Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Regulaminów jeszcze nie ma, a płacz już jest :) Czyżby tylu było potencjalnych klientów na SmartDom? Bo jeśli ktoś już korzysta, to go te zmiany nie obejmują; jeśli ktoś chciałby obecne warunki, to chyba ma jeszcze kilka dni na podpisanie umów. Jeśli zaś nie będzie w regulaminie pewnych wyłączeń, to nowa edycja SD może być dla pewnej grupy klientów baaardzo atrakcyjna. Czyli - poczekajmy na szczegóły, później dyskutujmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Dobrze, że migracja z poprzedniej edycji SmartDom na nową nie będzie konieczna. Wolę zostać przy rabacie -50% na drugim produkcie. Przynajmniej mam taką nadzieję, bo tak było obecnie z Abonentami wersji pierwszej i drugiej SmartDomu, że nie migrowali na trzecią.

@swojadroga, aktualnie kończy mi się umowa na produkcie uprawniającym tj. telefonie w Plusie. Mam nadzieję, że jak ją przedłużę po 14.02 to nie wskoczę z produktami rabatowanymi na ten ich śmieszny SmartDom4?

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze z biurem obsługi CP i nic nie rozumiem.

Sytuacja taka:

 

Posiadam w Plusie abonament telefoniczny w kwocie 49,99 zł jako podstawową, pierwszą usługę. Umowa kończy się w listopadzie 2018r.

Jakieś 1,5 miesiąca temu dobrałem Pakiet Premium telewizji w CP w Smartdom zrabatowany -50% ze 100 zł do 50 zł.

 

Jak wygląda sprawa w momencie gdy pierwsza usługa się kończy w listopadzie i chcę ją wówczas przedłużyć.

Czy dalej jest ona traktowana jako pierwsza usługa i zachowam rabat na drugą usługę 50%, co przecież gwarantuje mi podpisana umowa na 24 miesiące na telewizję?

 

Czy przedłużając abonament komórkowy stanie się on drugą usługą i wówczas opłatę za pakiet tv podniosą mi z obecnych 50 zł na 100 zł, a dadzą na przedłużoną umowę na abonament komórkowy tylko - 10 zł rabatu czyli z 49,99 na 39,99 zł?

Bo tak sugeruje biuro osługi, że wejdę w zapisy nowego programu Smartdom4.

 

A to bez sensu bo człowiek bierze pakiet telewizji zrabatowany o 50% a tu nagle za parę miesięcy podniosą go o te 50%? Może mi ktoś to wytłumaczyć?


Dobrze, że migracja z poprzedniej edycji SmartDom na nową nie będzie konieczna. Wolę zostać przy rabacie -50% na drugim produkcie. Przynajmniej mam taką nadzieję, bo tak było obecnie z Abonentami wersji pierwszej i drugiej SmartDomu, że nie migrowali na trzecią.
@swojadroga, aktualnie kończy mi się umowa na produkcie uprawniającym tj. telefonie w Plusie. Mam nadzieję, że jak ją przedłużę po 14.02 to nie wskoczę z produktami rabatowanymi na ten ich śmieszny SmartDom4?

 

Właśnie, że wskoczysz w Smartdom4.

Piszę z biurem osługi klienta CP, też kończy mi się umowa na pierwszą usługę czyli abonament komórkowy w Plusie i stwierdzili, że jak przedłużę ją po 14 lutego to już wskoczę w nowy Smartdom, co oznacza, że drugą usługę czyli pakiet tv podniosą mi cenę z obecnych 50 zł (-50% rabatu) na 90-100 zł. Super po prostu.

Jeśli tak faktycznie będzie to mam ich gdzieś ten abonament telefoniczny w Plusie- kupię sobie używany telefon na wolnym rynku i przejdę z numerem na kartę do innej sieci. Podniosą mi telewizję z 50 zł na 100 zl ale stracą 50 zl abonamentu telefonicznego.

Edytowane przez onifer2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do listopada jeszcze daleko ,a wszystko wyjaśni się w ciągu kilku najbliższych dni odnośnie nowego smartdomu.Jeśli będzie tak jak piszesz ,że przy przedłużaniu umowy będzie się wpadać w nowy typ smartdomu to w ciągu roku ubędzie Polsatowi z jakiś milion umów.  :wink:

Ja sam nie przedłużę z nimi umowy w grudniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto odpowiedź konsultanta, cytuję:

 

"Ponownie zawiadamiamy, że przedłużenie Umowy na telefon w listopadzie 2018 r. (tj. podpisanie Umowy na nowych warunkach bądź Aneksu do aktualnej Umowy) spowoduje migrację do nowej odsłony programu Smartdom - Smartdom 4, zatem rabat na TV zostanie zmieniony zgodnie z warunkami nowej promocji, tj. 25 zł/mies.

Jeżeli nie będzie Pani podpisywała nowej Umowy na telefon w listopadzie 2018 r. i pozostanie Pani przy dotychczasowych warunkach (przy założeniu że Umowa na telefon jest na czas nieokreślony) rabat 50 % na usłudze TV pozostanie aktywny.
Podkreślamy, że Umowa nie gwarantuje Pani rabatu. Warunki przyznania rabatu określa Regulamin programu Smartdom."

 

Czyli wychodzi na to przy umowie uprawniającej na abonament telefoniczny na czas określony do 26.10.2018r.

 

1. W przypadku jej przedłużenia wskakuje do nowego Smardom 4 i anuluje się rabat -50% na tv a przyznany zostanie rabat -25 zł. Czyli zamiast obecnych 50 zł (zrabatowanych ze 100 zł ) za TV, placiłbym 75 zł.

 

2. Napisali, że jeśli umowa jest na czas nieokreślony to Smartdom pozostanie zniżka -50%.

Nie wiem jak to rozumieć w przypadku jeśliby nic nie robić z umową i przedłużyłaby się na czas nieokreślony. Czy zostanie rabat -50% na TV, a z drugiej strony w jakiej kwocie będzie obecny abonament komórkowy (49,99zł), po przejściu na czas nieokreślony. Czy będzie się to opłacało. A też lipa bo nie wezmę już wtedy nowego telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy na tym forum, natomiast nie jestem nowy jeśli chodzi o umowy CP i postaram się pomóc. Otóż jeśli przedłużysz umowę na telefon w Plusie, który jest obecnie podstawą w Smart domie to Bok ma rację, że migrujesz na Smart dom 4 natomiast rabat na telewizję nadal zostanie 50% pod warunkiem, że nie obniżysz telefonu poniżej kwoty 39.99 zł. Rabat na telewizji zamieni się na - 25 zł tylko wtedy gdy będziesz przedłużal telewizję, która jest rabatowana, natomiast nie zmieni się po przedłużeniu telefonu. Może żeby było prościej dla innych użytkowników to wytłumaczę, że obecnie każda zmiana umowy, którą jest w Smart dom będzie nas migrowala do Smart dom 4 niezależnie z której odsłony promocji korzystamy ale rabat będzie zmieniał się na - 10/-25 zł tylko na umowach, które przedłużymy. A w przypadku gdy telewizja będzie podstawą i tylko ją przedłużymy to nic się nie zmieni oprócz nazwy promocji.

Pisze z biurem obsługi CP i nic nie rozumiem.

Sytuacja taka:

 

Posiadam w Plusie abonament telefoniczny w kwocie 49,99 zł jako podstawową, pierwszą usługę. Umowa kończy się w listopadzie 2018r.

Jakieś 1,5 miesiąca temu dobrałem Pakiet Premium telewizji w CP w Smartdom zrabatowany -50% ze 100 zł do 50 zł.

 

Jak wygląda sprawa w momencie gdy pierwsza usługa się kończy w listopadzie i chcę ją wówczas przedłużyć.

Czy dalej jest ona traktowana jako pierwsza usługa i zachowam rabat na drugą usługę 50%, co przecież gwarantuje mi podpisana umowa na 24 miesiące na telewizję?

 

Czy przedłużając abonament komórkowy stanie się on drugą usługą i wówczas opłatę za pakiet tv podniosą mi z obecnych 50 zł na 100 zł, a dadzą na przedłużoną umowę na abonament komórkowy tylko - 10 zł rabatu czyli z 49,99 na 39,99 zł?

Bo tak sugeruje biuro osługi, że wejdę w zapisy nowego programu Smartdom4.

 

A to bez sensu bo człowiek bierze pakiet telewizji zrabatowany o 50% a tu nagle za parę miesięcy podniosą go o te 50%? Może mi ktoś to wytłumaczyć?

 

 

Właśnie, że wskoczysz w Smartdom4.

Piszę z biurem osługi klienta CP, też kończy mi się umowa na pierwszą usługę czyli abonament komórkowy w Plusie i stwierdzili, że jak przedłużę ją po 14 lutego to już wskoczę w nowy Smartdom, co oznacza, że drugą usługę czyli pakiet tv podniosą mi cenę z obecnych 50 zł (-50% rabatu) na 90-100 zł. Super po prostu.

Jeśli tak faktycznie będzie to mam ich gdzieś ten abonament telefoniczny w Plusie- kupię sobie używany telefon na wolnym rynku i przejdę z numerem na kartę do innej sieci. Podniosą mi telewizję z 50 zł na 100 zl ale stracą 50 zl abonamentu telefonicznego.

Pisze z biurem obsługi CP i nic nie rozumiem.

Sytuacja taka:

 

Posiadam w Plusie abonament telefoniczny w kwocie 49,99 zł jako podstawową, pierwszą usługę. Umowa kończy się w listopadzie 2018r.

Jakieś 1,5 miesiąca temu dobrałem Pakiet Premium telewizji w CP w Smartdom zrabatowany -50% ze 100 zł do 50 zł.

 

Jak wygląda sprawa w momencie gdy pierwsza usługa się kończy w listopadzie i chcę ją wówczas przedłużyć.

Czy dalej jest ona traktowana jako pierwsza usługa i zachowam rabat na drugą usługę 50%, co przecież gwarantuje mi podpisana umowa na 24 miesiące na telewizję?

 

Czy przedłużając abonament komórkowy stanie się on drugą usługą i wówczas opłatę za pakiet tv podniosą mi z obecnych 50 zł na 100 zł, a dadzą na przedłużoną umowę na abonament komórkowy tylko - 10 zł rabatu czyli z 49,99 na 39,99 zł?

Bo tak sugeruje biuro osługi, że wejdę w zapisy nowego programu Smartdom4.

 

A to bez sensu bo człowiek bierze pakiet telewizji zrabatowany o 50% a tu nagle za parę miesięcy podniosą go o te 50%? Może mi ktoś to wytłumaczyć?

 

 

Właśnie, że wskoczysz w Smartdom4.

Piszę z biurem osługi klienta CP, też kończy mi się umowa na pierwszą usługę czyli abonament komórkowy w Plusie i stwierdzili, że jak przedłużę ją po 14 lutego to już wskoczę w nowy Smartdom, co oznacza, że drugą usługę czyli pakiet tv podniosą mi cenę z obecnych 50 zł (-50% rabatu) na 90-100 zł. Super po prostu.

Jeśli tak faktycznie będzie to mam ich gdzieś ten abonament telefoniczny w Plusie- kupię sobie używany telefon na wolnym rynku i przejdę z numerem na kartę do innej sieci. Podniosą mi telewizję z 50 zł na 100 zl ale stracą 50 zl abonamentu telefonicznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy 123

Zupełnie nie masz racji,

 

BOK CP jasno stwierdził, że w przypadku przedłużenia umowy na usługę uprawniającą w listopadzie czyli abonament komórkowy, wpadnę w Smartdom 4 czyli zamiast -50% rabatu będzie tylko -25 zł. 

 

Nowy regulamin jasno to precyzuje paragraf 1 pkt 4.

Edytowane przez onifer2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież de facto to podwyżka ceny ,zmiana warunków umowy co stanowi moim zdaniem podstawę do rozwiązania umowy bez konsekwencji. Mówię tu o sytuacji gdy ktoś ma trzecią usługę w SD i termin jej zakończenia jest znacznie później niż drugiej usługi. Oj we wrzesniu bedzie się dzialo, trzeba zasięgnąć opinii zaprzyjaznionych prawnikow.

Edytowane przez dartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Onifer2 ,

Paragraf 1 pkt 4 jasno precyzuje jakie rabaty otrzymuje się w ssd 4. Proszę przeczytaj paragraf 2 pkt 2.

Jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w Programie smartDOM, smartDOM 2 oraz smartDOM 3 obowiązujących

przed 14.02.2018 r. to w przypadku skorzystania z ofert na przedłużenie umowy lub zawarcia nowej umowy, otrzyma Rabat/Benefit w ramach

Programu smartDOM 4 na przedłużanej/ nowej umowie (za wyjątkiem umowy która pełniła rolę Umowy uprawniającej na której Rabat/Benefit

nie jest przyznawany), tym samym od momentu skorzystania z oferty klient będzie objęty tylko Programem smartDOM 4. Wiązać się to będzie

ze zmianą dotychczasowego Rabatu/Benefitu/Upustu specjalnego/Upustu promocyjnego wynikającego z Superoferty I/II w Programie smartDOM,

smartDOM 2 lub smartDOM 3 na Rabat/Benefit wynikający z Programu smartDOM 4 na przedłużanej umowie pod warunkiem spełnienia

warunków określonych w § 3. Pozostałe, istniejące Rabaty/Benefity/Upusty Specjalne/Upusty promocyjne na umowach z poprzednich odsłon

Programu, nie zmieniają się dopóki Abonent nie zawrze aneksu do umowy. Abonent będzie mógł również skorzystać z programu smartDOM 4 i

otrzymać Rabat/Benefit kiedy utraci Korzyści przyznawane w ramach Superoferty I/II w Programie smartDOM, smartDOM 2, smartDOM 3 lub

smartDOM 4 i po ich utracie podpisze kolejną umowę/umowy lub przedłuży umowę/umowy spełniając warunki Programu smartDOM 4

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy 123

Zupełnie nie masz racji,

 

BOK CP jasno stwierdził, że w przypadku przedłużenia umowy na usługę uprawniającą w listopadzie czyli abonament komórkowy, wpadnę w Smartdom 4 czyli zamiast -50% rabatu będzie tylko -25 zł.

 

Nowy regulamin jasno to precyzuje paragraf 1 pkt 4.

Ja rozumiem to tak, że umowę uprawniajaca można przedłużyć i wtedy kolejne umowy pozostają w starym SD. Natomiast jak przedłużając umowy rabatowane wskakuje się do SD4. Jeżeli umowa na TV była drugą umową zamiast 10 zl otrzymuje się 25 zł rabatu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle rozumiesz. 

Tak jak mi BOK wytłumaczył przedłużając umowę uprawniającą czyli abonament w Plusie, wskakuję z drugą usługą czyli obecnie pakietem TV w program Smartdom 4 i zamiast rabatu -50% dostaję na nią rabat w wysokości 25 zł.

 

Czyli przedłużając usługę uprawniającą, za drugą usługę czyli tv nie będe płacił zrabatowanych 50 zł (rabat dotychczasowy -50% ze 100 zł), lecz 75 zł (cennikowe 100 zł -25 zł )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...