swojadroga Opublikowano 21 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Na forum mamy dział Wykazy, a w nim dział CP. Polsat Sport HD i Polsat Sport Extra HD są gwarantowane w pakiecie Rodzinnym HD. Na stronie CP jest to oferta Rodzinny HD + Cinemax HD za 20zł. Internet LTE w CP/Plus za 30zł dostajesz pakiet 30GB na karcie SIM. Po połączeniu internetu w smartDOM, dostaniesz rabat 10zł na interenet, czyli będziesz płacił 20zł tę usługę. Jeśli chcesz modem/router, to do tej ceny dojdzie Ci opłata czynszowa za udostępniony modem w CP lub rata w Plusie. Telefon w Plusie, to karta SIM z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami i pakietem danych 2GB za 30zł. W smartDOM, po rabacie będziesz miał do zapłaty 20zł. Jeśli chcesz do tego smartfon, to do abonamentu dojdzie rata za niego rata. Wykaz wszystkich ofert TV dla nowych klientów masz rozpisane w odpowiednim temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/314-promocje-oferty-dla-nowych-abonentów-cp/?p=1355873 Ceny modemów, routerów, smartfonów znajdziesz już na stronie CP i Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arqs Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 Witam. Mam abo tel. jako uprawniająca i cp za 50%. Cp przedłużyłem w listopadzie 2017 na 24m. Teraz mogę przedłużyć abo tel. i wiem, że muszę wziąć abo za 50 zł i taki mi pasuje. Chcą mi dać, jako ich najlepszemu klientowi (che che) 3 m-ce abo gratis. Czy to nie jest czasami jakaś pułapka? Nie chciałbym stracić rabatu 50% na cp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Gratisy to coś zupełnie normalnego w umowach, i nie mają żadnego wpływu na rabaty w ramach SmartDOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arqs Opublikowano 30 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 No to kolego coś ci umknęło. W nowej odsłonie sd przy gratisie większym niż 2 m-ce nie ma rabatów sd. Tylko nie wiem czy dotyczy to umowy uprawniającej czy uprawnionej czy obu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 11 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam. Mam abo tel. jako uprawniająca i cp za 50%. Cp przedłużyłem w listopadzie 2017 na 24m. Teraz mogę przedłużyć abo tel. i wiem, że muszę wziąć abo za 50 zł i taki mi pasuje. Chcą mi dać, jako ich najlepszemu klientowi (che che) 3 m-ce abo gratis. Czy to nie jest czasami jakaś pułapka? Nie chciałbym stracić rabatu 50% na cp.Ja teraz przedłużyłem właśnie tel i dostałem wszystko bez limitu za 40 zł na całą umowę 16 miesięcy. Oczywiście zachowuję rabat smartdom na cp. Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez Andy_LIszowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, posiadam rabat 50% na TV; w icok-u mam komunikat, że "Przyszła opłata abonamentowa może zostać pomniejszona o rabat, jeśli zostaną spełnione warunki określone w Promocyjnych Warunkach Umowy". Po jakim czasie rabat jest egzekwowany? Minął tydzień, a część pieniędzy nie została mi zwrócona. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Luke Golos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 (edytowane) Witaj. Rabat z tytułu programu smartDOM jest przyznawany najpóźniej od 2 okresu rozliczeniowego. Edytowane 12 Kwietnia 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Golos Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Na nowej umowie jestem już 3 miesiąc. W poprzednim miesiącu 50% zostało mi zwrócone dopiero po wysłaniu zapytania do CP, nie chciał bym ponawiać tej czynności co miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Zależy nam na rozwiązaniu tej sprawy. Najlepiej będzie, jeśli wyślesz maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Opisz w nim wspomnianą niedogodność oraz podaj dane, które ułatwią identyfikację Klienta. Nasi konsultanci będą wtedy mogli dokładnie zweryfikować tę sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Witam.Mam pytanie jako pierwszą usługą mam telefon ( abonament 70zł) umowa już dawno przeszła na czas nie okreśony.Jako drugą usługą mam telewizję po rabacie (smartdom3-50%) płacę 50 zł umowa na telewizję kończy mi się w lipcu czy jest jakaś możliwość na utrzymanie rabatu na telewizję 50 % ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Witam. Mam pytanie jako pierwszą usługą mam telefon ( abonament 70zł) umowa już dawno przeszła na czas nie okreśony. Jako drugą usługą mam telewizję po rabacie (smartdom3-50%) płacę 50 zł umowa na telewizję kończy mi się w lipcu czy jest jakaś możliwość na utrzymanie rabatu na telewizję 50 % ? Witaj. W tym przypadku wystarczy, że nie przedłużysz swojej umowy i przejdzie ona na czas nieokreślony w związku, z czym rabat się nie zmieni i nadal będziesz otrzymywał zniżkę 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Cześć Mam pytanie ile można obniżyć pierwsza umowę jak nie stracić rabatów w Smartdom? Pierwsza jest internet za 69.99 na mnie za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Na stronie plusa od konsultanta dostałem informację że wraz z końcem umowy na telewizję (lipiec) stracę rabat 50%. Bez względu na to czy podpiszę nową umowę czy nie. Dlatego moje pytanie ponieważ dostaję dwie sprzeczne informację. Dlatego ktoś się mija z prawdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Cześć Mam pytanie ile można obniżyć pierwsza umowę jak nie stracić rabatów w Smartdom? Pierwsza jest internet za 69.99 na mnie za dużo. Witaj. Jeśli usługa Internetu jest traktowana jako umowa uprawniająca w smartDOM, to obniżając zobowiązanie, program się rozwiąże. Na stronie plusa od konsultanta dostałem informację że wraz z końcem umowy na telewizję (lipiec) stracę rabat 50%. Bez względu na to czy podpiszę nową umowę czy nie. Dlatego moje pytanie ponieważ dostaję dwie sprzeczne informację. Dlatego ktoś się mija z prawdą. Przepraszam za konsultanta, od którego otrzymałeś błędne informacje. Jeśli nie przedłużysz umowy, to przejdzie ona na czas nieokreślony i rabat nie ulegnie zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Ale jak przedłużę teraz umową na telefon (abonament 50 zł ) będzie to miało jakiś wpływ na rabat na telewizję ? Bardzo dziękuje za pomoc. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez szylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Ale jak przedłużę teraz umową na telefon (abonament 50 zł ) będzie to miało jakiś wpływ na rabat na telewizję ? Bardzo dziękuje za pomoc. Jeśli posiadasz usługę Plus abonament na P1, to możesz ją przedłużyć, ale pamiętaj, aby zobowiązanie nie było niższe niż dotychczasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szylwester Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Jeśli posiadasz usługę Plus abonament na P1, to możesz ją przedłużyć, ale pamiętaj, aby zobowiązanie nie było niższe niż dotychczasowe. Czyli jak ma teraz abonament 70 zł a nowy podpiszę 50zł to mogę stracić rabat 50% na telewizję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2018 (edytowane) Tak jak napisałem wyżej minimalny próg dla umowy uprawniającej, która zostanie przedłużona, nie może być mniejszy niż dotychczasowy abonament. W przeciwnym wypadku możesz utracić rabat na usługę telewizyjną. Edytowane 27 Kwietnia 2018 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolmar Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Jak pierwszą usługę mam "Duet2 ze smartfonem" wg podpisanego kolejnego aneksu w dniu 1.09.2017 na 33 miesiące (koniec umowy w 2020 r.) oraz jako drugą usługę ze zniżką 50% CP "oferta Premium Max" wg podpisanego aneksu w dniu 20.05.2016 na 29 okresów rozliczeniowych która za kilka miesięcy się skończy. Jak zachować 50% na CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Jak pierwszą usługę mam "Duet2 ze smartfonem" wg podpisanego kolejnego aneksu w dniu 1.09.2017 na 33 miesiące (koniec umowy w 2020 r.) oraz jako drugą usługę ze zniżką 50% CP "oferta Premium Max" wg podpisanego aneksu w dniu 20.05.2016 na 29 okresów rozliczeniowych która za kilka miesięcy się skończy. Jak zachować 50% na CP? Przejdź na "czas nieokreślony" z CP. Dokąd nie skończy się umowa na telefon, będziesz miał 50% zniżkę na tv. Za dwa lata, nie wiadomo co będzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Też kończą mi się dwie umowy na premium max. Doprowadzę do przejście tych umów na czas nieokreślony do czasu zakończenia pozostałych usług ( internet jako trzecie usługi), później chyba żegnaj Smart Dom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolmar Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Ciekawe... Premium Max przy umowie na 24 miesiące x 100 zł brutto miesięcznie wynosi 2 400,00 zł minus 6 darmowych miesiący (600 zł) suma kosztów wynosi 1 800,00 zł Premium Max ze SmartDomem przy umowie na 24 miesiące x 90 zł brutto miesięcznie wynosi 2 160 zł minus 2 darmowe miesiące (180 zł) teraz suma kosztów wynosi... 1 980,00 zł Mylę się? Edytowane 3 Maja 2018 przez Zolmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 3 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2018 Oczywiście w swoich wyliczeniach masz rację. Jest tylko jedno ale, dla mnie wprowadzenie nowych zasad SD oznacza podwyżkę abonamentu o blisko 100%. Po drugie nie zmienia się zasad w trakcie meczu i nie wykorzystuje się swojej pozycji monopolisty. Te czterysta złotych w okresie 24 miesięcy to już nie jest języczkiem u wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory003 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Ciekawe... Premium Max przy umowie na 24 miesiące x 100 zł brutto miesięcznie wynosi 2 400,00 zł minus 6 darmowych miesiący (600 zł) suma kosztów wynosi 1 800,00 zł Premium Max ze SmartDomem przy umowie na 24 miesiące x 90 zł brutto miesięcznie wynosi 2 160 zł minus 2 darmowe miesiące (180 zł) teraz suma kosztów wynosi... 1 980,00 zł Mylę się? Nie, nie mylisz się w żadnym przypadku. Spółki Solorza to takie [beep], że w „promocji” wciska się tam teraz oferty droższe niż standardowe. A niby „francuzy” złe i trza „wspierać co polskie”. No jasne. nc+ też ma swoje za uszami, ale odnośnie Solorza wiem jedno — żadne z jego spółek już na mnie nie zarobi. Plus GSM to też była całkiem fajna sieć, dopóki Solorz nie wepchał tam swoich brudnych łap. A potem „patrioty” od siedmiu boleści dziwią się, że całe rzesze polaków wolą dawać zarobić cudzoziemcom, niż kupić cokolwiek krajowego… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bomel91 Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Witam, Orientujecie się może jakie jest obecnie minimalne zobowiązanie na abonament w Plusie przy przedłużeniu (obecnie 69,99), żeby utrzymać Smart Dom (abonament telefoniczny to pierwsza umowa). Zależy mi na jak najniższej kwocie. Ponadto, czy pozostałe miesiące (obecnie 6) zostają anulowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.