Skocz do zawartości

Moduł CI nie odkodowywuje wszystkich programów


mek86
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkujący na forum i z góry przepraszam, za wszystkie pomyłki. Przedstawię krótko swój problem związany z dopasowaniem odpowiedniego modułu CI do mojej karty. Zatem, posiadam w swoim mieszkaniu dwie karty Cyfry + które pracują w systemie multiroomu. Jedna z kart pracuje w module CI, zakupionym od Cyfry+, na którym naklejona jest szara naklejka z nazwą "CYFRA+". Druga z kart pracuje w dekoderze. Chciałbym dokonać pewnej modyfikacji, otóż tą kartę która pracuje w dekoderze chciałbym włożyć do modułu CI. Wyczytałem, że karty Cyfry + pracują w systemie SECA i takiego modułu szukałem. Zakupiłem moduł Cyfry + z naklejką w kolorze niebieskim. Moduł niestety nie odkodowywuje wszystkich programów (np. Canal +1HD, Canal + Family HD, Canal + Film HD), ale bez problemu odkodowywuje Canal + Sport HD, Canal + Sport 2 HD oraz wszystkie inne programy HD -->TVN, Polsat, TVP itd. Ostatnio znajomy załatwił mi również nowy moduł Alpha Crypt, ale on także nie odkodowywuje wszystkich programów. Chciałem podkreślić tylko, że w obu pokojach mam te same modele telewizorów, przekładałem również karty Cyfry + aby wykluczyć uszkodzenie którejś z nich. Rodzi się zatem pytanie jaki moduł kupić, aby moja karta współpracował z nim??Miał już ktoś takie doświadczenie??Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dosyć "stary" temat, nie śledzę jak sytuacja się rozwija. Tylko Ciebie naprowadziłem na trop, rozwiązania niestety nie podam.

Mogę jedynie zasugerować nierobienie niczego i czekanie na zmiany po 1 października, a nóż zajdą jakieś nieokreślone zmiany techniczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę jedynie zasugerować nierobienie niczego i czekanie na zmiany po 1 października, a nóż zajdą jakieś nieokreślone zmiany techniczne.