dartman Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Czy dobrze rozumiem? Jezeli Teraz Jestem w smart dom pierwszej edycji.1. Umowa uprawniajaca telefon przedluzona stosunkow Niedawno.2.umowa TV wazna do wrzesnia br.3.umowa internet przedluzona miesiac temu - upust 49,90Jezeli umowa na tv we wrzesniu przejdzie w umowe na czas nieokreslony to zachowam 50 procent upustu. Bo jeżeli przedłuże to migruje na tej umowie do smart dom 4 czy dobrze interpretuje zapisy regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Wg tego co wyjaśniono wcześniej tylko przedłużenie umowy uprawniającej zachowuje dotychczasowy rabat na kolejne usługi. Ja to tak rozumiem. U Ciebie w przypadku gdy przedłużysz umowę na TV, to wejdziesz w Smartdom4 i zamiast 50% upustu dostaniesz rabat -25 zł. Jeśli przejdzie umowa na czas nieokreślony to co prawda zostaniesz w Smartdomie I edycji i zachowasz rabat -50% ale nie od kwoty abonamentu która była przydzielona promocyjnie na czas określony a od z pewnością wyższej kwoty która obowiązuje za dany pakiet w umowie na czas nieokreślony wg tego co podpisałeś. Edytowane 14 Lutego 2018 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomel91 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Czy ten rabat 25zł na TV jako drugą usługę jest ważny również przy zmniejszeniu zobowiązania? Np. przedłużenie na abonament za 70zł, gdy do tej pory 100zł/mies. (po rabacie 50). Edytowane 14 Lutego 2018 przez bomel91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 W CP jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony to cena się nie zmieni i będzie taka sama jak w okresie podstawowym. Dodatkowo jeśli nie przedłużysz telewizji to nadal o tej ceny będzie - 50%. Czy ten rabat 25zł na TV jako drugą usługę jest ważny również przy zmniejszeniu zobowiązania? Np. przedłużenie na abonament za 70zł, gdy do tej pory 100zł/mies. (po rabacie 50). Jeśli obniżysz telewizję to rabat - 25 zł będzie naliczony od nowej kwoty czyli od 70 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Uwaga na plus.pl jest pomyłka z numerem telefonu właściwy jest 601 102 601. Źródło http://www.plus.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) A u mnie dalej się mailowo upierają, że, cytuję: "Zgodnie ze wskazanym przez Panią punktem rabat nie zostanie przyznany na Umowie uprawniającej, czyli w Pani przypadku na Umowie telefonicznej, gdyż Umowa uprawniająca nie jest rabatowana. Natomiast zmieni się rabat dla pozostałych Umów objętych dotychczasowym programem Smartdom zgodnie z warunkami programu Smartdom 4." Czyli dalej twierdzą, że w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej- zmieni się rabat dla pozostałych umów czyli telewizji w CP- zamiast w dalszym ciągu -50%, będzie wg nowego programu czyli - 25 zł. Ktoś tu wprowadza ludzi w błąd. Albo Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email P. , albo Specjalista Cyfrowy Polsat konto oficjalne. I kolejny mail który zakończył dyskusję z BOK CP. : "Uprzejmie informujemy, że szczegółowe informacje odnośnie przedmiotowej sprawy zostały udzielone w poprzednich mailach. Podkreślamy, że w skierowana do Pani korespondencja zawiera poprawne informacje, zgodne z założeniami nowej odsłony programu Smartdom." Czyli ostatecznie stoją na stanowisku które jest sprzeczne z tym co napisał tutaj Specjalista Cyfrowy Polsat. Edytowane 14 Lutego 2018 przez Barti Na forum nie podajemy danych osobowych innych, niż własne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Zawsze możesz zadzwonić do DUK plus i jeśli się dogadasz z ofertą i konsultant potwierdzi Ci że rabat na telewizję zostaje - 50% to nawet jeśli by Ci go zabrali to złożysz reklamację w Plusie i zostanie naliczony reklamacyjnie. Natomiast wątpię żeby go zabrali bo regulamin mówi co innego. A moim zdaniem BOK jest poprostu niedoinformowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) A jak to jest z terminową Umową Rabatowaną, jeśli dobiegnie końca i brak dyspozycji rozwiązania ani przedłużenia? Przechodzi na czas nieokreślony i zachowuje się rabat SMARTDOM czy rabat sie traci tylko na tą usługę czy wogóle rozwiązuje się SmartDom? Edytowane 14 Lutego 2018 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 smartDOM obowiązuje również przy umowach na czas nieokreślony, tak jak tutaj już wielokrotnie w ostatnich godzinach napisano. Cennik dla usług CP po zakończeniu okresu podstawowego umowy nie ulega zmianie. W Plusie stawki abonamentowe idą w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Czyli wniosek prosty - w SMARTDOM nie opłaca się teraz przedłużać umów na umowy rabatowane. CP chyba strzela sobie w kolano. Edytowane 14 Lutego 2018 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Czytając Regulamin i wypowiedzi pracowników CP sam już jestem w kropce. @swojadroga, oświeć mnie proszę, moja sytuacja wygląda tak, że produkt uprawniający, czyli Plus Abonament w SmartDom3 kończy mi się w kwietniu br., a produkt rabatowany, czyli telewizja w grudniu br. Czytam teraz, że w Plusie, gdybym chciał przejść na czas nieokreślony to stawka Abonamentu mi wzrośnie. Więc jeśli przedłużę produkt uprawniający, to do czasu aneksowania produktu rabatowanego, czyli telewizji będę miał utrzymany rabat -50% i dopiero po przedłużeniu umowy produktu rabatowanego wskoczę na rabat 25 zł, czy od razu po przedłużeniu produktu uprawniającego, na produkcie rabatowanym zmienią mi rabat z -50% na 25 zł? Druga kwestia, jeśli przykładowo przedłużę umowę na telewizję na 15 miesięcy, w tym 3 bez opłat to czy Rabat zostanie przyznany, bo w tej edycji SmartDomu, a dokładnie w regulaminie, można przeczytać, że Rabat nie będzie przyznawany powyżej 2 bezpłatnych miesięcy? Edytowane 14 Lutego 2018 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Tanio już było.Teraz będzie normalnie telefonu jak i internetu nie opłaci się brać.A tv można pokombinować i jest cenowo ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) @Krzysiek11 Moim zdaniem nie tracisz znizek, bo byłaby to jednostronna zmiana Umów Rabatowanych - dopiero ich aneksowanie zmienia zasady; warunek - to utrzymać zobowiązanie minimalne z poprzedniego SmartDomu dla umów uprawniających/rabatowanych Edytowane 14 Lutego 2018 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Czyli jak mam teraz na produkcie uprawniającym za 50 zł, to w SmartDom4, gdzie nie miało być progu na produkcie pierwszym muszę utrzymać ten próg 50 zł i nie mogę sobie zejść np. na 20-30 zł? Chore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Jak chcesz utrzymać rabat 50% itp. na usługi rabatowane to tak, bo takie sa warunki tego rabatu na podstawie poprzednich edycji SmartDom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Czyli jak mam teraz na produkcie uprawniającym za 50 zł, to w SmartDom4, gdzie nie miało być progu na produkcie pierwszym muszę utrzymać ten próg 50 zł i nie mogę sobie zejść np. na 20-30 zł? Chore.Nie masz minimalnych progów jeśli zawiazujesz smart dom ale wtedy zniżka na każdy kolejny produkt to 10 zł. Jeśli chcesz utrzymać rabat - 50% na telewizję to nie możesz zejść niżej niż 39.90 zł z telefonem. Jak zejdziesz niżej to stracisz całkiem rabat i będziesz mógł skorzystać ponownie z rabatu ale już tylko - 10zl przy przedłużeniu telewizji. Informacja że produkt rabatowany może mieć tylko 2 miesiące darmowe była już w ostatniej aktualizacji regulaminu smart dom 3 ale dotyczy tylko nowych klientów a jeśli masz już rabat to Ciebie to nie dotyczy natomiast po zmianie telewizji rabat przekształci się z - 50% na - 25zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) @Nowy 123, mam ofertę tylko SIM, bez sprzętu. Tutaj też mogę zejść z 49.90 na 39.90? Edytowane 14 Lutego 2018 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 @Nowy 123,mam ofertę tylko SIM, bez sprzętu. Tutaj też mogę zejść z 49.90 na 39.90? Tak. Minimalny próg dla internetu i plusa to 39.9 a dla telewizji jeśli jest oczywiście uprawniająca to 49.90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Jeśli dotychczasowe oferty przedłużeniowe zostaną utrzymane, to byłbym zadowolony z rozwoju wydarzeń. Na TV z dość wysokiego pakietu "bo tani, i czasem coś się obejrzy" będę mógł zejść na pakiet za 20-30 zł, za który nieprędko zacznę płacić, bo Plus Bank dokłada swoją działkę. Umowa uprawniająca wyleci całkowicie, kolejny telefon wyleci, bo utrzymywany jest tylko dla Plusnetu, który też jest likwidowany przez Plusa. Internet - 20 GB za 10 zł. Z umowami żony też się pokombinuje, i ostatecznie Plus/CP odnotuje miesięczny przychód od nas zmniejszony o ok. 100 zł miesięcznie. Mnie tam pasuje, ale mam wrażenie, że nie taki był plan operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Oto ostatni mail z BOK CP "Pragniemy Panią przeprosić za nieprawidłowe informacje wysłane w poprzedniej korespondencji. Po szczegółowej weryfikacji potwierdzamy, że Klient, który posiada już smartDOM z poprzednich odsłon, utrzymując jedną z umów lub dokupując nową, automatycznie zostanie przeniesiony do najnowszej odsłony (o ile posiada zgodę smartDOM) – smartDOM 4. Natomiast przedłużenie Umowy uprawniającej biorącej udział we wcześniejszej odsłonie smartDOM spowoduje przyporządkowanie wszystkich produktów do odpowiednich ról, ale rabaty Klient utrzyma z wcześniejszej odsłony smartDOM do momentu wykonania na nich przedłużenia. Tym samym zgodnie z informacją jaką uzyskała Pani na forum samo przedłużenie Umowy na telefon nie dezaktywuje rabatu 50 %, dopiero przedłużenie Umowy na TV będzie skutkowało zmianą rabatu na 25 zł/mies. Pragniemy przeprosić za sprzeczne informacje oraz wszelkie niedogodności jakie Panią w związku z tą sytuacją spotkały." Czyli przedłużenie umowy uprawniającej nie zmienia rabatu na drugiej umowie do czasu aneksowania tej drugiej umowy. Edytowane 14 Lutego 2018 przez onifer2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 smartDOM obowiązuje również przy umowach na czas nieokreślony, tak jak tutaj już wielokrotnie w ostatnich godzinach napisano. Cennik dla usług CP po zakończeniu okresu podstawowego umowy nie ulega zmianie. W Plusie stawki abonamentowe idą w górę. Odnośnie Plusa od kiedy tak jest? Przejrzałem na szybko teraz swoją umowę na telefon z końcówki listopada i nie widzę nigdzie wyraźnego zapisu, który zwiększa cenę po okresie podstawowym. Jak wspomniałem tylko ją z grubsza przejrzałem, więc mogę się mylić, ale taka informacja umieszczona byłaby np. w stosownej tabelce. A jeśli chodzi o mnie, to z jednej strony rozumiem CP, ale z drugiej nie te zmiany to nie jest najlepsze postępowanie w stosunku do klientów, szczególnie poprzednich edycji. Średnio każda osoba będzie więcej płacić, więc pewnie wyjdą na swoje, ale kosztem mniejszej ilości usług, bo część osób zrezygnuje. Ja mam w tej chwili abonament w Plusie (sieć rodzinna za 99zł), CP (99zł - 50%) i internet w Plusie (za 1zł). Zostaje mi czekać do końca umowy na telefon, a na reszcie zostać na czasie nieoznaczonym i powoli rezygnować z usług. Z internetem mogę się rozstać, bo i tak korzystam głównie ze stacjonarnego, a ten za złotówkę jest tylko dodatkiem. Trzy numery można uzyskać znacznie taniej w innej sieci, a przez to, że była to umowa uprawniająca to do tej pory nie mogłem / nie chciałem z tego zrezygnować. W przypadku telewizji też będę mógł obniżyć abonament np. kosztem HBO do 70zł. Ja będę płacił sumarycznie mniej, coś stracę - trudno, ale najwięcej straci CP - z ponad 150zł na 70zł. A takich klientów pewnie będzie więcej, nie wydaje mi się, czy o to im chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Mam internet jako główna usługa za 89.90 koniec za 5 miesięcy TV po rabacie 49.90 i telefon w Plusie za 21zl po rabacie 19zl. Właśnie dzwoniłem i pytałem o nową umowę na internet i dostałem propozycję 70 zł plus wymiana sprzętu z odu 200 na 300 z tym że nowa kwota wejdzie w życie za 5 msc. Podpytałem o TV i plusa i dostałem odpowiedź, że dopóki nie przedłużę ich to dalej będę miał rabaty takie jak teraz. Nawet gdybym przedłużył TV to rabat na telefon zostaje te 18 zł. Można jechać na nieokreślonej ,zatem. Każda przedłużona usługa z automatu wskakuje na smart dom 4. Internet sobie zaneksuje bo taniej o 20 zł a reszta niech się kisi w smart dom. [beep]a w styczniu dostałem list z propozycją przedluzeniową na tv. A olałem sprawę ponieważ zaproponowali upust 5 zł na 6 msc w stosunku do obecnej umowy. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Lutego 2018 przez mandi0109 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Zmiana opłaty abonamentowej w ofertach Plusa po okresie promocyjnym jest uzależniona od warunków danej umowy. Oto ostatni mail z BOK CP "Pragniemy Panią przeprosić za nieprawidłowe informacje wysłane w poprzedniej korespondencji. Po szczegółowej weryfikacji potwierdzamy, że Klient, który posiada już smartDOM z poprzednich odsłon, utrzymując jedną z umów lub dokupując nową, automatycznie zostanie przeniesiony do najnowszej odsłony (o ile posiada zgodę smartDOM) – smartDOM 4. Natomiast przedłużenie Umowy uprawniającej biorącej udział we wcześniejszej odsłonie smartDOM spowoduje przyporządkowanie wszystkich produktów do odpowiednich ról, ale rabaty Klient utrzyma z wcześniejszej odsłony smartDOM do momentu wykonania na nich przedłużenia. Tym samym zgodnie z informacją jaką uzyskała Pani na forum samo przedłużenie Umowy na telefon nie dezaktywuje rabatu 50 %, dopiero przedłużenie Umowy na TV będzie skutkowało zmianą rabatu na 25 zł/mies. Pragniemy przeprosić za sprzeczne informacje oraz wszelkie niedogodności jakie Panią w związku z tą sytuacją spotkały." Czyli przedłużenie umowy uprawniającej nie zmienia rabatu na drugiej umowie do czasu aneksowania tej drugiej umowy. Cieszymy się, że wszystko zostało wyjaśnione. W razie dodatkowych pytań odnośnie programu smartDOM 4, służymy pomocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Złóż wypowiedzenie jak i tak masz przedłużać to będziesz miał niższy abonament już od najbliższego miesiąca a nie od końca starej umowy i nie dolicza Ci miesięcy ze starej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Złóż wypowiedzenie jak i tak masz przedłużać to będziesz miał niższy abonament już od najbliższego miesiąca a nie od końca starej umowy i nie dolicza Ci miesięcy ze starej umowy. Chodzi Ci o abonament telefoniczny w Plusie który jest u mnie usługą uprawniającą? No właśnie słyszałem od kogoś, że Plus dolicza miesiące starej umowy do nowej, więc jeśli przedłużę 6 miesięcy wcześniej, to wówczas będę miał umowę te 6 mies. + nowe 24 mies. = 30 mies. Czy w przypadku złożenia wypowiedzenia jest możliwość anulowania miesięcy starej umowy by od razu weszła nowa umowa z nowymi warunkami? Mnie się umowa kończy na jesień więc i tak nawet jak złożę teraz wypowiedzenie to pewnie nie zadzwonią jeszcze przez parę miesięcy. Jak się teraz składa wypowiedzenie? Musi być salon firmowy Plus czy partnerski wystarczy? Na własnym druku czy oni wypełniają w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.