johndeacon1 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Do wzięcia drugiej usługi z rabatem 50% upoważnia minimalny abo w cp 49,99 czy 59,99.Wszyscy mi mówią to wyzsza kwotę a mnie się wydawało ze juz goly pakiet max hd za 49,9 lspie sie na smartdom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 49.99 jeśli masz umowę od co najmniej 60 dni, a jeśli masz mniej niż 60 dni to 59.99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieklm Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Pytanko do mądrzejszych Hipotetycznie: biorę abo 49.99 z telefonem w Plusie. Po 60 dniach korzystania mogę dobrać w promocji smart dom najwyższy pakiet CP+2xMR z 50% zniżki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Hipotetycznie, tak. Aktualny program smartDOM trwa do 1 grudnia 2015r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Czy mając telefon w Plusie abonament firma z telefonem za kwotę 60zł też dostanę rabat 50% chodzi mi o opcję Premium płaciłbym 44,99zł i czy w tej opcji jest umowa 24msc z tym że płacę tylko za 18msc bo 6msc jest za free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Jakieś pół roku temu wziąłem ofertę Smart Dom. Pierwszy produkt to TV z abo 69.90 zł, drugi LTE CP, a trzeci telefon w plusie. Przez pierwsze miesiące rabaty były naliczane. W październiku skończyła mi się umowa na stary telefon w plusie i jej nie przedłużyłem. Nie była ona objęta programem Smart Dom. Na ostatniej fakturze za internet nie mam naliczonego rabatu. Na infolinii Cp powiedzieli, ze utracilem rabat dlatego, że zrezygnowałem ze starej umowy na telefon. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją, czy mają prawo anulować rabat za to, że nie przedłużyłem umowy na telefon? Dodam, że na infolinii plusa powiedzieli, że nie mogą zabrać mi rabatu. O co chodzi? Czytałem kilka razy umowę i nie znalazłem tam zapisu, który by im na to pozwolił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Jakiej starej umowy na telefon? To była ta umowa biorąca udział w smartdomie jako produkt trzeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Nie. To była umowa aneksowana z 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 No to nie powinna mieć żadnego znaczenia. A co z umową na tv, nie zmniejszyłeś ostatnio abonamentu , nie przeszła na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Nic nie zmieniałem. Kończy mi się za 5 miesięcy. Jedynie, co zmieniałem to zwiększyłem abonament na telefonie (3 usługa). Dwa razy dziś dzwoniłem, na infolinie Polsatu i jako przyczynę anulowania rabatu podali zrezygnowanie z telefonu z 2013 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 Wychodzi, że system informatyczny sprawdzający uprawnienia do rabatu "zgłupiał" z powodu starego numeru w Plusie lub osoba przygotowująca dla Ciebie umowę "podpięła" kolejne usługi pod stary numer. Tak, czy siak czeka Cię napisane sensownej reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 W systemie ICOK miałem napisane że telewizja cyfrowa jest uslugą uprawniającą do rabatu. Teraz ta informacja znikła. Reklamacja wysłana, czekam na info. W razie negatywnej odpowiedzi czeka mnie wizyta w UOKIK. Najlepsze jest to, że system w plusie widzi moje rabaty na trzeciej usłudze, a w cp na drugiej już nie. Dziś otrzymałem pismo, że reklamacji nie została uznana, ponieważ zrezygnowałem z usługi uprawniającej jakim był telefon. Dziś na infolinii powiedzieli mi, że usługa uprawniającą był właśnie telefon, a nie może tak być, bo nie mógłbym wziąć trzeciej usługi, też telefon. Uprzejma Pani w CP powiedziała, że chyba mam racje i niesłusznie zabrali rabat. Poszła reklamacji reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Jakieś 3-4 miesiące temu przedłużaliśmy umowę na internet (na kogoś innego) teraz chcę wziąść tv na siebie i pytanie, czy ten internet mógłbym też przepisać teraz np. na siebie i jako rabat na tv wziąść te 50%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Możesz tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Pisałem do CP na Facebook'u, oni odpisali że potrzebują danych tej osoby nie wiem o co chodzi ale najprawdopodobniej w czwartek przejdę się do jakiegoś punktu i pogadamy tam z jakimś kompetentnym człowiekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokodzambo Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 Niestety powiedziano mi że nie można przepisać umowy internetu na osobę niespokrewnioną.. Lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Opiszę swój przypadek. Jeden z moich numerów jest za niecałe 10 zł w abonamencie i przeprowadziłem konwersję innego numeru z oferty PLUS NA KARTĘ na abonament bez telefonu. Dostałem tzw. MAŁY SMART DOM przy ofercie w porozumiewaniu się na odległość- tzn: -abonament za 49,90 JA+ 49,90 -nielimitowane połączenia i SMS, 5 GB internetu -rabat 10 zł tytułem e-faktury -rabat 20 zł tytułem posiadania abonamentu mniejszego niż 49,90 ( 9,99 zł). Razem - 19,99 . Jak dla mnie bomba.... Ale mam też pytanie, może ktoś wie -dekoder do naziemnej wraz z pakietem Extra za 1 zł miesięcznie ale tylko dla abonentów CP bądź PLUS-a: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?promoCode=CEM5_THD210 I tajemnicze :"1 Szczegóły w Warunkach OFerty „TV Mobilna z rabatem smartDOM” dostępnym u sprzedawców" Jakie warunki trzeba spełnić? Edytowane 29 Października 2015 przez markar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Jeśli drugi produkt jest za połowe w smartdomie np. jest to voice(telefoniczny) a pierwszy to telewizja na umowie podstawowej. To co w sytuacji kiedy umowa na tv przejdzie na czas nieokreślony, rabat na telefon dalej będzie? Oczywiście kwota na tv pozostaje bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Nie wiem, jaką edycję smartdomu masz, ja w pierwszej miałem w regulaminie promocji zapis, że dopóki będę miał abo (usługi uprawniającej do rabatów) nie niższy niż w momencie zawarcia umów do smartdom, rabaty cały czas obowiązują (nieważne, czy umowa na czas nieokreślony, czy podpiszesz aneks). Przy aneksie @swojadroga wspominał, że w momencie podpisania aneksu do umowy uprawniającej, zaczynają obowiązywać obecnie dostępne warunki smartdom, a nie te, które miałeś w starej umowie. Edytowane 3 Listopada 2015 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho84 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Wychodzi, że system informatyczny sprawdzający uprawnienia do rabatu "zgłupiał" z powodu starego numeru w Plusie lub osoba przygotowująca dla Ciebie umowę "podpięła" kolejne usługi pod stary numer. Tak, czy siak czeka Cię napisane sensownej reklamacji. Reklamacja uznana. Tak jak napisałeś, system "zgłupiał" i uznał stary telefon za usługę uprawniającą. Teraz już wszystko działa jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam.Chciałbym się dowiedzieć odnośnie rabatów w ofercie SmartDom.A sytuacja moja przedstawia się w następujący sposób.Posiadam abonament tv na pakiet Familijny Max HD+Cinemax+Film+Sport w cenie 74,90pln.Planuję dobrać ofertę na telefon z nowym numerem w rabacie 50%.I czy jeśli chciałbym dobrać trzecią opcję,to koniecznie to musi być internet?Czy może być to kolejna opcja na dodatkowy abonament telefoniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Musi być internet. Każda usługa musi być innego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ok.czyli widzę że ostatecznie 3 usługa to tylko i wyłącznie internet.W sumie jakbym dobrał ten internet jako trzecią opcję,to w jakiej cenie mógłbym dostać najtańszy pakiet internetu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
telewidz85 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Nawet za zł, ale ten najmniejszy pakiet 5 GB. Edytowane 17 Listopada 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james28 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Mam umowę z cyfrowym polsatem do sierpnia przyszłego roku (Familijny MAX hd + FILM HD + SPORT HD + CINEMAX HD + IPLA + VOD i Multiroom w cenie 69,90 zł. Jestem również abonnentem plusa na kartę. Chciałbym poczatkiem przyszłego roku przedłużyć umowę z cyfrowym polsatem na pakiet PREMIUM + HBO GO. Końcem tego roku zamierzam przejść na abonament w plusie. I teraz moje pytania: 1. Na jaką kwotę (abonament w plusie muszę się zdecydować by móc skorzystać z oferty SMARTDOM (50% ceny) na pakiet PREMIUM + HBO GO. 2. Jeżeli wejdę na w/w abonament w plusie końcem tego roku to czy powiedzmy w lutym przyszłego roku, gdy będę chciał przedłużyc umowę z cyfrowym polsatem będę mógł skorzystać z oferty SMARTDOM na abonament w Cyfrowym Polsacie. 3. Czy przedłużając umowę z CP mogę liczyć na darmowe miesiiąc w umowie na 24 msc? Z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 18 Listopada 2015 przez james28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.