Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście, że można podpisać kolejną umowę na telewizję CP, ale wtedy miesięczny abonament w ramach smartDOM zostanie zmniejszony tylko o 10 zł.

Osobiście polecam jednak skorzystać z usługi Multiroom.

Załóżmy, że mam już abo premium max z trzema mr i zamierzam je zostawić w domu rodziców. Ja biorę sobie tylko kanały sportowe z najmniejszym pakietem bazowym, bo np. z takiego HBO (w ramach premium max gdzie dekoder jest u rodziców) mogę korzystać poprzez aplikację smart tv. Kanały sportowe zawsze lepiej oglądać w tv w full hd czy (w przyszłości) w ultra hd niż w hd (CP GO) licząc, że internet nie będzie przycinał.

 

Ile w takim wariancie bym zapłacił mniej niż w ofercie dla nowych? Pisałeś o 10 zł, dobrzez zrozumiałem? Bo nie chcę rozwalać mojego smartdomu, po prostu chce podpisać nową umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@swojadroga / @CyfrowyOnline:

czy rezygnacja z trzeciego produktu w SmartDom3 powoduje utratę zniżek na produkcie drugim? Jeżeli nie to na jaki punkt Regulaminu SmartDom się powołać, bo konsultant Plusa twierdzi, że tak właśnie jest.

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzieć o co chodzi. Przepraszam jeśli coś zdubluję. Naprawdę ciężko mi się połapać w tym smart dom w poszukiwaniu korzystnego rozwiązania.

1. Czy jeśli zakupiłem tydzień temu max pakiet za 99,99 w Polsacie jako pierwsza i jedyna moja umowę z CP/plus. Umowa 24/7 -czytałem w jakimś wątku że są wyłączone te umowy. Tak jest? Bo przy zakupie Polsatu oferowali smartdom ale nie byłem zainteresowany.

2. Co to za abonament we wskazanym wyżej katalogu smart dom za 1 zł z minutami w sieci Plus i 200 minut do innych ?

3. Czy minuty do sieci Plus to również do plush czyli należącego do operatora?

Dzięki

Edytowane przez kojkojo78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzysiek11, oczywiście że powoduje utratę zniżek. Rozwiązanie jednej z nich lub zmiana jej warunków na takie z niższą opłatą powoduje utratę zniżek SmartDom na wszystkich produktach.

Wyjątkiem jest tylko Plus Abonament jako umowa uprawniająca gdzie wprowadzono możliwość obniżenia tego abonamentu za pomocą DUK do 39,99zł bez utraty zniżek SmartDom.

 

@kojkojo78, twój CP może być umową uprawniającą w SmartDom.

Minuty do Plusa to także minuty do Plusha.

Edytowane przez patryk7588
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie posiadam SM gdzie drugą usługą jest telewizja po rabacie 29.99. Do czego zmierzam. Do końca umowy pozostało 18 miesięcy ale chcę wziąć teraz pakiet max rabatowany 50% za 49.99. Jest możliwość podniesienia obecnie posiadanego

pakietu i przy okazji otrzymac jakieś gratisy , darmowe miesiące lub obniżenie abonamentu na jakiś czas.

Edytowane przez nynek11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też podbijamy pytanie. Jak w SD3 zrezygnuje się z pakietu uprawniającego, np. CP to czy druga usługa może zastąpić pierwszą, a trzecia drugą, jeżeli bez rabatu łapię się na usługę uprawiającą, czyli w przypadku Plusa 49 zł? Czy trzeba wszystko na nowo tworzyć?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@patryk7588, dziwne. Konsultant powiedział, że w przypadku rezygnacji, owszem, zniżki się traci. Zaproponował obniżenie abonamentu na Internet z gwarancją utrzymania SmartDom3 na produkt trzeci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, przedłużyłem umowę w Plusie i nie nalicza mi rabatu. Wcześniej przedłużałem umowę w CP, ale abonament jest wyższy niż wcześniej (3 miesiące za darmo). Pisałem reklamację przez ich stronę ale bez odzewu, a już druga faktura przyszła bez rabatu. Miał ktoś podobny problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam SmartDom 3 (kolejno: telefon, telewizja, internet). Za abonament z telefonem w Plusie płacę 69,99 zł (Ja+79,99 do lipca 2018). Zaproponowano mi przedłużenie umowy w Plusie na abonament bez telefonu za 49,99 zł (po obniżce za fakturę) na 31 miesięcy w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Czy stracę zniżki na telewizję i internet w Smartdom ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trzecią usługę masz rabat 18,99zł, więc oferta wygląda tak:
Internet 5GB - 1zł
Internet 30GB + LTE bez limitu z prędkością 5Mbps - 11zł
Internet 50GB + LTE bez limitu - 31zł
Wyższe opcje są dostępne, ale sensowne tylko pod warunkiem korzystania z sieci 3G a nie LTE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...