Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

Czy dobrze rozumiem? Jezeli Teraz Jestem w smart dom pierwszej edycji.
1. Umowa uprawniajaca telefon przedluzona stosunkow Niedawno.
2.umowa TV wazna do wrzesnia br.
3.umowa internet przedluzona miesiac temu - upust 49,90
Jezeli umowa na tv we wrzesniu przejdzie w umowe na czas nieokreslony to zachowam 50 procent upustu. Bo jeżeli przedłuże to migruje na tej umowie do smart dom 4 czy dobrze interpretuje zapisy regulaminu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg tego co wyjaśniono wcześniej tylko przedłużenie umowy uprawniającej zachowuje dotychczasowy rabat na kolejne usługi. Ja to tak rozumiem.

U Ciebie w przypadku gdy przedłużysz umowę na TV, to wejdziesz w Smartdom4 i zamiast 50% upustu dostaniesz rabat -25 zł. Jeśli przejdzie umowa na czas nieokreślony to co prawda zostaniesz w Smartdomie I edycji i zachowasz rabat -50% ale nie od kwoty abonamentu która była przydzielona promocyjnie na czas określony a od z pewnością wyższej kwoty która obowiązuje za dany pakiet w umowie na czas nieokreślony wg tego co podpisałeś.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ten rabat 25zł na TV jako drugą usługę jest ważny również przy zmniejszeniu zobowiązania? Np. przedłużenie na abonament za 70zł, gdy do tej pory 100zł/mies. (po rabacie 50).

Edited by bomel91

Share this post


Link to post
Share on other sites

W CP jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to cena się nie zmieni i będzie taka sama jak w okresie podstawowym. Dodatkowo jeśli nie przedłużysz telewizji to nadal o tej ceny będzie - 50%.

Czy ten rabat 25zł na TV jako drugą usługę jest ważny również przy zmniejszeniu zobowiązania? Np. przedłużenie na abonament za 70zł, gdy do tej pory 100zł/mies. (po rabacie 50).

Jeśli obniżysz telewizję to rabat - 25 zł będzie naliczony od nowej kwoty czyli od 70 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie dalej się mailowo upierają, że, cytuję:

 

"Zgodnie ze wskazanym przez Panią punktem rabat nie zostanie przyznany na Umowie uprawniającej, czyli w Pani przypadku na Umowie telefonicznej, gdyż Umowa uprawniająca nie jest rabatowana. Natomiast zmieni się rabat dla pozostałych Umów objętych dotychczasowym programem Smartdom zgodnie z warunkami programu Smartdom 4."

 

Czyli dalej twierdzą, że w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej- zmieni się rabat dla pozostałych umów czyli telewizji w CP- zamiast w dalszym ciągu -50%, będzie wg nowego programu czyli - 25 zł.

 

Ktoś tu wprowadza ludzi w błąd. Albo Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email P. :censored: , albo Specjalista Cyfrowy Polsat konto oficjalne.


I kolejny mail który zakończył dyskusję z BOK CP. :

 

"Uprzejmie informujemy, że szczegółowe informacje odnośnie przedmiotowej sprawy zostały udzielone w poprzednich mailach. Podkreślamy, że w skierowana do Pani korespondencja zawiera poprawne informacje, zgodne z założeniami nowej odsłony programu Smartdom."

 

Czyli ostatecznie stoją na stanowisku które jest sprzeczne z tym co napisał tutaj Specjalista Cyfrowy Polsat.

Edited by Barti
Na forum nie podajemy danych osobowych innych, niż własne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze możesz zadzwonić do DUK plus i jeśli się dogadasz z ofertą i konsultant potwierdzi Ci że rabat na telewizję zostaje - 50% to nawet jeśli by Ci go zabrali to złożysz reklamację w Plusie i zostanie naliczony reklamacyjnie. Natomiast wątpię żeby go zabrali bo regulamin mówi co innego. A moim zdaniem BOK jest poprostu niedoinformowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak to jest z terminową Umową Rabatowaną, jeśli dobiegnie końca i brak dyspozycji rozwiązania ani przedłużenia? Przechodzi na czas nieokreślony i zachowuje się rabat SMARTDOM czy rabat sie traci tylko na tą usługę czy wogóle rozwiązuje się SmartDom? 

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

smartDOM obowiązuje również przy umowach na czas nieokreślony, tak jak tutaj już wielokrotnie w ostatnich godzinach napisano.

Cennik dla usług CP po zakończeniu okresu podstawowego umowy nie ulega zmianie. W Plusie stawki abonamentowe idą w górę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wniosek prosty - w SMARTDOM nie opłaca się teraz przedłużać umów na umowy rabatowane. CP chyba strzela sobie w kolano.

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytając Regulamin i wypowiedzi pracowników CP sam już jestem w kropce.

@swojadroga, oświeć mnie proszę,

moja sytuacja wygląda tak, że produkt uprawniający, czyli Plus Abonament w SmartDom3 kończy mi się w kwietniu br., a produkt rabatowany, czyli telewizja w grudniu br.

Czytam teraz, że w Plusie, gdybym chciał przejść na czas nieokreślony to stawka Abonamentu mi wzrośnie. Więc jeśli przedłużę produkt uprawniający, to do czasu aneksowania produktu rabatowanego, czyli telewizji będę miał utrzymany rabat -50% i dopiero po przedłużeniu umowy produktu rabatowanego wskoczę na rabat 25 zł, czy od razu po przedłużeniu produktu uprawniającego, na produkcie rabatowanym zmienią mi rabat z -50% na 25 zł?

 

Druga kwestia, jeśli przykładowo przedłużę umowę na telewizję na 15 miesięcy, w tym 3 bez opłat to czy Rabat zostanie przyznany, bo w tej edycji SmartDomu, a dokładnie w regulaminie, można przeczytać, że Rabat nie będzie przyznawany powyżej 2 bezpłatnych miesięcy?

Edited by Krzysiek11:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanio już było.Teraz będzie normalnie telefonu jak i internetu nie opłaci się brać.A tv można pokombinować i jest cenowo ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krzysiek11

Moim zdaniem nie tracisz znizek, bo byłaby to jednostronna zmiana Umów Rabatowanych - dopiero ich aneksowanie zmienia zasady; warunek - to utrzymać zobowiązanie minimalne z poprzedniego SmartDomu dla umów uprawniających/rabatowanych

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jak mam teraz na produkcie uprawniającym za 50 zł, to w SmartDom4, gdzie nie miało być progu na produkcie pierwszym muszę utrzymać ten próg 50 zł i nie mogę sobie zejść np. na 20-30 zł? Chore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz utrzymać rabat 50% itp. na usługi rabatowane to tak, bo takie sa warunki tego rabatu na podstawie poprzednich edycji SmartDom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli jak mam teraz na produkcie uprawniającym za 50 zł, to w SmartDom4, gdzie nie miało być progu na produkcie pierwszym muszę utrzymać ten próg 50 zł i nie mogę sobie zejść np. na 20-30 zł? Chore.

Nie masz minimalnych progów jeśli zawiazujesz smart dom ale wtedy zniżka na każdy kolejny produkt to 10 zł.

Jeśli chcesz utrzymać rabat - 50% na telewizję to nie możesz zejść niżej niż 39.90 zł z telefonem. Jak zejdziesz niżej to stracisz całkiem rabat i będziesz mógł skorzystać ponownie z rabatu ale już tylko - 10zl przy przedłużeniu telewizji.

Informacja że produkt rabatowany może mieć tylko 2 miesiące darmowe była już w ostatniej aktualizacji regulaminu smart dom 3 ale dotyczy tylko nowych klientów a jeśli masz już rabat to Ciebie to nie dotyczy natomiast po zmianie telewizji rabat przekształci się z - 50% na - 25zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nowy 123,mam ofertę tylko SIM, bez sprzętu. Tutaj też mogę zejść z 49.90 na 39.90?

Tak. Minimalny próg dla internetu i plusa to 39.9 a dla telewizji jeśli jest oczywiście uprawniająca to 49.90.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli dotychczasowe oferty przedłużeniowe zostaną utrzymane, to byłbym zadowolony z rozwoju wydarzeń. Na TV z dość wysokiego pakietu "bo tani, i czasem coś się obejrzy" będę mógł zejść na pakiet za 20-30 zł, za który nieprędko zacznę płacić, bo Plus Bank dokłada swoją działkę. Umowa uprawniająca wyleci całkowicie, kolejny telefon wyleci, bo utrzymywany jest tylko dla Plusnetu, który też jest likwidowany przez Plusa. Internet - 20 GB za 10 zł. Z umowami żony też się pokombinuje, i ostatecznie Plus/CP odnotuje miesięczny przychód od nas zmniejszony o ok. 100 zł miesięcznie. Mnie tam pasuje, ale mam wrażenie, że nie taki był plan operatora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oto ostatni mail z BOK CP :D

 

"Pragniemy Panią przeprosić za nieprawidłowe informacje wysłane w poprzedniej korespondencji. Po szczegółowej weryfikacji potwierdzamy, że Klient, który posiada już smartDOM z poprzednich odsłon, utrzymując jedną z umów lub dokupując nową, automatycznie zostanie przeniesiony do najnowszej odsłony (o ile posiada zgodę smartDOM) – smartDOM 4. Natomiast przedłużenie Umowy uprawniającej biorącej udział we wcześniejszej odsłonie smartDOM spowoduje przyporządkowanie wszystkich produktów do odpowiednich ról, ale rabaty Klient utrzyma z wcześniejszej odsłony smartDOM do momentu wykonania na nich przedłużenia. Tym samym zgodnie z informacją jaką uzyskała Pani na forum samo przedłużenie Umowy na telefon nie dezaktywuje rabatu 50 %, dopiero przedłużenie Umowy na TV będzie skutkowało zmianą rabatu na 25 zł/mies.

Pragniemy przeprosić za sprzeczne informacje oraz wszelkie niedogodności jakie Panią w związku z tą sytuacją spotkały."

 

Czyli przedłużenie umowy uprawniającej nie zmienia rabatu na drugiej umowie do czasu aneksowania tej drugiej umowy.

cleardot.gif
Edited by onifer2

Share this post


Link to post
Share on other sites

smartDOM obowiązuje również przy umowach na czas nieokreślony, tak jak tutaj już wielokrotnie w ostatnich godzinach napisano.

Cennik dla usług CP po zakończeniu okresu podstawowego umowy nie ulega zmianie. W Plusie stawki abonamentowe idą w górę.

 

Odnośnie Plusa od kiedy tak jest? Przejrzałem na szybko teraz swoją umowę na telefon z końcówki listopada i nie widzę nigdzie wyraźnego zapisu, który zwiększa cenę po okresie podstawowym. Jak wspomniałem tylko ją z grubsza przejrzałem, więc mogę się mylić, ale taka informacja umieszczona byłaby np. w stosownej tabelce.

 

A jeśli chodzi o mnie, to z jednej strony rozumiem CP, ale z drugiej nie te zmiany to nie jest najlepsze postępowanie w stosunku do klientów, szczególnie poprzednich edycji. Średnio każda osoba będzie więcej płacić, więc pewnie wyjdą na swoje, ale kosztem mniejszej ilości usług, bo część osób zrezygnuje.

 

Ja mam w tej chwili abonament w Plusie (sieć rodzinna za 99zł), CP (99zł - 50%) i internet w Plusie (za 1zł). Zostaje mi czekać do końca umowy na telefon, a na reszcie zostać na czasie nieoznaczonym i powoli rezygnować z usług. Z internetem mogę się rozstać, bo i tak korzystam głównie ze stacjonarnego, a ten za złotówkę jest tylko dodatkiem. Trzy numery można uzyskać znacznie taniej w innej sieci, a przez to, że była to umowa uprawniająca to do tej pory nie mogłem / nie chciałem z tego zrezygnować. W przypadku telewizji też będę mógł obniżyć abonament np. kosztem HBO do 70zł.

 

Ja będę płacił sumarycznie mniej, coś stracę - trudno, ale najwięcej straci CP - z ponad 150zł na 70zł. A takich klientów pewnie będzie więcej, nie wydaje mi się, czy o to im chodziło ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam internet jako główna usługa za 89.90 koniec za 5 miesięcy TV po rabacie 49.90 i telefon w Plusie za 21zl po rabacie 19zl. Właśnie dzwoniłem i pytałem o nową umowę na internet i dostałem propozycję 70 zł plus wymiana sprzętu z odu 200 na 300 z tym że nowa kwota wejdzie w życie za 5 msc. Podpytałem o TV i plusa i dostałem odpowiedź, że dopóki nie przedłużę ich to dalej będę miał rabaty takie jak teraz. Nawet gdybym przedłużył TV to rabat na telefon zostaje te 18 zł. Można jechać na nieokreślonej ,zatem. Każda przedłużona usługa z automatu wskakuje na smart dom 4. Internet sobie zaneksuje bo taniej o 20 zł a reszta niech się kisi w smart dom. [beep]a w styczniu dostałem list z propozycją przedluzeniową na tv. A olałem sprawę ponieważ zaproponowali upust 5 zł na 6 msc w stosunku do obecnej umowy.

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Edited by mandi0109

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiana opłaty abonamentowej w ofertach Plusa po okresie promocyjnym jest uzależniona od warunków danej umowy.

 

 

Oto ostatni mail z BOK CP :D

 

"Pragniemy Panią przeprosić za nieprawidłowe informacje wysłane w poprzedniej korespondencji. Po szczegółowej weryfikacji potwierdzamy, że Klient, który posiada już smartDOM z poprzednich odsłon, utrzymując jedną z umów lub dokupując nową, automatycznie zostanie przeniesiony do najnowszej odsłony (o ile posiada zgodę smartDOM) – smartDOM 4. Natomiast przedłużenie Umowy uprawniającej biorącej udział we wcześniejszej odsłonie smartDOM spowoduje przyporządkowanie wszystkich produktów do odpowiednich ról, ale rabaty Klient utrzyma z wcześniejszej odsłony smartDOM do momentu wykonania na nich przedłużenia. Tym samym zgodnie z informacją jaką uzyskała Pani na forum samo przedłużenie Umowy na telefon nie dezaktywuje rabatu 50 %, dopiero przedłużenie Umowy na TV będzie skutkowało zmianą rabatu na 25 zł/mies.

Pragniemy przeprosić za sprzeczne informacje oraz wszelkie niedogodności jakie Panią w związku z tą sytuacją spotkały."

 

Czyli przedłużenie umowy uprawniającej nie zmienia rabatu na drugiej umowie do czasu aneksowania tej drugiej umowy.

cleardot.gif

 

Cieszymy się, że wszystko zostało wyjaśnione. W razie dodatkowych pytań odnośnie programu smartDOM 4, służymy pomocą :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złóż wypowiedzenie jak i tak masz przedłużać to będziesz miał niższy abonament już od najbliższego miesiąca a nie od końca starej umowy i nie dolicza Ci miesięcy ze starej umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złóż wypowiedzenie jak i tak masz przedłużać to będziesz miał niższy abonament już od najbliższego miesiąca a nie od końca starej umowy i nie dolicza Ci miesięcy ze starej umowy.

Chodzi Ci o abonament telefoniczny w Plusie który jest u mnie usługą uprawniającą?

No właśnie słyszałem od kogoś, że Plus dolicza miesiące starej umowy do nowej, więc jeśli przedłużę 6 miesięcy wcześniej, to wówczas będę miał umowę te 6 mies. + nowe 24 mies. = 30 mies.

Czy w przypadku złożenia wypowiedzenia jest możliwość anulowania miesięcy starej umowy by od razu weszła nowa umowa z nowymi warunkami?

Mnie się umowa kończy na jesień więc i tak nawet jak złożę teraz wypowiedzenie to pewnie nie zadzwonią jeszcze przez parę miesięcy.

 

Jak się teraz składa wypowiedzenie? Musi być salon firmowy Plus czy partnerski wystarczy? Na własnym druku czy oni wypełniają w systemie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...