klucznikdj Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam, po aktualizacji programu do najnowszej wersji,nie działa mi skanowanie komputera,Mam laptop samsung z windows 8,1.Pomoze ktos? Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasserman_pl Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Jaką wersję miałeś poprzednio oraz czy jest to wersja testowa czy też wykupiona licencja? Sprecyzuj te szczegóły,być może obecna nie współgra z Windowsem 8.1 i dlatego zablokował niektóre funkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Proponuję odinstalować Norton NIS i zainstalować ponownie, to co opisujesz to znany problem, zaloguj się na konto Norton i pobierz narzędzie do pobierania NIS https://manage.norton.com/?displocale=iso3%3aPOL&displang=iso3%3apol&ssdcat=281 . Edytowane 21 Października 2015 przez irek6311 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.