreśl, że chodzi o utrzymanie SmartDomu. Standardowo jakakolwiek obniżka rozwala SmartDom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam pytanko co do SmartDomu.Mam tv jako pierwszy produkt(uprawniający),telefon jako drugi produkt,internet jako trzeci produkt.oraz kolejny telefon jako czwarty produkt.

W ICOK jest info:Telewizja kontrakt połączony w ramach smartDOM 3,kontrakt połączony w ramach smartDOM 4.

Ostatnio dzwonili do mnie w sprawie kończącej się umowy na telefon(drugi produkt).Otóż abonament na telefon by był trochę niższy.Czy stracę rabat na internet i telefon(3 i 4 usługa) jeśli obniżę kwotę za telefon?Konsultant zapewniał że nie.A jak wy sądzicie?

Edited by ARTIPAPK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! 

 

Mam pytania odnośnie ukochanego smartdom. Do tej pory miałem smartdom 3.

 

Mianowicie do tej pory miałem ofertę abonamentową na telefon na 36 m za 39.99 zł. Drugi produkt to tv w full pakiecie plus 2 multiroomy - cena - 50%, czyli 59.99 zł. Do tego 3 produkt w postaci internetu domowego z idu odu za 15 zł miesięcznie. Miałem również abonament dla żony za 29.90 zł. 

 

Abonamenty na tv oraz internet przeszły na czas nieokreślony. Postanowiłem przedłużyć umowy na abonamenty telefoniczne skoro dobiegły one końca z doborem telefonu. Mój wybór padł na abonament 50 zł. Dodatkowo 2 abonament miał być obniżony o połowę, czyli 25 zł. W rozmowie z konsultantem ustalono, że rabat będzie naliczony max od 2 okresu rozliczeniowego oraz, że rabaty na tv i internet pozostaną bez zmian. 

 

Otrzymałem fakturę za abonamenty telefoniczne w wysokości 2x 50 zł (czyli rabat będzie naliczony od drugiego okresu) plus 15 zł za internet (czyli zgodnie z dotychczasowym rabatem). 

 

Ku mojemu zdziwieniu, po wejściu w icok, zobaczyłem kwotę do zapłaty 109,99 zł. Zobaczyłem również, że w warunkach umowy widnieje informacja, że produkt rabatowany w ramach smartdom 4 (dotychczas było napisane, że smartdom 3). Ponadto pojawiła się informacja: 

Przyszła opłata abonamentowa może zostać pomniejszona o rabat, jeśli zostaną spełnione warunki określone w Promocyjnych Warunkach Umowy.
 
 
 
Zastanawiam się teraz co dalej z tym fantem zrobić?! Reklamacja? W rozmowie z konsultantem było wyraźnie zaznaczone, że rabatowany telewizja i internet zostają bez zmian w takich kwotach jak dotychczas. W przeciwnym wypadku nie przedłużałbym umów na telefony tylko zostawił je na czas nieokreślony. 
 
Ktoś miał taką sytuację? Prosiłbym o pomoc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...