Nowy 123 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Odpowiedź miała być do mandi0109 i miałem na myśli internet w CP. Sorry nie sprecyzowalem. Natomiast jak dowiem się działa to w PLK to dam znać A co do reszty pytań to nie odpowiem bo nie wiem. Onifer2, Jak złożysz wypowiedzenie w PLK to na chwilę obecną najlepsza oferta po zmianach wygląda następująco. Umowa na 15 miesięcy wszystko no limit i 12G internetu a po wykorzystaniu lte no limit 512kb/s. Abonent 50 zł ale przez pierwsze 12 miesięcy dodatkowo rabat - 10zł czyli 40 zł. Umowa oraz niższa cena wchodzi z najbliższym cyklem rozliczeniowy ale umowa niestety się wydłuża o okres jaki pozostał Ci ze starej umowy. Edytowane 15 Lutego 2018 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onifer2 Opublikowano 15 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 (edytowane) Ale mnie chodzi o przedłużenie z wymianą telefonu. Teraz fajne weszły te nowe taryfy w Plusie, ponieważ nawet w abo 30 zł jest no limit. Niemniej rozumiem, że aby utrzymać obecny rabat w smartdom3 -50% na drugą usługę czyli tv, to muszę w dalszym ciągu przedłużyć umowę uprawniającą czyli komórkowy abonament za min. 49,99 zł + do tego rata za telefon? Bo jeślibym przedłużył umowę uprawniającą w niższej kwocie to nie będzie to spełniać warunków Smartdom3 tylko Smartdom4 (gdzie nie ma już min. pułapu cenowego), ale wówczas druga usługa wskoczy mi w nowy Smartdom 4 -25 zł, albo nawet będzie w ogóle bez rabatu. I chyba raczej ta druga opcja, że rabat się anuluje, bo stwierdzą, że umowa uprawniająca nie spełnia już minimum cenowego, a jednak druga umowa nie może mi wskoczyć do nowego Smartdom4 dopóki to jej nie będę przedłużał. Czyli opcje dwie: 1. Przedłużam umowę uprawniającą z min. abonamentem 49,99 zł + rata za telefon i druga usługa zostaje -50% czyli 49,99 zl. 2. Przedłużam umowę uprawniającą z abo niższym np. 30 zł- wtedy znika mi rabat na drugą usługę i płacę 99,99 zł- czyli nie opłaca się. Edytowane 15 Lutego 2018 przez onifer2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 No niby fajne ale i tak słabsze jak były przed 14.02 bo jak zlozyles wypowiedzenie to za 30 zł też było no limit i 8G internetu a teraz w nowej ofercie jest tylko 2 G w ofercie za 30 zł. Jedyne co to skrocili umowy tylko SIM do 15 miesięcy. Co do oferty z telefonem to dziś Ci nie powiem jak wygląda ale niebawem napisze. Natomiast jesli zejdziesz do 30 zł to tak jak pisałeś wcale nie będziesz miał rabatu na telewizję. Z tego co wiem to można zejść do 40 zł żeby nie stracić rabatu na telewizję ale potwierdzę Ci to ostatecznie w poniedziałek. Przynajmniej do tej pory taka możliwość była jak złożyło się wypowiedzenie i rabaty nie znikały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Ok, gdy złożę wypowiedzenie na te LTE co wspominałem to po jakim czasie mogą mi zaproponować warunki bez tych starych miesięcy? W sumie dobra opcja... Dzięki za podpowiedź Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Jak złożysz pismo to tak samo jak w przypadku telewizji możesz anulować do 5 miesięcy starej umowy. Natomiast z tego co pamiętam to chciałeś wymienić sprzęt na odu-idu 300 ale na chwilę obecną nie jest dostępny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Posypią się reklamacje skargi itp. Ludzie będą mieli wielki żal za takie kombinowanie ze strony Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arqs Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Posypią się reklamacje skargi itp. Ludzie będą mieli wielki żal za takie kombinowanie ze strony Polsatu. Tak właśnie będzie i skończy się exodusem. Edytowane 16 Lutego 2018 przez arqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supamc Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Witajcie, mam kilka pytań, może będziecie mi mogli doradzić. W kwietniu kończy mi się umowa w CP (rabatowany 50% w SmartDom3), w maju abonament tel w Plusie. Docelowo chciałbym cały czas korzystać z usług Plusa/CP, ale myślę jak to zrobić najkorzystniej. Case 1: Czy faktycznie jest tak, że jeżeli ani nie przedłużę ani nie wypowiem umowy w CP to zachowam dotychczasowe pakiety/opłaty (w tym rabat 50%) w umowie na czas nieokreślony? Jak ma się do tego obniżenie abo w Plusie z 70zł (z telefonem w systemie jeszcze nie-ratalnym) do 40/50 zł (nie chcę brać telefonu). Czy rabat na CP utrzymam? Pytam, bo jakiś czas temu rozmawiałem z konsultantem CP/Plusa i warunkiem utrzymania 50% rabatu na CP było utrzymanie dotychczasowych opłat w Plusie, a w powyższym wypadku opłaty byłyby mniejsze niż dotychczas.. Case 2: Wiem, że rabat SmartDom4 dla przedłużających umowę w CP (przynajmniej dla pakietu za 100zł) wynosi 25zł. Ile wynosi analogiczny rabat dla pakietu za 20zł? Mam na myśli te oferty: http://sklep.cyfrowypolsat.pl/telewizja-satelitarna Case 3: Czy CP po wypowiedzeniu umowy też dzwoni z Działu Utrzymania Klienta? Z Plusa wiem, że tak, a jak jest z CP? Jak jest z ich możliwościami przekonania klientów, żeby zostali? z góry dzięki! Edytowane 17 Lutego 2018 przez supamc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jeśli usługa telefoniczna jest produktem uprawniającym, to w momencie przedłużenia umowy i zmniejszenia abonamentu do 40/50 zł zacznie Cię obowiązywać nowa odsłona programu smartDOM4. W tej sytuacji rabat 50% na usługę telewizyjną pozostanie bez zmian, aż do kolejnego przedłużenia umowy na tym produkcie. Jeśli posiadałeś wcześniej usługę telewizyjną rabatowaną o 50% i po przedłużeniu umowy kwota abonamentu będzie mniejsza niż rabat 25 zł, to ta usługa w programie smartDOM4 zostanie zrabatowana do kwoty 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Nie do końca zrozumiałem. Jestem w tej samej sytuacji. Teraz mam abonament rodzinny w Plus jako umowa uprawniająca. Do tego Premium Max w CP 90 zł -> 45 zł. W marcu kończą się obie umowy. Abonament w Plus muszę zmienić na 2 numery, więc raczej zmienię na 2 x 25 zł za nolimit + 8GB. Ewentualnie duet, ale tutaj oferta jest słaba. Co trzeba zrobić, żeby zachować rabat 50% na telewizję, a co, żeby przejść na nowy smartDOM i otrzymać 25 zł zniżki? Co w przypadku oferty przedłużeniowej CP za 25 zł?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jeśli nie przedłużysz umowy na telewizję, to rabat 50% się nie zmieni, nawet jeśli umowa uprawniająca Plus abonament zostanie przedłużona i tym samym zacznie Cię obowiązywać program smartDOM4. Jeśli natomiast przedłużysz obecną umowę TV, to otrzymasz na nią rabat 25 zł. W przypadku gdy abonament usługi telewizyjnej wyniesie 25 zł lub mniej, to zostanie ona zrabatowana do 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supamc Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Dzięki za odpowiedź. A co jeśli umowa z CP przejdzie w umowę na czas nieokreślony? Rabat 50% zostanie utrzymany? Z tego co rozumiem, zmiana rabatu z 50% na 25 zł jest tylko w przypadku przedłużenia umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 "Jeśli nie przedłużysz umowy na telewizję, to rabat 50% się nie zmieni". Jak to się nie zmieni, jak brak umowy to brak rabatu Chodzi Ci o to, że jeżeli zostawię starą umowę bez rozwiązania umowy?! Wtedy przejdzie na czas nieokreślony chyba i będzie jakiś rabat na nią?!Także nadal nie rozumiem, co muszę zrobić z usługą podstawową, aby rabat był naliczony i w jakiej wysokości. Bo widzę w regulaminie zapis, że jeżeli usługa podstawowa będzie nie tańsza niż 49,90 zł, to na telewizję nadal mogę mieć rabat 50%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supamc Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) "Jeśli nie przedłużysz umowy na telewizję, to rabat 50% się nie zmieni". Jak to się nie zmieni, jak brak umowy to brak rabatu Chodzi Ci o to, że jeżeli zostawię starą umowę bez rozwiązania umowy?! Wtedy przejdzie na czas nieokreślony chyba i będzie jakiś rabat na nią?! Umowa cały czas będzie obowiązywać tylko przejdzie na czas nieokreślony. Czytałem to gdzieś, że opłaty zostają na tym samym poziomie, rabat w takim przypadku też nie przepada, ale chciałbym to potwierdzić. Ktoś, coś? Bo widzę w regulaminie zapis, że jeżeli usługa podstawowa będzie nie tańsza niż 49,90 zł, to na telewizję nadal mogę mieć rabat 50%. Możesz podać linka + paragraf to tego zapisu? Edytowane 18 Lutego 2018 przez supamc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Dzięki za odpowiedź. A co jeśli umowa z CP przejdzie w umowę na czas nieokreślony? Rabat 50% zostanie utrzymany? Z tego co rozumiem, zmiana rabatu z 50% na 25 zł jest tylko w przypadku przedłużenia umowy? Nie ma za co. Dokładnie tak W obydwu przypadkach masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 A co w przypadku oferty przedłużeniowej Familijny Max HD za 29,99zl na 24/3?!Będzie do niej jakiś rabat w smartDOM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supamc Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Nie ma za co. Dokładnie tak W obydwu przypadkach masz rację. To jest odpowiedź! Czy jest jakiś wymóg nt. minimalnej wysokości abonamentu w umowie uprawniającej, żeby ten rabat utrzymać? Czy nawet przy najniższym abo rabat będzie utrzymany? Edytowane 18 Lutego 2018 przez supamc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) @kerad85 - Twoja TV jest umową uprawnioną, więc jak tylko ją przedłużysz, to automatycznie wskoczysz w smartDOM4 i rabat 50% zostanie u Ciebie zmieniony na 25zł. Ot cała filozofia. PS. Familijny Max HD jest za 30zł, a nie za 29,99zł przy umowie 24/3. Edytowane 18 Lutego 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 @swojadroga Nie, pierwszą umową był telefon (za niego płacę 100%), natomiast na TV mam 50% rabatu. Umowy na TV mogę nie ruszać i wtedy będzie nadal za 45 zł (50% ceny z 90 zł). Pytanie, co w przypadku, gdy jednak zmienię umowę na TV na ten Familijny Max HD jest za 30zł (tutaj jest 24/3?!). Będzie od tego jeszcze jakis rabat smartDOM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Przeczytaj jeszcze raz, w skupieniu, co napisałem. Edytowane 18 Lutego 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 A czy możesz odpowiedzieć na moje pytania? Niestety nie rozumiem, co to takiego jest "umową uprawniona". Wiem, że po przedłużeniu wskoczę w nową ofertę, a jak zostawię to będzie na nieokreślony z 50% zniżką.Nadal jednak nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie, co w przypadku, gdy jednak zmienię umowę na TV na ten Familijny Max HD jest za 30zł (tutaj jest 24/3?!). Będzie od tego jeszcze jakiś rabat smartDOM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 uprawniona = z rabatem smartDOM @Specjalista Cyfrowy Polsat już odpowiadał kilka razy na Twoje pytanie: Jeśli nie przedłużysz umowy na telewizję, to rabat 50% się nie zmieni, nawet jeśli umowa uprawniająca Plus abonament zostanie przedłużona i tym samym zacznie Cię obowiązywać program smartDOM4. Jeśli natomiast przedłużysz obecną umowę TV, to otrzymasz na nią rabat 25 zł. W przypadku gdy abonament usługi telewizyjnej wyniesie 25 zł lub mniej, to zostanie ona zrabatowana do 0 zł. Więc 30zł minus 25zł rabatu smartDOM da 5zł opłaty za pakiet. Nie wystarczy tylko pytać, trzeba czytać z uwagą odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Z tym, że na priv otrzymałem informację, że ta umowa promocyjna za 30 zł nie podlega rabatowi w smartDOM, więc jak to w końcu jest?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyfrowyOnline. Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Pakiet Familijny za 20zl przy umowie na 24/3 oraz Familijny Max HD w cenie 30zl, nie podlegają rabatowi w Smartdomie. Edytowane 18 Lutego 2018 przez CyfrowyOnline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad85 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 To mam ostatnie pytanie Jakie warunki muszą być spełnione w smartDOM4 na telefonie, żeby utrzymać rabat na telewizję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.