Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakieś pół roku temu wziąłem ofertę Smart Dom. Pierwszy produkt to TV z abo 69.90 zł, drugi LTE CP, a trzeci telefon w plusie. Przez pierwsze miesiące rabaty były naliczane. W październiku skończyła mi się umowa na stary telefon w plusie i jej nie przedłużyłem. Nie była ona objęta programem Smart Dom. Na ostatniej fakturze za internet nie mam naliczonego rabatu. Na infolinii Cp powiedzieli, ze utracilem rabat dlatego, że zrezygnowałem ze starej umowy na telefon. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją, czy mają prawo anulować rabat za to, że nie przedłużyłem umowy na telefon? Dodam, że na infolinii plusa powiedzieli, że nie mogą zabrać mi rabatu. O co chodzi? Czytałem kilka razy umowę i nie znalazłem tam zapisu, który by im na to pozwolił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi, że system informatyczny sprawdzający uprawnienia do rabatu "zgłupiał" z powodu starego numeru w Plusie lub osoba przygotowująca dla Ciebie umowę "podpięła" kolejne usługi pod stary numer. Tak, czy siak czeka Cię napisane sensownej reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W systemie ICOK miałem napisane że telewizja cyfrowa jest uslugą uprawniającą do rabatu. Teraz ta informacja znikła. Reklamacja wysłana, czekam na info. W razie negatywnej odpowiedzi czeka mnie wizyta w UOKIK.


Najlepsze jest to, że system w plusie widzi moje rabaty na trzeciej usłudze, a w cp na drugiej już nie.


Dziś otrzymałem pismo, że reklamacji nie została uznana, ponieważ zrezygnowałem z usługi uprawniającej jakim był telefon. Dziś na infolinii powiedzieli mi, że usługa uprawniającą był właśnie telefon, a nie może tak być, bo nie mógłbym wziąć trzeciej usługi, też telefon. Uprzejma Pani w CP powiedziała, że chyba mam racje i niesłusznie zabrali rabat. Poszła reklamacji reklamacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę swój przypadek. Jeden z moich numerów jest za niecałe 10 zł w abonamencie i przeprowadziłem konwersję innego numeru z oferty PLUS NA KARTĘ na abonament bez telefonu.

Dostałem tzw. MAŁY SMART DOM przy ofercie w porozumiewaniu się na odległość- tzn:

-abonament za 49,90 JA+ 49,90  -nielimitowane połączenia i SMS, 5 GB internetu

-rabat 10 zł tytułem e-faktury

-rabat 20 zł tytułem posiadania abonamentu mniejszego niż 49,90 ( 9,99 zł).

Razem - 19,99 . Jak dla mnie bomba....

Ale mam też pytanie, może ktoś wie -dekoder do naziemnej wraz z pakietem Extra za 1 zł miesięcznie ale tylko dla abonentów CP bądź PLUS-a:

https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/sklep/summary.cp?promoCode=CEM5_THD210

I tajemnicze :"1 Szczegóły w Warunkach OFerty „TV Mobilna z rabatem smartDOM” dostępnym u sprzedawców"

Jakie warunki trzeba spełnić?

Edytowane przez markar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jaką edycję smartdomu masz, ja w pierwszej miałem w regulaminie promocji zapis, że dopóki będę miał abo (usługi uprawniającej do rabatów) nie niższy niż w momencie zawarcia umów do smartdom, rabaty cały czas obowiązują (nieważne, czy umowa na czas nieokreślony, czy podpiszesz aneks).

Przy aneksie @swojadroga wspominał, że w momencie podpisania aneksu do umowy uprawniającej, zaczynają obowiązywać obecnie dostępne warunki smartdom, a nie te, które miałeś w starej umowie.

Edytowane przez cabott
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wychodzi, że system informatyczny sprawdzający uprawnienia do rabatu "zgłupiał" z powodu starego numeru w Plusie lub osoba przygotowująca dla Ciebie umowę "podpięła" kolejne usługi pod stary numer. Tak, czy siak czeka Cię napisane sensownej reklamacji.

Reklamacja uznana. Tak jak napisałeś, system "zgłupiał" i uznał stary telefon za usługę uprawniającą. Teraz już wszystko działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.Chciałbym się dowiedzieć odnośnie rabatów w ofercie SmartDom.A sytuacja moja przedstawia się w następujący sposób.Posiadam abonament tv na pakiet Familijny Max HD+Cinemax+Film+Sport w cenie 74,90pln.Planuję dobrać ofertę na telefon z nowym numerem w rabacie 50%.I czy jeśli chciałbym dobrać trzecią opcję,to koniecznie to musi być internet?Czy może być to kolejna opcja na dodatkowy abonament telefoniczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Mam umowę z cyfrowym polsatem do sierpnia przyszłego roku (Familijny MAX hd + FILM HD + SPORT HD + CINEMAX HD + IPLA + VOD i Multiroom w cenie 69,90 zł. Jestem również abonnentem plusa na kartę.

Chciałbym poczatkiem przyszłego roku przedłużyć umowę z cyfrowym polsatem na pakiet PREMIUM + HBO GO.

Końcem tego roku zamierzam przejść na abonament w plusie.

I teraz moje pytania:

1. Na jaką kwotę (abonament w plusie muszę się zdecydować by móc skorzystać z oferty SMARTDOM (50% ceny) na pakiet PREMIUM + HBO GO.

2. Jeżeli wejdę na w/w abonament w plusie końcem tego roku to czy powiedzmy w lutym przyszłego roku, gdy będę chciał przedłużyc umowę z cyfrowym polsatem będę mógł skorzystać z oferty SMARTDOM na abonament w Cyfrowym Polsacie.

3. Czy przedłużając umowę z CP mogę liczyć na darmowe miesiiąc w umowie na 24 msc?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edytowane przez james28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...