Jump to content
a14122011

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

Recommended Posts

Onifer2,

Będę upieral się przy swojej racji. Poza tym paragraf 2 pkt drugi dla mnie mówi jasno że zmiana rabatu następuje tylko na aneksowanej umowie a pozostałe rabaty są bez zmian, mówiąc w skrócie. A wydaje mi się że lepszym sposobem na potwierdzenie byłby kontakt z DUK CP albo PLK a nie BOK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam podstawową umowę  na tv polsat cyfrowy, druga w Plusie na telefon, trzecia w Plusie na internet. I teraz:

- w Polsacie powiedzieli mi że warunkiem zachowania w Plusie rabatów jest przejście umowy na telewizję na czas nieokreślony ( nie rozwiązywanie obecnej i nie podpisanie nowej)

- w Plusie powiedzieli mi że warunkiem zachowania w Plusie rabatów jest podpisanie nowej umowy na telewizję - przejście starej na czas nieokreślony likwiduje rabaty 

Oni sami nie wiedzą jaki są nowe zasady :)

 

Zadzwoniłem jeszcze raz do Plusa i potwierdzili wersję z Polsatu - warunkiem zachowania rabatów jest przejście podstawowej umowy na czas nieokreślony. 

Edited by zbyniolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

"Pozostałe, istniejące Rabaty/Benefity/Upusty Specjalne/Upusty promocyjne na umowach z poprzednich odsłon Programu, nie zmieniają się dopóki Abonent nie zawrze aneksu do umowy."

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Troszkę dokładniej poproszę  - przedłużona umowa telefoniczna - chodzi o podpisanie nowej czy przejście starej na czas nieokreślony.

I czy w przypadku umowy uprawniającej ( w moim przypadku na tv cyfrowy polsat) przejście na czas nieokreślony pozwoli mi zachować rabaty w Plusie?

Edited by zbyniolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Czyli co, zmieni się tylko nazwa promocji? To w jakim celu jestem zmigrowany do SmartDom 4, a nie zostaję w poprzednim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po to, że aneksujac kolejne umowy będziesz miał rabat tulko 10 zł, chyba że tv byla drugą umową to 25 zl.

Edited by 1pietrek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopytałem jeszcze w Plusie czy przejście umowy na telefon (umowa 2) i umowy na internet (umowa 3) na czas nieokreślony pozwoli mi zachować obecne rabaty - potwierdzili że zostaną zachowane.

Wniosek -  przejście obecnych umów na czas nieokreślony pozwala zachować obecne rabaty. 

Edited by zbyniolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po to, że aneksujac kolejne umowy będziesz miał rabat tulko 10 zł, chyba że tv byla drugą umową to 25 zl.

 

Tylko, że to i tak nastąpi, jeśli przedłużę każdą kolejną uprawnioną umowę nawet nie będąc w SmartDom 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę dokładniej poproszę  - przedłużona umowa telefoniczna - chodzi o podpisanie nowej czy przejście starej na czas nieokreślony.

I czy w przypadku umowy uprawniającej ( w moim przypadku na tv cyfrowy polsat) przejście na czas nieokreślony pozwoli mi zachować rabaty w Plusie?

W przypadku gdy posiadamy umowę uprawniającą Plus Abonament i ją przedłużamy, to jesteśmy przeniesieni do smartDOM 4, natomiast pozostałe upusty nie ulegają zmianie do momentu aneksowania którejś z nich. Jeżeli Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony, to pozostaniesz w programie, z którego korzystasz. 

 

Czyli co, zmieni się tylko nazwa promocji? To w jakim celu jestem zmigrowany do SmartDom 4, a nie zostaję w poprzednim?

W związku z tym, że powstała nowa edycja programu smartDOM 4, każdy Klient, który przedłuża bądź kupuje nową aktywację, zostanie do niej przeniesiony, o ile umowa będzie brała udział w programie.

 

Po to, że aneksujac kolejne umowy będziesz miał rabat tulko 10 zł, chyba że tv byla drugą umową to 25 zl.

Dokładnie, jeżeli umowa TV otrzymuje rabat 50% w smartDOM 3 i zostanie przedłużona, to w smartDOM 4 rabat będzie wynosił 25 zł.

 

Co się stanie jeżeli aneksuję umowę rabatowaną ? Zostanę w SMARTDOM2 czy przejdę automatycznie do SARDOM4 ?

Automatycznie zostaniesz przeniesiony do smartDOM 4.
Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w przypadku, gdy umową uprawniającą jest Mix? Tu nie da się pozostać na umowie na czas nieokreślony.

Biorąc pod uwagę zapisy z wcześniejszych edycji SD, to przenoszenie na siłę do SD4 chyba stanie się przedmiotem zainteresowania UOKiK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku gdy posiadamy umowę uprawniającą Plus Abonament i ją przedłużamy, to jesteśmy przeniesieni do smartDOM 4, natomiast pozostałe upusty nie ulegają zmianie do momentu aneksowania którejś z nich. Jeżeli Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony, to pozostaniesz w programie, z którego korzystasz. 

 

W związku z tym, że powstała nowa edycja programu smartDOM 4, każdy Klient, który przedłuża bądź kupuje nową aktywację, zostanie do niej przeniesiony, o ile umowa będzie brała udział w programie.

 

Dokładnie, jeżeli umowa TV otrzymuje rabat 50% w smartDOM 3 i zostanie przedłużona, to w smartDOM 4 rabat będzie wynosił 25 zł.

Automatycznie zostaniesz przeniesiony do smartDOM 4.

 

Czyli proszę o potwierdzenie, że mam rację:

 

1. Umowa uprawniająca abonament komórkowy na czas określony kończy mi się 26.10.2018r. Drugą usługę pakiet tv mam zrabatowaną -50% do kwoty 50 zł.

- w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej na abonament kom. tj. aneksowania jej wówczas druga usluga czyli pakiet tv wchodzi w program smartdom 4, czyli zamiast rabatu -50% dostanę rabat kwotowy 25 zł czyli od 100 zł będę płacił 75 zł za tv od momentu przedłużenia umowy uprawniającej, tak?

- jeśli nic nie będę robił z umową uprawniającą i przejdzie ona na czas nieokreślony- wówczas druga usługa pozostanie nadal w Smartdom3 dalej rabatowana -50%, tak? A jak wygląda wówczas sprawa wymiany telefonu na nowy w przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony- czy jest to możliwe?

Edited by onifer2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

 

Proszę Specjalista Cyfrowy Polsat o potwierdzenie, że tak właśnie to wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co w przypadku, gdy umową uprawniającą jest Mix? Tu nie da się pozostać na umowie na czas nieokreślony.

Biorąc pod uwagę zapisy z wcześniejszych edycji SD, to przenoszenie na siłę do SD4 chyba stanie się przedmiotem zainteresowania UOKiK.

Zgodnie z regulaminem promocji, jeżeli umową uprawniającą jest Plus Mix, to po upłynięciu okresu ważności konta, który wynika z wszystkich doładowań kontraktowych, program smartDOM zostanie rozwiązany. Jeśli umowa zostanie przedłużona, to będziesz miał możliwość zachowania wszystkich dotychczasowych rabatów, natomiast zostaniesz przeniesiony do programu smartDOM 4.

 

Czyli proszę o potwierdzenie, że mam rację:

 

1. Umowa uprawniająca abonament komórkowy na czas określony kończy mi się 26.10.2018r. Drugą usługę pakiet tv mam zrabatowaną -50% do kwoty 50 zł.

- w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej na abonament kom. tj. aneksowania jej wówczas druga usluga czyli pakiet tv wchodzi w program smartdom 4, czyli zamiast rabatu -50% dostanę rabat kwotowy 25 zł czyli od 100 zł będę płacił 75 zł za tv od momentu przedłużenia umowy uprawniającej, tak?

- jeśli nic nie będę robił z umową uprawniającą i przejdzie ona na czas nieokreślony- wówczas druga usługa pozostanie nadal w Smartdom3 dalej rabatowana -50%, tak? A jak wygląda wówczas sprawa wymiany telefonu na nowy w przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony- czy jest to możliwe?

Przedłużając umowę uprawniającą (w Twoim przypadku Plus abonament), rabat na usługę TV pozostanie bez zmian, czyli 50%. Jeżeli będziesz już w smartDOM 4 i skorzystasz z aneksu na usługę telewizyjną, otrzymasz zniżkę 25 zł. W przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony, upusty pozostaną bez zmian. Dobranie telefonu jest możliwa podczas przedłużania umowy, więc wiąże się to ze zmianą programu smartDOM. 

 

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

Dokładnie tak  :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie odnośnie Nowego SmartDomu. "Teraz będzie dostępny dla każdego i z każdym abonamentem" mnie interesują tylko dwie usługi - TV i Internet Domowy. Chcę zejść do pakietu najmniejszego czyli aktualnie chyba Rodzinny HD ( cnea 20zł czy 30 zł ? ) i jak sprawa wygląda z doborem Internetu ile wyniesie ? Podobno jest już od 30zł a i jeszcze kwestia dekodera obecnie mam EvoBoxa po zmniejszeniu pakietu chyba nie ma szans żeby go zostawić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za wyjaśnienie. To dobrze, że w przypadku przedłużania usługi uprawniającej rabat na drugą usługę -50% pozostaje bez zmian.

Przecież jakby się to zmieniło, to CP strzelił by sobie sam w kolano i nastąpiłby odpływ dużej ilości osób.

Zatem BOK CP wprowadziło mnie mailowo wczoraj w błąd, twierdząc, że przedłużając umowę uprawniającą druga usługa będzie rabatowana tylko 25 zł mniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za wyjaśnienie. To dobrze, że w przypadku przedłużania usługi uprawniającej rabat na drugą usługę -50% pozostaje bez zmian.

Przecież jakby się to zmieniło, to CP strzelił by sobie sam w kolano i nastąpiłby odpływ dużej ilości osób.

Zatem BOK CP wprowadziło mnie mailowo wczoraj w błąd, twierdząc, że przedłużając umowę uprawniającą druga usługa będzie rabatowana tylko 25 zł mniej.

Ale mnie to samo mówili dzisiaj! Albo ludzie w BOK CP nie wiedzą o co chodzi albo Specjalista Cyfrowy Polsat nie wie :)

  •  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogliby się określić bo tak to nie wiem czy przedłużać umowę 6 miesięcy wcześniej w Plusie, czy czekać do ostatniego dnia gdyby się okazało, że przedłuzenie zmienia zasady naliczania rabatu na drugą usługę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam pytanie odnośnie Nowego SmartDomu. "Teraz będzie dostępny dla każdego i z każdym abonamentem" mnie interesują tylko dwie usługi - TV i Internet Domowy. Chcę zejść do pakietu najmniejszego czyli aktualnie chyba Rodzinny HD ( cnea 20zł czy 30 zł ? ) i jak sprawa wygląda z doborem Internetu ile wyniesie ? Podobno jest już od 30zł a i jeszcze kwestia dekodera obecnie mam EvoBoxa po zmniejszeniu pakietu chyba nie ma szans żeby go zostawić ?

Witaj. Obniżając zobowiązanie na usłudze telewizyjnej, możesz pozostawić dekoder Evobox. Jeżeli jesteś zainteresowany przedstawieniem Ci ofert, to napisz do nas w wiadomości e-mail na adres: [email protected]

 

Przepraszamy za informacje, które zostały Wam przekazane w innych kanałach obsługi. Informacje o rabatach z poprzednich ofert zostały uwzględnione w § 2 pkt. 2.

Edited by Specjalista Cyfrowy Polsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nikt o tym jeszcze nie pisał ale ciekawe jest to, że regulamin SmartDom 4 obowiązuje do 30.03.2018, czyli trochę ponad miesiąc. Ciekawe czy szykują znowu jakieś zmiany :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...